Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk
Skrivet av Sonaks:

Beställde en large här nu. Någon som vet hur mycket av pengarna som går till Swec? Eller är det så tråkigt att Qpad tar allt?

Skulle gissa att en stor del av summan går till Qpad för specialdesignen.
Sweclockers är väl antagligen inte så angelägna att ta ut stor vinst på den heller, eftersom det säkerligen finns tillräckligt med intäkter från reklam och sponsorer.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

hur länge dröjer leveransen ??

"3–7 arbetsdagar" står det på beställningssidan!

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

Ingen matta idag heller

Permalänk
Medlem

Hur lång tid har det tagit för er som fått musmattan? Jag beställde i lördags.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

Hur lång tid har det tagit för er som fått musmattan? Jag beställde i lördags.

Beställde i torsdags förra veckan då nyheten kom upp, har inte kommit än (torsdag). Bor i Skellefteå.

Kom ihåg att det är arbetsdagar också så det skickades nog först i måndags etc...

Visa signatur

EVGA 3080 FTW3 ULTRA | x570 Strix F-gaming | 5800x3D | 16 GB Ballistix 3200 Mhz c16 | Noctua DH-15 | EVGA G2 750 | Fractal Design R5
Acer 27" Predator XB271HU 165 Hz G-sync

Permalänk
Medlem

Förväntar mig inte att Sweclockers ska vara Inet vad gäller leveranser, men det känns spännande att vi i Stockholm där Sweclockers finns fortfarande inte har fått den.. Min gaminghelg kommer kännas trist utan en ny vacker matta.

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med aviseringen? Kommer det en SMS-avi eller en pappers-avi? Finns det någon möjlighet till ett kollinummer kanske?

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av norzma:

Beställde i torsdags förra veckan då nyheten kom upp, har inte kommit än (torsdag). Bor i Skellefteå.

Kom ihåg att det är arbetsdagar också så det skickades nog först i måndags etc...

Är medveten om att det är arbetdagar, men det har gått 4 dagar och undrar när jag kan förvänta mig mattan. Verkar som nästa vecka tyvärr:(

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Alla mattor är skickade, nu är det upp till posten att leverera.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Alla mattor är skickade, nu är det upp till posten att leverera.

Jippie!

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Alla mattor är skickade, nu är det upp till posten att leverera.

Hur blir det med aviseringen? Kan man få ett kollinummer?

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk

Tygmattor med motiv, how original. Gillar sajten trots det.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem

hoppas ja hann få en! jag betalade för 6 dagar sedan.. nu står det slutsålt men detta förstod man ju dem har ju varit önskade flera år att dem inte kontaktar inet.se som kan börja sälja på deras butik , eller varför inte andra butiker med! prata med qpad eller vad som helst om att få börja sälja dom till inet,komplett,webhallen ,cdon osv skulle ju säkert sälja..

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Säljer Limited Edition Sweclockers matta, 9999kr

Permalänk

Fick min med posten idag

Visa signatur

ASUS P8Z77-V, Core i7 3770K, Corsair HX 1000W, Corsair 8GB (4x2048MB) 1600Mhz , Gigabyte GTX570 OC (windforce), Asus Xonar Essence STX, Corsair Force 3 SSD 120GB,WD Black 1TB, 4x 2TB Samsung Ecogreen F4EG, 2x 1TB Samsung 7200rpm.

Permalänk
Skrivet av TranceSwede:

Fick min med posten idag

Den kom på dirren med posten alltså - inte hämta på Ica?

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Den kom på dirren med posten alltså - inte hämta på Ica?

Alla musmattor skickades som brevförsändelser, så de skall dimpa ner direkt i er brevlåda. Vissa som dock har lite mindre postfack/brevinkast kan nog behöva hämta ut dem på sitt vanliga utlämningsställe. En avi ligger då i er brevlåda istället.

Permalänk
Medlem

Jag fick min idag!!
Fungerar super med min gamla Razer Deathadder mus!

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

Fick också min idag! Fungerar även med lasermöss

Permalänk

Fick min idag Bor i Skellefteå:p

Permalänk

Min låg i brevlådan när jag kom hem. Den stinker dock något fruktansvärt, men lär väl gå bort hyffsat fort..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

"Materialet som stinker"
Försvinner när du använder den.
På den vanliga CT modellen "vit" så blir den svart på det ställe där man håller handleden. Materialet är anppasat för att passa alla sorters möss. Om man är hardcore gamer. Sätt på glidz och den kommer röra sig superlätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nixxor123:

Min låg i brevlådan när jag kom hem. Den stinker dock något fruktansvärt, men lär väl gå bort hyffsat fort..

Ja, den luktar inte nåt vidare

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

Fick min idag med... luktar typ... kemisk choklad?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

antar att den kommer i en såndärninga rulle och då antar ja får en avi på måndag , ja har sånt därninga brevinkast

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Alla mattor är skickade, nu är det upp till posten att leverera.

Blir det påfyllning eller är det finito nu? =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Känns ju sisådär att Qpad stavat fel på förpackningen... "Proffesionell musmatta med precision och känsla!"

Sist jag kollade stavades "professionell" med 1 F och 2 S... inte tvärtom...

Helt ärligt är det sådana detaljer som avgör för mig om jag återkommer som kund. Detta blir dessvärre min första och sista Qpad-produkt.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

skadad

tja

är det någon mer som har ett litet hål i sin musmatta?

jäkligt störande och lite dåligt av Qpad , men man vill ju ha sin sweclocker matta och dom är slutsålda så det går ju inte reklamera.

/

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk

Fick precis hem, fyfan så snygg den är!

Permalänk
Medlem

Jag väntade ett bra tag för att skaffa en ny matta för att jag visste att Swec skulle släppa en men till slut köpte jag en ändå för jag orkade inte vänta. En vecka senare ser jag detta på sidan, beställde en ändå, tydligen hade jag beställt fel storlek, den var skit liten.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C