Vi återupplivar TES III - Morrowind! [Nu med automatisk installation!]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Kul att du gillar det! Kom ihåg att du behöver GOTY-versionen av Morrowind (det vill säga med expansionerna "Tribunal" och "Bloodmoon") för att Overhaul-modden ska fungera ordentligt.

Jag tror mig ha erfarenhet av sånt här. Beställde i alla fall rätt version, bör komma om någon dag.

På mitt senaste äventyr kom jag till ett vulkaniskt aktivt område. Det fanns där något som liknade ett observatorie, verkade coolt så jag letade efter en ingång. Väl inne träffade jag vad jag trodde var en dunmer, men som genast började attackera mig. Jag hade inget vapen framme och fick nästan panik efter att jag läste namnet "Vampire." Jag flydde ganska snart. Efter att ha återhämtat mig bestämde jag mig för att försöka igen. Jag kämpade och vann mot 2 stycken (1 i taget) med min steel longbow och mitt silver long blade (jag är en wood elf archer). Ett antal hp pots senare insåg jag att jag hade en silver claymore med fire dmg, resterande vampyrer i den delen av dungeonen dog smärtfritt (för mig). Jag hittade något riktigt fint som belöning för mina prestationer, daedric greeves (har för mig att det var greeves:en). Jag använder light armor så det blir till att sälja dem, de är värda 20000 så jag är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Risgryn:

Jag tror mig ha erfarenhet av sånt här. Beställde i alla fall rätt version, bör komma om någon dag.

På mitt senaste äventyr kom jag till ett vulkaniskt aktivt område. Det fanns där något som liknade ett observatorie, verkade coolt så jag letade efter en ingång. Väl inne träffade jag vad jag trodde var en dunmer, men som genast började attackera mig. Jag hade inget vapen framme och fick nästan panik efter att jag läste namnet "Vampire." Jag flydde ganska snart. Efter att ha återhämtat mig bestämde jag mig för att försöka igen. Jag kämpade och vann mot 2 stycken (1 i taget) med min steel longbow och mitt silver long blade (jag är en wood elf archer). Ett antal hp pots senare insåg jag att jag hade en silver claymore med fire dmg, resterande vampyrer i den delen av dungeonen dog smärtfritt (för mig). Jag hittade något riktigt fint som belöning för mina prestationer, daedric greeves (har för mig att det var greeves:en). Jag använder light armor så det blir till att sälja dem, de är värda 20000 så jag är nöjd.

Ett fint exempel på Morrowinds storhet Det jobbiga med att hitta värdefulla föremål som man inte har användning för är att det är få, om ens någon, NPC som har råd att köpa dem.

Var försiktig när du slåss mot vampyrer, om du blir biten och smittad kommer du behöva ta dig igenom en hel mängd svåra uppdrag för att bli botad igen.

Har precis startat upp en Dark Elf tillhörande den skräddarsydda "Stalker"-klassen:

Birthsign
The Shadow (Invisibility for 60 seconds)

Specialization
Stealth

Attributes
Agility
Intelligence

Major Skills
Security
Sneak
Light Armor
Short Blade
Marksman

Minor Skills
Speechcraft
Mercantile
Athletics
Acrobatics
Alchemy

Rollspelar som en hårdhudad lönnmördare med flinka fingrar. Stöldgodset säljer jag dyrt till tvivelaktiga köpmän. Med hjälp av "Alchemy" kan jag förbereda mig för mord och stölder.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Ett fint exempel på Morrowinds storhet Det jobbiga med att hitta värdefulla föremål som man inte har användning för är att det är få, om ens någon, NPC som har råd att köpa dem.

Var försiktig när du slåss mot vampyrer, om du blir biten och smittad kommer du behöva ta dig igenom en hel mängd svåra uppdrag för att bli botad igen.

Jag har märkt det. Jag har inte sålt greevesen än just pga det. Hittills är pengar inget problem så det är ganska lugnt. Enchanting verkar dock riktigt dyrt, så jag har smått börjat spara. Hittade nyligen en dwarven crossbow och claymore som jag vill enchanta med någon sorts element dmg. Eftersom att jag har block som major skill så försöker jag hitta något one-handed long blade istället. Inte det enklaste att hitta specifika item dock. Jag fick några konstiga drömmar, så fruktar att jag har blivit smittad. En ny egenskap att utforska.

Efter vampyr striderna så vandrade jag långt och länge på jakt efter en stad. Jag hade slut på hp pots och pilar, så färden blev inte den enklaste. Jag hittade något som jag trodde var en stad då det såg ut som murar omkring. Det första jag kom in i var ett rum med 2 stycken portal liknande grejer med en pelare i varje. Stod någonting om "You do not have the index for *****." Kommer inte ihåg exakt, men jag gissar att det var någonting som jag skulle hitta i byggnaden intill. På dörren till den andra byggnaden stod det i alla fall "First level of ***." Hade ingen lust att riskera att dö, så jag drog vidare. Hittade till slut en stad, Vos tror jag den hette.

Nästa äventyr som jag är på nu, efter att ha fyllt på med potions och bolts, är på väg mot något som heter ghost gate. Låter väldigt spännande så kan inte hålla mig :). Det första jag hitta var någon Daedra ruin, med ett shrine inuti. Senast jag spelade hann jag ta ut alla scamps och dremora lords. Ska utforska shrinet, gissar på att det är något speciellt med det.

Permalänk
Medlem

Patch 1.3 till Morrowind Overhaul är på gång och erbjuder en mängd optimiseringar, ny musik, snyggare effekter m.m.

Citat:

Patch 1.3 Preview!
Changelog:

- Xiran’s Better Music System
- Tweaked Shaders
- Atmospheric Sounds Effects instead of Expanded Sounds
- Tweaked and corrected MIT file for Morrowini.exe
- Vanilla Heads Option
- Typos corrected
- Water Level Fix removed: included in MCP 2.0
- Fixted a lot of floating trees near Vivec
- FIM’s Better Spell Effects
- On The Rocks full updated
- PS Sort Icon bug fixed
- Removed Balmora Un-Mod
- Better Mesh Plus Optimization
- Fixed some ugly textures
- Detailed and Reflecting Armor (Optional)
- Detailed Armor fixed and optional
- SWG Skies v4 Skydome BETA
- Retextured some plants
- Exe Optimizer v1.9
- Vivec Temple Water deleted in NO MGE setting (MGE is required to run that water)
- Iron Armor fixed in Detailed And Reflecting Armor
- Morrowind Code Patch 2.0
- Better Picks ‘n’ Probes
- Thy Spirits Thy Lords
- Cave Texture Fix Updated
- Poorly Placed Object Fix
- Underwater Static Replacer
- Texture Fix Updated to 2.0
- Better Scamps
- Ebonheart Fix Updated to 1.1
- Papill6n various graphics things
- Djangos Rugs and Tapestries
- Jericho’s Better Soul Gems 2.0
- Removed Animated Soulgems
- Plangkye’s Partial Female Cuirass Replacer (+ reflecting armors tweaked by me)
- Unique Jewelry and Accessories UJA Updated to 2.3
- Better Spells Compilation
- New Variations for Ashlands Trees (wolli and Vurt)
- Sail Cloth Retexture SCR Updated with improved UV Map
- HD Intro Cinematics
- Divine Dagoth Ur

- http://morrowindoverhaul.net/blog/?p=145

Jag uppdaterar huvudinlägget med länk till den senaste patchen när den släpps.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Jag har precis skaffat Oblivion, skulle få lite mods rekommenderande. Så vilka är de bästa?:)

Permalänk
Medlem

Kolla följande sida:

http://www.tesnexus.com/downloads/top/alltime.php

Tänk dock på att läsa in dig på hur moddning av Oblivion fungerar då det kan bli väldigt komplicerat när olika mods "krockar". Program som behövs är Oblivion Mod Manager (OBMM) och/eller Wrye Bash. Det sistnämnda är en nödvändighet om du funderar på att använda dig av många mods.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Kolla följande sida:

http://www.tesnexus.com/downloads/top/alltime.php

Tänk dock på att läsa in dig på hur moddning av Oblivion fungerar då det kan bli väldigt komplicerat när olika mods "krockar". Program som behövs är Oblivion Mod Manager (OBMM) och/eller Wrye Bash. Det sistnämnda är en nödvändighet om du funderar på att använda dig av många mods.

Inga mods du kan rekommendera? Eller som fungerar bra ihop?

Edit; Ok, jag har laddat ner "Elsweyr Anequina mod", "Wrye Bash", "OBMM" & "Natural environments".
Någon som har en aning om det här kommer fungera bra?

Permalänk
Medlem

Den här tråden är tillägnad TES III - Morrowind, det vill säga Oblivions föregångare. Mitt råd är att du startar upp en ny tråd rörande Oblivion alternativt söker upp den gamla tråden. På så sätt kan vi hålla den här tråden fokuserad på just Morrowind. Mods är nämligen ett väldigt omfattande område när det kommer till Oblivion.

Om du bestämmer dig för att göra en ny tråd om ämnet så återkommer jag i den med ett någorlunda välfungerande urval av mods

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Inga mods du kan rekommendera? Eller som fungerar bra ihop?

Edit; Ok, jag har laddat ner "Elsweyr Anequina mod", "Wrye Bash", "OBMM" & "Natural environments".
Någon som har en aning om det här kommer fungera bra?

Eller så tittar du i den här tråden Lång tråd om just Oblivion så slipper du starta en ny tråd. Massor med rekommenderade mods samt tips på hur man kan få dem att funka tillsammans.

Kan redan nu nämna att för att få allt att funka så kommer du behöva lägga ner lite tid på att lära dig hur det funkar etc. Finns bra guider att följa men det är lätt att missa något och då kommer spelet bli väldigt instabilt/ospelbart.

Tillbaka till Morrowind så kan jag nämna att jag precis har skaffat det. Ska bli spännande att börja spela det. Tack för tipset Risgryn på vart man kunde köpa det för det facila priset av 59kr inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Det jobbiga med att hitta värdefulla föremål som man inte har användning för är att det är få, om ens någon, NPC som har råd att köpa dem.

Mudcrab Merchant! (har 10k har jag för mig)
Så ta det lite varligt med att döda krabbor nere i sör-öst, öst för Vivec.

BTW: finns Goty versionen att få tag på i sverige?
Kollade lite snabt bara och hittade inget, utgått över allt.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Oj, hade ingen aning att det var skillnad på mitt spel och det spelet ni spelar. sry:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankof:

BTW: finns Goty versionen att få tag på i sverige?
Kollade lite snabt bara och hittade inget, utgått över allt.

Kolla in Retrospelbutiken.se som Risgryn tipsade om tidigare. Extremt prisvärt.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Kolla in Retrospelbutiken.se som Risgryn tipsade om tidigare. Extremt prisvärt.

Tackar, jag bläddrade bara några sidor bakåt i tråden så jag missade nog det tipset.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Patch 1.3 är släppt! Länk finns i huvudinlägget.

Citat:

Changelog:

- Atmospheric Sounds Effects instead of Expanded Sounds
- Better Sounds included and tweaked to be compatible with ASE.
- Tweaked and corrected MIT file for Morrowini.exe
- Refined Lighting
- Some performance and stability improvements
- Many, many other minor texture and meshes fixes
- Fixed some missing textures around the world
- Vanilla Heads Option
- Typos corrected
- Water Level Fix removed: included in MCP 2.0
- Fixted a lot of floating trees near Vivec
- FIM’s Better Spell Effects
- On The Rocks full updated
- PS Sort Icon bug fixed
- Removed Balmora Un-Mod
- Better Mesh Plus Optimization
- Detailed and Reflecting Armor (Optional)
- Detailed Armor fixed and optional
- SWG Skies v4 Skydome BETA
- Retextured some plants
- Vivec Temple Water deleted in NO MGE setting (MGE is required to run that water)
- Iron Armor fixed in Detailed And Reflecting Armor
- Morrowind Code Patch 2.0
- Better Picks ‘n’ Probes
- Thy Spirits Thy Lords
- Cave Texture Fix Updated
- Poorly Placed Object Fix
- Underwater Static Replacer
- Texture Fix Updated to 2.0
- Better Scamps
- Ebonheart Fix Updated to 1.1
- Papill6n various graphics things
- Djangos Rugs and Tapestries
- Jericho’s Better Soul Gems 2.0
- Removed Animated Soulgems
- Plangkye’s Partial Female Cuirass Replacer (+ reflecting armors tweaked by me)
- Unique Jewelry and Accessories UJA Updated to 2.3
- Better Spells Compilation
- New Variations for Ashlands Trees (wolli and Vurt)
- Sail Cloth Retexture SCR Updated with improved UV Map
- Corrected Meshes
- New sounds *almost* everything

- http://morrowindoverhaul.net/blog/?page_id=9

Bland annat bättre ljud- och ljuseffekter, mer detaljerade rustningar samt en hel del optimiseringar och buggfixar.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Kan även passa på att citera en av personerna bakom Morrowind Overhaul:

Citat:

KINGPIX

The next will be a full version with auto updater and completely automated installer.

- http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1196406-relz-morr...

En ännu mer användarvänlig installationsprocedur är alltså att vänta

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Det kan behövas nu efter 3 patchar, men är otroligt glad för hans arbete.

Permalänk
Medlem

Förutom en väldigt simpel installationsprocedur kommer även Morrowind Overhaul 2.0 innehålla en "Auto-Update"-funktion som gör att man slipper bry sig om att söka efter nya patcher och hotfixar:

http://morrowindoverhaul.net/blog/?p=170

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk

Någon mer än jag som spelat Morrowind i 100-tals timmar och ändå missat att bli vampyr?

Då börjar man förstå hur stort Morrowind verkligen är och hur mycket som finns att göra i spelet.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Här är mina bilder efter sommaren spelande.
har inte börjat med bloodmoon och tribunal än.

alla daedric vapen

unika svärd. alla?

ringar och azuras star

dadric armor + alla daedric face of

mer artifacts

min char + stats

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Precis så gjorde jag också för några årsen. Dock la jag upp allt i Ghorak Manor. Försökte samla alla rustningar osv.

Fan vilket bra spel Morrowind är!!!!!!!!!!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Lite mer Morrowind i bilder

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Fina bilder! Jag sitter ivrigt och väntar på Morrowind Overhaul version 2.0 och den automatiserade installationen, vill helst inte börja en ny karaktär innan dess. Uppdaterar huvudinlägget så fort den släpps.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Det tog längre än väntat men nu lurar äntligen Morrowind Overhaul 2.0 runt hörnet:

Citat:

Upcoming v2.0 includes:

- Super duperrr AutoInstaller I made (automates all the needed steps to install the pack, sets MGE according to the performances of the PC, checks for lack of DirectX, .NET Runtimes, etc.). This means that the installation is really Idiot-Proof (Challenge Accepted! :toughninja: )
- Many, many ,many, many new fixes (thanks a lot to the french community for their huge work on this when I wasn't available :foodndrink: )
- AutoUpdate support
- A separate patch and release of a big pack including the older patches for the new users!
- Release before Skyrim (I hope <.<)

- http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1216870-relz-morr...

Lagom till Skyrim med andra ord Vet ärligt talat inte vad jag ska vara mest hypad över. Just nu känns det faktiskt som att en maraton-runda i Morrowind lockar mer och mer

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

En film som visar den nya Auto-installern. I stort sett allt i filmen är automatiserat, inklusive musrörelser och klickningar Den släpps inom kort.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

installerat men verkar ha lite problem
har följt anvisningarna MEN, upplösning och aspect rate verkar inte sparas och frameraten är väldigt varierande från 60 till 2 fps. Skyrim fungerar mycket bättre för mig i maxade inställningar än vad detta gör.

Är det något som jag gjort fel?
ska man starta spelet via en speciell fil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

installerat men verkar ha lite problem
har följt anvisningarna MEN, upplösning och aspect rate verkar inte sparas och frameraten är väldigt varierande från 60 till 2 fps. Skyrim fungerar mycket bättre för mig i maxade inställningar än vad detta gör.

Är det något som jag gjort fel?
ska man starta spelet via en speciell fil?

Mitt råd är att vänta några dagar tills dess att Morrowind Overhaul 2.0 (förhoppningsvis) släpps. Risken för att göra fel blir minimal med den automatiserade installationen och det innehåller även en hel mängd nya fixar.

Ett fullt moddat Morrowind suger för övrigt bra mycket mer datorkraft än Skyrim i dess nuvarande skick.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk

EDIT: löste det

Permalänk
Skrivet av Mårten C:

EDIT: löste det

Kutym när man ber om hjälp på ett forum och sen finner lösningen är att skriva vad lösningen var.

Permalänk
Medlem

Releasen för Morrowind Overhaul 2.0 dröjer ytterligare ett tag. Man har valt att slänga med MGE XE (bl.a. bättre skuggor) samt förbättrat den automatiska installationen ytterligare:

http://morrowindoverhaul.net/blog/?p=185

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk

Har aldrig spelat Morrowind men nu när jag ser det här blir man ganska ordentligt sugen