Windows 10 Insider Preview (build 10586)

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Bara jag som ser en viss ironi i att gå till Apple för att man inte får bestämma själv? Speciellt när Apple också har tagit sin design närmare Modern UI..

Skickades från m.sweclockers.com

Det kan jag inte hjälpa dig med, men kanske andra kan svara på?

Det jag hade i tankarna KONKRET, var att jag var i USA förra veckan, och vi gick in på en Apple store i New York för att min brorsa ville uppgradera sin iphone till den sexan med max minne. En stor butik, ca 30 x 60 meter och fullsmockat i butiken och en 30 m lång kö till telefonerna, ca 300 kunder i butiken. Men när en av Apple-personalen sa att man lika gärna kunde köpa den på nätet och få den hemskickad (min brorsa bor i USA), så tyckte han att det var smidigare.

Så vi lämnade Apple store och gick till Microsoft store, för hans tjej ville ha en maxad Surface Pro 3. Jag vet inte om Microsoft store finns i Sverige, men där är deras butiker en exakt kopia av Apples. Microsoft har kopierat allt: lika stor, samma layout, samma bord med uppställda demoexemplar. Men skillnaden är att Microsofts butik var helt tom på kunder, så när som på en enda kund.

I USA är Microsoft just nu en extrem flopp - impopulära hos alla. Man hade 2013 ett osålt lager av Surface för 800 miljoner dollar (mer än fem miljarder kronor) som fick kasseras för att ingen ville köpa dem. Det går skitdåligt.

Och nu har Microsoft köpt upp ytterligare ett företag som är helt ute : Nokia.

Tycker du fortfarande att det är ironiskt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Har precis installerat Windows 10 på en VM, och kan ju väldigt fort konstatera att det är en lång väg för Microsoft att gå för att få en bra produkt.

Kanske det bästa exemplet är "PC Settings", en extra kontrollpanel, som inte delar någonting med den gamla versionen, som har skrattretande lite funktionalitet. Om jag trycker på network rutan, sedan på View connection settings så kommer jag till PC Settings -> Connections, där jag kan se inställningarna för mitt nätverk, men inte ändra någonting alls, för det är fortfarande i den gamla kontrollpanelen. Vad fan handlar det om liksom?

Dessutom så verkar Feedback vara ner för mig just nu, får bara ett meddelande om att det är problem att kontakta servrarna just nu...

Håller med om just det här med att de blandar... Gillar inte det alls faktiskt ! det är en sak jag inte tycker om med 8.1 heller för den delen. Får se till att feedbacka det

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Vill inte förstöra tråden men jag kanske missförstod dig -- du tänker på att IOS7 också är rätt "platt"?

OS/X är fortfarande snyggt enligt mig (vilket är en smaksak). Men just därför - eftersom det är en smaksak - så är det olämpligt att försöka tvinga på sin egen smak på kunder. Aero borde självklart ha varit en kryssruta i Win8/Win10. Detta eftersom det inte varit något stort problem med support på Aero, och eftersom det visat sig vara så skadligt ekonomiskt. Prestandavinsterna är inte mätbara, mig veterligen. Det är tydligen något slags prestigesak/smakfråga "von oben" som tillåts kosta miljarder för Microsoft?

För den som också saknar Aero: jag har hittat Aero Glass för Win8, en shareware som återställer Aero med teman för Win8. http://www.glass8.eu/

Med den samt Classic shell installerad så älskar jag helt plötsligt Win8. Tänk att så små saker kan göra sån sklillnad! Sorry för O.T.

Permalänk
Medlem

BankID får jag inte igång, så jag kommer bara köra på netbooken framöver och fortsätta med win 7 på speldatorn. Får väl installera nån kommande version som fungerar lite bättre

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Avstängd

Det kan vara bra att veta vad man ställer upp på när man använder Windows 10 Technical Preview.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-st...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

Windows 10 kommer väl likt Windows 8 med Windows Defender (Defender i 7 och under är något helt annat, där heter antivirusprogrammet Security Essentials).
Att antivirusprogram inte fungerar gör alltså inte så mycket eftersom att du redan får med ett. Jag säger inget om hur bra Windows egna är men det är antagligen bättre än inget.

Jag har absolut ett MS-konto. Jag har å andra sidan 4 maskiner med Windows 8 (måste älska W8 med touchscreen). Alla maskiner har samma appar, samma layout och samma inställningar för apparna. Skitbra att det syncas automatiskt genom MS-kontot!

Jag testade 10an men gick tillbaka till 8.1. 10an är på tok för dåligt anpassat för tryckskärm än så länge. När det är fixat så tänkte jag testa igen.

Permalänk
Medlem

Hehehe

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Någon som vet vad som kan vara problemet när datorn inte går i viloläge? Funkade fint i Win 7, brukar alltid slå på ett par avsnitt i VLC och somna till, så somnar datorn efter det på egen hand, men märker att datorn sällan är avslagen när jag vaknar/varit hemifrån en längre stund.

Har både sleep och hibernate inställt på 60 min nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeliMastah:

Någon som vet vad som kan vara problemet när datorn inte går i viloläge? Funkade fint i Win 7, brukar alltid slå på ett par avsnitt i VLC och somna till, så somnar datorn efter det på egen hand, men märker att datorn sällan är avslagen när jag vaknar/varit hemifrån en längre stund.

Har både sleep och hibernate inställt på 60 min nu.

För mig så har VLC alltid hindrat datorn från att gå ner i vilo/sleep-läge. Det har varit väldigt användbart på min före detta skoldator som, om man inte använde VLC för att se på film, loggade ut en automatiskt efter ca 15-20 min

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Min Laptop (Acer aspire 7745G) går i viloläge när jag trycker på startknappen men den går inte i strömsparläge.Jag undrar om det inte har att göra med att datorn ej är speccad för Win 8 -10?

Visa signatur

Bra dator.-Acer Aspire 7745G
Rapp dator.Gigabyte GA-AX370 gamers5-Ryzen 5 5600X Corsair 16Gb 3200C-RadeonRX6650XT-Samsung EVO 1000Gb
Raspberry pi 5 8Gb Corsair 256Gb SSD USB
NAS Qnap 4 bays

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Microsoft's Privacy Statement för Tech Previewen är ganska intressant. De tar sig rätten att titta på surfhistorik, avläsa tangenttryckningar, avlyssna mikrofoner, och samla in information från filer.

Så man bör ju kanske vara lite restriktiv med att logga in på privata konton, ha privata filer, etc. på maskinen som kör Tech Preview.

Skrivet av strejf:

Det kan vara bra att veta vad man ställer upp på när man använder Windows 10 Technical Preview.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-st...

Det här gör mig väldigt skeptisk till att fortsätta använda Tech-Previewen. Speciellt eftersom jag tänkte använda den som main-OS. Tur att nån annan läser avtalen man klickar förbi

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

Det här gör mig väldigt skeptisk till att fortsätta använda Tech-Previewen. Speciellt eftersom jag tänkte använda den som main-OS. Tur att nån annan läser avtalen man klickar förbi

det låter ju inte så bra, en del filer man tankar och använder kan ses som olagliga, jag säger inte att dom är det.
men samtidigt, orka ominstallera datorn igen!

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Skrivet av jnsson:

För mig så har VLC alltid hindrat datorn från att gå ner i vilo/sleep-läge. Det har varit väldigt användbart på min före detta skoldator som, om man inte använde VLC för att se på film, loggade ut en automatiskt efter ca 15-20 min

Hmm jasså, ja alltså datorn brukar ju inte somna förräns allt i playlisten på VLC är uppspelat, men så fort det är klart somnar datorn, funka då finfint i win 7 så tänkte om de var nå win 10 specifikt problem!

Permalänk
Medlem

I desktop mode, vore de inte nice med ett klick på mitten musknappen för att komma in på search? Eller går det kanske att ställa in?
samt att "search filmes" borde ju vara "search everywhere på den här datorn och valfri sökmotor" Tycker de är irriterande att de är just files, hade mycket hellre sett att man kunde söka everywhere och även på internet. Lättare vore kanske everywhere eller så bockar man för everywhere och/eller internet
Även att man kan gå in på webbsidor via att skriva in dem i det sökfältet, genom www.sidanduvillgåinpå.nu
Går detta att göra redan nu? eller kan ingen feedbacka in det för jag vill verkligen ha den funktionen.
Alternativt att när man för musen längst upp på skärmen så kommer man fram till ett adressfält där man kan ange antingen c:/katalogen du vill till, eller www.adressen du vill till.
Samma sak för "sök everywhere", söker du ex. på skype så ska det så högerklicka så att du kan öppna mappen där det ligger, inte bara "pin to taskbar".

Såg nu att om man enbart söker på files så går det högerklicka och öppna location, men tycker det ska samlas under "search everywhere on this computer" sen får man välja om man vill söka på internet och/eller datorn. Även www.adress borde finna där. Iofs har jag den längst ner på taskbaren...

Nu har jag inte prövat win 10 och ligger kvar på win8.0 men vid ett tryck på winknapenn borde ta fram, ja, startmenyn med genvägar till mest besökta platser och webbsidor.

Vid att dra ett browser fönster längst till höger eller vänster gör ju att det täcker halva skärmen. Men större skärmar framöver borde det att gå att dra upp till ett hörn och få täckt en fjärdedel av skärmen, så att du kan ha uppe 4 likastora fönster snabbt istället för att manöverera detta förhand.

Kanske inte den mest absolut viktiga feedbacken men skulle underlätta lite. Vill verkligen ha sökfunktionen bätre.

ex. win+f sweclockers.com + enter skulle öppna sweclockers. eller www.sweclockers.com om de skulle krävas

Ang. MUI eller vad det nu heter skulle jag inte ha några problem med att ha möjligheten att i stort sett fylla hela skärmen med fyrkanter istället för att lämna massa dödplats längst ner. Sen en bakgrund som fyller i dessa fyrkanter.
/ trött, dålig stavning och säkert jobbigt att läsa. det får ni leva med. POsta gärna de här till feedback appen så kan jag skicka ett äpple med posten om det går igenom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Francis:

I desktop mode, vore de inte nice med ett klick på mitten musknappen för att komma in på search? Eller går det kanske att ställa in?
samt att "search filmes" borde ju vara "search everywhere på den här datorn och valfri sökmotor" Tycker de är irriterande att de är just files, hade mycket hellre sett att man kunde söka everywhere och även på internet. Lättare vore kanske everywhere eller så bockar man för everywhere och/eller internet
Även att man kan gå in på webbsidor via att skriva in dem i det sökfältet, genom www.sidanduvillgåinpå.nu
Går detta att göra redan nu? eller kan ingen feedbacka in det för jag vill verkligen ha den funktionen.
Alternativt att när man för musen längst upp på skärmen så kommer man fram till ett adressfält där man kan ange antingen c:/katalogen du vill till, eller www.adressen du vill till.
Samma sak för "sök everywhere", söker du ex. på skype så ska det så högerklicka så att du kan öppna mappen där det ligger, inte bara "pin to taskbar".

Såg nu att om man enbart söker på files så går det högerklicka och öppna location, men tycker det ska samlas under "search everywhere on this computer" sen får man välja om man vill söka på internet och/eller datorn. Även www.adress borde finna där. Iofs har jag den längst ner på taskbaren...

Nu har jag inte prövat win 10 och ligger kvar på win8.0 men vid ett tryck på winknapenn borde ta fram, ja, startmenyn med genvägar till mest besökta platser och webbsidor.

Vid att dra ett browser fönster längst till höger eller vänster gör ju att det täcker halva skärmen. Men större skärmar framöver borde det att gå att dra upp till ett hörn och få täckt en fjärdedel av skärmen, så att du kan ha uppe 4 likastora fönster snabbt istället för att manöverera detta förhand.

Kanske inte den mest absolut viktiga feedbacken men skulle underlätta lite. Vill verkligen ha sökfunktionen bätre.

ex. win+f sweclockers.com + enter skulle öppna sweclockers. eller www.sweclockers.com om de skulle krävas

Ang. MUI eller vad det nu heter skulle jag inte ha några problem med att ha möjligheten att i stort sett fylla hela skärmen med fyrkanter istället för att lämna massa dödplats längst ner. Sen en bakgrund som fyller i dessa fyrkanter.
/ trött, dålig stavning och säkert jobbigt att läsa. det får ni leva med. POsta gärna de här till feedback appen så kan jag skicka ett äpple med posten om det går igenom

Win+r www.sweclockers.com funkar för mig, om det nu är enklare eller inte vet jag inte men det funkar.

Dra fönster till hörnen är inlagt i Windows 10. Och du har en sökknapp bredvid startknappen som verkar söka överallt men de flesta hatar nog den knappen så tror inte den överlever till release.

Permalänk
Medlem

Nån som vet ersättaren för wintangent+shift+höger/vänster? Dvs hur man flyttar ett program/mapp osv mellan två fönster, det primära och som i mitt fall min tv?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Någon fler som upplever problem/vet hur man fixar kring startmenyn, har problem med att när jag väljer "pin to start" ibland så expanderar startmenyn onödigt mycke och lägger dom nya ikonerna horisontellt på rad fastän det finns utrymme att lägga dom vertikalt under varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Det kan vara bra att veta vad man ställer upp på när man använder Windows 10 Technical Preview.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-st...

Jag använde det där formuläret de länkade till för att få se den data de samlat om mig och fick svar att jag skulle validera min email, när jag svarade så fick jag tillbaka att mejlen var obevakad så vet inte riktigt hur de tänkt sig det där.

Citat:

Hello -

We have received your request to access data. We are sending this email to confirm that you are the owner of this email account and that you would like to us to provide you with data that Microsoft has collected about you through your use of the Windows 10 Technical Preview.

We need your response to validate your request. We also require that you provide - at minimum - first name, last name, and country of residence. Your request will be processed once we receive your response with the required information.

Sincerely,
Microsoft Privacy

Efter att jag svarat:

Citat:

Thank you for contacting Microsoft Customer Support. You have reached an unmonitored alias. For assistance, please visit http://support.msn.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeliMastah:

Någon fler som upplever problem/vet hur man fixar kring startmenyn, har problem med att när jag väljer "pin to start" ibland så expanderar startmenyn onödigt mycke och lägger dom nya ikonerna horisontellt på rad fastän det finns utrymme att lägga dom vertikalt under varandra.

Du kan dra ut start menyn på höjden, som med ett vanligt fönster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twoiu:

Win+r www.sweclockers.com funkar för mig, om det nu är enklare eller inte vet jag inte men det funkar.

Dra fönster till hörnen är inlagt i Windows 10. Och du har en sökknapp bredvid startknappen som verkar söka överallt men de flesta hatar nog den knappen så tror inte den överlever till release.

Tack det visste jag inte, goda nyheter då.
Det är synd att den sökknappen fått så dålig kritik att den kanske försvinner.

Den skulle ju bara kunna förbättras och söka på samma sett i desktop mode som i MUI mode, samt ge mer specifika sökområden, ex i din mail som du för tillfället är inloggad , youtube borde def ha en plats där, google likaså, Man borde helt enkelt kunna få välja vad man vill lägga dit för sökalternativ. Hoppas Windows förstår detta och gör dom inte detta så måste de ju vara människor utan speciell vana för vanliga surfing.

Men med win+r kanske den blir överflödig fast å andra sidan kan inte alla dessa win/ctrl/alt+x shortcuts.

Ett snabb kommando för att avsluta datorn kanske vore något oxå? Håll inne shift+alt+ctrl i 3 sek så får du för frågan om att stänga av. Fast de kanske blir problem i spel om man använder sig av detta. Men som sagt, lägg in det som ett alternativ där man enkelt kan bocka av ifall man vill ha eller inte ha den funktionen. Herregud, tillochmed låt användare välja själv vilket kortkommando han vill bruka för snabb avstängning. ex +"+"+insert. Används väl inte så ofta i spel.

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att win 10 gör något med min win 8.1 installation när jag byter från 10 till 8.1 så reparerar win 8.1 sig hela tiden.
Ändrar bara bot i bios.

Nu tog jag ur win 8.1 disken när jag körde win 10 senast och nu reparerar inte win 8.1 sig längre när win 10 inte kommer åt den hårddisken.

Någon mer som fått det problemet?

Har byt os ett dussintals gånger i bios och varje gång jag ska tillbaka till 8.1 fick jag problem.?.?

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Du kan dra ut start menyn på höjden, som med ett vanligt fönster.

Jo det vet jag, fast inte riktigt där skon klämmer, som på bilden, finns gott om utrymme under Utorrent, ändå lägger den sig bredvid, hur jag än håller på att flytta runt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Installerade på min jobbdator en gammal Lenovo T510, hittade alla drivrutiner utan problem. Det enda jag installerade manuellt var nya Nvidia Drivers.
Har också dragit in VMWare Workstation 10, fungerar utan problem.

Har inte hittat några problem än så länge.

Vilken drivrutinsversion installerade du manuellt? Man får ju 340.52 via Windows Update om jag inte minns fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeliMastah:

Jo det vet jag, fast inte riktigt där skon klämmer, som på bilden, finns gott om utrymme under Utorrent, ändå lägger den sig bredvid, hur jag än håller på att flytta runt!

http://i57.tinypic.com/a4ahdv.jpg

De var ju lite skumt, den verkar prioritera vänster -> höger istället för uppifrån -> ner istället. Som tur är så är det en Tech Preview och man kan rapportera sådna fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

De var ju lite skumt, den verkar prioritera vänster -> höger istället för uppifrån -> ner istället. Som tur är så är det en Tech Preview och man kan rapportera sådna fel

Tror inte det är ett fel eftersom windows 8 var precis likadan.

http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2013/09/Windows...

Dw och Ai hade jag velat ha under Fw men det tycke inte MS.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeliMastah:

Jo det vet jag, fast inte riktigt där skon klämmer, som på bilden, finns gott om utrymme under Utorrent, ändå lägger den sig bredvid, hur jag än håller på att flytta runt!

Skrivet av Reyintaz:

De var ju lite skumt, den verkar prioritera vänster -> höger istället för uppifrån -> ner istället. Som tur är så är det en Tech Preview och man kan rapportera sådna fel

Skrivet av Dahle86:

Tror inte det är ett fel eftersom windows 8 var precis likadan.

Dw och Ai hade jag velat ha under Fw men det tycke inte MS.

Jag tror att detta har med apparna själva att göra och inte Windows.
Jag provade just att stöka omkring med tiles:en både i Win 10 och Win 8.1.
Jag kunde placera tiles:en, som jag provade med, precis hur som helst

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wickman:

Jag tror att detta har med apparna själva att göra och inte Windows.
Jag provade just att stöka omkring med tiles:en både i Win 10 och Win 8.1.
Jag kunde placera tiles:en, som jag provade med, precis hur som helst

Ok. försök lägga 3 brett med mer än en rad och ta en print för att visa.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jag försöker få task manager att autostarta med Windows. Det går inget vidare.

Jag är van att ha UAC avslaget och bara dra allt jag vill ha statat till "startup"-mappen, men som UAC nu fungerar så går ju inte det.

shell:startup och dra dit en genväg funkar alltså inte.

Jag har försökt med task scheduler också, och lagt in en uppgift att den ska starta taskmanager med högsta privilegier, men får 0x80070490 under "last run result" vilket tydligen innebär att den inte hittar filen, men sökvägen borde ju vara rätt för den är C:\Windows\System32\taskmgr.exe

Någon som har några idéer?

Edit: Tydligen funkar det om jag startar den manuellt, men inte vid autostart. Förbannade UAC. Det var så mycket lättare när man kunde stänga av det helt.

Va? Går det inte att bli av med eländet nu?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Va? Går det inte att bli av med eländet nu?

Nej, det stängs inte av på riktigt.

I windows 7 blir resultatet att alla program som antar att de har adminrättigheter får köras, men "never notify" i windows 8 och nyare innebär istället att program som antar att de har admin-rättigheter inte får köras då ingen fråga kommer upp, så det skiljer sig där.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Jag installerade Windows 10 på min Windows 7 dator men det verkade bara lägga sig över 7an. Boot tiden var densamma som för windows7 och Norton fungerade inte så blev ganska besviken på den ej märkbara prestandan. Det kan mycket väll vara fixat senare men just nu kändes det bara som ett om stylat windows7 för mig.

Skickades från m.sweclockers.com