Crusader-build. Behöver tips, verkar så klen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pompaz:

Blir en hel del nu gear jag lär skaffa då!

Men ska ge det ett försök! Tar du dig runt i T6?

Skickades från m.sweclockers.com

Utan tvekan Firestarter gör att man gör mellan 10-60m extra dmg vid varje musklick UTÖVER din vanliga skada, så allt nukas ganska snabbt

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Utan tvekan Firestarter gör att man gör mellan 10-60m extra dmg vid varje musklick UTÖVER din vanliga skada, så allt nukas ganska snabbt

Ännu en fråga har jag då!
Är den rolig att spela?

Edit:
Har du någon riktlinje var jag borde landa i strength och dps över lag för att den ska fungera?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Här är min crus: http://eu.battle.net/d3/en/profile/kise-1220/hero/40292004

Ligger på 68% och 38% elite dmg. Däremot så kan jag gå högre om jag vill offra min sköld, men då förlorar jag för mycket av min survivability Men med den builden/gearen jag kör så smälter t6 iaf.

Edit: Satsa även på att ta bort all attackspeed från din gear och ersätt det med Cooldown Reduction. Det gör att du i princip kan vara inne i Akarats champion hela tiden.

Skulle kunna tipsa dig om skölden jag använder, kör samma build

http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pompaz:

Ännu en fråga har jag då!
Är den rolig att spela?

Edit:
Har du någon riktlinje var jag borde landa i strength och dps över lag för att den ska fungera?

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut! Roligaste builden by far till crusader tycker jag. En riktlinje är väl att försöka ligga mellan 9-10k strength Dps kvittar i dagsläget eftersom saker som %elite dmg och %elemental dmg inte räknas med. Så du kan springa runt med 400k dps, men ändå vara starkare än en som har 2miljoner pappersdps osv

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Skulle kunna tipsa dig om skölden jag använder, kör samma build

http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Jag nämde den på förra sidan!:) Din roll är galet stark på den.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Jag nämde den på förra sidan!:) Din roll är galet stark på den.

Ja, den är fin Sen så skulle jag rekommendera att försöka komma upp i 400k hp, gärna så nära 500k för T6. Jag klarar mig som det är nu, men det kan gå ofantligt fort om man inte är vaksam. Nackdelen med denna build är att det är så mycket som sker på skärmen så det är svårt, för att inte säga omöjligt ibland, att se saker som frozen puls som kan döda en på två-tre pulsar. Även arcane sentry kan göra ditt äventyr kortlivat, steed charge går ju att använda för det dock.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Behöver mer cooldown, 20 sek utan Champion of Akkharat känns som en evighet. Tomma slotten är en Ring of Royal Grandeur.
Tips mottages gladeligen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MartinP74-2627/hero/389420...

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartinP74:

Behöver mer cooldown, 20 sek utan Champion of Akkharat känns som en evighet. Tomma slotten är en Ring of Royal Grandeur.
Tips mottages gladeligen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MartinP74-2627/hero/389420...

8% cooldown på shoulders kan du börja med

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartinP74:

Behöver mer cooldown, 20 sek utan Champion of Akkharat känns som en evighet. Tomma slotten är en Ring of Royal Grandeur.
Tips mottages gladeligen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MartinP74-2627/hero/389420...

Skaffa en 1h med CDR och byt ut Heavenly Strength mot Fervor, CDR på shoulders (-regen el. resists) och ring (-VIT), sedan bör du ha högst marginell cooldown på Akarat's Champion.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk

Vad är era tankar runt det nya crusadersetet Roland's Legacy? Hur tror ni att det kommer att stå sig mot Akkhansetet och buildsen runt det, Holy shotgun och Firestarter? Det känns lite tråkigt att Akkhan är så pass kraftfullt att oavsett vad som kommer så känns det som att det inte kommer att kunna konkurera. Personligen tycker jag det tråkigt att behöva bygga runt en viss skill och stapla CDR på CDR på allt man kan. Känns som de andra klasserna har större variation. Vad är era tankar?

Permalänk
Skrivet av Bacontree:

Vad är era tankar runt det nya crusadersetet Roland's Legacy? Hur tror ni att det kommer att stå sig mot Akkhansetet och buildsen runt det, Holy shotgun och Firestarter? Det känns lite tråkigt att Akkhan är så pass kraftfullt att oavsett vad som kommer så känns det som att det inte kommer att kunna konkurera. Personligen tycker jag det tråkigt att behöva bygga runt en viss skill och stapla CDR på CDR på allt man kan. Känns som de andra klasserna har större variation. Vad är era tankar?

Har inte testat alls på PTR pg tidsbrist att göra annat än köra live Men fler set är mer variation och då är det kul.

Visa signatur

Fractal Design North Vit/TG - Asus Z690-G - Intel Core i7 12700KF - Deepcool Assassin IV Vit - Asus x Noctua 4080 - Corsair 32GB LPX DDR5 - Samsung 980 Pro 1 TB - Asus TUF Gaming 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Vad är era tankar runt det nya crusadersetet Roland's Legacy? Hur tror ni att det kommer att stå sig mot Akkhansetet och buildsen runt det, Holy shotgun och Firestarter? Det känns lite tråkigt att Akkhan är så pass kraftfullt att oavsett vad som kommer så känns det som att det inte kommer att kunna konkurera. Personligen tycker jag det tråkigt att behöva bygga runt en viss skill och stapla CDR på CDR på allt man kan. Känns som de andra klasserna har större variation. Vad är era tankar?

Tror inte det kommer vara i närheten av lika bra tyvärr. Däremot ska det bli intressant att se hur man kan bygga en build med Phalanx sen (då det kommer mycket items med benefits för just phalanx)

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag gillar att de har PTR, men det känns meningslöst att spela PTR eftersom allt ändå kommer att försvinna, någon annan som känner likadant? Nya setet kändes rätt meh... Akkhan är fortfarande kung. Mest sugen på om det blir någon revive på thorns som det snackades om, det var det första jag försökte satsa på med RoS innan jag insåg att det var nerfat. Har dock sparat allt thorns gear jag hittat i hopp om att det ska bli en revive på det så småning om

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Jag gillar att de har PTR, men det känns meningslöst att spela PTR eftersom allt ändå kommer att försvinna, någon annan som känner likadant? Nya setet kändes rätt meh... Akkhan är fortfarande kung. Mest sugen på om det blir någon revive på thorns som det snackades om, det var det första jag försökte satsa på med RoS innan jag insåg att det var nerfat. Har dock sparat allt thorns gear jag hittat i hopp om att det ska bli en revive på det så småning om

Håller med. Har aldrig rört PTR då jag inte finner någon mening i det (Förutom när man spelade wow back in the days och fick lira de andra klasserna med perfekt gear, haha)

Har nog förövrigt inte lirat spelet sedan i början av sommaren nu. Finner ingen mening utan ny content, för i dagsläget är det bara att nöta och uppgradera sitt nuvarande gear.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Håller med. Har aldrig rört PTR då jag inte finner någon mening i det (Förutom när man spelade wow back in the days och fick lira de andra klasserna med perfekt gear, haha)

Har nog förövrigt inte lirat spelet sedan i början av sommaren nu. Finner ingen mening utan ny content, för i dagsläget är det bara att nöta och uppgradera sitt nuvarande gear.

Skulle nog rekommendera att du testade att spela PTR ett par dagar då så du är mer familjär med hur det ser ut och fungerar t ex. Greater rifts är rätt kul men blir lite stressigt efter ett tag eftersom man aldrig kan ta ett break eftersom nästa rift alltid ska upp direkt. Sen vet jag inte om de fixat det ännu, men det fanns ingen indikator på vad det var för svårighetsnivå, det kändes bara random så lite svårt att veta på förhand.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Skulle nog rekommendera att du testade att spela PTR ett par dagar då så du är mer familjär med hur det ser ut och fungerar t ex. Greater rifts är rätt kul men blir lite stressigt efter ett tag eftersom man aldrig kan ta ett break eftersom nästa rift alltid ska upp direkt. Sen vet jag inte om de fixat det ännu, men det fanns ingen indikator på vad det var för svårighetsnivå, det kändes bara random så lite svårt att veta på förhand.

Jo, får ta att göra det. Däremot så tror jag att patchen släpps snart i samband med att spelet släpps på ps4 eller liknande?
Switchade även över tlll att köra Jade på slutet, som med största sannorlikhet kommer vara kass nu i nya patchen. Får bli att rulla pet-doctor.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Jo, får ta att göra det. Däremot så tror jag att patchen släpps snart i samband med att spelet släpps på ps4 eller liknande?
Switchade även över tlll att köra Jade på slutet, som med största sannorlikhet kommer vara kass nu i nya patchen. Får bli att rulla pet-doctor.

Det känns som om det borde vara så... å andra sidan tror jag inte konsol har följt pc nämnvärt faktiskt utan struttat runt på eget sätt. Men, man kan ju oppas iaf. När var det RoS släpptes till konsol, 28:e?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Det känns som om det borde vara så... å andra sidan tror jag inte konsol har följt pc nämnvärt faktiskt utan struttat runt på eget sätt. Men, man kan ju oppas iaf. När var det RoS släpptes till konsol, 28:e?

Sant. 19e släpps spelet, så vi kanske får patchen i slutet av månaden eller liknande? Förhoppningsvis.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk

Någon som kan hjälpa till med tips hur jag enklast hittar Akkhan Boots eller Gloves? Fattas endera (helst boots) för att få min FireStarter-build att funka och jag har säkert spenderat flera tusen shards hos Kadala enbart på Boots utan någon som helst framgång.
Kört mestadels T2 rifts och bountys, men ingen framgång. Brukar verkligen försöka kolla alla lik, kistor och destructable objects.
T3 blir lite för segt för min nuvarande build för att det ska bli någon hastighet på det hela. Men T1 eller T2 funkar bra.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem

Halloj,

Behöver lite upgrade tips, så jävla segt nu...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheDoor-2587/hero/39007035
Har lite problem med att dö ibland mot electrified skitar, men antar att det enda som fixar det är ny neck...

/Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Någon som kan hjälpa till med tips hur jag enklast hittar Akkhan Boots eller Gloves? Fattas endera (helst boots) för att få min FireStarter-build att funka och jag har säkert spenderat flera tusen shards hos Kadala enbart på Boots utan någon som helst framgång.
Kört mestadels T2 rifts och bountys, men ingen framgång. Brukar verkligen försöka kolla alla lik, kistor och destructable objects.
T3 blir lite för segt för min nuvarande build för att det ska bli någon hastighet på det hela. Men T1 eller T2 funkar bra.

Eftersom det är helt och hållet ett randromdrop så är det bara att nöta tills du hittar dem! Finns ingen genväg. Jag spenderade cirka 30-40k shards på att få Quetzcotl till min Wd, haha. Så ge inte upp!

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Halloj,

Behöver lite upgrade tips, så jävla segt nu...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheDoor-2587/hero/39007035
Har lite problem med att dö ibland mot electrified skitar, men antar att det enda som fixar det är ny neck...

/Erik

Jag tror att du kommer dö ganska hårt mot electrified oavsett vad du gör tyvärr. Gör ruskigt ont! Annars är väl det enda du kan göra att hitta nya akhanlegs med allres istället för life regen? Annars ser det redan så bra ut som det kan bli tycker jag! Visst att du kan få allres på akhan hjälmen med, men vore inte värt då du skulle förlora för mycket vit.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Jag tror att du kommer dö ganska hårt mot electrified oavsett vad du gör tyvärr. Gör ruskigt ont! Annars är väl det enda du kan göra att hitta nya akhanlegs med allres istället för life regen? Annars ser det redan så bra ut som det kan bli tycker jag! Visst att du kan få allres på akhan hjälmen med, men vore inte värt då du skulle förlora för mycket vit.

Tyvärr fick jag rolla sockets på mina legs :/
Kanske ska börja gambla legs

Just nu känns det som att det enda jag kan göra är att hitta nya akhan med bättre stats :/
Eller finns det något jag missar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Tyvärr fick jag rolla sockets på mina legs :/
Kanske ska börja gambla legs

Just nu känns det som att det enda jag kan göra är att hitta nya akhan med bättre stats :/
Eller finns det något jag missar?

Nej, ser faktiskt väldigt bra ut Så försök med legsen! Nya patchen kommer även i slutet av denna månaden!

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Nej, ser faktiskt väldigt bra ut Så försök med legsen! Nya patchen kommer även i slutet av denna månaden!

Dåså, nya tag i 2.1.0
Blir gambling på legs
Kanske boots så kan man ju crafta Crimson legs

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Dåså, nya tag i 2.1.0
Blir gambling på legs
Kanske boots så kan man ju crafta Crimson legs

Låter vettigt Ska se till att leka med phalanx i nya patchen. Tex ny sköld som gör så att du kan ha dubbelt så många phalanx aktiva, samt att flailen som gör så att du summoner phalanx när mobs dör fungerar även med assists osv Och köra med tasker and theo och legendary gem för %dmg på pets. Blir intressant!

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Låter vettigt Ska se till att leka med phalanx i nya patchen. Tex ny sköld som gör så att du kan ha dubbelt så många phalanx aktiva, samt att flailen som gör så att du summoner phalanx när mobs dör fungerar även med assists osv Och köra med tasker and theo och legendary gem för %dmg på pets. Blir intressant!

Jag har 2 baleful liggande
och en hel del Physic damage gear, kanske ska gambla tasker istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Nya patchen kommer även i slutet av denna månaden!

Källa?

Visa signatur

SERVER: Case: SC-4324S | Mobo: Asrock Z690 Pro RS | Cpu: i7 12700K | Ram: 3200mhz 128GB | Gpu: GTX 1660 Super | Psu: ASUS Strix 850W | Controller card: LSI 9300-8i & LSI 9300-16i | Cache: 5TB | Storage: 40TB

GAMING: Case: SilverStone RM44 | Mobo: ASRock B760M | Cpu: i5 13600KF | Ram: DDR5 6000mhz 32GB | Gpu: RTX 3080 | Psu: EVGA Supernova 1300W | Nvme: 1x Samsung 980 pro 1TB Monitor: Asus PG42UQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Jag har 2 baleful liggande
och en hel del Physic damage gear, kanske ska gambla tasker istället

Jag med sparat dom bara för att se om det någonsin blev viable. Ja kör på!
Sen rolla en hellfire amulet med Lord commander-passiven får man se till att göra!

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Jag med sparat dom bara för att se om det någonsin blev viable. Ja kör på!
Sen rolla en hellfire amulet med Lord commander-passiven får man se till att göra!

Måste köra för fler nycklar hör jag
Hatar att leta act2 nyckeln