Crusader-build. Behöver tips, verkar så klen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Är det någon här som vet hur pass sällsynta tvåhandsflails egentligen är? Har i runda slängar spelat i 160 timmar på min crusader utan att se röken av en enda tvåhandsflail. Har fått fyra stycken halvdåliga enhandare och en handfull med crusader shields, men t ex Fate of the Fell lyser med sin frånvaro. Pratade lite med folket jag spelar med och inte heller de har så mycket som sett en. Misstänker att allt är RNG och att det inte finns några riktigt bra sätt att bättra på chansen, men tänkte ändå höra efter här med er hur det sett ut för er. Tror ni det är någon mening att gambla hos Kadala efter dessa, eller är det bara att köra på med rifts som tidigare?

Du har nog bara haft lite oflyt. Har nog spelat ungefär lika länge med min crusader och har fått fatt i en uppsättning av samtliga flails, 1h & 2h, likaså samtliga sköldar i spelet. Däremot går det sämre för mig vad det gäller akkahnsetet - får visserligen delar av det men nästan alltid dubbletter av de delar jag redan har, börjar bli lite tröttsamt nu, hehe.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Skrivet av Zicsoen:

Du har nog bara haft lite oflyt. Har nog spelat ungefär lika länge med min crusader och har fått fatt i en uppsättning av samtliga flails, 1h & 2h, likaså samtliga sköldar i spelet. Däremot går det sämre för mig vad det gäller akkahnsetet - får visserligen delar av det men nästan alltid dubbletter av de delar jag redan har, börjar bli lite tröttsamt nu, hehe.

Undrar om det är lättare att få flails om man själv använder en? Misstänker att jag har fel, men man vet ju aldrig. Spelet kanske vill belöna mig med ännu bättre svärd/mace/yxor eftersom jag bara använder dem. Har ju själv sprungit omkring med tvåhandssvärd och yxor nästan hela tiden och jag kan inte klaga på dropraten på dem iaf. Har du själv använt flails hela tiden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Undrar om det är lättare att få flails om man själv använder en? Misstänker att jag har fel, men man vet ju aldrig. Spelet kanske vill belöna mig med ännu bättre svärd/mace/yxor eftersom jag bara använder dem. Har ju själv sprungit omkring med tvåhandssvärd och yxor nästan hela tiden och jag kan inte klaga på dropraten på dem iaf. Har du själv använt flails hela tiden?

Jag har väl övervägande del av tiden använt flails, sprang visserligen runt med blade of prophecy ganska länge i början då det droppade kort efter jag blev level 70. Jag har ju fått otaliga drops av andra svärd, yxor och påkar också men jag tror inte att det spelar någon vidare roll vad man använder.
Man får väl ha en gnutta tur helt enkelt ungefär som när man kör tre - fyra rifts utan någon drop alls för att under den femte rundan kanske plocka in mellan sju - tio legendary drops på kort tid (varav allt eller i bästa fall det mesta är skräp men ändå).

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Skrivet av Zicsoen:

Jag har väl övervägande del av tiden använt flails, sprang visserligen runt med blade of prophecy ganska länge i början då det droppade kort efter jag blev level 70. Jag har ju fått otaliga drops av andra svärd, yxor och påkar också men jag tror inte att det spelar någon vidare roll vad man använder.
Man får väl ha en gnutta tur helt enkelt ungefär som när man kör tre - fyra rifts utan någon drop alls för att under den femte rundan kanske plocka in mellan sju - tio legendary drops på kort tid (varav allt eller i bästa fall det mesta är skräp men ändå).

Bara att borra ner huvet och fortsätta grinda med andra ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zicsoen:

Du har nog bara haft lite oflyt. Har nog spelat ungefär lika länge med min crusader och har fått fatt i en uppsättning av samtliga flails, 1h & 2h, likaså samtliga sköldar i spelet. Däremot går det sämre för mig vad det gäller akkahnsetet - får visserligen delar av det men nästan alltid dubbletter av de delar jag redan har, börjar bli lite tröttsamt nu, hehe.

Detta!

Har lagt ner 360 timmar på min Crusader och fått alla vapen som det är något med men Akkhan set delar lyser för det mesta med sin frånvaro. Först efter 2.0.5 blev live och mina polare började lira crusader så fick jag tillräckligt med delar. Dock inga jag själv lootade utan det blev de som de andra inte behövde. (saknar fortfarande chest)
Jag kan nu köra T6 solo tack vare unity men att köra grupp kommer nog kräva en hel del uppgraderingar i tuffhet.
De som är intresserade av en bra fire build kan ta en titt på min setup: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirlen-2984/hero/39171395

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Tur att jag har i princip allt jag vill ha (förutom den där satans vapnet ). Får fortsätta med rifts, gambla och helt enkelt hoppas på det bästa, tillslut så kommer den nog.

Ja, det gör väl det ... Har förvisso inte lirat mina crusaders mycket mer än kanske 100 timmar och har ett fullt Akkhan-set, så det handlar nog som sagt var mer om att vi haft oflyt på vapenfronten.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Skrivet av sirlen:

Detta!

Har lagt ner 360 timmar på min Crusader och fått alla vapen som det är något med men Akkhan set delar lyser för det mesta med sin frånvaro. Först efter 2.0.5 blev live och mina polare började lira crusader så fick jag tillräckligt med delar. Dock inga jag själv lootade utan det blev de som de andra inte behövde. (saknar fortfarande chest)
Jag kan nu köra T6 solo tack vare unity men att köra grupp kommer nog kräva en hel del uppgraderingar i tuffhet.
De som är intresserade av en bra fire build kan ta en titt på min setup: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirlen-2984/hero/39171395

Haha, det märliga är att jag har inte några problem alls med att hitta Akkhandelar. Skulle med glädje byta med dig, använder inte ens det setet. Kör 4-sets Blackthorne's, 3-sets Aughild's och 3-sets Asheara's tack vare Ring of Royal Grandeur. För mig känns det inte värt att offra andra bra kombos för 6-setet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Haha, det märliga är att jag har inte några problem alls med att hitta Akkhandelar. Skulle med glädje byta med dig, använder inte ens det setet. Kör 4-sets Blackthorne's, 3-sets Aughild's och 3-sets Asheara's tack vare Ring of Royal Grandeur. För mig känns det inte värt att offra andra bra kombos för 6-setet.

Tar du dig runt i högre torments med denna setup?
Visst ger det väldigt bra tuffhet att köra din setup men att ta ner mobs måste ju också fungera.
Styrkan i Akkhan för mig är att jag verkligen kan spamma wrath spenders hela tiden samt att firestarter runan ger sjukt bra dmg. Dock krävs det en hel del CDR och jag har själv inte nått målet på 55% men idag är jag utan akkarath i typ 5 sekunder med 46% CDR

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk

Kan tyvärr inte länka profilen just nu för att jag sitter på jobbet, men kort sagt så kör en holyspeccad shield bash build. Piro Mirella sänker kostnaden med 45% har jag för mig och wrath är inte något större problem med shield glare och reapers wraps. Stackar holy, shield bash damage och cooldown reduction där jag kan. Setbonusarna tillsammans med all holy ger ju ändå en ganska hög effektiv dps samtidigt som jag även har väldigt hög toughness. Visst single target är inte den bästa tyvärr, men jag spelar i princip alltid i fulla partyn där min roll är mer åt tankhållet där jag står mitt i smeten och skapar oreda. Hade jag kört mycket solo eller med en kompis så hade nog Akkhan-setet kommit mer till sin nytta.

Permalänk
Medlem

Det låter som en rätt rolig specc. Har själv funderat på en shield bash build fast med physical så man kan använda phalanx tillsammans med min Baleful Remnant samt tasker and theo

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk

Lootade faktiskt en tvåhandad rackare igår under en rift. En Golden Flense som rollade lågt, utan mainstat och socket. Gjorde mig glad även fast det blev en Forgotten Soul direkt efter id...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Kan tyvärr inte länka profilen just nu för att jag sitter på jobbet, men kort sagt så kör en holyspeccad shield bash build. Piro Mirella sänker kostnaden med 45% har jag för mig och wrath är inte något större problem med shield glare och reapers wraps. Stackar holy, shield bash damage och cooldown reduction där jag kan. Setbonusarna tillsammans med all holy ger ju ändå en ganska hög effektiv dps samtidigt som jag även har väldigt hög toughness. Visst single target är inte den bästa tyvärr, men jag spelar i princip alltid i fulla partyn där min roll är mer åt tankhållet där jag står mitt i smeten och skapar oreda. Hade jag kört mycket solo eller med en kompis så hade nog Akkhan-setet kommit mer till sin nytta.

Har du en länk till b-net?
Är sugen på att titta lite på den

Permalänk
Skrivet av The Door:

Har du en länk till b-net?
Är sugen på att titta lite på den

Kan fixa när jag kommer hem från jobbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Hallojs!

Startade en Crusader för ett par dagar sedan eftersom jag var nyfiken på den nya gubben. Gick ju bra i början när man hittade ett socketed vapen och kunde slänga in en strength-gem och basha på rejält med dmg. Men efter att jag nosat upp mig på 60-strecket så känns den klen. Spelar med andra oftast på public och det känns som att i princip alla jag spelar med gör snormycket dmg och håller sig vid liv hur lätt som helst medans min karaktär enbart överlever om jag spelar med andra.

Så fort jag är själv t ex så tar det ett halvår på expert att få ihjäl fienderna. Jag är ingen fena direkt på D3 men det känns som att fokusera på Holy är en bra idé. Vad ska man annars tänka på med denna karaktär? Switchade en del str mot vit för att försöka överleva lite mer, om man får tillbaka 1% av sitt liv vid attack så känns det som om jag borde fokusera på att ha hög vit snarare än mkt i str? Är enhands+sköld bästa setupen eller?

Så här ser tant slagpåse ut just nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

HALP111!ONE

Din Flail har 35 dps kanske något att fixa?

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miljon3:

Din Flail har 35 dps kanske något att fixa?

Min "35" dps-flail in action.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Så här ser min crusader ut:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ako-2319/hero/39744311

Måste få ner min CDR 25% till så att jag kan vara champ-läge hela tiden.
Vill även byta wrathful mot towering shield för mer skada, men jag måste ha den för att överleva.

Andra tips?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexbert:

Så här ser min crusader ut:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ako-2319/hero/39744311

Måste få ner min CDR 25% till så att jag kan vara champ-läge hela tiden.
Vill även byta wrathful mot towering shield för mer skada, men jag måste ha den för att överleva.

Andra tips?

Beror lite på vad du är ute efter, men jag kan rekommendera att att ta en titt på Mannercookies fire-build (inte minst då du har 6-set Akhan) eller en Holy Shotgun-build (om du har en FotF att tillgå). De kör över BS-builds så det står härliga till i dagens läge.

Kör själv på fire-builden (i stort sett i vart fall) ovan då jag inte trivdes med spelstilen för Holy Shotgun, och dessutom har den fördelen att den i stort sett är oberoende av specifik gear (även om fullt Akhan-set gör den sin fulla rättvisa). Har själv alla delar jag önskar, bortsett från Darklight, för den och rensar T5 utan problem, men har tyvärr rätt dåliga rolls (inte minst sekundära) på de flesta delar, så T6 är allt annat än trevligt.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Indeed, spelade en rift igår med en kille som körde en variant på denna. Hyggligt effektivt att köra T4 med måste jag säga

Har en del delar som går att använda, men har kört helt fokuserat på fire dmg och det verkar meningslöst då jag har typ 214k i liv så även om jag hyggligt med skada så dör jag minst lika snabbt.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Hedersmedlem

Jag provade fire-fist. Det går bra i T5, men saknar fire dmg på sköld och neck.. för mig fungerar det nog bättre med holy eftersom jag har det på allt. T5 var lättare med holy iaf. Holy fist, akkarat (prophet), condemn med bop.. de e najs.

Min fire-fist (kommer inte ändra på ett tag):
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ccw-2690/hero/39847318

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Crüel-2195/hero/42314673

Sådär ser min Crusader ut. Lightning Hammerdin specc, hardcore. funkar rätt bra på T3, lite för squishy för högre torments för tillfället. Några tips?

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera att köra en firestarter-build med full akhan och en darklight (1handad-flail) Galen damage.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Skulle rekommendera att köra en firestarter-build med full akhan och en darklight (1handad-flail) Galen damage.

Indeed Saknar en SoJ med firedmg samt typ 150k hp, annars är denna gubbe rätt vass nu. Dör fortfarande lite för lätt i vissa situationer, men pufflar på bra med dmg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Indeed Saknar en SoJ med firedmg samt typ 150k hp, annars är denna gubbe rätt vass nu. Dör fortfarande lite för lätt i vissa situationer, men pufflar på bra med dmg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/trickeh-1488/hero/39590381

Ett tips är att du byter ut din Andariels mot akhan-hjälm, för att sedan köra cindercoat som chest. Jag menar, nästan 30% reducement cost när du spammar foth är galet användbard, samt att du tar 6% mindre firedmg

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Ett tips är att du byter ut din Andariels mot akhan-hjälm, för att sedan köra cindercoat som chest. Jag menar, nästan 30% reducement cost när du spammar foth är galet användbard, samt att du tar 6% mindre firedmg

Sant, får kolla i skafferiet vad jag har för hjälmar Har ju en cindercoat med 3 sockets och 20% firedmg iaf.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Sant, får kolla i skafferiet vad jag har för hjälmar Har ju en cindercoat med 3 sockets och 20% firedmg iaf.

Sedär Bara där krämer du ju ur lite extra sustain samt får mer survivability

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

här är min nuvarande cruz build! rullar på någon form av blandning!

vad borde jag satsa på att byta ut samt vilka stats ska jag satsa på? både skill ovh gear-vis.

eu.battle.net/d3/en/profile/Pompaz-2324/hero/45791948

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pompaz:

här är min nuvarande cruz build! rullar på någon form av blandning!

vad borde jag satsa på att byta ut samt vilka stats ska jag satsa på? både skill ovh gear-vis.

eu.battle.net/d3/en/profile/Pompaz-2324/hero/45791948

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Hade faktiskt föreslagit att köra på firestarterbuilden. Galet stark.

Kör på full akhan som du gör, sen byt ut din armor mot en cindercoat. Sen skaffar du en darklight som mainhand, eller en maximus.
På Belt kör du med harrington eller witching hour. Som amulet ska du ha en med Firedmg, critchance, critdmg och strength. Byt wailing host mot en Stone of jordan med firedmg. Skölden byter du ut mot hellskull (om du kör tvåhandat) eller vargdefenderskölden(kommer inte ihåg vad den heter)/ lidless wall med fire dmg

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Hade faktiskt föreslagit att köra på firestarterbuilden. Galet stark.

Kör på full akhan som du gör, sen byt ut din armor mot en cindercoat. Sen skaffar du en darklight som mainhand, eller en maximus.
På Belt kör du med harrington eller witching hour. Som amulet ska du ha en med Firedmg, critchance, critdmg och strength. Byt wailing host mot en Stone of jordan med firedmg. Skölden byter du ut mot hellskull (om du kör tvåhandat) eller vargdefenderskölden(kommer inte ihåg vad den heter)/ lidless wall med fire dmg

Ska pröva mig på den då, lär farma en del gear!

Vad borde man ligga på flr firedmg % för att den ska vara effektiv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pompaz:

Ska pröva mig på den då, lär farma en del gear!

Vad borde man ligga på flr firedmg % för att den ska vara effektiv?

Här är min crus: http://eu.battle.net/d3/en/profile/kise-1220/hero/40292004

Ligger på 68% och 38% elite dmg. Däremot så kan jag gå högre om jag vill offra min sköld, men då förlorar jag för mycket av min survivability Men med den builden/gearen jag kör så smälter t6 iaf.

Edit: Satsa även på att ta bort all attackspeed från din gear och ersätt det med Cooldown Reduction. Det gör att du i princip kan vara inne i Akarats champion hela tiden.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tesked:

Här är min crus: http://eu.battle.net/d3/en/profile/kise-1220/hero/40292004

Ligger på 68% och 38% elite dmg. Däremot så kan jag gå högre om jag vill offra min sköld, men då förlorar jag för mycket av min survivability Men med den builden/gearen jag kör så smälter t6 iaf.

Edit: Satsa även på att ta bort all attackspeed från din gear och ersätt det med Cooldown Reduction. Det gör att du i princip kan vara inne i Akarats champion hela tiden.

Blir en hel del nu gear jag lär skaffa då!

Men ska ge det ett försök! Tar du dig runt i T6?

Skickades från m.sweclockers.com