Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rooten
jag är reggad här http://register.ageofconan.com/ men jag hittar ingen länk....

Har du blivit approved till EA?

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

vart ser man det?

dom har dragit pengar för det så jag borde ju ha blivit det.

Visa signatur

Antec p182|Asus p5k se|Q6600@3000|OCZ DDR2 REAPER 4gb(1066)|8800GTS 512

Permalänk

Gå in på view account infermation, sen view my payment history, där ska stå status approved, pending, eller denied.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Rooten, det står så här också när du loggat in på sidan:

"Welcome to the Age of Conan Early Access Program!

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

To start your journey you will first have to download and install the client from the link below."

Tryck på länken som står där.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

DET FUNKAR!!! SES I SPELET!!! :D:D:D

Visa signatur

Antec p182|Asus p5k se|Q6600@3000|OCZ DDR2 REAPER 4gb(1066)|8800GTS 512

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Japp har med laddat up med massa pringles, pucko, sen blir det en kebabtallrik special innan servrarna går live

Själv är man en sund människa!Ska skala ett par morötter och har lite mineral vatten nära till hands:) Skall dock erkänna att jag även har en öl stående i beredskap. Lite fest får det ju bli hehe
Kan hända jag faktiskt hade köpt något snacks om affärerna här i Norge hade öppet... Är ju 17 maj idag med flaggvifftande folkdräktsklädda norrmän.

Permalänk
Medlem

baRA NÅGRA timmar kvar nu. patch servern är nere igen..

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Avstängd

Vilken exakt tidpunkt är det servern ska gå upp, är så förvirrad med timezones.

Permalänk
Medlem

när ja ska starta spelet så står det bara "Downloading patch information..." men inte ett piss händer -.-

Visa signatur

Ja jävlar

Permalänk
Medlem

Spänningen är på topp eller hur Servern är nere nu för e ny patchning CabaT så allt är som det ska

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrValle
Vilken exakt tidpunkt är det servern ska gå upp, är så förvirrad med timezones.

19:00 (GMT+1 DST (GMT+2)) i Sverige.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
19:00 (GMT+1 DST (GMT+2)) i Sverige.

Undrar fortfarande varför i h-vete vi har sommartid och vintertid i dagens samhälle.Vi sitter ju ändå uppe på nätterna och spelar spel och tittar på tv lång efter att solen har gått ner.

Permalänk
Medlem

Nu är det nära!
Blir Fury

Permalänk
Medlem

Fury ftw

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

kan man reseta talents som i wow, i aoc?

Permalänk
Medlem

Jag tror man kan resetta FEATS i aoc, för en summa pengar såklart.

Permalänk
Medlem

är sugen på att lira assasin :D, nån som lirat det i betan som kan säga hur de är pvp?? verkar som om folk tycker dom är helt gimp :/

Visa signatur

Intel q6600@3.2 ghz | 3 Gig crosair xms pc6400 ram | Gigabyte p35-ds3 | Leadtec Geforce 8800GT 512mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lukaxx
kan man reseta talents som i wow, i aoc?

Japp men det kostar och det heter Feats i AoC

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Vad jag märkte så är Assassin en klurig karaktär att lära sig, men när man väl kan basen så går det ganska bra

Permalänk
Medlem

Hur många månader brukar det ta innan utvecklarna erbjuder trial-versioner utav sitt MMO? Spelet vägrade fungera helt plötsligt efter en patch i betan, vågar inte köpa innan jag testat det igen.

Visa signatur

.

Permalänk

jag förstår mig inte på Controls, kan inte ändra någonting...... >.<
vill byta plats på b och i för spells och inventory men inget händer.......vet någon hur man gör?

första gången någonsin jag inte kan ändra controls lol

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

De som köpte CE får 5 trial keys. 5 dagars trial eller något sånt

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Fan vad tiden går sakta nu. Blir Fury här med

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Fan vad tiden går sakta nu. Blir Fury här med

äsch..de är nu man ska gå och handla lite snus och annat gott inför kvällen :D:D

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
De som köpte CE får 5 trial keys. 5 dagars trial eller något sånt

Ja, just det. Känner dock ingen som förbokat CE, argh!

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
äsch..de är nu man ska gå och handla lite snus och annat gott inför kvällen :D:D

Hehe jag har ju redan laddat upp inför detta

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Ja har 10 keys över Om nu någon känner för att testa sen när det går live alltså .

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Ja, just det. Känner dock ingen som förbokat CE, argh!

Om du ber snällt här så tror jag du kan få en!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnjinSan
Ja har 10 keys över Om nu någon känner för att testa sen när det går live alltså .

Skulle vara väldigt schysst om man kunde få en. Beställde du två CE eller?

Visa signatur

Intel q6600@3.2 ghz | 3 Gig crosair xms pc6400 ram | Gigabyte p35-ds3 | Leadtec Geforce 8800GT 512mb |

Permalänk
Medlem

Brukar inte be om saker... men... ugh... kan jag snälla få en nyckel? Pretty please with sugar on top?

Visa signatur

.