Permalänk

Jag har beställt 5600X från Webhallen samt Netonnet, men känner ingen förhoppning att få någon innan jul vilket svider lite då det är julklapp till grabbarna.
Finns det någon sida som har haft bättre inflöde på just 5600X? Eller om jag skulle lägga beställning på en 5800X, vart är störst chans att hinna få någon?

Permalänk
Avstängd

min beställning plockas nu på Inet, 5900x, beställdes 7/11, igår stod det (i lager 18/12) så dom måste ha fått in en dos

Permalänk
Medlem

Min 5950X skickades från Komplett idag

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Nu står min 5900x beställd 15.04 på webhallen med nummer xxxx038x som skickad!

Permalänk

Äntligen, 5900x skickad från Komplett, från bekräftad 6e December gul/grön till skickad grön bock idag, beställde 5/11 15:04.

Permalänk
Medlem

5900x skickad idag från Webhallen beställdes 15:06 på lanseringsdagen

Permalänk

Då skickas min 5900x från netonnet idag, beställde i fredags 4/12. Var i kö hos Webhallen 1530 och säkert inte skulle få den innan årets slut.

Då bli det sista dag för min 6700k och team blue ett tag framöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffmaister:

min beställning plockas nu på Inet, 5900x, beställdes 7/11, igår stod det (i lager 18/12) så dom måste ha fått in en dos

Fick också sms vid 15 tiden! Stod även hos mig "I lager 18/12". Dock lite lustigt eftersom jag timmen innan ringde och frågade kundtjänst men då kunde dom inte verifiera leverans, samt min köplats var 164.

Nu är det bara 3080 strix samt vattenblock man väntar på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffmaister:

min beställning plockas nu på Inet, 5900x, beställdes 7/11, igår stod det (i lager 18/12) så dom måste ha fått in en dos

Sedär, min 5900x på Inet beställd 8/11 blev ändrad från 18/12 till 30/12. Avbokar så snart jag vet att allt är grönt med leveransen från NoN 🙂

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacMacarus:

Jag har beställt 5600X från Webhallen samt Netonnet, men känner ingen förhoppning att få någon innan jul vilket svider lite då det är julklapp till grabbarna.
Finns det någon sida som har haft bättre inflöde på just 5600X? Eller om jag skulle lägga beställning på en 5800X, vart är störst chans att hinna få någon?

Snackade med Inet idag. Dem sade att hundratals stod i kö för 3600/3600x/5600x. Det får bli Intel för min del.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MacMacarus:

Jag har beställt 5600X från Webhallen samt Netonnet, men känner ingen förhoppning att få någon innan jul vilket svider lite då det är julklapp till grabbarna.
Finns det någon sida som har haft bättre inflöde på just 5600X? Eller om jag skulle lägga beställning på en 5800X, vart är störst chans att hinna få någon?

Om vi får vår lovade leverans kommer en leverans som täcker alla 5600X i slutet av denna månad

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Om vi får vår lovade leverans kommer en leverans som täcker alla 5600X i slutet av denna månad

/Patrik

Trevligt men det låter som efter julafton ? (bygger dator åt barnen så därav desperationen)

Permalänk

Mitt 5900x plockad på inet idag

Permalänk
Webhallen
Skrivet av dlindh:

Trevligt men det låter som efter julafton ? (bygger dator åt barnen så därav desperationen)

Vet inget närmare än så kommer uppdatera i tråden såfort jag vet mer hur som helst.

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Fick en grön bock på min 5600x nu från Webhallen. Vet inte vad det betyder men gillar det!

Permalänk
Avstängd

Bra jobbat asus, ny bios ska vara ute men zippen innehåller bara ett program som ska byta namnet på bioset som inte medföljer alls.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sancti:

Fick en grön bock på min 5600x nu från Webhallen. Vet inte vad det betyder men gillar det!

Samma här! Beställd 15.02 vid release.
Köpte den tillsammans med andra komponenter inkl. ihopbyggnad. Vore trevligt att få det innan julledigheten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sancti:

Fick en grön bock på min 5600x nu från Webhallen. Vet inte vad det betyder men gillar det!

Skrivet av Hjälmen:

Samma här! Beställd 15.02 vid release.
Köpte den tillsammans med andra komponenter inkl. ihopbyggnad. Vore trevligt att få det innan julledigheten.

Samma här!

Permalänk

Jadu.. grattis till de som fått

Beställde själv en 5600x från komplett 23/11, lär ta ett bra tag innan den dimper ner. Verkar vara riktigt många före mig som ännu inte fått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tagelevander:

Jadu.. grattis till de som fått

Beställde själv en 5600x från komplett 23/11, lär ta ett bra tag innan den dimper ner. Verkar vara riktigt många före mig som ännu inte fått.

Beställde den 13/11 från Komplett en 5600x, står fortfarande som "Order Mottagen" Beställd, förväntas i lager 30 december 2020, 1 st.

Permalänk
Medlem

Beställde en 5900X i söndags på Netonnet då jag såg de fanns i lager, senare på kvällen var den skickad (valde instabox, första gången) leverans tisdag men igår ändrades de till onsdag så hoppas den dyker upp imorgon då

Chattade nyss med netonnet med ang farcry6 kampanjen och länkade till https://www.amdrewards.com/terms
Och hon Elin A bekräftade att kod för lösa in spelet medföljer leveransen så får se imorgon om det stämmer, någon här som fått de?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CryREED:

Beställde en 5900X i söndags på Netonnet då jag såg de fanns i lager, senare på kvällen var den skickad (valde instabox, första gången) leverans tisdag men igår ändrades de till onsdag så hoppas den dyker upp imorgon då

Chattade nyss med netonnet med ang farcry6 kampanjen och länkade till https://www.amdrewards.com/terms
Och hon Elin A bekräftade att kod för lösa in spelet medföljer leveransen så får se imorgon om det stämmer, någon här som fått de?

Nej, fanns ingenting i boxen, bara en CPU!

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av CryREED:

Beställde en 5900X i söndags på Netonnet då jag såg de fanns i lager, senare på kvällen var den skickad (valde instabox, första gången) leverans tisdag men igår ändrades de till onsdag så hoppas den dyker upp imorgon då

Chattade nyss med netonnet med ang farcry6 kampanjen och länkade till https://www.amdrewards.com/terms
Och hon Elin A bekräftade att kod för lösa in spelet medföljer leveransen så får se imorgon om det stämmer, någon här som fått de?

Såg samma sak hos dom i söndags. Dock kändes den processorn lite overkill och dyr för mig, så blev bara en 3060Ti ifrån dom (kollade 20 minuter senare, då var den slutsåld). Nu ångrar jag mig att jag inte tog processorn med så jag har en komplett dator i år, men får hoppas att du blir glad med den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CryREED:

Beställde en 5900X i söndags på Netonnet då jag såg de fanns i lager, senare på kvällen var den skickad (valde instabox, första gången) leverans tisdag men igår ändrades de till onsdag så hoppas den dyker upp imorgon då

Chattade nyss med netonnet med ang farcry6 kampanjen och länkade till https://www.amdrewards.com/terms
Och hon Elin A bekräftade att kod för lösa in spelet medföljer leveransen så får se imorgon om det stämmer, någon här som fått de?

Tog du instabox express då eller hur fungerar det där? Jag valde instabox "vanlig" och fick torsdag som leveransdag. Som jag skrivit tidigare försvann köpet från mina sidor på NoN idag men när jag frågade chatten sa de att det blir så mellan mottagen och skickad så jag håller tummarna för att det stämmer, de såg inget knasigt med ordern iaf.

Blir intressant att se om man får någon processor som del 1 i denna följetong. Sedan i den spännande uppföljaren så får vi reda på om det blir någon FC6-kod eller inte

Permalänk
Medlem

Fick min 5900x från Netonnet igår, fanns ingen kod med. Beställde i fredags, valde instabox express.

Permalänk
Webhallen

OM NettisPåNätet har gått med på att vara med i kampanjen så BÖR de ha fått koder skickade till sig i excel-form, det är alltså inget fysiskt medium om de inte själva valt att göra om det till det. FYI

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Beställt via Webhallen och den är skickad nu. Problemet är bara att jag valde hemleverans i beställningen men den skickas till ombud och det står att hela ordern väger 1kg (jag beställde massa saker så inte mycket rätt där). För mycket jazztobak på lagret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greywiind:

Mitt 5900x plockad på inet idag

Hur vet man de har fortfarande 18/12 hos inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av brize:

Sedär, min 5900x på Inet beställd 8/11 blev ändrad från 18/12 till 30/12. Avbokar så snart jag vet att allt är grönt med leveransen från NoN 🙂

Har oxå beställt 5900x den 8/11 mem står fortfarande leverans 18/12

Permalänk

Sååå äntligen är 5600x från webhallen påväg, får min på fredag. Har avbeställt från proshop och komplett där 12dec var senaste beräknade datum.