Permalänk
Medlem

Är det inte otroligt vad mycket ouppfostrat folk det finns på det här forumet egentligen? Man frågar inte vad folk tjänar, var de får sina pengar ifrån, om de är rika eller vad deras saker kostar. Det är fruktansvärt oförskämt och ouppfostrat. Men det är klart, vissa är väl bara helt tomma i huvudet.

Jättefint projekt annars, hoppas det ger mycket nöjje!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
då kommer följdfrågan... hurdå?

det är riktigt fint nämligen, folk på Swec skulle jubla över en guide (iaf jag )

EDIT:
Malmedahl, stämmer detta som jetage säger?

Vet inte om det är såna på bilden men dom är väldigt snarlika. Dom jag har är egentillverkade som sagt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet an Noldor
Är det inte otroligt vad mycket ouppfostrat folk det finns på det här forumet egentligen? Man frågar inte vad folk tjänar, var de får sina pengar ifrån, om de är rika eller vad deras saker kostar. Det är fruktansvärt oförskämt och ouppfostrat. Men det är klart, vissa är väl bara helt tomma i huvudet.

Ganska intressant att du ta r upp just det för jag tänker precis som du. Man frågar inte främmande folk hur mycket pengar dom har på sitt konto liksom. Det är privat.
Glad att du tog upp det för jag har inte kunnat besvara alla. TACK

Kul att du gillar mitt bygge. Håll koll på tråden så kommer det benchar snart också.

Jättefint projekt annars, hoppas det ger mycket nöjje!

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Vet inte om det är såna på bilden men dom är väldigt snarlika. Dom jag har är egentillverkade som sagt.

och tillvägagånsstättet är som följer...?

eller väntar jag i onödan? =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
och tillvägagånsstättet är som följer...?

Du är inte lite arrogant =/

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

hur mycket minne har du i detta monster?

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk

2*512 DS

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

Sitter sånna molexkontakter på gamla AT-agg också:

(Vettefan om det där funkar, passagen brukar kunna vara grinig, skulle det inte funka får ni manuellt copy/paste i adressfältet: http://hem.passagen.se/estaticd/molex.jpg )

Visa signatur

Glömmer att logga ut :D

Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noldor
Är det inte otroligt vad mycket ouppfostrat folk det finns på det här forumet egentligen? Man frågar inte vad folk tjänar, var de får sina pengar ifrån, om de är rika eller vad deras saker kostar. Det är fruktansvärt oförskämt och ouppfostrat. Men det är klart, vissa är väl bara helt tomma i huvudet.

Jättefint projekt annars, hoppas det ger mycket nöjje!

Så säger folk som tjänar tonvis med cash

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Så säger folk som tjänar tonvis med cash

Så säger även jag, som inte har tonvis med cash(stundet)

Vad spelar det för roll vad killen/tjejn jobbar som, vad hjälper det att folk frågar han kan lika gärna vara chef på ericsson eller dubbelskiftande städare?.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Så säger även jag, som inte har tonvis med cash(stundet)

Vad spelar det för roll vad killen/tjejn jobbar som, vad hjälper det att folk frågar han kan lika gärna vara chef på ericsson eller dubbelskiftande städare?.

Mm, nej jag skiter också fullständigt i vad snubben tjänar - notera min ( )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Du är inte lite arrogant =/

Jamen snälla, berätta hur du gjorde...jag tycker det var lite nonchigt att bara strunta i hans fråga och säga att han var arrogant...vi är många som vill veta

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE

Jamen snälla, berätta hur du gjorde...jag tycker det var lite nonchigt att bara strunta i hans fråga och säga att han var arrogant...vi är många som vill veta

Självklart, skall allt visa, kommer bilder på mer grejjor snart.

men jag gillar inte den attityden.
Som att jag skulle komma in till din tråd och bara säga "Tror du jag bryr mig?"
Han får det att låta som jag har några skyldigheter att berätta men självklart skall jag göra det, trodde inte att det var så många som ville veta

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Så säger folk som tjänar tonvis med cash

Jag har då fått spara o jobbat ihop varenda krona under ganska lång tid. Det är ju inte direkt något jag fick av pappa eller i julklapp.

OCZ 0.6 kW fixar detta lätt som en plätt.

2.9vDIMM
1.65vCore
2926 MHz
Programmen som pressar är
#2 instanser av Eve i 1024*768 med SLI
#Prime95 stress test
#Winrar packar ihop allt i "Program Files"

+12v

+5v

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

nu vill vi se super pi test
lär ju göra 1 M på under 20 sek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Jag har då fått spara o jobbat ihop varenda krona under ganska lång tid. Det är ju inte direkt något jag fick av pappa eller i julklapp.

Återigen, notera min ( )

Permalänk

aha, ok du mena smileyn, trodde du menade datorn i din sign.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

Måste bara säga, grymmt skönt bygge. gillar det skarpt.

sedan till alla som skrivit att det är lite för mycke kylpasta. Tror han förstog det tippset efter 1 eller 2 inlägg sådär men när man är uppe på 10nde inlägget som gnäller så måste jag säga att det uppskattas här för jag garvar rätt bra åt det

Som många andra så ser jag också fram imot att få veta var du fick tag på delarna till att bygga din fina molex. har själv 2st som klarar 15-16 enheter tror jag att det är men dom börjar ta slut satt är interesserad att att kunna göra fler

Keep the good stuff comming

Visa signatur

De man inte har får man skaffa sig!

Permalänk
Medlem

Någon som shoppat ser jag =D

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuowe
Fy fan säger jag bara! Alltså, det där är mitt drömsystem. ^^ GE MIG!

Helt OK förutom att det är en Windoze-holk

En jätte-dyr brevpress m.a.o.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow

vart styr man sånna über-molex?

Till mitt nätagg (som verkar väldigt likt det där fast mitt är ett antec neopower 480) fick man med extrakonktakter som dem där som man kan klämma på sladden.. skulle nästan tro att det är det han gjort

Permalänk

jo men den kostar lika mycket som en mac och presterar som fyra.

och guuuud va porrigt det var. har runkat som en hormon preppad femtonåring.

Permalänk
Medlem

Vad fan får du för framerate i HL2 då?!

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

3dmark01
3dmark03
3dmark05

osv osv ....

vi vill se lite coola resultat nu

bra jobbat btw

Permalänk
Medlem

Dräggel?

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Malmedahl är det eve online du har på i bakgrunden eller? Isåfall har dom förbättrat det något de senaste 6 månaderna.. sist jag körde satt man typ och sög på en sten hela dagen för o få pengar...

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Återigen, notera min ( )

Samma här har också sparat varenda krona till mitt bygge. Nästintill alla tror ju att man är en bortskämd unge från östermalm eller ngt sånt. en fråga : Hur ändrar man vad man har för system nere under inlägget ?

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem

OffTopic: Inställningar -> Redigera Profil -> Signatur:

OnTopic: Har läst igenom inläggen men kanske missat det. Men hur är/blev ljudnivån igentligen ?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Naaaajs !

Permalänk
Medlem

Ett litet tips bara när du ska testa stabilitet på din processor så kör BARA prime95, programmet är designat så att den stressar processorn som mest när du BARA kör just det programmet. Kör du fler samtidigt så kommer den inte att stressa lika hårt, men efter ditt test ovan är jag ändå övertygad om att den är stabil