Android-apps du inte klarar dig utan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Meridian klarar det.

Meridian fungerade halvbra. Hade kanske dugit om den inte varit så ful.

Skrivet av Lullebulle:

DoubleTwist kanske kan det, prova.

Trevlig spelare som nästan sorterade låtarna rätt. Dock saknades upp mot tio låtar i vissa album.

Finns det något bättre?

Permalänk
Skrivet av Polomononen:

Meridian fungerade halvbra. Hade kanske dugit om den inte varit så ful.

Trevlig spelare som nästan sorterade låtarna rätt. Dock saknades upp mot tio låtar i vissa album.

Finns det något bättre?

Lägg till låtarna i spellistan på datorn sen för du över med DoubleTwist's egna program.

Permalänk
Medlem

Har en liten fråga till er android användare.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Har en liten fråga till er android användare.

http://i54.tinypic.com/1j8eo1.png

ingen aning.. pröva att installera ett bättre barcode program?

Visa signatur

2500k@4.1Ghz - MSI P67A GD55 - 12GB 1600Mhz - A-Data 120GB SSD - Fractal Design Define R3 - Powercolor 7970

Permalänk
Medlem

Har en till fråga...
Varje gång jag trycker på "huset" knappen... den som ska ta en till grund vyn så får jag fram en fråga:
och så står det:
Slutför åtgärden genom att använda:
HTC Sense
Start

Och en ruta där man kan klicka i använd som standard för denna åtgärd.

Och det spelar ingen roll vad jag gör... Jag får alltid upp den, jag har försökt att avinstallera Start, men det går inte. Jag har klickat i rutan, men den frågar varje gång iaf. Start finns kvar i listan över program men jag har valt att avinstallera den.

Någon som vet hur jag får bort skiten?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Skrivet av Timpa:

Har en liten fråga till er android användare.

http://i54.tinypic.com/1j8eo1.png

Sök efter dom med text då, och orka göra en barcode med en fråga.... bara jobbigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lullebulle:

Lägg till låtarna i spellistan på datorn sen för du över med DoubleTwist's egna program.

Tack för hjälpen. Blev inte perfekt. Men näst intill. Så jag får vara nöjd antar jag

Permalänk
Medlem

Program jag absolut inte vill vara utan:

Vem ringde
ES File Explorer
Barcode scanner
Prisjakt
Goggles
Bubble
OSmonitor
Soundhound
Andchat
3G Watchdog
PowerAMP
RockPlayer
SR Player
A online radio
XiiaLive
Foodroid
System Info Widget
Launch-X Pro
AK Notepad
Xtralogic

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Medlem

Fler länder får officiellt stöd för betalapps inom kommande veckor. Är inte säkert att vi kommer få det de kommande veckorna, men man får hoppas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chigurh:

Fler länder får officiellt stöd för betalapps inom kommande veckor. Är inte säkert att vi kommer få det de kommande veckorna, men man får hoppas.

Det hoppas vi på! Synd att dem inte skriver vilka länder det gäller, dock tror jag att vi får det nu i o med Desire HD och Z releasen

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chigurh:

Fler länder får officiellt stöd för betalapps inom kommande veckor. Är inte säkert att vi kommer få det de kommande veckorna, men man får hoppas.

Det där hoppas vi verkligen inkluderar sverige ja! Flera på swedriod påstår sig ju tom. ha sett betalapps på market hos sig. Jag har personligen inte sett det, men däremot har jag sett att det kommer upp massa kopior av samma apps på market, så det verkar ju som att nåt är på gång och man får hoppas att det har med betalapps att göra

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Skrivet av Raptor:

Det där hoppas vi verkligen inkluderar sverige ja! Flera på swedriod påstår sig ju tom. ha sett betalapps på market hos sig. Jag har personligen inte sett det, men däremot har jag sett att det kommer upp massa kopior av samma apps på market, så det verkar ju som att nåt är på gång och man får hoppas att det har med betalapps att göra

Jag ser betalapps på market nu, utan marketenabler. Kör 2.1 och 3 abb.

Rensa all market cache osv. på telefonen så kanske dom dyker upp.

Permalänk
Medlem

Ser inget, kör 2.2 och telia abb.
Däremot massa dubletter.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

Jag ser inget nu heller, hmm. Massa dubletter här också, man kan iaf dra slutsatsen att något är på gång med market

Permalänk
Medlem

Jätte god nyheter: More Countries, More sellers, More buyers

Vad blir ert första köp?

Permalänk
Skrivet av Chigurh:

Jätte god nyheter: More Countries, More sellers, More buyers

Vad blir ert första köp?

ÄNTLIGEN! Det lär nog bli alldeles för många köp är jag rädd

Permalänk
Medlem

Bra navigator? Google maps hackar!

Permalänk
Skrivet av Kresimir:

Bra navigator? Google maps hackar!

AndNav2! använder jag.

Permalänk
Avstängd

Swiftkey keyboard - fantastiskt t-bord för Android.

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk
Medlem

har betalmarknaden kommit igång? Måste man aktivera den på nåt sätt eller kommer den uppgraderas automatiskt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Har en liten fråga till er android användare.

http://i54.tinypic.com/1j8eo1.png

Du kanske har en telefon som inte är kompatibel.
Exempelvis en med lågupplöst skärm eller en gammal version av android os.
Om telefonen inte når upp till kraven syns inte applikationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSM101:

har betalmarknaden kommit igång? Måste man aktivera den på nåt sätt eller kommer den uppgraderas automatiskt?

Jag ser betalapps nu.

Permalänk
Inaktiv

Köpte precis switchpro. Funkade bra.

Permalänk
Medlem

SwitchPro blev mitt första köp med

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelet Blow Up blev mitt första köp

Permalänk
Medlem

första köp på market

Skrivet av Chigurh:

Jätte god nyheter: More Countries, More sellers, More buyers

Vad blir ert första köp?

det får bli swiftkey keyboard
den är otroligt smart och bra

Visa signatur

GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W

Permalänk
Skrivet av bryggarn:

det får bli swiftkey keyboard
den är otroligt smart och bra

Förutom att Å Ä Ö saknas från tangentbordet :E

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lullebulle:

Förutom att Å Ä Ö saknas från tangentbordet :E

Dock något man är van så man skriver inte saktare för det Men är man van ÅÄÖ på mobilen så är det klart det blir jobbigare.

Själv kör jag med Smart Keyboard PRO, tycker det var skönast av dom jag testat, där finns ÅÄÖ också

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Skrivet av Aeqvist:

Dock något man är van så man skriver inte saktare för det Men är man van ÅÄÖ på mobilen så är det klart det blir jobbigare.

Själv kör jag med Smart Keyboard PRO, tycker det var skönast av dom jag testat, där finns ÅÄÖ också

Jag kör också med Smart keyboard PRO, men skulle vilja prova Swiftkey, bara dom skaffar å ä ö D:

Permalänk

Nu när betalapps är mera lättåtkomliga så kan jag rekommendera Lithium Music Player, den har en mkt smidig volym boost funktion om man inte tycker att max volymen på luren är stark nog. Kräver inte root eller nåt sånt som många andra volym boostar apps gör.

Lithium Music Player - Android app on AppBrain

Och appbrain(AppBrain Android Market - find the best Android Apps and Games), skaffa det om ni inte redan har det eller nån annan liknande tjänst. Två klick i webbrowsern så installeras vald app på luren direkt. Supersmidigt