TSMC: "Pat Gelsinger för gammal"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Du kallar det för trash talk, företag kallar det för marketing.

Marknadsföring brukar syfta till att öka intresset för ett företag eller deras produkter. Det här gör motsatsen.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ozzed:

Marknadsföring brukar syfta till att öka intresset för ett företag eller deras produkter. Det här gör motsatsen.

Inte om du säljer bolagets aktier! 😉

Permalänk
Medlem

Lättkränkta

Vad lättkränkta ni är, TSMC har ju precis kastat stridsyxan och manar Intel till fajt. Jag tar iaf fram popcorn skålen och lutar mig tillbaka i väntan på fler kickass uttalanden

Visa signatur

Kaffenarkoman
Stationär: Intel i7 3770k, Samsung SSD 256gb, 12tb disk, 16gb ram, Geforce GTX 670.
Sofftop: Macbook Pro 15" Retina, 256gb SSD, 8gb ram, 2,3Ghz Quadcore I7.
Servrar: Övervakning & väder - Raspberry Pi, Div. linuxservrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Marknadsföring brukar syfta till att öka intresset för ett företag eller deras produkter. Det här gör motsatsen.

Ändå är du här och skriver...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Ändå är du här och skriver...

Jag menade intresse i positiv bemärkelse. Ber om ursäkt om det var otydligt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

är det vara jag som tycker att TSMC kommer ut med märkliga kommentarer som mellan raderna avslöjar att de är lite rädda att tappa sitt grepp om marknaden de har? *hahaha*

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.