Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av protogenesis
Vet inte ifall detta redan tagits upp, men finns det några bilder tagna med kameran i full upplösning att kolla på någonstans på nätet? Skulle vilja se hur kvalitén är, det är ju grymt att kunna fota och få det utskrivet i vanlig bildstorlek.

Beställde webbhotell från Loopia (www.loopia.se) idag och räknar stenhårt att vinna en K750i i deras tävling

Bilder finns på i princip varje site som testat den, googla på k750i och review så kommer du hitta.

Lade upp lite panoramabilder jag själv tog under helgen, http://peppesbodega.nu/turban/index.php?title=K750i

Permalänk
Medlem

Sådär då har jag också fått min. Hade lite flax och hamnade föra alla på Katshing

Ska man ladda 16h+ innan man använder den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Sådär då har jag också fått min. Hade lite flax och hamnade föra alla på Katshing

Ska man ladda 16h+ innan man använder den?

Min vaknade på en gång så jag satt och lekte med den medan den laddades, men det är nog bra att låta den bli fulladdad åtminstone första gången.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför jag bara kan skicka till mobilen men inte ifrån?
mobilen söker men hittar inget

Permalänk
Medlem

armis: 4 h tror jag är rätt. Så stod det då i instruktionsboken om man nu ska läsa sånt

Jag fick min telefon igår och tänkte fråga: Är det någon annan som har fått problem med att telefonen kan hänga sig i "kamerlägeet" just vid övergången till "Visa" ?

Jag måste då ta bort batteriet för att kunna starta om den.

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats få hem wap-inställningarna från comviq?
Testade och valde modell och skrev in mobilnummer men det kommer bara upp en felruta som säger "Du har kanske skrivit in fel telefonnummer".
Det går inte att göra inställningarna manuellt heller då dessa saknas på comviqs hemsida.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FraXioN
Någon som lyckats få hem wap-inställningarna från comviq?
Testade och valde modell och skrev in mobilnummer men det kommer bara upp en felruta som säger "Du har kanske skrivit in fel telefonnummer".
Det går inte att göra inställningarna manuellt heller då dessa saknas på comviqs hemsida.

Fick exakt samma felmeddelande.

Valde K700-inställningarna istället och det fungerade utan problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitoh
Fick exakt samma felmeddelande.

Valde K700-inställningarna istället och det fungerade utan problem.

Okej, jag löste det precis genom att gå till www.sonyericsson.se och ladda ner inställningarna därifrån. Men tack ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zoobo
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-...
billigt utan abb!

Och snabbt som fasen levererar de också. Jag beställde i går och har nyss läst mailet från dem med kollinumret, vilket tyder på att jag kan hämta ut den på måndag...

Nu är det bara att hoppas att man har lite tur i det lotteri som det verkar vara att köpa en 750 på detta tidiga stadium också... (F ö sägs det att uppdaterad firmware ska komma nästa vecka)

Är det inte lite konstigt f ö att Elgiganten har telefoner för omgående leverans när de är tok-slut på en massa andra ställen... Hade kallt räknat med ett mail där det istället stod att leveransen var uppskjuten pga slutförsäljning för tillfället hellre än ett med kollinummer...

Visa signatur

Dell Inspiron 6400, Intel T2300 Dual Core (Yonah)@1.66 GHz, IBM 945GM grafik (spelar aldrig), 1024 MB DDR2, 80 GB HD,Vista Ultimate, Dell inbyggd Bluetooth

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gripen
Och snabbt som fasen levererar de också. Jag beställde i går och har nyss läst mailet från dem med kollinumret, vilket tyder på att jag kan hämta ut den på måndag...

Nu är det bara att hoppas att man har lite tur i det lotteri som det verkar vara att köpa en 750 på detta tidiga stadium också... (F ö sägs det att uppdaterad firmware ska komma nästa vecka)

Är det inte lite konstigt f ö att Elgiganten har telefoner för omgående leverans när de är tok-slut på en massa andra ställen... Hade kallt räknat med ett mail där det istället stod att leveransen var uppskjuten pga slutförsäljning för tillfället hellre än ett med kollinummer...

kan säga att El-giganten köpt upp ett väldigt stort antal telefoner ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

Möjligt att frågan redan är besvarad men 19 sidor är mycket att läsa

Hur, och var lägger jag över spel? JAR-filer.

Permalänk
Medlem

Är det nån här som har köpt K750I på Mobillagret? Hur är Leveransen där o.s.v!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
kan säga att El-giganten köpt upp ett väldigt stort antal telefoner ...

... och säljer dem för troligen bästa priset också. Katching står ju som lägsta på Pricerunner, men det är de ju inte - förutom att de inte kan leverera annat än via väntelista då...

Som sagt, nu förutsatt att telefonen funkar som den ska, så är jag väldigt nöjd med det mesta just nu i den här frågan. Slippa vänta och få den till det lägsta priset...

Visa signatur

Dell Inspiron 6400, Intel T2300 Dual Core (Yonah)@1.66 GHz, IBM 945GM grafik (spelar aldrig), 1024 MB DDR2, 80 GB HD,Vista Ultimate, Dell inbyggd Bluetooth

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Möjligt att frågan redan är besvarad men 19 sidor är mycket att läsa

Hur, och var lägger jag över spel? JAR-filer.

Läs snabbguiden eller manualen som medföljde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Läs snabbguiden eller manualen som medföljde.

Det var väl ungefär ett sånt svar jag hade förväntat mig här på Swec, "läs manualen", "köp spelet".. osv..

Nästa gång, svara inte. Jag hade slagit upp det förr eller senare ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
fick min precis!
http://img287.echo.cx/img287/3428/k750i0014zv.jpg

Fungerar "Sandisk Memory Stick DUO Pro 512Mb" problemfritt eller?

Läste nånstans att endast sony minnen fungerar i den.

Artikel från svd

Ur artikeln:
MINUS
• Saknar 3G.
• Att man tvingas använda Sonys minneskort som är dyrare än andra varianter.

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Fralla92
Fungerar "Sandisk Memory Stick DUO Pro 512Mb" problemfritt eller?

Läste nånstans att endast sony minnen fungerar i den.

Artikel från svd

Ur artikeln:
MINUS
• Saknar 3G.
• Att man tvingas använda Sonys minneskort som är dyrare än andra varianter.

[/QUOTE

Funkar bra med ALLA memory stick/pro DUO kort. Och dom är inget dyrare än andra kort heller.
Och att den saknar 3G är väl bara ett +

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av NisseGurra
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Fralla92
Fungerar "Sandisk Memory Stick DUO Pro 512Mb" problemfritt eller?

Läste nånstans att endast sony minnen fungerar i den.

Artikel från svd

Ur artikeln:
MINUS
• Saknar 3G.
• Att man tvingas använda Sonys minneskort som är dyrare än andra varianter.

[/QUOTE

Funkar bra med ALLA memory stick/pro DUO kort. Och dom är inget dyrare än andra kort heller.
Och att den saknar 3G är väl bara ett +

[/QUOTE]

Tack för ett snabbt svar, sitter precis och fyller i en beställning från db och visste inte om jag skulle våga lägga till ett sandisk kort.

Jo, 3g e skitsamma

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FraXioN
Någon som lyckats få hem wap-inställningarna från comviq?
Testade och valde modell och skrev in mobilnummer men det kommer bara upp en felruta som säger "Du har kanske skrivit in fel telefonnummer".
Det går inte att göra inställningarna manuellt heller då dessa saknas på comviqs hemsida.

K500i lr 550i sa supporten och det funkar bra, kommer till 750i nästa vecka!

Filmerna är mp4 är inte det samma som mpeg, mpg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chriss
K500i lr 550i sa supporten och det funkar bra, kommer till 750i nästa vecka!

Filmerna är mp4 är inte det samma som mpeg, mpg?

Ta inställningarna från www.sonyericsson.com/se och gå sedan in på K750i och sedan Support och sedan MMS.

MP4 är snarlikt mpeg och mpg, men inte riktigt samma sak

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Ni som beställde från katshing, när fick ni ert comviq knockout/comviq kompis plus simkort? Jag fick mobilen i torsdags på tisdag natt ska porteringen vara klar. Vill ha simkortet så fort som möjligt så jag kan ordna autogiro

Permalänk

Vet ni vart man kan ladda hem spel till K750i, _gratis_?

Fick den igår och den är verkligen underbar.
Jag kör med Aqua temat från mobile9.com.

Tack på förhand!

Jag ber om ursäkt om det redan står här (har inte orkat kolla igenom 19 sidor).

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]

Permalänk

SonyEricsson K750i firmware update är igång på globala hemsidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NisseGurra
SonyEricsson K750i firmware update är igång på globala hemsidan

Huh? Det där får du gärna utveckla

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Huh? Det där får du gärna utveckla

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&...
Jag uppgraderade min till den nya firmwaren. Ljudet är mycket högre i luren och mp3 spelaren :), och telefonen är snabbare i menyerna. Kameran reagarar snabbare:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NisseGurra
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&...
Jag uppgraderade min till den nya firmwaren. Ljudet är mycket högre i luren och mp3 spelaren :), och telefonen är snabbare i menyerna. Kameran reagarar snabbare:)

Får ett skumt fel, det fattas en drivrutin till "flash-device"......har inst PC-suite och allt gick bra.
Felet kommer alltså upp när man stängt av luren, trycker in "c" och sätter in kabeln. Då hittas flash-device men den går inte igenom!
Vad kan vara fel?

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk

Laddade ner den nya USB flash drivaren. Jag fick avinstallera alla SEs program (PCsuite) och när jag pluggade i telefonen så frågades efter drivare... la in nya USB drivaren... sen var det bara att uppgradera via SEs sida

Permalänk
Medlem

Försvinner allt när man uppdaterar?

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk

Nej, inget försvann, alla inställningar, sms, kontakter etc är kvar. Ta en backup om du är osäker.

Permalänk

Vart hittar man USB flash drivaren?
Tänkte uppgradera nu, och man behöver la ingen specialkabel?

EDIT:
Hittade...

Visa signatur

[ Sonata III | Q6600 G0 @ 3,2GHz (Scythe Infinity) | P35-DS4 | XMS2 4GB | 8800GTS 640 (HR-03 + Nexus) | X-Fi XtremeMusic ] :: [ w2207 ]