Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Vart har Samsung SpinPoint F3 1TB försvunnit?
Ni hade den i sortimentet igår, den var till och med i lager, och poff nu är den helt borta från sortimentet, lite märkligt..

Slutat säljas, även på andra sidor, varför vet jag ej men kanske på grund av leverantörs-problem på något sätt...?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tripodz
Förra sweclockers-koden har gått ut. Kommer ni med en ny?

Hade tänkt lägga en beställning på lite saker idag nämligen.

nej den fungerar utmärkt:
m9code444

Visa signatur

Chassi: Antec Sonata III | CPU: Intel Core i5 750 @ 4.2 GHz | GPU: AMD XFX 5870 @ 1GHz | RAM: 8 GB Corsair 1600 CL8 VENGEANCE | Processorkylare: Noctua NH-U12P | Moderkort: Gigabyte GA-P55A-UD3R | HDD: Samsung 500 GB SATA 7200 RPM + Intel X25-m SSD 80GB + OCZ TRION SSD 240 GB | OS: Windows 7 Professional 64 bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swe021
nej den fungerar utmärkt:
m9code444

Ok, jag använde sweclockers171417 som tydligen gav mer rabatt än den du skriver. Missade att det hade kommit en ny bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tripodz
Ok, jag använde sweclockers171417 som tydligen gav mer rabatt än den du skriver. Missade att det hade kommit en ny bara

Rabatten ändras hela tiden, rabatten gäller alltså olika varor olika tider olika mycket! (För att sammanfatta på ett ungefär hur det fungerar på misco)

- Sebastian

Visa signatur

Chassi: Antec Sonata III | CPU: Intel Core i5 750 @ 4.2 GHz | GPU: AMD XFX 5870 @ 1GHz | RAM: 8 GB Corsair 1600 CL8 VENGEANCE | Processorkylare: Noctua NH-U12P | Moderkort: Gigabyte GA-P55A-UD3R | HDD: Samsung 500 GB SATA 7200 RPM + Intel X25-m SSD 80GB + OCZ TRION SSD 240 GB | OS: Windows 7 Professional 64 bit

Permalänk
misco.se

Hej!

Här kommer ett klargörande. Alla sweclockerskoder ger samma prislista.

Och innan ni frågar - Koderna är tidsbegränsade för att undvika allt för bred spridning. Vissa envisas med att lägga ut koderna på andra forum vilket tvingar oss att göra koderna lite mer "kortlivade". Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misco.se
Hej!

Här kommer ett klargörande. Alla sweclockerskoder ger samma prislista.

Och innan ni frågar - Koderna är tidsbegränsade för att undvika allt för bred spridning. Vissa envisas med att lägga ut koderna på andra forum vilket tvingar oss att göra koderna lite mer "kortlivade". Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Självklart inga problem med att ni byter kod - bara bra.

Jag hade bara missat att det kommit en ny kod och därför frågade jag. När jag skrev in den nya koden så blev min order jag redan plockat ihop en ynka 20-30 kr dyrare än när jag hade förra koden - men antar att ni justerat priserna under den korta stund jag inte hade en fungerande kod. Det spelar mindre roll att det var lite skillnad - var bara en observation.

Får strö lite beröm över er då jag tycker att det hittills varit mycket smidigt att handla från er. Gillar också starkt att ni har betalningsalternativet faktura.

// tripodz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misco.se
Hej!

Här kommer ett klargörande. Alla sweclockerskoder ger samma prislista.

Och innan ni frågar - Koderna är tidsbegränsade för att undvika allt för bred spridning. Vissa envisas med att lägga ut koderna på andra forum vilket tvingar oss att göra koderna lite mer "kortlivade". Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Trevligt med Swec koder, Ska snart beställa inför julen! Har alltid gillat Inet men era priser är betydligt behagligare Hur aktiverar man studentrabatten på sitt konto?

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Nu har jag lagt en beställning på något som inte finns i lager hur tar jag bort beställningen? Irriterande att det inte finns någon knapp för det. Som tex dustinhome, komplett och inet har.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Plockade ihop en dator alldeles nyss på både inet och misco.. Misco var hela 800kr billigare med frakten inräknad Hos inet skulle hela kalaset gått på drygt 19k, hos misco 18.200 inkl frakt! Det gillar jag, men jag ogillar att vänta till årsskiftet på min hd5870 :(, men men. Inget som misco är speciellt skyldig för. Toppenbutik

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem

Fick svar på forumet om hjälp ang. csnrabatt, tyvärr har inget hänt efter två veckor. Inga pengar det handlat om men fortfarande tråkigt.

Permalänk

Jag har bara positiva saker att säga om Misco. Trevlig kundtjänst och de ligger ju väldigt bra till prismässigt också. Jag har handlat mestadels från inet.se tidigare, men kände egentligen inte till Misco innan jag såg den här tråden, vilket jag nu tycker är lite synd.

Visst kan man ju tycka att fri frakt hade varit bra också, men samtidigt så är ju studentrabatten på 5% tillräcklig enligt mig. På de varor jag har sett så är dem ju redan billigare än från andra butiker. Man får väl helt enkelt vänta tills man har ett par saker som behöver beställas.

Permalänk
Medlem

Jag själv är inte registrerad på eran hemsida ännu och kan därför inte se hur mycket rabatt jag får med swec-koden. Så om nån snäll själ där ute skulle kunna vara snäll och kolla vad den här datorn kommer gå på?
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=635318&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=657142&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=656350&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=664053&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=656838&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=636134&SL_S...
http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=655119&SL_S...

Om det blir en lite större prisskillnad och om det blir mycket billigare än inet så kommer jag garanterat handla det där från er

Permalänk

lunkas: registrera dig där.. det tar inte så lång tid
Jag antar att du kommer köpa 4gb ram? eller? hursomhelst 3gb är absolut minimum, helst inte mindre än 4gb idag..

Men jag kan säga att det blir max nån hundring billigare med rabatten..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
lunkas: registrera dig där.. det tar inte så lång tid
Jag antar att du kommer köpa 4gb ram? eller? hursomhelst 3gb är absolut minimum, helst inte mindre än 4gb idag..

Men jag kan säga att det blir max nån hundring billigare med rabatten..

Okej, jo, jag har tänkt köpa 4gb glömde skriva men ska registrera mig nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misco.se
Hej!

Här kommer ett klargörande. Alla sweclockerskoder ger samma prislista.

Och innan ni frågar - Koderna är tidsbegränsade för att undvika allt för bred spridning. Vissa envisas med att lägga ut koderna på andra forum vilket tvingar oss att göra koderna lite mer "kortlivade". Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Varför fungerar inte koden här ->

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Varför fungerar inte koden här ->
http://data.fuskbugg.se/skalman01/misco_kampanjkod.jpg

Som du själv citerade: Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Visa signatur

"Nothing is impossible because impossible itself says I M Possible..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weeblie
Som du själv citerade: Den nu gällande koden m9code444 gäller fram till nyår. Innan dess utgång kommer vi lägga ut en ny kod här i forumet.

Har testat den koden med! Glömde ta en print med den istället

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Har testat den koden med! Glömde ta en print med den istället

Ifall du har CSN rabatt aktiverad mad så fungerar det inte...inte för mig. :/

Permalänk
Medlem

Du måste göra det innan du går vidare med orderb, finns under "personalrabatt" i fliken "Mitt konto" (eller vad det nu står).

Permalänk
misco.se

Hej!

Här kommer lite information om hur man använder sweclockersrabatten.

Sweclockerskoderna är INTE kampanjkoder utan är personalrabattkoder. När man har en sådan kod så aktiverar man den på sidan www.misco.se/personalrabatt. Gå till den sidan och följ instruktionerna så kommer priserna på shoppen bli korrekta direkt och ni ser er rabatt hela tiden.

Aktivera alltså koden enligt instruktionerna ovan så kommer ni ha bättre pris så länge som koden gäller. Ni behöver inte besöka personalrabattsidan igen förrän det är dags att skriva in en ny kod och dessa nya koder postar vi här på forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misco.se
Hej!

Här kommer lite information om hur man använder sweclockersrabatten.

Sweclockerskoderna är INTE kampanjkoder utan är personalrabattkoder. När man har en sådan kod så aktiverar man den på sidan www.misco.se/personalrabatt. Gå till den sidan och följ instruktionerna så kommer priserna på shoppen bli korrekta direkt och ni ser er rabatt hela tiden.

Aktivera alltså koden enligt instruktionerna ovan så kommer ni ha bättre pris så länge som koden gäller. Ni behöver inte besöka personalrabattsidan igen förrän det är dags att skriva in en ny kod och dessa nya koder postar vi här på forumet.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Okej, Har ni ingen kampanjkod ?

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Har jag missat nåt, eller har Corsair H50 försvunnit ur sortimentet, eller har jag bara sett fel?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Skulle vara kul att veta när ni planerar att gå ut med vem som vann i krutburkstävlingen.

Visa signatur

ASUS M4A785TD-V EVO | AMD Phenom II X4 905e | Antec LifeStyle Solo | Noctua NF-S12B ULN - 700/500 rpm | Corsair 400CXEU | 4GB Corsair XMS3 | Linux Mint LMDE 4.
(Ja, det börjar bli en gammal rigg)

Permalänk
misco.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kajli
Okej, Har ni ingen kampanjkod ?

Hej!

Nej, kampanjkoder är lite speciella och används ungefär som "värdekuponger". Vi använder dem mycket sparsamt och har inga sådana aktiva just nu. Ett exempel på hur dessa koder i så fall funkar är t.ex "om du köpt en mus av märke xxxx och använder koden så får du en xxxxx musmatta gratis.." Det är ofta inte mer dramatiskt än så.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Permalänk
misco.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndersFriberg
Skulle vara kul att veta när ni planerar att gå ut med vem som vann i krutburkstävlingen.

Hej!

Tävlingen är ju alltså slut nu, men eftersom vi fått in flera tusen bidrag så tar det ett litet tag för oss att gå igenom detta. Många har skrivit väldigt mycket bra saker och alla bidrag som dessa måste bedömas för kunna utse den rätta och mest förtjänta vinnaren.

Men svaret bör komma inom kort och vinnaren kommer alltså att kunna njuta av datorn innan jul.

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misco.se

Med Vänlig Hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Ugglar lite på sajten, men vad hände med Corsair H50?
Antar att ni har plocka bort den?
Eller har jag bara sett fel och intalat mig själv att ni skulle ha en produkten?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Ugglar lite på sajten, men vad hände med Corsair H50?
Antar att ni har plocka bort den?
Eller har jag bara sett fel och intalat mig själv att ni skulle ha en produkten?

Hej,

Corsair har lanserat en nyare version utav denna produkt, håll ögonen öppna imorgon så bör du se den på vår shopp.

Visa signatur

Misco AB
Erik Hjelm
Business Manager

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik Hjelm
Hej,

Corsair har lanserat en nyare version utav denna produkt, håll ögonen öppna imorgon så bör du se den på vår shopp.

ah! se där ja!
Bra och veta när man vunnit datorn från er

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag vill bara säga att jag är väldigt glada för det ni gör och jag tycker ni har bra service och butik!

MVH

Permalänk
Medlem

Nice!

Beställde ett HD5850 (xfx black) den 7e, skickat med morgonposten dagen efter! Det kan man kalla service, synd att posten tar tre dagar att skicka till Norrland bara...
/Micke

Permalänk
Medlem

Vill ge er en eloge för väldigt trevligt bemötande på telefon och mycket kunnig personal. Har varit i kontakt med er två gånger nu ang. köpråd och efter varje avslutat samtal har jag känt mig väl omhändertagen. Tusen tack!

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet