Permalänk

TAT Tempprogram Hjälp!

Kanske dumt att starta en tråd med jag gör det iaf, Har letat en kvart på google efter Temprogramet TAT men hittar det inte! Här finns altid nån snäll person som lägger upp nån länk till download!

Kanske sweclockers ska börja med FILARKIV vore grymt bra eftersom finns en del som startar sånna här trådar!

Permalänk
Medlem

Hur sjutton söker du?

Första träffen på google med: TAT overclocking

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maw
Hur sjutton söker du?

Första träffen på google med: TAT overclocking

Tack ingen vidare tydligen! Sökte på TAT temprogram!

Men funkar det med vista????

Permalänk

Fungerar inte med vista, inte för mig iaf

Permalänk

http://www.techpowerup.com/downloads/392
Intel Thermal Analysis Tool

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
http://www.techpowerup.com/downloads/392
Intel Thermal Analysis Tool

Det funkar inte dom som har Vista!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stefanken
Det funkar inte dom som har Vista!

trist.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk

Jodå, det funkar i Vista. Det enda är att man måste välja "Run as administrator".

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milky Way
Jodå, det funkar i Vista. Det enda är att man måste välja "Run as administrator".

Nej det funkar inte, kommer till TILLåt och sen blinkar det till bara!

Permalänk

Ok. TAT fungerar för mig i Vista utan problem i alla fall.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk

Tat funkar perfekt i vista.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h_enke_trollis
Fungerar inte med vista, inte för mig iaf

Bara så du vet så funkar "alla" XP program till Vista.. Det kommer bara fram en ruta "Installationen slutfördes inte korrekt, Installera om med dom rätta inställningarna" > Ok > Slutfört ...

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ @ 2760 mhz-Orginal cpu fläckten \ MSI K8N-NEO-4F \ 1GB DDR PC3200 \ X1600PRO \ 2st 320GB 7200RPM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P3TUS
Bara så du vet så funkar "alla" XP program till Vista.. Det kommer bara fram en ruta "Installationen slutfördes inte korrekt, Installera om med dom rätta inställningarna" > Ok > Slutfört ...

funkar och funkar... en del applikationer blir ju allt annat än stabila. men visst, de går att installera.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Avstängd

Fungerar i vista för mig också.
Run as administrator istheshit.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Fungerar inte i 64 bitars versionen av Vista iaf

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900