Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Otukt:

Hallå Komplett och Mikael!

Förra Måndagen så beställde jag en ASUS G74SX och det stod då att de skulle inkomma den 9 Augusti. Ringde först till er kundservice innan jag skickade min order och de bekräftade att de skulle inkomma den 9:e. Direkt när jag la min order så ändrades statusen på antalet datorer och datum. Det ändrades då till den 30:e Augusti.

Vad innebär detta egentligen för mig? Kan jag förvänta mig leverans av min dator nu denna vecka eller kommer jag behöva vänta tills början på September?

Och om det nu är så att min dator inte kommer att levereras innan september hur ser det då ut med återköp? Är det bara att skicka ett mail till kundservice då?

Tacksam för svar!

PS. PM:ade mitt Ordernummer till dig om det underlättar. DS.

Mvh Linus

Hej,
Troligtvis var leveransdatumet preliminärt och vår leverantör har inte kunnat leverera och därför har vi tyvärr fått flytta fram det preliminära leveransdatumet. Eftersom datumet är preliminärt så kan det komma att flyttas både framåt och bakåt i tiden. Vi jobbar för att få ett bekräftat leveransdatum så snart som möjligt.
Ångerrätten gäller från och med att du fått varan så det är ingen fara. Om du ångrar dig redan nu så går det givetvis att avbeställa ordern på din kontosida.

Skrivet av sirnicke:

Tjena!

Har ni möjlighet att ta in EVGAs P67 och/eller Z68-serie? Det verkar som att ingen svensk återförsäljare har dem - så det finns onekligen en stor marknad för dem i Sverige!

Hej,

Tyvärr är det låg efterfrågan på EVGA och vi har inga planer på att ta in dessa just nu. Det kan givetvis ändras i framtiden om fler visar intresse för EVGAs produkter.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Tyvärr är det låg efterfrågan på EVGA och vi har inga planer på att ta in dessa just nu. Det kan givetvis ändras i framtiden om fler visar intresse för EVGAs produkter.

Vänligen

/Mikael

Okej, finns det någon möjlighet att ni skulle kunna ta in den i sortimentet, men utan att lagerföra den? Alltså som beställningsvara.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av sirnicke:

Okej, finns det någon möjlighet att ni skulle kunna ta in den i sortimentet, men utan att lagerföra den? Alltså som beställningsvara.

Vi har inga planer på det just nu eftersom efterfrågan är så pass låg som den är.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne1:

hur får man rabatten i den här bannern ni har här på sweclockers? Klickar man så kommer man till originalpris. Hittar inget options på mitt komplett.se konto heller. Å koden som står i bannern verkar inte funka.

Skrivet av Komplett:

Hej,

Av någon anledning är det gamla banners som visas med felaktiga priser. Tack för att du uppmärksammat oss på detta! Vi kikar på det så snabbt som möjligt.

Vänligen

/Mikael

Var vi inne på vilseledande reklam igen komplett? (Hur många reklambrott har jag ifrågasatt nu?)

Skrivet av zzcool:

köpte ett cosmos s av er varav en halv dator och jag fick det med

1.trasig kontakt panel (har haft den öppen sedan dag 1 (sid panelen) använder startknappen på moderkortet)
2.böjd metall (installerade I/O plattan halvt utan att märka att metallen var böjd och att plattan bara gått in på en sidan fick förstöra ett skruvhål för att få upp moderkortet igen eftersom jag hade installerat det genom att bölja I/O plattan)
3.liten repa på sidpanelen men efter alla andra problem jag har haft så är det inte så farligt

nu är jag i kontakt med coolermaster som hjälper mig halvt trots att dem svarar en gång per månad försökte med kompletts kundsupport men blev fullkomligt ignorerad

vet inte men detta är troligen sista gången jag köper något från er ska försöka undvika er till varje pris har oftsast haft problem med er

och tack vare detta så kan jag inte sälja datorn den har ingen sidpanel den har ingen kabeldragning (efter problemen så blev jag så förbannad att jag struntade i I/O plattan och installerade allt so fult som möjligt)

har använt samma pengar enda sedan 2005 och sedan sålt datorn när dem var nära att tappa värde att sälja den här fula saken blir helt omöjligt så då betyder det att chansen att få en ny speldator är omöjligt eftersom den här blir omöjlig att sälja

obs-denna-forumdel-ar-inte-till-enskilda-supportarenden
1: Börja med å korrektur läsa det du skriver, ett å annat stavfel gör att man får läsa om vissa delar.
2: Desto mer du försöker förklara "småsaker" desto mer försvinner av helhetsbild. Dvs håll dig kort å förklara bara de nödvändigaste.
3: Ett/flera fel ska vara rapporterat till återförsäljare inom 14 dagar från att du upptäckt det.
4: Även om strul uppstår så slutar garanti gälla om du medvetet "skadar" vara.
Hoppas det ordnar sig med ditt chassi, men ta inte saker för givet

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Lugna ner dig lite, låter som du skrivit allt i ett enda andetag.

Dom kör antagligen samma stil som tex Inet om att inte ta personliga ärenden i denna tråden.

Oroa dig inte, Komplett's anställda har sprungit på ZZCool i tidigare ärenden. Han ragade loss utan anledning i en tråd här, samt på nån sån betygssida, och verkar inte ha full koll på hur man beter sig, eller kan förvänta sig från företag. Han har även visat att han inte har någon större koll i vad man själv har för ansvar som kund. Skulle ta allt han skriver med en nypa salt.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Tack komplett för otroligt snabb leverans och brett sortiment. Beställde ett Asus GTX580 Direct CU II och Crucial M4 128 GB på söndagskvällen(därmed räknas det som måndag), i min hand på tisdagen.

Kommer absolut att köpa från er i framtiden!

Visa signatur

Citera för svar!

Stationär: Fractal Design Define R6 | Asus Z370-P | Intel i7 8700k @ 3.7 Ghz | Corsair Vengeance LPX 32GB CL15 @ 3000 Mhz | Asus STRIX GTX960 4GB | Fractal Design Celsius S24 | 5 TB HDD | 250GB SSD (Samsung 850 EVO), 128GB SSD (Crucial M4) | Corsair HX 850W | W10
Bärbar: Sony Vaio Pro 13.3" | i7-4500U | 8GB RAM | 256GB SSD | Ubuntu

Permalänk

Varför har ni så dyr avbetalning?
Om jag skall köpa en dator runt 18-19.000:- på avbetalning i 36 månader, så kommer jag att ha betalat 28.000:- för den
när dom 36 månaderna är till ända. Är det rimligt?

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T 3,3GHz AM3, 2st Gigabyte 6950 1GB OC , Asus CROSSHAIR IV EXTREME 890FX / Socket AM3, 8GB Corsair XMS3-12800, Intel 320series SSD - 80GB, Corsair AX 850W Professional Modular, NZXT Phantom Full Tower - White.

Permalänk
Medlem

Hejsan komplett,

Köpte mitt Corsair HX750W för cirka två år sedan.

Dock nu de senaste månaderna och dagarna, så har datorn frusit helt.

Efter lite tester med OCCT på testet Power Supply, så fryser datorn helt.

Nu så vägrar datorn starta alls, moderkortet får störm men inte tillräckligt

Så jag undrar nu hur jag ska gå till väga?

Mvh,

Schani

Permalänk
Medlem
Skrivet av smilingcopycat:

Varför har ni så dyr avbetalning?
Om jag skall köpa en dator runt 18-19.000:- på avbetalning i 36 månader, så kommer jag att ha betalat 28.000:- för den
när dom 36 månaderna är till ända. Är det rimligt?

Dem har samma villkor som vilket kreditkortsföretag som helst, enda skillnaden här är ju att du får inget kort i handen. Vill du komma billigare undan men ändå inte betala allt på en gång - gå till din bank och be om ett lån på 20k, då bör du kunna spara in iallafall 10% ränta.

Mvh

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Dem har samma villkor som vilket kreditkortsföretag som helst, enda skillnaden här är ju att du får inget kort i handen. Vill du komma billigare undan men ändå inte betala allt på en gång - gå till din bank och be om ett lån på 20k, då bör du kunna spara in iallafall 10% ränta.

Mvh

Tror vad som kan vara de man tänker på är att större delen av butikerna kör idag med Klarna som exempel.
Där erbjuds de åtminstonde 12 månader räntefritt(avi-avgiften tillkommer).
Vissa butiker har såna dunder erbjudande med 60 månader osv. de är ju dock extremt speciel-fall

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av RedRetro:

Tack komplett för otroligt snabb leverans och brett sortiment. Beställde ett Asus GTX580 Direct CU II och Crucial M4 128 GB på söndagskvällen(därmed räknas det som måndag), i min hand på tisdagen.

Kommer absolut att köpa från er i framtiden!

Tack själv och hoppas att du blir nöjd med dina nya prylar!

Skrivet av smilingcopycat:

Varför har ni så dyr avbetalning?
Om jag skall köpa en dator runt 18-19.000:- på avbetalning i 36 månader, så kommer jag att ha betalat 28.000:- för den
när dom 36 månaderna är till ända. Är det rimligt?

Hej,

Vi ser över våra betalningsalternativ kontinuerligt för att kunna erbjuda så många och bra alternativ som möjligt. Finansieringen är givetvis en av de delar vi jobbar med.
Som alternativ till finansiering finns Klarna Faktura och Klarna Konto.

Skrivet av Schani:

Hejsan komplett,

Köpte mitt Corsair HX750W för cirka två år sedan.

Dock nu de senaste månaderna och dagarna, så har datorn frusit helt.

Efter lite tester med OCCT på testet Power Supply, så fryser datorn helt.

Nu så vägrar datorn starta alls, moderkortet får störm men inte tillräckligt

Så jag undrar nu hur jag ska gå till väga?

Mvh,

Schani

Hej Schani,

Hör av dig till oss så hjälper vi dig. 031-710 20 00 eller support@komplett.se

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av smilingcopycat:

Varför har ni så dyr avbetalning?
Om jag skall köpa en dator runt 18-19.000:- på avbetalning i 36 månader, så kommer jag att ha betalat 28.000:- för den
när dom 36 månaderna är till ända. Är det rimligt?

Så är det i alla butiker (lol). Handlar om ränta mm.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av jakkes:

Så är det i alla butiker (lol). Handlar om ränta mm.

Det går ju att få 24 mån räntefritt hos en hel del andra butiker som är mycket mindre än komplett.

Jag tror att komplett skulle sälja betydligt mer om ett sådant alternativ fanns!?
Med tanke på hur stora dom är, så skulle det nog inte vara så svårt att få till en väldigt bra affär med ett finansbolag.
Komplett tjänar ju knappast på att finansbolaget tar ut 18% i ränta, tvärtom, en hel del försäljning lär utebliva.
Det var bara en känsla jag har.

Annars så är komplett, enligt mig, den mest pålitliga nätbutiken när det gäller datordelar.

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T 3,3GHz AM3, 2st Gigabyte 6950 1GB OC , Asus CROSSHAIR IV EXTREME 890FX / Socket AM3, 8GB Corsair XMS3-12800, Intel 320series SSD - 80GB, Corsair AX 850W Professional Modular, NZXT Phantom Full Tower - White.

Permalänk
Medlem

Ge oss en bra rabattkod så man kan handla lite billigare än andra

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MoNkeY-05:

Oroa dig inte, Komplett's anställda har sprungit på ZZCool i tidigare ärenden. Han ragade loss utan anledning i en tråd här, samt på nån sån betygssida, och verkar inte ha full koll på hur man beter sig, eller kan förvänta sig från företag. Han har även visat att han inte har någon större koll i vad man själv har för ansvar som kund. Skulle ta allt han skriver med en nypa salt.

Saken är den, Att jag ofta har haft problem med komplett. Och dem har också oftast varit otydliga när dem skickar mail till mig.

Har du sett några klagomål på inet? Har varit inet kund sedan 2009, Och det har gått utan problem varje gång, Helt perfekt. Synd att dem inte säljer allt som jag vill ha, Utan då måste jag gå igenom komplett, Men efter alla problem jag har haft med dem.

(förlorade runt 3000.kr genom dem sist så du kan förstå att jag blir arg)

Iallafall ska göra all jag kan för att undvika dem. Inget illa menat men jag vill inte förlora mer saker, Eller få mina saker repade. Eller trasiga kartonger med mera, Tror inte att något kommer att hända med mitt chassi, Så jag förväntar mig heller inget. Men hoppas kan jag alltid göra, Men detta är förmodligen mitt alternativ, Ta isär hela datorn, Skicka chassit till dem vänta i veckor, Få tillbaka det med reparerad startknapp och fullt med repor och en skadad kartong med ett klistermärke på.

Komplett är ingen dålig affär, Men jag har haft nog med problem med dem, Och jag är trött på det. Har aldrig haft problem med inet, Och när små problem har uppstått så har dem åtgärdat dem oftast med goodwill.

Som sagt komplett är ingen dålig affär, Dem har bra leverans tider, Och smärtfria transaktioner. Ett smart sätt att köpa saker. Jag har bara haft otur med dem.

testade punkt och komma nu ser ni varför jag inte använder det

(ursäkta för tidigare post såg inte att man inte kunde diskutera sånt här)

Permalänk
Medlem

Får ni in msi ge620dx i5 versionen?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Janne1:

Får ni in msi ge620dx i5 versionen?

Vi säljer inte MSI-datorer tyvärr. Vi ser över vårt sortiment och förhandlar med nya leverantörer hela tiden. MSI kan komma att finnas i vårt sortiment i framtiden.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

Saken är den, Att jag ofta har haft problem med komplett. Och dem har också oftast varit otydliga när dem skickar mail till mig.

Har du sett några klagomål på inet? Har varit inet kund sedan 2009, Och det har gått utan problem varje gång, Helt perfekt. Synd att dem inte säljer allt som jag vill ha, Utan då måste jag gå igenom komplett, Men efter alla problem jag har haft med dem.

(förlorade runt 3000.kr genom dem sist så du kan förstå att jag blir arg)

Iallafall ska göra all jag kan för att undvika dem. Inget illa menat men jag vill inte förlora mer saker, Eller få mina saker repade. Eller trasiga kartonger med mera, Tror inte att något kommer att hända med mitt chassi, Så jag förväntar mig heller inget. Men hoppas kan jag alltid göra, Men detta är förmodligen mitt alternativ, Ta isär hela datorn, Skicka chassit till dem vänta i veckor, Få tillbaka det med reparerad startknapp och fullt med repor och en skadad kartong med ett klistermärke på.

Komplett är ingen dålig affär, Men jag har haft nog med problem med dem, Och jag är trött på det. Har aldrig haft problem med inet, Och när små problem har uppstått så har dem åtgärdat dem oftast med goodwill.

Som sagt komplett är ingen dålig affär, Dem har bra leverans tider, Och smärtfria transaktioner. Ett smart sätt att köpa saker. Jag har bara haft otur med dem.

testade punkt och komma nu ser ni varför jag inte använder det

(ursäkta för tidigare post såg inte att man inte kunde diskutera sånt här)

Nej, du förlorade inga pengar. Du hade förstört ett grafikkort och förväntade dig ett nytt. Fungerar inte så.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MoNkeY-05:

Nej, du förlorade inga pengar. Du hade förstört ett grafikkort och förväntade dig ett nytt. Fungerar inte så.

tycker inte att du ska säga något innan du har hört hela historien du bara dömmer mig efter något du läst du vet inte alls vad jag fick gå igenom eller vad som hände

men vill helst inte diskutera detta pågrund av att det är gjort nu och hände förra året har skickat ett mail till komplett men inget svar så jag får väl acceptera att startknappen inte fungerar kanske bättre än att gå igenom samma problem igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vi säljer inte MSI-datorer tyvärr. Vi ser över vårt sortiment och förhandlar med nya leverantörer hela tiden. MSI kan komma att finnas i vårt sortiment i framtiden.

Vänligen

/Mikael

så detta är ingen dator då? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=621104

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Janne1:

Helt sant - kanske aningen sämre prestanda än GE620DX bara.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Beställde Coolit omni 480 29/6. 48 dagar senare har jag hunnit fått 3st trasiga som läckt i lådan på leverans och skickat tillbaka för rma, Idag hämtade jag ut den 3dje och öppnade lådan och lyfte kylarn o nog hade den läkt alltid. ringde supporten och slöt med att han skulle skicka en fraktsedel och att jag skulle få pengarna tillbaka.

Är riktigt missnöjd med att det just tog 48 dagar får sånt här att lösas, det är dock inte löst ännu, men jag behöver iaf inte vänta på en trasig vara igen.

Permalänk
Skrivet av Malmbah:

Beställde Coolit omni 480 29/6. 48 dagar senare har jag hunnit fått 3st trasiga som läckt i lådan på leverans och skickat tillbaka för rma, Idag hämtade jag ut den 3dje och öppnade lådan och lyfte kylarn o nog hade den läkt alltid. ringde supporten och slöt med att han skulle skicka en fraktsedel och att jag skulle få pengarna tillbaka.

Är riktigt missnöjd med att det just tog 48 dagar får sånt här att lösas, det är dock inte löst ännu, men jag behöver iaf inte vänta på en trasig vara igen.

inga påhopp nu, men verkar att nyligen brukar kompletts varor gå sönder rätt ofta, eller de är redan sönder vid leverans. kanske bara ren otur.

men komplett får + av mig.

1. bra leverans tid ( men inte direkt när det gäller varor de ska skicka "tillbaka") men ändå, väldigt bra leverans tid.
2. trevlig support, de har varit väldigt trevliga de gånger jag tagit kontakt med de.
3. EN sak som de borde förbättra är, om jag köper ett agg, och det inte funkar, så borde de skicka ett nytt med en fraksedel för att skicka det gamla tillbaka, istället få en och vänta veckor på nytt.

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Entusiast

Blev lite besviken när jag beställde ram-minnen till burken med ett "bekräftat" leveransdatum på den 12:e aug. När jag kollar in min beställning den 15:e så visar det sig att det bekräftade datumet är ändrat till den 19:e. Sen blev dessa minnen för 309:- inte så billiga när man inte har möjlighet att ta faktura från klarna (som man kan hos vissa konkurrenter) när visa-kortet strular, samt att frakten är apdyr. Kostnaden blev i slutänden nästan 50% dyrare och landade på 450 pistoler...

Angående det bekräftade leveransdatumet så vet jag inte om det är er man ska skylla på eller om det är era leverantörer... hur som helst så känns det surt

Permalänk

Hur lång tid tar det efter beställning att man kan hämta ut sin vara i pick-up-point i stockholm?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av spider__spider:

Hur lång tid tar det efter beställning att man kan hämta ut sin vara i pick-up-point i stockholm?

Alltså, hur svårt kan det vara att leta på hemsidan?

http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=delover...

http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=hamtbut...

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Zpnk:

Blev lite besviken när jag beställde ram-minnen till burken med ett "bekräftat" leveransdatum på den 12:e aug. När jag kollar in min beställning den 15:e så visar det sig att det bekräftade datumet är ändrat till den 19:e. Sen blev dessa minnen för 309:- inte så billiga när man inte har möjlighet att ta faktura från klarna (som man kan hos vissa konkurrenter) när visa-kortet strular, samt att frakten är apdyr. Kostnaden blev i slutänden nästan 50% dyrare och landade på 450 pistoler...

Angående det bekräftade leveransdatumet så vet jag inte om det är er man ska skylla på eller om det är era leverantörer... hur som helst så känns det surt

Hej,

Tyvärr har vår leverantör inte kunnat leverera till utlovat datum. Vi beklagar detta. Betalningssättet Klarna faktura finns i kassan - välj "Faktura - 14 dagar".

Skrivet av spider__spider:

Hur lång tid tar det efter beställning att man kan hämta ut sin vara i pick-up-point i stockholm?

Hej,

Om du beställer innan klockan 17:00 levereras ditt paket normalt på en dag till Pick-up-Point Stockholm

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Komplett:

Hej,

Tyvärr har vår leverantör inte kunnat leverera till utlovat datum. Vi beklagar detta. Betalningssättet Klarna faktura finns i kassan - välj "Faktura - 14 dagar".

l

Fakturaavgift på 39 pesos... diffar 12 mot postförskott och jag har redan lagt undan 450 pistoler i cash för detta köp. Känns lite skit samma där... orkar inte ändra nu så jag tar den "smällen"

Angående leverantörerna så är det som sagt inte erat fel... mitt problem är att jag åker bort i 14 dagar på måndag (samma dag som grejerna kommer om ni skickar det den 19:e) och jag undrar hur länge sakerna ligger kvar hos ett utlämningsställe innan det skickas tillbaks? Finns det en viss standard eller är det olika beroende på vart det kommer från?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Zpnk:

Fakturaavgift på 39 pesos... diffar 12 mot postförskott och jag har redan lagt undan 450 pistoler i cash för detta köp. Känns lite skit samma där... orkar inte ändra nu så jag tar den "smällen"

Angående leverantörerna så är det som sagt inte erat fel... mitt problem är att jag åker bort i 14 dagar på måndag (samma dag som grejerna kommer om ni skickar det den 19:e) och jag undrar hur länge sakerna ligger kvar hos ett utlämningsställe innan det skickas tillbaks? Finns det en viss standard eller är det olika beroende på vart det kommer från?

Oturligt nog så låter Postens utlämningsställen paketen ligga i 14 dagar från och med att dom tog emot det. Hoppas att du hinner hem innan dess. Annars så kan ett alternativ vara att prata ta kontakt med utlämningsstället och be dem hålla paketet ett par dagar extra.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Har komplett någon prisgaranti?