Permalänk
Medlem

Tja!
Blev precis medlem i klanen efter en liten intervju och en match med TheLittleGirl.

Har IS-7, T110E3, Bat Chat och Jagdpanzer E100 på tier 10. Har spelat fram 121an men inte köpt den än för att jag helt enkelt är kass på att spela medium tanks

Är ofta online sena kvällar... skriv om ni vill lira.

Permalänk

@Burre24: Välkommen! Vi ses i TS någon dag framöver!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Slaktardej:

@Burre24: Välkommen! Vi ses i TS någon dag framöver!

Jag kommer in idag.
Beklagar att jag inte har varit så mkt aktiv

Någon som fick köpt MUTANT sist när den ko m !?

Visa signatur

<enis-P 25cm @30cm@1.337v>

Joina våran World of Tanks klan!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1420257-swec-world-of-t...

Permalänk
Medlem

Hej! jag vill gärna vara medlem i er klan. ingame name Naion1942

Permalänk
Skrivet av Naion:

Hej! jag vill gärna vara medlem i er klan. ingame name Naion1942

Välkommen till klanen. Jag ser att du inte hunnit spela så många matcher ännu men du är mer än välkommen att kontakta vem som helst som är online när du spelar så kanske du kan se och lära av andra spelare!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Hej, är intresserad av att lira ihop med folk då jag bara kört random spel ännu, 2012-2013 mest och nu sen årsskiftet. Ni hittar mig som "rhwarrior" i WoT.

Skickade en ansökan i spelet också, för info.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

@RHWarrior Du är inne, som hackern sa.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Välkommen till klanen. Jag ser att du inte hunnit spela så många matcher ännu men du är mer än välkommen att kontakta vem som helst som är online när du spelar så kanske du kan se och lära av andra spelare!

Det tackar jag för!

Permalänk
Medlem

Jag har En teamspeak 3 server, som har många slots. är den utav intresse? eller kommer ni/vi fortsätta på swec ts

Permalänk

@Naion: För tillfället fortsätter vi på SweC TS men blir det aktuellt framöver kan en separat server säkert få bra användningsområden!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Hur mycket kör ni stronghold och Cw? hur aktiva är era stridsledare i taktik osv?

Visa signatur

2600K 4.7Ghz OC, Asus ROG Maximus IV Extreme-z, AMD HD 6990, 8Gb DDR3 1600Mhz, 1Tb HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinwaras:

Hur mycket kör ni stronghold och Cw? hur aktiva är era stridsledare i taktik osv?

Inget CW. Sällan SH. Någon leder, inte så noga vem eller hur, huvudsaken är ett man lirar tillsammans. Är själv inte inne allt för många timmar per dygn så jag kan själv ha missat en och annan SH eller TB, men heller inte hört om något halvt kompetetivt på senaste. Är torka på kanalen i dagarna men samma där, är inne max någon timme per dygn och det på udda tider så kan ha missat ståhejjet.

I klarhet: söker man en kompetetiv klan så är SWEC inte klanen man söker. Vi är casual.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

En av våra spelare (gulbagge) är med i en av Jingles senaste videos. Han/hon omnämns inte, men är med i huvudpersonens lag. På det hela taget gör hela laget förutom huvudpersonen en rätt medioker match, men vår kamrat placerar sig iaf i mitten av resultatlistan.

https://www.youtube.com/watch?v=2qih3YkklFs

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn Det är verkligen låg aktivitet. Kan bero på WoTs status, sommar eller att många ledare inte är inne så ofta eller länge. Ibland sätter man sig i kanalen i en kvartish, men ioma jag själv inte spelar mer än någon halvtimme åt gången samt kanske kör med polare så missar man all action i klanen. Sitter du där för jämnan så dyker alltid någon upp till slut dock, en på fem att någon knackar på när man själv sitter.

Var evigheter sedan SH eller TB :'(

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

@Alakai: Jo, det är dåligt med aktivitet just nu. Vi är några i klanen som brukar spela men sitter inte i TS då, men vi ska försöka bli bättre på det. Vi tar omtag i september, då jag kommer hem från semester då.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

@jOnÄTÄn Det är verkligen låg aktivitet. Kan bero på WoTs status, sommar eller att många ledare inte är inne så ofta eller länge. Ibland sätter man sig i kanalen i en kvartish, men ioma jag själv inte spelar mer än någon halvtimme åt gången samt kanske kör med polare så missar man all action i klanen. Sitter du där för jämnan så dyker alltid någon upp till slut dock, en på fem att någon knackar på när man själv sitter.

Var evigheter sedan SH eller TB :'(

Skrivet av Slaktardej:

@Alakai: Jo, det är dåligt med aktivitet just nu. Vi är några i klanen som brukar spela men sitter inte i TS då, men vi ska försöka bli bättre på det. Vi tar omtag i september, då jag kommer hem från semester då.

Okej då förstår jag.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Hej igen! Vi har nu tänkt börja komma igång igen med klanspel och för att underlätta detta framöver har vi nu inlett ett samarbete med de två svenska klanerna [SECT] och [UKPK].
Vi sitter på en gemensam Discord-kanal. Skriv ett meddelande i spelet till Slaktardej, Fixxerahoosa eller scienta för att få en inbjudan till den gemensamma Discord-kanalen. Att skriva ett PM till Slaktardej eller scienta här i forumet går också utmärkt.

Vi har även en gemensam [SWEC]-kanal på Discord. Länken är https://discord.gg/QENbQtP

Vi ses på slagfältet!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Nu har det genomförts en rensning av medlemmar som ej varit aktiva på ett halvår eller längre i klanen, detta för att fria upp platser i klanen och för att få en spelarbas som är lite mer aktiv. Om någon som blivit borttagen önskar delta igen är det bara att hojta till så löser vi det!

Vi har även för de som anser sig vara intresserade tänkt att anordna lag/klanspel ikväll runt 20-tiden. Kika gärna in i vår Discord som länkats ovan om du är intresserad! Mvh

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Hej! Ny på det här, men har spelat en hel del annat. Fann detta spelet nyligen, testat det lite och fann det intressant. Det hade varit roligt att få vara med i gemenskapen. Har ingen aning om hur hög aktiviteten är i klanen men slängde i alla fall iväg en ansökan om medlemskap i [SWEC] SweClockers - World of Tanks Division på wargaming.net. Då med användarnamnet septembro.

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk

@septembro: Välkommen till klanen! Vi ser fram emot att få spela med dig!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

@septembro: Välkommen till klanen! Vi ser fram emot att få spela med dig!

@Slaktardej: Jag tackar Ska bli kul.

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem

Skickade in en ansökan! Har lirat ett par år till och från, börjar bli lite ensamt dock...

Permalänk
Medlem

@Bacchus
Välkommen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

@Alakai: Finns det tillgång till någon voice? Discord?

Edit: Såg att invite i första posten har gått ut!

Permalänk

@Bacchus: Det är nu åtgärdat!
Mvh

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Jag ni gifta mig en type 59 snälla?

Permalänk
Medlem

ansökte just om medlemsskap i clanen har samma namn där som här.@Slaktardej:

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk

@robbankentor: Du har PM.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Såja grabbar. Då är det dags för lite lagstrid ikväll kl 20.00!
Så kom in på discord och snacka lite skit!
https://discord.gg/dgWEwgX

Visa signatur

Leksakerna: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | AMD Ryzen 7 5800X | Corsair 4x8GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX | Sapphire Radeon RX 6800 16GB Pulse OC | Fractal Design ION Gold 850W | Phanteks Eclipse P300 Tempered Glass Svart | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe

Permalänk
Medlem

Tjenare, skulle gärna vilja joina eran clan då jag börjat komma upp i lite bättre tiers. Heter TrebleZ ingame och har ansökt där också. Har en jg.pz E100 och massor av tier 6+