Permalänk

Auto-buy/script förbjudet?

Tjena! undrade bara om Auto-buy/script program är förbjudna och strider Steam ToS?
Tänkte skaffa en kniv, är dock väldigt begränsad när det kommer till pengar. Kniven kommer ner till 65euro några gånger i veckan (har 65.88euro)
står i detta program https://chrome.google.com/webstore/detail/steam-trader-helper... (måste ha chrome)
Expansion Steam Trader Helper is provided "as is" and without any warranty. Use it at your own risk.
Någon som kan klarlägga det?

ty i förhand.

Permalänk
Medlem

Ja det är det. Som det står, använd det på egen risk (få bannat konto etc..)

Permalänk
Avstängd

Jag har använt mig av liknande tillägg i webbläsaren utan några som helst problem... Det är knappast något som är emot reglerna, och om det är fallet så är det inget som de bryr sig det minsta lilla om - det finns tusentals med bottar som använder mycket bättre kod för att köpa och sälja grejer, att du använder ett ganska segt webbinterface och skulle bli bannad är högst otroligt.

Lycka till och hoppas du får kniven till ett ok pris

Sedan kanske du kan få en likadan kniv eller "bättre" om du köper nycklar för de €65 på steam och sedan byter med någon. Men var försiktig, osv..
Lär tjäna 10-20% av värdet på det.

Permalänk

Ja, det var lite det jag tänkte, och när man bara gör det EN gång så känns det ju väldigt otroligt att man skulle bli bannad, men risken finns ju alltid Kan steam på något sätt känna "av" att man har det igång eller så? Eller hur blir man "busted"? Är det om man köper samma item om och om igen för exakt samma summa? Tack för tipset om nycklarna, är lite osäker på vilka nycklar jag ska köpa, vilka vill folk ha?

Permalänk
Medlem

Smartaste är ju att köpa nycklar privat för 15-16:- st och sen köpa en kniv för 60-70% av market..

Permalänk

Vad för fördelar ger en kniv på 65EUR?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Vad för fördelar ger en kniv på 65EUR?

Finare pixlar på skärmen.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Vad för fördelar ger en kniv på 65EUR?

du ser cool ut

Permalänk
Skrivet av fläsklägg:

Vad för fördelar ger en kniv på 65EUR?

haha som dem andra sa, det är fina pixlar! ^^
Vissa tycker det är riktigt konstigt att slösa pengar på sådant, kan hålla med till viss det, dock så är vi ju alla olika. Dock så "slösar" jag inte 65€ då jag har tjänat ihop dem pengarna genom att spela spelet (fått otroligt bra drops osv..) med andra ord så ligger pengarna fast på steam och kan inte användas i verkligheten, så jag kan lika gärna slösa dem på en kniv

Permalänk

För att hålla er uppdaterade så köpte jag kniven för 63€ ish Den ligger oftast runt 75€ men kommer upp till 80€ ibland, så genom att köpa den så tjänade jag lite trots allt (även med steam/csgo cut)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Vad för fördelar ger en kniv på 65EUR?

Se det som en investering. De flesta knivarna i CS:GO har ett stadigt värde, om man i ett senare skede inte vill ha kvar den kan man ofta sälja den med vinst eller väldigt liten förlust.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator