Vi återupplivar TES III - Morrowind! [Nu med automatisk installation!]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Har du provat att köra "Create Distant Land" igen i MGE?

Ja, nu, tyvärr samma resultat.

Alla byggnader är lika, frånsett dom små lagerbyggnaderna och gruvan.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Multiload verkar ha gått ner. Men torrentserna från hemsidan lär väll funka? http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Permalänk
Medlem

För er med crossfire så måste jag rekommendera er att ladda ner RadeonPro, skapa en morrowind profil där och kör med bioshock profilen. Mina kärnor arbetar för fullt

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Avstängd

Sukk, mitt inlägg försvann när jag skulle posta det... Grrr...

Nå, kontentan var iaf den att jag håller tummarna för en effect overhaul för Lighting/shades/obj.movements samt en Weather mod. ovehasul. osv.

Vore man riktigt ambitiös så hoppas jag att projektet med att binda ihop alla kontinenterna fullföljs!

Men, please! please! please! INTE oblivions eller skyrims strids system!
(men gärna fler movement options likt de visuella effekterna i combat om man vill från de spelen, bara inte movement control, armur and clothing comb. system, etc försvinner igen...)

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

Jag kör nu en ny gubbe. Skippade Distant Lands helt och hållet. Fick 14 fps hur jag än gjorde. Stängde av distant lands och vips 60 direkt. Fan vad jag skulle gett mycket att få börja om med Morrowind helt grön!!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Jag kör nu en ny gubbe. Skippade Distant Lands helt och hållet. Fick 14 fps hur jag än gjorde. Stängde av distant lands och vips 60 direkt. Fan vad jag skulle gett mycket att få börja om med Morrowind helt grön!!

Är helt grön. Är det här den bästa automatiska installationsgrejen eller måste man pilla själv? Gillar inte att pilla med mods, men jag gillar modsen i sig.

Permalänk
Skrivet av makerspace:

Är helt grön. Är det här den bästa automatiska installationsgrejen eller måste man pilla själv? Gillar inte att pilla med mods, men jag gillar modsen i sig.

MGSO 3.0. Kör i 2560x1440 och lite annat smått och gott men distant lands? Nope den föll bort.

Undrar du något dra ett PM eller skriv här.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||