Sälj / Köp tråden för d3 items.

Permalänk
Medlem

Söker 1h Båge 900+ dmg ias dex vit hit per life

Skriv vad ni vill ha för det oxå

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av muSashi:

Letar fortfarande efter en Stormshield med 28% block eller mer.

Battletag: muSPK#1638

Har en med 32% block. Dock så vet jag inte om jag vill säja den

Tänkte du ha den på en barb eller monk?

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

jävlar, jag skulle också vilja ha en stormshield med 32 % block, tyvvär kostar dom ju typ 15 mille minst xD har inte jag tyvvär

Permalänk
Medlem

Lägger upp min ring här också.

Högsta budet än så länge är 200k. Letar dock efter lite mer

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det bästa budet ligger på 2.5M just nu.

Permalänk
Medlem

Ofta, hade en liknande med 3 sockets.. men sålde den för jag inte trodde ngn ville ha den .. sicket misstag xP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brodholm:

Har en med 32% block. Dock så vet jag inte om jag vill säja den

Tänkte du ha den på en barb eller monk?

Barb, så man kan progressa i Inferno. För som läget är just nu så behövs det sjukligt bra gear som en Barbar för att kunna ta sig vidare.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Då jag farmar inferno säljer jag vapen kontinuerligt, 800-1000 dps.

Ni som är intresserade av att köpa kan skriva till mig på Razki#1610 , Jag antar inte vilket scambud som helst, men jag brukar vara ganska rimlig. Brukar sälja 800 dps vapen för runt 100k

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av BEViking:

En hundring IRL cash?

*tråd låst*

Inom forumledningen har vi diskuterat denna tråden och huruvida den bryter mot §9.

Citat:

§ 9 Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Vi är nu klara med diskussionen, SweClockers kommer inte att tillåta att handel med D3 items/resurser förekommer i forumet. Ni får lägga upp annonser i Marknad precis som vanligt dock. Orsakerna och resonemanget är flera.

  1. Eftersom Auction House kommer att generera IRL pengar är det i direkt strid mot §9

  2. Risk för bedrägeri

  3. Vi får spårbarhet på annonserna

  4. SweClockers är ett diskussionsforum, först och främst. Marknaden ska stå för den handeln vi vill göra med varandra och inte forumet (se ovan skäl).

Har ni synpunkter så får ni gärna starta en tråd i feedbackforumet. Ge sakliga skäl.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers