Tecken på att man spelat för mycket...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Hade mardröm när jag var liten. Blev jagad av dom där rosa mutant-tjurarna från Doom

uuh, så många mardrömmar, Doom, fear, och framför allt Alien vs. Predator. Fan det känns som man hade mardrömmar medans man satt uppe sent och lirade AvP med hörlurare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
För det första så finns det inget HS i Quake 3/Live som jag nu antar att du menar. För det andra så är det dumt att köra LG i runt-hörnet-strider, då lämpar sig rocket launcher bättre.

Liten korrektion där, det finns 'HS' i Q3 men de skriker inte ut/står HS eller huvudsplatt, likväl finns en högskadezon för huvudet.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Liten korrektion där, det finns 'HS' i Q3 men de skriker inte ut/står HS eller huvudsplatt, likväl finns en högskadezon för huvudet.

Vilket quake spelar du?
Varken quake 1, 2 eller 3 har headshoot.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

när man trycker på vent knappen för att prata med tjejen.

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Försökte kolla leveln på en fiskargubbe i stadens å, givet vis tog jag upp handen precis som i wow och försökte hålla den på honom för o se leveln men insåg snabbt hur ortroligt dumt det var....

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kimmeh
Försökte kolla leveln på en fiskargubbe i stadens å, givet vis tog jag upp handen precis som i wow och försökte hålla den på honom för o se leveln men insåg snabbt hur ortroligt dumt det var....

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH HELT GALET!!

Permalänk
Medlem

har hänt att jag drömt att min tjej varit gissla på cs_italy >_<
Drömmt mycket om cod4, cs och tetris

När jag kommer hem så åker mjukisarna på för att sitta skönare vid datorn sen har man fingrarna på ctrl,a,d och w hela tiden.
annat vanligt iställe för tabba mellan fönster i msn när man inte spelar är att trycka å+p som jag har för xfire chatt i spel

sen första gången jag var full så frågade jag mina vänner:

-hur vet jag om jag är full då ?
-kolla på han där sen på mig. (satt 2personer mellan dem i en säng)
-aa, vadå ?
-men gör det snabbt.
-jävlar! det laggar ju!

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av narnia_salad
vad är ctrl z och f? HJÄLP!!!

tack i förväg

Tecken på att man har använt datorn till annat än spel för lite... ^^'

själv lider jag av följande:
Ctrl+z
Ctrl+v
Ctrl+x

känner fps dropp när man går från datorn.

viljan att stänga av motion-blur när man springer/rör-sig-snabbt.

när man ser någon man tror sig känna igen på ett långt avstånd så försöker man och zomma in för att se om man har rätt.

försöka pausa med *space* för att lägga planerna för nästa drag (djup skada från Arcanum)

försöker hela tiden trycka på "Pr Sc" när jag ser nått snyggt (är jag ensam om detta, jag har nämligen inte sett någon före mig i denna tråd med detta syndrom)

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk
Medlem

Försöker använda PhysGun för att flytta på saker. Eller försöka loada när man har glömt nåt hemma xD har faktist hänt mig.

Permalänk
Medlem

CTRL + Z när man skriver fel och måste sudda. Har vant mig med att det bara är att göra CTRL + Z om något inte funkar eller om man har gjort fel. Men irl så går ju inte det. Har till och med trevat efter CTRL + Z på ett bord på skolan

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

när det är dimmigt ute gnäller man på dålig draw-distance

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk

Det finns en uppförsbacke inte långt från där jag bor och där syns ingenting efter backen så då tror man att man måste gå nära för att man ska "loada" just den delen av världen...

"-hur vet jag om jag är full då ?
-kolla på han där sen på mig. (satt 2personer mellan dem i en säng)
-aa, vadå ?
-men gör det snabbt.
-jävlar! det laggar ju!"

hahahahahah

Permalänk
Medlem

Många här har spelat mycket men vissa har spelat FÖR mycket...

Själv kan jag endast komma på ett exempel, när jag spelade GTA:VC som
intensivast men ändå lyckats slita mig från datorn så letade jag gärna
spontant min wanted level så fort en polisbil körde förbi...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zith360

försöker hela tiden trycka på "Pr Sc" när jag ser nått snyggt (är jag ensam om detta, jag har nämligen inte sett någon före mig i denna tråd med detta syndrom)

Köp en kamera?

Visa signatur

/ hihi

Permalänk
Medlem

Hade lanat i ca. 2 dygn utan sömn då jag försökte blåsa bort det där gråa (eller. vilken färg man har) som blir när man tryckt på en ikon!

Var så trött att det tog flera sekunder innan jag fattade vad jag gjorde

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk

en gång när väckarklockan ringde förstod jag inte riktigt att det var den som lät, för jag spelade Contra i drömmen och ringsignalen blev då skjutljudet! (lasern då!) hehe
detta var ungefär 1990.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Under ett lan.

Vaknar med tangent märken i pannan.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Hade lanat i ca. 2 dygn utan sömn då jag försökte blåsa bort det där gråa (eller. vilken färg man har) som blir när man tryckt på en ikon!

Var så trött att det tog flera sekunder innan jag fattade vad jag gjorde

haha sånt är skoj när man kommer på sig göra.