Crusader-build. Behöver tips, verkar så klen?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Jaha, iom patchen verkar ju Blessed Shield bli kass att bygga runt. Vad ska man nu ta sig till?

De har gett Crusaders mer överlevnad, mer skada på alla skills i princip.. det finns massor att köra på. Ska sätta mig efter jubb och testa builds idag.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Ska testa builds också, skönt att få lite buffs kände att jag hade fan lite dmg med bra gear, också lite handikappad när skills är på CD är man död...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Bytte ut ~70% av min gear nu efter Crusadernerfsen i 2.0.5 och kör Fate of the Fell + Heaven's Fury: Fires of Heaven istället för den Condemn-baserade builden jag körde innan. Inga problem att köra T6 med den men det är mycket tråkigare än min gamla build.

Tidigare så sprang man rakt in i fienderna och köttade, väldigt ARPG-aktigt vilket jag gillade starkt. Nu måste man hålla sig på sidan om fienderna och positionera sig rätt för att göra vettig dps. Känns lite mer som att man spelar ett MMO än ett ARPG helt enkelt.

Förstår inte alls varför de tog bort gamla Rally-runan på Akkarat's Champion helt och hållet istället för att bara justera den lite ifall de nu ansåg att den var för bra. Känns som att det finns färre viable builds nu är innan patchen faktiskt.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Tycker min build är sjukt nice nu efter patchen riktigt rolig och sjuka crittar!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oneone-2744/hero/38754965

Self buffed 1.1 M dps, sen med lite procs osv kommer jag upp i 1.4 riktigt nice

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Var inte så illa som befarat med ändringarna till BS-builden som tur är. Har länge sökt Blade of Prophecy och idag, när jag inte länge tror mig ha någon nytta av den så får jag den. Eller jag har fel och faktiskt KAN ha nytta av den i builden?
Ber om ursäkt för alla frågor och min okunnighet, men det känns bättre att fråga först så man inte enchantar bort fel funktioner pga okunskap osv.
En sak jag funderat mycket på är vad grundtanken bakom Blessed Shield-builden är? Vad är det som skall generera wrath? Läste någonstans att Reapers wraps var mer eller mindre ett måste, men dessa har jag inte och det vore väldigt intressant att veta vad just de gör som är så nödvändiga?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Var inte så illa som befarat med ändringarna till BS-builden som tur är. Har länge sökt Blade of Prophecy och idag, när jag inte länge tror mig ha någon nytta av den så får jag den. Eller jag har fel och faktiskt KAN ha nytta av den i builden?
Ber om ursäkt för alla frågor och min okunnighet, men det känns bättre att fråga först så man inte enchantar bort fel funktioner pga okunskap osv.
En sak jag funderat mycket på är vad grundtanken bakom Blessed Shield-builden är? Vad är det som skall generera wrath? Läste någonstans att Reapers wraps var mer eller mindre ett måste, men dessa har jag inte och det vore väldigt intressant att veta vad just de gör som är så nödvändiga?

Reapers Wraps ger dig wrath när du plockar upp health globes. Finns väl lite olika sätt att köra BS build men själv kör jag Gyrfalcons flail, spenderar wrath på Fist of the Heavens och resten är div cooldowns.

Min BS build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/ccw-2690/hero/39847318 rullar runt i T3 efter patch, T4 är ganska lätt.

Med Blade of Prophecy skulle jag köra mer melee-orienterat med slash/punish, dumpa wrath i Heavens Fury eller Fist.. Gör det med Maximus atm.. men mer Condemn hade ju varit najs.

Edit: Hittade Gloves till Crusader-set igår så nu provar jag annat än BS. Får inte slut på wrath under Akkarats Champion (Wrath-runan) om jag spammar Fist. Med Heavens Fury så tar faktiskt wrath slut.. måste provas mer.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Var inte så illa som befarat med ändringarna till BS-builden som tur är. Har länge sökt Blade of Prophecy och idag, när jag inte länge tror mig ha någon nytta av den så får jag den. Eller jag har fel och faktiskt KAN ha nytta av den i builden?
Ber om ursäkt för alla frågor och min okunnighet, men det känns bättre att fråga först så man inte enchantar bort fel funktioner pga okunskap osv.
En sak jag funderat mycket på är vad grundtanken bakom Blessed Shield-builden är? Vad är det som skall generera wrath? Läste någonstans att Reapers wraps var mer eller mindre ett måste, men dessa har jag inte och det vore väldigt intressant att veta vad just de gör som är så nödvändiga?

Var väl ungefär som väntat, med andra ord en rejäl pungspark imho. Körde tidigare T4 solo i vad jag ansåg vara ett rätt så lagom tempo, men nu känns det som gränsfall för att vara värt det. Men det beror väl kanske lite på vad man är van vid. Har man inte kört med Jengkanbord exempelvis tror jag inte att man känner av det lika mycket, men det blir nog att klura på någon annan build vad det lider för min del. För tillfället har jag gått tillbaka till min WD.

Grundtanken med BS är främst AE-dps. Single-target är den rätt så pover (något bättre sedan 2.0.5, men ja ...). För mig ligger wrath-regen främst i Provoke och Reaper's Wraps. Det räcker, tillsammans med paragonmaxad RCR, för det mesta utom singletargetmobs med mycket HP, så för det har jag även Justice och ett Maximus. Än lättare blir det väl nu när jag fått ihop 6-setsbonus på Akkhan-settet, så om jag kan skrapa ihop lite mer CDR så räknar jag med att även kunna dumpa Reaper's Wraps och i stället slänga in ett par Aughild's där. Men som sagt, det ligger i framtiden.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Avstängd

Har precis fått tag i tillräckligt med delar för att ge mig på Shotgun Build och det är helt sjukt vilken burst-damage man kan få till. Heavens Fury kan utan problem dra 90 mille per användning. Och det är bara med ~40% Holy Damage samt SoJ.

(Kör med Akkhan 6-set utöver det)

http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-class-forums/crus...

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Har testat lite olika specs, http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mrw-2616/hero/41430099 som jag kör med nu är nog det man enklast farmar T6 med i 2.0.5.

RoRG + 5 delar Akkhan + 2 delar Captain Crimson's ger lämpliga setbonusar.

Laws of Valor: Unstoppable Force + Long Arm of the Law + Provoke + Reaper's Wraps + 10% paragon RCR gör att man kan spamma Heaven's Fury: Fires of Heaven hur mycket som helst för väldigt hög dps.

Akarat's Champion: Prophet (med 100% uptime tack vare CDR) gör att man blir nästintill ödödlig och kan stå i ground effects, fire chains m.m. utan att behöva flytta på sig (kör man solo och lägger till Unity med follower blir det nästan löjligt, stå i 5 molten explosions? Inga problem!). Skulle man ändå råka ta fatal damage så blir man healad till 100% hp istället för att dö, och det kan man göra en gång var 20:e sekund. Glömde jag nämna att man också är immun mot crowd control effects?

Kör man i grupp kan man byta ut Phalanx mot Shield Glare: Divine Verdict för att ge lite dps-boost till övriga party members, men man tappar dps på att göra det om man spelar solo.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gramner:

Har testat lite olika specs, http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mrw-2616/hero/41430099 som jag kör med nu är nog det man enklast farmar T6 med i 2.0.5.

RoRG + 5 delar Akkhan + 2 delar Captain Crimson's ger lämpliga setbonusar.

Laws of Valor: Unstoppable Force + Long Arm of the Law + Provoke + Reaper's Wraps + 10% paragon RCR gör att man kan spamma Heaven's Fury: Fires of Heaven hur mycket som helst för väldigt hög dps.

Akarat's Champion: Prophet (med 100% uptime tack vare CDR) gör att man blir nästintill ödödlig och kan stå i ground effects, fire chains m.m. utan att behöva flytta på sig (kör man solo och lägger till Unity med follower blir det nästan löjligt, stå i 5 molten explosions? Inga problem!). Skulle man ändå råka ta fatal damage så blir man healad till 100% hp istället för att dö, och det kan man göra en gång var 20:e sekund. Glömde jag nämna att man också är immun mot crowd control effects?

Kör man i grupp kan man byta ut Phalanx mot Shield Glare: Divine Verdict för att ge lite dps-boost till övriga party members, men man tappar dps på att göra det om man spelar solo.

Najs! Hoppas man hittar fler set-delar snart.. har bara fyra varav tre är användbara.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av Luciferr:

är det bara jag som upplevt detta med maximus, på t4 eller högre så blir demonen 1-2 shottad av eliter

Har också märkt det, ganska irriterande.

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Har äntligen hittat de delar jag saknat till min crus och kör nu med blessed shield-builden. Otroligt effektiv och dödar stora mobs fort, samma med champions och elites så länge det finns en större grupp mobs i närheten. http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Behöver lite andra bättre saker, som t ex en RoRG som är rollad på min karaktär och givetvis Gyrfalcons Foote med holy dmg istället för något annat. T4 köttas enkelt med denna.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Bara som en kul grej testade jag slänga på Born's Set och ett 1h vapen med 10% CDR för att se hur hög CDR man kunde få som Crusader. 70.41% blev det.

Diabloprogress räknar inte med 10% från paragon samt 15% från Fervor dock:

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Några som har lite input på hur jag skulle kunna förbättra min build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sifear-1463/hero/38621333

Är en block build + AOE fire dmg. Är det några speciella set delar jag bör hålla utskick efter eller skill som skall bytas ut? Tower shield lär bytas men mot vad?

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gramner:

Bara som en kul grej testade jag slänga på Born's Set och ett 1h vapen med 10% CDR för att se hur hög CDR man kunde få som Crusader. 70.41% blev det.

Diabloprogress räknar inte med 10% från paragon samt 15% från Fervor dock:
http://i.imgur.com/5JAqcGe.png

Hah, coolt.

Jag fick två Akkhan-delar igår.. gav mig endast ~5s downtime på Akkarats Champion. Helt underbart.
Nu ska jag bara farma fram en Fate of the Fell och bättre Akkhan-delar.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av trickysaer:

Har äntligen hittat de delar jag saknat till min crus och kör nu med blessed shield-builden. Otroligt effektiv och dödar stora mobs fort, samma med champions och elites så länge det finns en större grupp mobs i närheten. http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Behöver lite andra bättre saker, som t ex en RoRG som är rollad på min karaktär och givetvis Gyrfalcons Foote med holy dmg istället för något annat. T4 köttas enkelt med denna.

Haha, den builden hade jag velat testa. Har en nästintill perfekt Jekangboard men den där jävla flailen har jag inte sett röken av. Har alla tvåhands och enhands-flails förutom den där, så sjukt typiskt.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av Gramner:

Har testat lite olika specs, http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mrw-2616/hero/41430099 som jag kör med nu är nog det man enklast farmar T6 med i 2.0.5.

RoRG + 5 delar Akkhan + 2 delar Captain Crimson's ger lämpliga setbonusar.

Laws of Valor: Unstoppable Force + Long Arm of the Law + Provoke + Reaper's Wraps + 10% paragon RCR gör att man kan spamma Heaven's Fury: Fires of Heaven hur mycket som helst för väldigt hög dps.

Akarat's Champion: Prophet (med 100% uptime tack vare CDR) gör att man blir nästintill ödödlig och kan stå i ground effects, fire chains m.m. utan att behöva flytta på sig (kör man solo och lägger till Unity med follower blir det nästan löjligt, stå i 5 molten explosions? Inga problem!). Skulle man ändå råka ta fatal damage så blir man healad till 100% hp istället för att dö, och det kan man göra en gång var 20:e sekund. Glömde jag nämna att man också är immun mot crowd control effects?

Kör man i grupp kan man byta ut Phalanx mot Shield Glare: Divine Verdict för att ge lite dps-boost till övriga party members, men man tappar dps på att göra det om man spelar solo.

Har du haft möjlighet att prova din build med en Baleful Remnant?

Visa signatur

StorBurken | CPU:i5 4670K@ 4.3ghz 1.275v | Moderbord:Asus Maximus VI Hero | Ram:Crucial ballistiX sport 16gb 1600mhz | GPU:EVGA GTX 780 Classified@1293/6804| Storage:Samsung 840 Pro 256gb + 3 tb Seagate Barracuda | Kylare:Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kruwlabras:

Har du haft möjlighet att prova din build med en Baleful Remnant?

Det vill jag också veta
Har en baleful, dock bara 2 akkahn delar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kruwlabras:

Har du haft möjlighet att prova din build med en Baleful Remnant?

Tappar ju 67% dps på att byta bort FotF så tvivlar starkt på att det skulle vara värt det.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Börjar tappa förtroendet för min crusader. Får inga uppgraderingar i normal längre och det går inte bra i torment I.
Har 470k dps och 6,4 mil toughness enligt diabloprogress. Min WD som jag inte kört mkt med har 540k dps (700k mot elite) och 3 mil toughness och det går skapligt bra i torment I med den. I normal går det helt löjligt bra, crittar upp mot 200 miljoner medan crusadern ligger på 3 miljoner på crits. Vad är det som är galet?

Visa signatur

[MOBO] Rampage IV BE [CPU] 4930k @4,2 GHz [GPU] Evga GTX 1080 Classified [RAM] 32Gb Dominator Platinum 2400Mhz cl9 [PSU] AX 1200i [Chassi] 900D [OS Drive] Ocz Revodrive 3 [Storage] 1,5Tb SSD + 3Tb WD Black [Screen] Acer XB270HU [Cooling] 1540 rad 2xD5, EK block: CPU, GPU, Mobo [MAC] MBP 15" Retina [PS4] + 750Gb SSD [NAS] QNAP TVS-471 i7 16Gb 18Tb

Permalänk
Medlem

Min blessed shield build

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Tappar ju 67% dps på att byta bort FotF så tvivlar starkt på att det skulle vara värt det.

Nej det lär inte vara värt det om du tappar så mycket.

Permalänk
Skrivet av Gramner:

Tappar ju 67% dps på att byta bort FotF så tvivlar starkt på att det skulle vara värt det.

67%? Har din baleful bottenrolls? Kollade diskussioner kring baleful och det låter helt klart kul att ha en hög med avatarer ute har själv FotF och Eberli charo, fin combo!

Visa signatur

StorBurken | CPU:i5 4670K@ 4.3ghz 1.275v | Moderbord:Asus Maximus VI Hero | Ram:Crucial ballistiX sport 16gb 1600mhz | GPU:EVGA GTX 780 Classified@1293/6804| Storage:Samsung 840 Pro 256gb + 3 tb Seagate Barracuda | Kylare:Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

67% beror väl på att man förlorar 2 beams dvs 2/3 ~ 67%

Permalänk
Medlem

Borde förstått att det var för bra för att vara sant, idag var det inte alls lika enorma crittar

Visa signatur

[MOBO] Rampage IV BE [CPU] 4930k @4,2 GHz [GPU] Evga GTX 1080 Classified [RAM] 32Gb Dominator Platinum 2400Mhz cl9 [PSU] AX 1200i [Chassi] 900D [OS Drive] Ocz Revodrive 3 [Storage] 1,5Tb SSD + 3Tb WD Black [Screen] Acer XB270HU [Cooling] 1540 rad 2xD5, EK block: CPU, GPU, Mobo [MAC] MBP 15" Retina [PS4] + 750Gb SSD [NAS] QNAP TVS-471 i7 16Gb 18Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

67% beror väl på att man förlorar 2 beams dvs 2/3 ~ 67%

Precis. Heaven's Fury crittar ju för uppåt 50 miljoner x3 så Phalanxerna får slå jävulskt hårt om de ska motsvara det (ungefär som Bowmen och Bodyguard gjorde i kombination med Tall Man's finger innan de nerfade den kombon till att bara fungera för Witch Doctors).

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Skrivet av Gramner:

Precis. Heaven's Fury crittar ju för uppåt 50 miljoner x3 så Phalanxerna får slå jävulskt hårt om de ska motsvara det (ungefär som Bowmen och Bodyguard gjorde i kombination med Tall Man's finger innan de nerfade den kombon till att bara fungera för Witch Doctors).

Bra poäng. Verkar dessutom som att avatarerna kanske bara gör 100% weapon dmg. Kan vara en build att ha kul med, men inte köra för högst effektivitet.

Visa signatur

StorBurken | CPU:i5 4670K@ 4.3ghz 1.275v | Moderbord:Asus Maximus VI Hero | Ram:Crucial ballistiX sport 16gb 1600mhz | GPU:EVGA GTX 780 Classified@1293/6804| Storage:Samsung 840 Pro 256gb + 3 tb Seagate Barracuda | Kylare:Noctua NH-D14

Permalänk

Är det någon här som vet hur pass sällsynta tvåhandsflails egentligen är? Har i runda slängar spelat i 160 timmar på min crusader utan att se röken av en enda tvåhandsflail. Har fått fyra stycken halvdåliga enhandare och en handfull med crusader shields, men t ex Fate of the Fell lyser med sin frånvaro. Pratade lite med folket jag spelar med och inte heller de har så mycket som sett en. Misstänker att allt är RNG och att det inte finns några riktigt bra sätt att bättra på chansen, men tänkte ändå höra efter här med er hur det sett ut för er. Tror ni det är någon mening att gambla hos Kadala efter dessa, eller är det bara att köra på med rifts som tidigare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Är det någon här som vet hur pass sällsynta tvåhandsflails egentligen är? Har i runda slängar spelat i 160 timmar på min crusader utan att se röken av en enda tvåhandsflail. Har fått fyra stycken halvdåliga enhandare och en handfull med crusader shields, men t ex Fate of the Fell lyser med sin frånvaro. Pratade lite med folket jag spelar med och inte heller de har så mycket som sett en. Misstänker att allt är RNG och att det inte finns några riktigt bra sätt att bättra på chansen, men tänkte ändå höra efter här med er hur det sett ut för er. Tror ni det är någon mening att gambla hos Kadala efter dessa, eller är det bara att köra på med rifts som tidigare?

De verkar jäkligt ovanliga. Har fått ett enda tvåhandsgissel - givetvis inte FotF. Tyvärr är de ju även jäkligt dyra att gambla, så jag skulle rekommendera att gambla fram allt annat du vill ha först (åtminstone sköld och Akkhan-set). Under tiden är det bara att lida med en Maximus eller något annat roligt och hoppas på att slumpgeneratorn är på gott humör.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Skrivet av Crazy Ferret:

De verkar jäkligt ovanliga. Har fått ett enda tvåhandsgissel - givetvis inte FotF. Tyvärr är de ju även jäkligt dyra att gambla, så jag skulle rekommendera att gambla fram allt annat du vill ha först (åtminstone sköld och Akkhan-set). Under tiden är det bara att lida med en Maximus eller något annat roligt och hoppas på att slumpgeneratorn är på gott humör.

Tur att jag har i princip allt jag vill ha (förutom den där satans vapnet ). Får fortsätta med rifts, gambla och helt enkelt hoppas på det bästa, tillslut så kommer den nog.