Permalänk

jag spela det är skit bra

Permalänk
Medlem

Någon som vet om MS planerar att börja sälja DVI-kablar till Xbox 360? Skulle vara underbart.

Permalänk
Medlem

sitter o väntar på att webbhallen ska skicka FN3 och GRAW till mig....hoppas de kommer imorron

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZtyLe
sitter o väntar på att webbhallen ska skicka FN3 och GRAW till mig....hoppas de kommer imorron

Sitter själv o väntar på att mitt ex av GRAW skickas så man får ett kolli-id att följa
Skickas det inte idag så avbokar jag skiten och köper i butik

EDIT ska nog köpa FNR3 med, älskar det

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Inaktiv

var finns demot för FNR 3? hittar det inte på marketplace.
Finns kanske bara på demoskiva eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
var finns demot för FNR 3? hittar det inte på marketplace.
Finns kanske bara på demoskiva eller?

Nej det ska finnas på marketplace.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZtyLe
Nej det ska finnas på marketplace.

Det enda jag kan hitta är trailers för FNR 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Det enda jag kan hitta är trailers för FNR 3.

Kanske har dom tagit bort den då

Permalänk
Medlem

Vad skall man säga?, har inte fastnat riktigt för något av mina 360 spel DOA4, PGR3 eller PDZ men nu efter att spelar GRAW i en 1,5h kan jag bara säga DAMN vilket spel det ÄR!! KÖP för f-n

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mel
Vad skall man säga?, har inte fastnat riktigt för något av mina 360 spel DOA4, PGR3 eller PDZ men nu efter att spelar GRAW i en 1,5h kan jag bara säga DAMN vilket spel det ÄR!! KÖP för f-n

Sluta skriva massa om det Jag måste få mitt snart !!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Det enda jag kan hitta är trailers för FNR 3.

Det finns ett demo, fanns i helgen iaf, dock heter det nåt med 720p skumt, som kan förväxlas för en trailer, låg på runt 500mb dock, tankade hem det och det visade sig vara demot.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZtyLe
Sluta skriva massa om det Jag måste få mitt snart !!!

WORD

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Från att hata mitt 360 till att älska det på en dag God bless FN3

Visa signatur

_________________
Jag blir lycklig av prylar.

Permalänk
Medlem

FANvad GRAW e grymmt! game i nordstan (göteborg) släpte det i dag! jösses! dom ringde mig när jag var i skolan och fråga om jag ville hämta mitt exemplar i dag som jag hadde förhandsbokat!! asså sösses vad grymmt!! ville bara dela med mig av glädjen!

Permalänk
Medlem

Jag hoppas känslan i GRAW är skön för jag är inte mycket för skjutaspel med handkontroll. Dock har ajg bara hört positiva saker, men perfect fark önskar jag att jag inte köpte för det är inte spelbart nånstans, jämfört med condemned som var helt ok att spela med handkontroll.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Jag hoppas känslan i GRAW är skön för jag är inte mycket för skjutaspel med handkontroll. Dock har ajg bara hört positiva saker, men perfect fark önskar jag att jag inte köpte för det är inte spelbart nånstans, jämfört med condemned som var helt ok att spela med handkontroll.

ja asså det e förvånandsvärt bra asså! lite svår med controllerna i början, mycket att hålla reda på, men det kanske bara e jag som e kass:P men när man väl får in känslan och kan styra sina gubbar och lite annat på spel planen e det ett jävla krigande som e sjukt kul!
vågar nästan påstå att det ett av dom roligare krigsspelen jag har spelat! tummar upp

Permalänk
Medlem

Måste man ha kvitto för garantiärenden av xboxen eller räcker serienr.

Tänkte nämligen inhandla en "vinst" av en privatperson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Måste man ha kvitto för garantiärenden av xboxen eller räcker serienr.

Tänkte nämligen inhandla en "vinst" av en privatperson

serienummer räcker bra.

Permalänk

själv fick jag mitt fight night 3 idag och jag får mitt graw imorgon fredag f.a.n vad gött det ska bli att spela det

Permalänk
Medlem

Fy fan va kul G.R.A.W är ändå...synd bara att det e askonstig fps view när man kör split screen :/

Jag älskar kampanjen asså. Så sjukt snyggt äre oxo

Visa signatur

| Fractal Design Arc | Asus GTX670 | Asus P8P67 B3 | i5 2500k | Corsair 8gb@1600mhz | Corsair HX750
| Intel 330 120gb + 1tb WD Black | Logitech mx518 | Logitech G930 | Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS

Permalänk
Medlem

OMG va kul FN3 är, har lirat non-stop nu i några timmar.. har visst bara en achivment kvar såg ja men jädrans altså... är så jävla roligt å bygga egen gubbe å kämpa sig upp till toppen!! har inte testat live än dock, borde ju vara underbart! gonatt!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
OMG va kul FN3 är, har lirat non-stop nu i några timmar.. har visst bara en achivment kvar såg ja men jädrans altså... är så jävla roligt å bygga egen gubbe å kämpa sig upp till toppen!! har inte testat live än dock, borde ju vara underbart! gonatt!

Du, jag, live, im gonna kick yer ass

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Du, jag, live, im gonna kick yer ass

yaah, comoon biatch! adda mig som vänn, så kanske vi kan ta å lira lite!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Fick FN3 och GRAW idag!!! Helt jäkla underbara! GRAW är mycket bättre än jag förväntade mig, och jag sätter ganska höga krav :). FN3 var knappast någon besvikelse heller. Mycket roligt att köra karriär modet!

In and out

Permalänk
Medlem

http://www.nordichardware.se/nyhet,9797.html

Hehe Alla är vi barn i början

Visa signatur

Ryzen 1700X PRIME X370-PRO
16Gb G.Skill TridentZ DDR4-3200 C14 DC
ASUS GeForce GTX1080 Strix A Gaming

Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ace.F
http://www.nordichardware.se/nyhet,9797.html

Hehe Alla är vi barn i början

Ja dom säger ju att det är ett nybörjarmisstag och Microsoft har ju bara gjort två konsoller

Allvarligt talat så låter det där nästan FÖR dråpligt för att vara sant. Kul om det är sant dock, gillar när stora företag gör bort sig.

Snart kommer Xbox-fanboysen komma och skrika om att det inte Microsoft som sätter ihop Xboxarna utan legotillverkare (nej inte danska lego). Det är dock skit samma för det är Microsoft som pröjsar för att det är kvalitet som kommer ut med deras logo på.

Permalänk
Medlem

Dem kanske fixar det via liveupdate

Visa signatur

Ryzen 1700X PRIME X370-PRO
16Gb G.Skill TridentZ DDR4-3200 C14 DC
ASUS GeForce GTX1080 Strix A Gaming

Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe SSD

Permalänk
Medlem

GRAW var inget för mig tack vare att jag är alldeles för beroende av mus/tangengbord till fps spel.

Men annars klockrent spel, kommer skaffa det till pc när det kommer.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag instämmer delvis. Oerhört bra spel! Kör på svåraste så att man dör på ett skott Har inte hittat något fel på det än, men om jag ska klaga så är vissa skuggor lite lustiga.
Annars så är det bara possitivt med det. Jag tycker att alla borde köpa det här om man gillar action och taktiska spel..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Ja dom säger ju att det är ett nybörjarmisstag och Microsoft har ju bara gjort två konsoller

Allvarligt talat så låter det där nästan FÖR dråpligt för att vara sant. Kul om det är sant dock, gillar när stora företag gör bort sig.

Snart kommer Xbox-fanboysen komma och skrika om att det inte Microsoft som sätter ihop Xboxarna utan legotillverkare (nej inte danska lego). Det är dock skit samma för det är Microsoft som pröjsar för att det är kvalitet som kommer ut med deras logo på.

Vad har kvalitet att göra med dumma taiwanesare som inte vet skillnad på kylpasta och plast?

Någon som lirat GRAW splitscreen?? Får nämligen bara fps-vy inte 3e-pers =(

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz