Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag tänkte köpa Tron musen från er då det är ett toppen pris på den just nu. Tänkte även köpa musmattan med då det är ett måste men jag fick nästan hjärtattack då jag kollade på priset för musmattan..

Musen: 649kr
Musmatta: 1449kr, det kan ju INTE stämma?

Visa signatur

|ASUS P8P67 EVO B3|I7 2600K 4,2GHz|8GB XMS3 1600MHZ|Sapphire HD6970 CF|NZXT Tempest Evo|NZXT HALE 90 850W|

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej!

Jag kan inte påstå att vi haft fler returer på G35:an än andra produkter i samma kategori. Du har såklart vår väl fungerande returhantering att luta dig tillbaka mot samt en bra garanti om produkten skulle gå sönder.

Vänligen

/Mikael

Hej Mikael
Tack för svaret....Det ge en riktig positiv intryckt av Komplett

Thanks for the reply . I think that access to a represetative of Komplett through these forums helps the credibility and reputation of Komplett no end.
Keep up the good work.

Permalänk
Medlem

När ni tittat på en retur och konstaterat att felet stämmer.
Hur lång tid tar det då innan ni skickar ut en ny produkt?(G19 Tangentbord Returnummer700889954)
Antar att dessa byts ut?

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Eiai:

Hej!

Jag tänkte köpa Tron musen från er då det är ett toppen pris på den just nu. Tänkte även köpa musmattan med då det är ett måste men jag fick nästan hjärtattack då jag kollade på priset för musmattan..

Musen: 649kr
Musmatta: 1449kr, det kan ju INTE stämma?

Musmattan är ett paket med mus + musmatta för 1449:-
Tack för att du upptäckte detta. Vi ordnar en ny bild så snart som möjligt

Skrivet av vinylens:

När ni tittat på en retur och konstaterat att felet stämmer.
Hur lång tid tar det då innan ni skickar ut en ny produkt?(G19 Tangentbord Returnummer700889954)
Antar att dessa byts ut?

När felet är konstaterat beställer vi en ersättningsprodukt och skickar ut till dig. I ditt fall beställde vi ett nytt G19 igår så det kommer att skickas till dig i dag.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Skulle just beställa ett par PC-högtalare MEN VART HAR PICK-UP-POINT UPPSALA TAGIT VÄGEN??

Permalänk
Medlem
Skrivet av MP-Jan:

Skulle just beställa ett par PC-högtalare MEN VART HAR PICK-UP-POINT UPPSALA TAGIT VÄGEN??

Det har lagts ner.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MP-Jan:

Skulle just beställa ett par PC-högtalare MEN VART HAR PICK-UP-POINT UPPSALA TAGIT VÄGEN??

Hej,

Precis som SUMITOMO skriver så har vi tyvärr stängt Pick-up-Point Uppsala.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hej! Jag kopierar in alla mail jag skickat in för detta är under all kritik!!!

"Hej!

Jag beställde först 17544757 men ångrade mig så jag avbeställde ordern för att beställa samma saker förutom moderkortet (ville ha Z68 modellen istället) så lägger jag en ny beställning 17546926.. men idag ser jag att ni redan har skickat min första som ja avbeställde (hur kan det hända då jag 100% avbeställde o tryckte på rätt knapp) så eftersom ni redan skickat det får ja panik och avbeställde den nya (17546926) eftersom jag inte vill att ni skickar båda två och så måste jag betala för frakten på det ena..Men så nu ca 7-8 timmar senare ser jag att den är plockad! redan.. Tycker det e dåligt för om det var försent och avbeställa så skulle inte knappen / möjligheten finnas för att göra det... Tänker alltså endast hämta ut ett av systemen, det som kommer först. Det andra hämtar jag inte ut eller betalar för..

MVH
Milan"

SVAR:

"(Please keep the subject when replying to this mail)

Hej Milan,

Meddela oss gärna vilken utav dessa leveranser du väljer att hämta ut, så löser vi att den andra går åter till vårat lager.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänliga hälsningar
Lisa Jansson, Komplett.se

Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse "

"Hej!

Jag hämtar ut det som kom först dvs "17544757" (leverans: 807811028)

MVH
Milan"

SVAR:

"> To: milansavic61@msn.com
> From: support@komplett.se
> Subject: (Case #2699211) hej
> Date: Tue, 5 Jul 2011 11:56:39 +0200
>
> (Please keep the subject when replying to this mail)
>
> Hej Milan,
>
> Har därmed lagt upp att order 17546926 går åter till vårat lager utan kostnad för dig.
>
> Ha en fortsatt fin dag!
>
> Med vänliga hälsningar
> Lisa Jansson, Komplett.se
>
> Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
> Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse"

"Hej!

Hur gör jag för att ta bort fakturan. De skicka nyss en faktura från klarna (mail) på den jag inte tänkte hämta ut."

SVAR:

"> To: milansavic61@msn.com
> From: support@komplett.se
> Subject: (Case #2699211) hej
> Date: Tue, 5 Jul 2011 12:16:43 +0200
>
> (Please keep the subject when replying to this mail)
>
> Hej Milan,
>
> Den kan du då bortse ifrån, Den kommer att krediteras då vi får in produkterna till oss.
>
> Ha en fortsatt trevlig dag!
>
> Med vänliga hälsningar
> Lisa Jansson, Komplett.se
>
> Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
> Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse"

OCH NU IDAG DEN 27 Juli får jag ett påminnelse brev från klarna som säger att komplett saknar min betalning! Är detta ett skämt från er sida?!?! Hur kunde detta hända när ni sa att jag kunde bortse ifrån fakturan.Och så får jag den ändå med påminnelseavgifter, dröjsmålsränta etc. Som sagt detta är under all kritik! Detta får ni genast göra rätt. DET VÄRSTA är hur kan jag överhuvudtaget få en faktura när jag aldrig hämtade ut ordernummer: 17546925 precis som jag sa att jag inte skulle göra!!

Fakturanummer 4 1107 6013 4528 2975

Jag blev chockad när jag fick brevet i posten, trodde verkligen inte detta kunde hända. Har handlat hos komplett de senaste 6 åren och aldrig haft problem, men detta är ett grovt fel från deras sida...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Cyran:

Hej! Jag kopierar in alla mail jag skickat in för detta är under all kritik!!!

"Hej!

Jag beställde först 17544757 men ångrade mig så jag avbeställde ordern för att beställa samma saker förutom moderkortet (ville ha Z68 modellen istället) så lägger jag en ny beställning 17546926.. men idag ser jag att ni redan har skickat min första som ja avbeställde (hur kan det hända då jag 100% avbeställde o tryckte på rätt knapp) så eftersom ni redan skickat det får ja panik och avbeställde den nya (17546926) eftersom jag inte vill att ni skickar båda två och så måste jag betala för frakten på det ena..Men så nu ca 7-8 timmar senare ser jag att den är plockad! redan.. Tycker det e dåligt för om det var försent och avbeställa så skulle inte knappen / möjligheten finnas för att göra det... Tänker alltså endast hämta ut ett av systemen, det som kommer först. Det andra hämtar jag inte ut eller betalar för..

MVH
Milan"

SVAR:

"(Please keep the subject when replying to this mail)

Hej Milan,

Meddela oss gärna vilken utav dessa leveranser du väljer att hämta ut, så löser vi att den andra går åter till vårat lager.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänliga hälsningar
Lisa Jansson, Komplett.se

Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse "

"Hej!

Jag hämtar ut det som kom först dvs "17544757" (leverans: 807811028)

MVH
Milan"

SVAR:

"> To: milansavic61@msn.com
> From: support@komplett.se
> Subject: (Case #2699211) hej
> Date: Tue, 5 Jul 2011 11:56:39 +0200
>
> (Please keep the subject when replying to this mail)
>
> Hej Milan,
>
> Har därmed lagt upp att order 17546926 går åter till vårat lager utan kostnad för dig.
>
> Ha en fortsatt fin dag!
>
> Med vänliga hälsningar
> Lisa Jansson, Komplett.se
>
> Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
> Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse"

"Hej!

Hur gör jag för att ta bort fakturan. De skicka nyss en faktura från klarna (mail) på den jag inte tänkte hämta ut."

SVAR:

"> To: milansavic61@msn.com
> From: support@komplett.se
> Subject: (Case #2699211) hej
> Date: Tue, 5 Jul 2011 12:16:43 +0200
>
> (Please keep the subject when replying to this mail)
>
> Hej Milan,
>
> Den kan du då bortse ifrån, Den kommer att krediteras då vi får in produkterna till oss.
>
> Ha en fortsatt trevlig dag!
>
> Med vänliga hälsningar
> Lisa Jansson, Komplett.se
>
> Sköna tävlingar & exklusiva erbjudanden – Följ oss på Facebook!
> Klicka här: http://www.facebook.com/Komplettse"

OCH NU IDAG DEN 27 Juli får jag ett påminnelse brev från klarna som säger att komplett saknar min betalning! Är detta ett skämt från er sida?!?! Hur kunde detta hända när ni sa att jag kunde bortse ifrån fakturan.Och så får jag den ändå med påminnelseavgifter, dröjsmålsränta etc. Som sagt detta är under all kritik! Detta får ni genast göra rätt. DET VÄRSTA är hur kan jag överhuvudtaget få en faktura när jag aldrig hämtade ut ordernummer: 17546925 precis som jag sa att jag inte skulle göra!!

Fakturanummer 4 1107 6013 4528 2975

Jag blev chockad när jag fick brevet i posten, trodde verkligen inte detta kunde hända. Har handlat hos komplett de senaste 6 åren och aldrig haft problem, men detta är ett grovt fel från deras sida...

Hej Milan,

Vi ber om ursäkt för problemen med din order och fakturan från Klarna. Pratade med vår kundservice och problemet med Klarna-fakturan ska vara löst sedan i morse.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej Milan,

Vi ber om ursäkt för problemen med din order och fakturan från Klarna. Pratade med vår kundservice och problemet med Klarna-fakturan ska vara löst sedan i morse.

Vänligen

/Mikael

Tack för hjälpen! Det gick snabbt! Jag blev "lite" irriterad på förhand vilket jag ångrar nu när jag ser hur bra er kundservice verkligen är trots att det ibland kan bli lite fel. Har varit med om ett liknande scenario förr på en annan sida där man nästan blev tvingad och betala. De ville inte erkänna sina fel. Men det klart det är inget komplett sysslar med.

Permalänk
Medlem

Jag saknar att man kan plocka ihop delar som ni bygger ihop till en så komplett dator som möjligt. Nu har jag ett grafik kort men behöver alla andra delar till en komplett dator.

Vill helst inte inte bygga själv.

Idealet vore att jag köpte alla delar till en komplett dator utom grafikkortet som jag själv monterar.

Permalänk

hej.

jag undrar hur lång tid det tar för er och gå genom en dator för att fastställa felet/åtgärda det, och skicka datorn tillbaka ?

Som ni själva vet så tyvärr kan man inte se "status" på rep på sitt konto när man är inloggad. och jag är i EXTREM stort behov av min dator, pga alla 3D projekten och video reg som jag måste vara klara med, och inte nog med att jag har massa studie-relaterade ärende och göra. vilket min laptop klarar inte av helt enkelt.

Jag hade redan problem med min Komplett gamer som jag köpte hos er, men då jag använde en annan dator för allt arbete så störde jag mig inte på det mycket, tills 2 månader sedan där min nr 1 dator dog och jag började använda eran dator på fullt ( och då började jag störa mig på allt bsod och såna saker),

har alltid haft senaste drivrutinerna, inga damm och sånt i datorn, inga barn i närheten, tänkte det kanske var G-kortet, CPU, minne och Moderkortet som hade gjort sitt och beställde allt nytt från er.

Vilket var inte heller vidare, blev väldig besviken pga allt problem med de nya varor, och inte nog med det så slutade gamla systemet fungera efter montering av nya g-korten, ( nej inga ESD o sånt ). så nu har jag ingen dator då den är skickat till er, så som G-korterna. ( englig PowerColor kan det ha varit hårdvara fel)

Jag vore tacksam för ett svar på vad som kommer och hända i detta ärende. då som tidigare sagt, jag är i EXTREM behov av datorn för mina studie-jobb projekt. ( har hört från olika personen där rep-tiden hos er är från en vecka till ett par MÅNADER?? jezz )
service nr: 00013919

Med vänliga hälsningar
//

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem

Imponerande att ni skickar ut delar på en söndag!

Permalänk
Medlem

hur får man rabatten i den här bannern ni har här på sweclockers? Klickar man så kommer man till originalpris. Hittar inget options på mitt komplett.se konto heller. Å koden som står i bannern verkar inte funka.

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av 17down:

Jag saknar att man kan plocka ihop delar som ni bygger ihop till en så komplett dator som möjligt. Nu har jag ett grafik kort men behöver alla andra delar till en komplett dator.

Vill helst inte inte bygga själv.

Idealet vore att jag köpte alla delar till en komplett dator utom grafikkortet som jag själv monterar.

En sådan tjänst har vi inga planer på att införa tyvärr.

Skrivet av SnigelMedTurbo:

hej.

jag undrar hur lång tid det tar för er och gå genom en dator för att fastställa felet/åtgärda det, och skicka datorn tillbaka ?

Som ni själva vet så tyvärr kan man inte se "status" på rep på sitt konto när man är inloggad. och jag är i EXTREM stort behov av min dator, pga alla 3D projekten och video reg som jag måste vara klara med, och inte nog med att jag har massa studie-relaterade ärende och göra. vilket min laptop klarar inte av helt enkelt.

Jag hade redan problem med min Komplett gamer som jag köpte hos er, men då jag använde en annan dator för allt arbete så störde jag mig inte på det mycket, tills 2 månader sedan där min nr 1 dator dog och jag började använda eran dator på fullt ( och då började jag störa mig på allt bsod och såna saker),

har alltid haft senaste drivrutinerna, inga damm och sånt i datorn, inga barn i närheten, tänkte det kanske var G-kortet, CPU, minne och Moderkortet som hade gjort sitt och beställde allt nytt från er.

Vilket var inte heller vidare, blev väldig besviken pga allt problem med de nya varor, och inte nog med det så slutade gamla systemet fungera efter montering av nya g-korten, ( nej inga ESD o sånt ). så nu har jag ingen dator då den är skickat till er, så som G-korterna. ( englig PowerColor kan det ha varit hårdvara fel)

Jag vore tacksam för ett svar på vad som kommer och hända i detta ärende. då som tidigare sagt, jag är i EXTREM behov av datorn för mina studie-jobb projekt. ( har hört från olika personen där rep-tiden hos er är från en vecka till ett par MÅNADER?? jezz )
service nr: 00013919

Med vänliga hälsningar
//

Hej,
Beklagar att du fått problem men din dator. Normal servicetid är 2 - 3 veckor beroende på belastning på vår serviceavdelning. Vi tog emot din dator 27 juli. Tveka inte att slå oss en signal om du har frågor om din service på telefon 031-710 20 00

Skrivet av borz:

Imponerande att ni skickar ut delar på en söndag!

Skrivet av Janne1:

hur får man rabatten i den här bannern ni har här på sweclockers? Klickar man så kommer man till originalpris. Hittar inget options på mitt komplett.se konto heller. Å koden som står i bannern verkar inte funka.

Hej,

Av någon anledning är det gamla banners som visas med felaktiga priser. Tack för att du uppmärksammat oss på detta! Vi kikar på det så snabbt som möjligt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!
Vad äre som försigår med "Fractal Design Arc Midi Tower Svart"?
La beställning igår och då fanns den i lager, idag när jag kollar min order så står det att 29 st förväntas inkomma 28/7? och allt i min order är reserverat på lager förutom chassit, smått förvirrande.

Permalänk

Hej Mikael,

tack för ditt svar.

en sak jag undrar över, det står "om, ni inte hittar något problem med varan, eller om det är mjukvara relaterade, så ska man betala si och så", det förstår jag, men vad jag inte förstår är att vissa problem som dyker upp efter ett par minuter är okej, men de andra som dyker upp efter flera timmars arbete, hur är det med det? vad händer om ni testar det under 2-3 timmar och inget händer, men så fort hemma jag sätter på datorn så dyker det upp igen?

jag tog lite bilder med mobilen om det nu skulle hjälpa till något.

MvH

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av E-dwarf:

Hej Komplett!
Vad äre som försigår med "Fractal Design Arc Midi Tower Svart"?
La beställning igår och då fanns den i lager, idag när jag kollar min order så står det att 29 st förväntas inkomma 28/7? och allt i min order är reserverat på lager förutom chassit, smått förvirrande.

Hej!
PM:a gärna ditt ordernummer till mig eller ring oss på 031-710 20 00 så undersöker vi detta.

Skrivet av SnigelMedTurbo:

Hej Mikael,

tack för ditt svar.

en sak jag undrar över, det står "om, ni inte hittar något problem med varan, eller om det är mjukvara relaterade, så ska man betala si och så", det förstår jag, men vad jag inte förstår är att vissa problem som dyker upp efter ett par minuter är okej, men de andra som dyker upp efter flera timmars arbete, hur är det med det? vad händer om ni testar det under 2-3 timmar och inget händer, men så fort hemma jag sätter på datorn så dyker det upp igen?

jag tog lite bilder med mobilen om det nu skulle hjälpa till något.

MvH

Våra tekniker testar i sådana fall komponenterna under längre tid för att försöka återskapa felet. Bilder kan vara bra i vissa fall för att underlätta får våra tekniker.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej!
PM:a gärna ditt ordernummer till mig eller ring oss på 031-710 20 00 så undersöker vi detta.

/Mikael

Hej Mikael, PM skickat, härligt med ett snabbt svar!

Permalänk
Medlem

Fler versioner av Asus N55SF på väg upp på hemsidan?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Janne1:

Fler versioner av Asus N55SF på väg upp på hemsidan?

Hej,

Vi kommer att få upp två versioner till av Asus N55SF inom kort.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag har bara bra erfarenheter av komplett.
Beställt 3-4 gånger till pickup point och går alltid snabbt och bra.
Dock så beställde jag lite grejer tidigt på måndag och gick ivrigt och väntade igår, men de hade blivit något fel så dom kom inte förrän idag. Har fått efter en dag alla gånger tidigare men det är ju en liten skitsak bara
Nu har jag något att se fram emot idag istället!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av jar913:

Jag har bara bra erfarenheter av komplett.
Beställt 3-4 gånger till pickup point och går alltid snabbt och bra.
Dock så beställde jag lite grejer tidigt på måndag och gick ivrigt och väntade igår, men de hade blivit något fel så dom kom inte förrän idag. Har fått efter en dag alla gånger tidigare men det är ju en liten skitsak bara
Nu har jag något att se fram emot idag istället!

Vi ber om ursäkt för förseningen Jesper. Hoppas att du blir nöjd med dina prylar.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd

köpte ett cosmos s av er varav en halv dator och jag fick det med

1.trasig kontakt panel (har haft den öppen sedan dag 1 (sid panelen) använder startknappen på moderkortet)
2.böjd metall (installerade I/O plattan halvt utan att märka att metallen var böjd och att plattan bara gått in på en sidan fick förstöra ett skruvhål för att få upp moderkortet igen eftersom jag hade installerat det genom att bölja I/O plattan)
3.liten repa på sidpanelen men efter alla andra problem jag har haft så är det inte så farligt

nu är jag i kontakt med coolermaster som hjälper mig halvt trots att dem svarar en gång per månad försökte med kompletts kundsupport men blev fullkomligt ignorerad

vet inte men detta är troligen sista gången jag köper något från er ska försöka undvika er till varje pris har oftsast haft problem med er

och tack vare detta så kan jag inte sälja datorn den har ingen sidpanel den har ingen kabeldragning (efter problemen så blev jag så förbannad att jag struntade i I/O plattan och installerade allt so fult som möjligt)

har använt samma pengar enda sedan 2005 och sedan sålt datorn när dem var nära att tappa värde att sälja den här fula saken blir helt omöjligt så då betyder det att chansen att få en ny speldator är omöjligt eftersom den här blir omöjlig att sälja

Permalänk

Hej,

När kommer AMD Fusion (Llano) laptops på bred front? Det är lite tunt än så länge, trots att lanseringen skedde i mitten på juni.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av zzcool:

köpte ett cosmos s av er varav en halv dator och jag fick det med

1.trasig kontakt panel (har haft den öppen sedan dag 1 (sid panelen) använder startknappen på moderkortet)
2.böjd metall (installerade I/O plattan halvt utan att märka att metallen var böjd och att plattan bara gått in på en sidan fick förstöra ett skruvhål för att få upp moderkortet igen eftersom jag hade installerat det genom att bölja I/O plattan)
3.liten repa på sidpanelen men efter alla andra problem jag har haft så är det inte så farligt

nu är jag i kontakt med coolermaster som hjälper mig halvt trots att dem svarar en gång per månad försökte med kompletts kundsupport men blev fullkomligt ignorerad

vet inte men detta är troligen sista gången jag köper något från er ska försöka undvika er till varje pris har oftsast haft problem med er

och tack vare detta så kan jag inte sälja datorn den har ingen sidpanel den har ingen kabeldragning (efter problemen så blev jag så förbannad att jag struntade i I/O plattan och installerade allt so fult som möjligt)

har använt samma pengar enda sedan 2005 och sedan sålt datorn när dem var nära att tappa värde att sälja den här fula saken blir helt omöjligt så då betyder det att chansen att få en ny speldator är omöjligt eftersom den här blir omöjlig att sälja

Hej,

Tråkigt att höra att du har problem med ditt chassi och inte är nöjd med vår service. Skicka ett mejl till kundombud@komplett.se så kikar vi vidare på ditt ärende.

Skrivet av silent_kebab:

Hej,

När kommer AMD Fusion (Llano) laptops på bred front? Det är lite tunt än så länge, trots att lanseringen skedde i mitten på juni.

Hej,

Några modeller har börjat dyka upp, men det är fortfarande få. Som det ser ut just nu kommer det inte dyka upp särskilt många fler modeller den närmsta tiden.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=638267
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=635520

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Komplett:

Hej,

Tråkigt att höra att du har problem med ditt chassi och inte är nöjd med vår service. Skicka ett mejl till kundombud@komplett.se så kikar vi vidare på ditt ärende.

Hej,

Några modeller har börjat dyka upp, men det är fortfarande få. Som det ser ut just nu kommer det inte dyka upp särskilt många fler modeller den närmsta tiden.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=638267
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=635520

Vänligen

/Mikael

kan ni inte ta det som jag sa räcker inte det? istället för att behöva säga det igen men ok får väl skicka ett mail till er vet inte riktigt vad det ska vara bra för för att jag tror absolut inte att ni gör något åt detta ni tror väl att det var jag som böjde metallen i baksidan men ja startknappen skulle vara bra att få fungerande coolermaster lovade hela överdelen men dem har inte svarat ännu skickar ett mail till er får se vad som händer

Permalänk
Medlem

Tjena!

Har ni möjlighet att ta in EVGAs P67 och/eller Z68-serie? Det verkar som att ingen svensk återförsäljare har dem - så det finns onekligen en stor marknad för dem i Sverige!

Permalänk
Medlem

Hallå Komplett och Mikael!

Förra Måndagen så beställde jag en ASUS G74SX och det stod då att de skulle inkomma den 9 Augusti. Ringde först till er kundservice innan jag skickade min order och de bekräftade att de skulle inkomma den 9:e. Direkt när jag la min order så ändrades statusen på antalet datorer och datum. Det ändrades då till den 30:e Augusti.

Vad innebär detta egentligen för mig? Kan jag förvänta mig leverans av min dator nu denna vecka eller kommer jag behöva vänta tills början på September?

Och om det nu är så att min dator inte kommer att levereras innan september hur ser det då ut med återköp? Är det bara att skicka ett mail till kundservice då?

Tacksam för svar!

PS. PM:ade mitt Ordernummer till dig om det underlättar. DS.

Mvh Linus

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zzcool:

kan ni inte ta det som jag sa räcker inte det? istället för att behöva säga det igen men ok får väl skicka ett mail till er vet inte riktigt vad det ska vara bra för för att jag tror absolut inte att ni gör något åt detta ni tror väl att det var jag som böjde metallen i baksidan men ja startknappen skulle vara bra att få fungerande coolermaster lovade hela överdelen men dem har inte svarat ännu skickar ett mail till er får se vad som händer

Lugna ner dig lite, låter som du skrivit allt i ett enda andetag.

Dom kör antagligen samma stil som tex Inet om att inte ta personliga ärenden i denna tråden.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB