Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av Seziuo:

Köpte inget därifrån utan från en annan tredjepart som anullerades och fick också 100kr i kompensation, gäller alltså inte bara 1attack

vad köpte ni? jag köpte 2st 50m cat6 kablar som e skickade... pris typ 3kr st , kostar 314 nu

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av westrandy:

vad köpte ni? jag köpte 2st 50m cat6 kablar som e skickade... pris typ 3kr st , kostar 314 nu

Jag köpte termosvattenflaskor, slipstenar och kryddkvarnar. Fick behålla alla termosar och en 3000/8000-kornig slipsten men tyvärr inga kryddkvarnar

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av westrandy:

vad köpte ni? jag köpte 2st 50m cat6 kablar som e skickade... pris typ 3kr st , kostar 314 nu

Jag köpte en 10 meters cat6 kabel. 3.95 kr. Totalt 32 kr med frakt. Har inte blivit skickad än

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Jag vill bara skriva ett tack till alla som bidrog till fynden på Amazon.
Det är alltid kul att göra fynd, men jag köpte bara sådant jag behövde och tänkte efter först.
Fanns mycket mer fynd postat både här och på andra forum men man fick ju ställa sig själv frågan ett antal gånger. Behöver jag verkligen det här?

Här är alla fynd jag gjorde och som är skickade/framme redan:

1. GAOMON PD1560 ritplatta.
Alltid velat ha en sån här, men mest som 'leksak' och då ej kunnat motivera prislappar kring 2-4.000kr.
Pris: 369kr

2. HUANUO Dubbelt bildskärmsfäste Silver
Pris: 88.99kr inkl frakten

3. HUANUO Dubbel-Monitorstativ Svart
Pris: 83.99kr inkl frakten

4. AOOK 15 delar penselset
Pris: 52kr inkl frakten

5. Isolerad lunchväska för vuxna med justerbar axelrem
Pris: 45kr inkl frakten

6, 7, 8 = Gratis då jag hade 2 stycken Displayport-kablar i samma order som togs bort på säljarens begäraren, och då fick jag automatiskt ett presentkort utan att jag ens frågade av Amazon på 100kr så följande kablar skickades då gratis.

Cat6 Cat 6 patchkabel smal (liten diameter - mycket flexibel) 1 000 Mbps 1 m Black - 10st
Cat6 Cat 6 patchkabel smal (liten diameter – mycket flexibel) 1000 Mbps 3 m White - 5st
Nätverkskabel Cat.6 – (set) – CAT6 Ethernetkabel Lankkabel 1 000 Mbits (PoE) patchkabel kompatibel med CAT.5 CAT.6a CAT.7 10m weiß - 10st

Drygt 600kr för allt inkl frakt vilket är mindre än vad bara kablarna kostar i normalpris.

Många fick mail av säljaren vad gäller ritplattan. Vissa fick sina avbokade medan andra fick mail där han/hon bad om att avboka men jag fick varken något mail eller ens någon form av kontakt från säljaren utan det tog lite tid, sedan skickades den bara.

Jag hade dock en liten annan taktik här mot många andra. Jag misstänkte att priset var alldeles för bra för att vara sant så jag uppgav ett kort utan pengar på (som ej används ofta) så att jag skulle få betalningsrevidering inom fem dagar. Hoppades på att säljaren således skulle avboka de som var tidiga med köpen i ren panik men tillslut behöva skicka ett par i slutet för att inte helt förstöra sin metric på Amazon. Men det är också ritplattan som gör mig lite illa till mods. Hoppas det är något stort företag som inte lider alltför mycket av förlusten. :/

Det enda jag ångrar är att jag inte köpte 2-3 lunchväskor till. Vilken perfekt lunchväska!

Övriga köp är såklart bra fynd, men på kablar finns nog bra marginaler så där borde inte smällen vara enorm för företaget. Lite minus i karmabanken så får väl försöka väga upp det på något vis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Jag vill bara skriva ett tack till alla som bidrog till fynden på Amazon.
Det är alltid kul att göra fynd, men jag köpte bara sådant jag behövde och tänkte efter först.
Fanns mycket mer fynd postat både här och på andra forum men man fick ju ställa sig själv frågan ett antal gånger. Behöver jag verkligen det här?

Här är alla fynd jag gjorde och som är skickade/framme redan:

1. GAOMON PD1560 ritplatta.
Alltid velat ha en sån här, men mest som 'leksak' och då ej kunnat motivera prislappar kring 2-4.000kr.
Pris: 369kr

2. HUANUO Dubbelt bildskärmsfäste Silver
Pris: 88.99kr inkl frakten

3. HUANUO Dubbel-Monitorstativ Svart
Pris: 83.99kr inkl frakten

4. AOOK 15 delar penselset
Pris: 52kr inkl frakten

5. Isolerad lunchväska för vuxna med justerbar axelrem
Pris: 45kr inkl frakten

6, 7, 8 = Gratis då jag hade 2 stycken Displayport-kablar i samma order som togs bort på säljarens begäraren, och då fick jag automatiskt ett presentkort utan att jag ens frågade av Amazon på 100kr så följande kablar skickades då gratis.

Cat6 Cat 6 patchkabel smal (liten diameter - mycket flexibel) 1 000 Mbps 1 m Black - 10st
Cat6 Cat 6 patchkabel smal (liten diameter – mycket flexibel) 1000 Mbps 3 m White - 5st
Nätverkskabel Cat.6 – (set) – CAT6 Ethernetkabel Lankkabel 1 000 Mbits (PoE) patchkabel kompatibel med CAT.5 CAT.6a CAT.7 10m weiß - 10st

Drygt 600kr för allt inkl frakt vilket är mindre än vad bara kablarna kostar i normalpris.

Många fick mail av säljaren vad gäller ritplattan. Vissa fick sina avbokade medan andra fick mail där han/hon bad om att avboka men jag fick varken något mail eller ens någon form av kontakt från säljaren utan det tog lite tid, sedan skickades den bara.

Jag hade dock en liten annan taktik här mot många andra. Jag misstänkte att priset var alldeles för bra för att vara sant så jag uppgav ett kort utan pengar på (som ej används ofta) så att jag skulle få betalningsrevidering inom fem dagar. Hoppades på att säljaren således skulle avboka de som var tidiga med köpen i ren panik men tillslut behöva skicka ett par i slutet för att inte helt förstöra sin metric på Amazon. Men det är också ritplattan som gör mig lite illa till mods. Hoppas det är något stort företag som inte lider alltför mycket av förlusten. :/

Det enda jag ångrar är att jag inte köpte 2-3 lunchväskor till. Vilken perfekt lunchväska!

Övriga köp är såklart bra fynd, men på kablar finns nog bra marginaler så där borde inte smällen vara enorm för företaget. Lite minus i karmabanken så får väl försöka väga upp det på något vis.

Haha snygg taktik med betalningen, den tar jag med mig! Fina kap du gjrode! 👍

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §1.3*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Riktigt fina fynd, för min del blev det inte så många.

Blev 1000st o-ring till tangentbord för typ 1kr (0.12kr/110st).
Två Corsair RGB-headset ställ(69kr/st), och två RGB musmattor från något skumt kinesiskt-märke(18kr/st).

Samtliga är skickade redan, hade lite otur och kom in sent och missade dom schyssta dealsen för monitorstativen.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Jag beställde den där skinnjackan för ~150 och det tog bara minuter tills jag fick en notifikation i postnord-appen att paketet var registrerat. Men än så länge så har inget skickats.

Kom igår. Inte nappa direkt, men helt ok även för ordinarie pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonScania:

Kom igår. Inte nappa direkt, men helt ok även för ordinarie pris.

Samma här. Få se hur det planar ut sig.

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

Jag är främst förvånad över hur många av Amazons egna (Säljs av och Fraktas av Amazon) som är fel prissatta. Visst, det är inte lika grovt som 90% rabatt men en hel del är 40-60% under Amazon i andra länder. Jag kan tipsa om chrome-pluginen "Amazon Best Price Europe" som med ett enkelt klick kollar vad produkten du tittar på kostar i dom andra butikerna. Jösses vad saker kan skilja i priser mellan dom olika landsbutikerna.

Det är inte direkt att man hittar stora saker längre, men jag la just en order på lite diverse köksprylar från Amazons "Fackelmann" och hobbyprylar från deras "Rayher", bara att söka på det och välja sortera pris stigande. Visst är det inte lika sexigt med slickepottar och brödknivar som med datorprylar men det är billigare än IKEA och gratis frakt. Bra saker som man kommer använda också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonScania:

Står dessvärre 240G (alltså 240GB) och inte 1TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

Jag är främst förvånad över hur många av Amazons egna (Säljs av och Fraktas av Amazon) som är fel prissatta. Visst, det är inte lika grovt som 90% rabatt men en hel del är 40-60% under Amazon i andra länder. Jag kan tipsa om chrome-pluginen "Amazon Best Price Europe" som med ett enkelt klick kollar vad produkten du tittar på kostar i dom andra butikerna. Jösses vad saker kan skilja i priser mellan dom olika landsbutikerna.

Det är inte direkt att man hittar stora saker längre, men jag la just en order på lite diverse köksprylar från Amazons "Fackelmann" och hobbyprylar från deras "Rayher", bara att söka på det och välja sortera pris stigande. Visst är det inte lika sexigt med slickepottar och brödknivar som med datorprylar men det är billigare än IKEA och gratis frakt. Bra saker som man kommer använda också.

Min plånbok tog precis en smäll, men som du säger, väldigt bra priser på användbara köksprylar.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

Jag är främst förvånad över hur många av Amazons egna (Säljs av och Fraktas av Amazon) som är fel prissatta. Visst, det är inte lika grovt som 90% rabatt men en hel del är 40-60% under Amazon i andra länder. Jag kan tipsa om chrome-pluginen "Amazon Best Price Europe" som med ett enkelt klick kollar vad produkten du tittar på kostar i dom andra butikerna. Jösses vad saker kan skilja i priser mellan dom olika landsbutikerna.

Det är inte direkt att man hittar stora saker längre, men jag la just en order på lite diverse köksprylar från Amazons "Fackelmann" och hobbyprylar från deras "Rayher", bara att söka på det och välja sortera pris stigande. Visst är det inte lika sexigt med slickepottar och brödknivar som med datorprylar men det är billigare än IKEA och gratis frakt. Bra saker som man kommer använda också.

Ja det finns lite obskyra produkter kvar till fel pris när man letar efter guldkorn. Verkar tyvärr inte finnas något av intresse längre. Det enda jag har hittat än så länge är:
Väska till polaroidkamera 22 kr: https://www.amazon.se/gp/product/B08CXLJNZY/
Cykelfäste till gopro 14 kr: https://www.amazon.se/gp/product/B07XMN91L7/
Sond för PH-mätare 20 kr: https://www.amazon.se/GAIN-EXPRESS-elektrodsond-kontrolltest-...
Strålkastare till cykel/mc 23 kr: https://www.amazon.se/gp/product/B07CWYN4KJ/
Ricer-ventilhattar med belysning 30-pack för 16 kr: https://www.amazon.se/gp/product/B074XCPX8G/
En sån dålig knivslip 22 kr: https://www.amazon.se/gp/product/B08B88XNCL

Hoppas folk fyller på med guldkornen om man skulle hitta några.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Står dessvärre 240G (alltså 240GB) och inte 1TB.

Bra att läsa allt innan du postar.

dump från info

Uppmaning till att läsa innantill
Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonScania:

Ja jag såg det också. Men bilderna visar 240 GB, vilket då gör att det mer känns som att det är fel info under specifikationerna. Men annars var det nog en bra deal, om man vill lita på ett no-name brand. 😊

Permalänk
Medlem

Den heter också 240G, har "färgen" 240G och andra av deras SSD:er fungerar så. T.ex. https://www.amazon.se/Redxiao-h%C3%A5rddisk-applikation-laddn...

Alltså det är så mycket trasiga beskrivningar och bilder på Amazon att man blir lite mörkrädd.. Vad sägs t.ex. om den här Externa DVD-brännaren? Hade varit en kap om det inte hade varit helt fel överallt bara.. https://www.amazon.se/PiAEK-DVD-enhet-br%C3%A4nnare-superSpee...

Permalänk
Medlem

Kollade vidare ifall man kunde hitta några andra bra fynd på köks produkter, såg att amazon själva säljer IKEA produkter, och dem är nästa dubbla priset av vad IKEA säljer på sin egen hemsida/butik.

Fanns några fynd under "Zenker", där det är bra billigare jämfört med andra länder.

Permalänk
Medlem

Angående amazon.se. Något som är värt att observera är att många säljare inte verkar ta hänsyn till att vi kör vanliga EU-pluggar för strömmen. Av den elektronik som jag har beställt så hade 3 av 4 UK-pluggar. Den resterande hade adaptrar för både EU och UK.

Undrar om det ens är lagligt att sälja saker i Sverige utan att tydliggöra att det är UK-pluggar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

Den heter också 240G, har "färgen" 240G och andra av deras SSD:er fungerar så. T.ex. https://www.amazon.se/Redxiao-h%C3%A5rddisk-applikation-laddn...

Alltså det är så mycket trasiga beskrivningar och bilder på Amazon att man blir lite mörkrädd.. Vad sägs t.ex. om den här Externa DVD-brännaren? Hade varit en kap om det inte hade varit helt fel överallt bara.. https://www.amazon.se/PiAEK-DVD-enhet-br%C3%A4nnare-superSpee...

Det bör inte bli så svårt att få rätt, tänker jag. 240 gb för en bit över 400 är ju rena rånet. No-name dessutom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonScania:

Det bör inte bli så svårt att få rätt, tänker jag. 240 gb för en bit över 400 är ju rena rånet. No-name dessutom.

Ja alltså det är väldigt mycket på amazon.se som inte är i närheten av prisvärt, eller inte alls är prisvärt på svenska sidan för du får den för halva priset på tyska sidan.

Sen finns det valutakonverteringsfel åt andra hållet också där det är uppenbart fel, typ https://www.amazon.se/Airsmall-satin-nylon-trim-sladd-set/dp/...

Köper man något som man tror är något annat och klagar till Amazon så får man säkert en refund och får returnera varan, men jag tror inte man kan kräva att få det man trodde att man beställde..

Omständligt, speciellt om det skickas från utanför EU som den där SSD:n gjorde. Amazon gjorde ju fel på NUC:en tidigare idag där det var dom själva som stod som säljare.. bild och text gick inte ihop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

Lite småtips in på småtimmarna, av varierande intresse beroende på person.. Beställde lite masker för man vet ju aldrig vart världen är på väg känns det som.

50-pack engångsmasker för 22kr: https://www.amazon.se/gp/product/B08CL487RF/
18st tandborsthuvuden för 14kr: https://www.amazon.se/gp/product/B083BC46YW/
Fempack strumpbyxor för 8kr: https://www.amazon.se/gp/product/B07RRWNXRZ/
5st silkonspatlar för 12kr: https://www.amazon.se/gp/product/B07PM5GKP5/

Fasen jag måste vara trött. Jag läste silikonpattar och tänkte va fan är det dom länkar till egentligen :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

Fasen jag måste vara trött. Jag läste silikonpattar och tänkte va fan är det dom länkar till egentligen :S

I udda antal dessutom smh..

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

I udda antal dessutom smh..

🤣🤣🤣 Alien style

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

Amazon är alltså det nya Aliexpress?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Amazon är alltså det nya Aliexpress?

En kombination av CDON och Aliexpress skulle jag säga, har fortfarande inte testat beställa något som inte levereras från Amazons egna lager.. Man slipper i alla fall de så otroligt felaktiga "rabatterna" som finns på Wish och man kan få gratis frakt.

Intressant att man får gratis frakt oavsett fraktkostnaden förresten. Kör jag "så få paket som möjligt" så är det 29kr med 29kr rabatt. Kör jag "så fort som möjligt" så blev frakten 1795kr med 1795kr rabatt.. men även om man väljer så få paket som möjligt så gillar Amazon att dela upp order i 3-5 paket. Mycket motion blir det hämta paket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Amazon är alltså det nya Aliexpress?

Nej, det är Amazon. Åtminstone så handlade jag från Amazon lång tid innan jag handlade från Aliexpress.

Ang. priser, vet inte var amazon.se hämtar sine priser, men från dom åren jag har bott i England så såg jag at elektronik som jag tittade efter ofta var billigare i Sverige(åtminstone om man betalade med pund sterling), men samtidigt var det mycket beroande på exakt vad jag tittade på, t.ex. ECC RAM var mycket billigare på amazon.co.uk.

Men annan livsstil, bor man i England är det Amazon eller Ebay man handlar saker på, det finns knappt kvar lokala butiker som säljer sånna saker som åtiminstone jag tittade efter, på den annan sida var leveranser extremt snabba och billiga(man tog självklart Amazon Prime med fri frakt) Skulle man ha små elektronik kunne man gå på Maplin eller Argos, ev. Curry's PC world(Elgiganten). Tror Maplin konkade sist jag bodde i England. Men man vänjer sig, jag tyckte det var riktigt konstigt första gången jag bodde där, men nu i dag är det ok, man hittar allt man behover på Amazon eller Ebay, och godtar att det är så, lägg beställningen sedan gå på puben och ta några pints, sedan när man vaknar upp på morgonen står leveransen på dörren, eller ligger på utsidan redan.

Får jag välja, tar jag det faktiskt.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

En kombination av CDON och Aliexpress skulle jag säga, har fortfarande inte testat beställa något som inte levereras från Amazons egna lager.. Man slipper i alla fall de så otroligt felaktiga "rabatterna" som finns på Wish och man kan få gratis frakt.

Intressant att man får gratis frakt oavsett fraktkostnaden förresten. Kör jag "så få paket som möjligt" så är det 29kr med 29kr rabatt. Kör jag "så fort som möjligt" så blev frakten 1795kr med 1795kr rabatt.. men även om man väljer så få paket som möjligt så gillar Amazon att dela upp order i 3-5 paket. Mycket motion blir det hämta paket.

Ja jag gick och tänkte på det idag, hemsidan är ungefär lika dåligt uppbyggd som Cdon och de agerar som någon mellanhand. Sen att större delen av annonserna och varorna är desamma som på alibaba/Aliexpress men för helt andra pengar är en annan femma.

Rätt miljömässigt sett jättedåligt att få allt i enskilda paket. Där har ju Amazon en del att jobba på då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Ja jag gick och tänkte på det idag, hemsidan är ungefär lika dåligt uppbyggd som Cdon och de agerar som någon mellanhand. Sen att större delen av annonserna och varorna är desamma som på alibaba/Aliexpress men för helt andra pengar är en annan femma.

Rätt miljömässigt sett jättedåligt att få allt i enskilda paket. Där har ju Amazon en del att jobba på då.

Som att gå på kjell då? Rebranda billiga kina varer för 5 - 50x priset av vad dom kostade på aliexpress?

Olika packet? Lite osäker på vad du mener, om du beställer från någon annan än Amazon själva och deras lager, blir det svårt att få det i samma packet väl, eller hur tänker du dom ska göra? Blir lite som om du vill att beställer du från inet och komplett, vill du att dom ska skicka allt i samma paket, fördelen är att du inte måste gå på olika hemsidor för att göra det.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av roosterx:

Olika packet? Lite osäker på vad du mener, om du beställer från någon annan än Amazon själva och deras lager, blir det svårt att få det i samma packet väl, eller hur tänker du dom ska göra?

Jag beställer bara saker som finns i "Amazons lager" och det brukar delas upp i många olika paket, men det är nog deras logistik och att deras lager egentligen är 4711 lager i olika länder. Man kan se på tracking på hemsidan hur ens grejer åker mellan lagren innan det till sist kommer ut till postnord eller UPS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xanrag:

Jag beställer bara saker som finns i "Amazons lager" och det brukar delas upp i många olika paket, men det är nog deras logistik och att deras lager egentligen är 4711 lager i olika länder. Man kan se på tracking på hemsidan hur ens grejer åker mellan lagren innan det till sist kommer ut till postnord eller UPS.

Ja så är det med, lagren finns lite över allt. Dom har så många olika produkter så jag forstår problematiken med att alltid ha allt på samma lager. Skulle inte gå ihop verken ekonomisk eller praktiskt.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5