CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reddie44:

Tänkte fråga om någon hade en 50kr rabattkod hos Cdon att dela med sig av? Dum som jag är så raderar jag de mailen samtidigt som de kommer för att hålla de fint och städat i inkorgen...

[B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B]xYjd83FB[/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B] gäller fram till midnatt.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

[B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B][B]xYjd83FB[/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B] gäller fram till midnatt.

Tackar och bockar!

Permalänk
Medlem

När kommer Define r4 in på lager igen har väntat sedan Torsdag !!

Jobbar inte leveransen på Lördag-söndag? Står ''ej levererad''

Funderar på avbeställa och beställa från inet, prismässigt är det 300kr med min burk.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk

Måste berömma cdon. Skickade in mitt trasiga headset (siberia v2) och tänkte "jamen detta tar väll 4 veckor med undersökning och allt". Men icke, kommer inte ihåg precis. Men långt undan 2 veckor tog allt som allt,undersökning+pengarna tillbaka! Och extremt bra support har dom+svarar hyffsat fort!

betyg 10 av 10.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Någon chans att man får 15% på Gigabyte GeForce GTX 670 OC igen i slutet på månaden? Blev grymt besviken när jag såg att jag missat den.

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem

Allshare Cast Dongle for Samsung Galaxy S III

Hej Cdon.

Har ni fått något datum på Allshare Cast Dongle för Samsung S3, det stod 3 Aug först som datum, men nu är datumet borta.

http://cdon.se/hemelektronik/allshare_cast_dongle_for_samsung...

Tack

Permalänk

Beställde ett moderkort i torsdags och idag är det måndag och har inte hört ett ord om det är skickat eller inte, vad jag hört och sett så brukar cdon vara snabba med leveranser. Nu har de ju dock bara haft 2 och en halv dag på sig så jag kanske ska lugna mig lite. men jag hade räknat med att det skickades i fredags och att jag skulle få det som idag.

Visa signatur

Intel Core i7 3770k 3.5 GHz | Gigabyte GTX 670 2GB OC | MSI Z77A GD65-ATX | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair HX 650W 80+ Bronze | Corsair Obsidian 800D |

Permalänk

När får ni in fler utav dessa processorer?
AMD A4-3300 X2
http://cdon.se/hemelektronik/amd_a4-3400_x2_2.7ghz_socket_fm1...
Tack i förväg

Permalänk

När är releasedatumet på thor jofur v2 och vilket pris är det 34990 eller 24990?

Visa signatur

"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

Permalänk

Fråga 2012-07-23 18:03

hej jag beställde artikelnummer:5019185578 usb 3.0 externdisk på 500gb.
men det enda jag fick var en 2,5" hårddisk utan låda.

Fråga 2012-07-24 07:50

alltså jag fick inget externt chassi

Svar 2012-07-24 10:55

Hej Peter

Tack för att du kontaktade oss.

Vi har mottagit ditt ärende och skickat det vidare till vår elektroni-avdelning som återkommer till dig så fort som möjligt.

Svar 2012-07-24 13:20

Hej Peter,

Vi beklagar det inträffade.

Vänligen återkom med produktens EAN-nummer. Du hittar detta under streckkoden, det består av 13 siffror.

Fråga 2012-07-24 13:27

718037763255

Svar 2012-07-24 15:24

Hej Peter

Vi ber om ursäkt att fel vara levererats till dig.

En ny order på produkten har registrerats för att du ska få den korrekta varan så snart som möjligt. Med den nya leveransen kommer det en ny faktura, du måste skicka med den NYA FAKTURAN i returen, vi kommer

att makulera denna när vi mottar din retur. Det är alltså originalfakturan som ska betalas och behållas i form av garantibevis.

Förpacka varan du vill returnera tillsammans med den nya fakturan och returnera till:

Frisvar
CDON AB
Order Hemelektronik
20573136
258 00 HELSINGBORG

Vi ser helst att produkten du skickat tillbaka är oanvänd men har du behövt öppna och använda produkten för att upptäcka felet så är det inget krav.

Fråga 2012-07-24 16:40

Varför ska jag betala en faktura när jag betalat varan redan?

Svar 2012-07-24 16:54

Hej Peter,

Det gäller endast om du valt betalningssättet faktura, du kan bortse detta.

Fråga 2012-07-27 08:41

alltså vad är det som händer nu är det 8 dagar sen jag betalde varan.och jag har inte fått rätt vara än skärpning.

Svar 2012-07-27 10:46

Hej Peter

Vi kontrollerar med vår logistikavdelning varför ersättningsbeställningen inte har skickats än.
Vad vi kan se i vårt system ska vi ha varan i lager nämligen.

Fråga 2012-07-27 10:51

Bedrövligt

Svar 2012-07-27 14:12

Hej Peter

Produkten i fråga var inläst felaktigt i vårt system.
Din beställning kommer att skickas iväg inom kort.

Fråga 2012-07-31 10:52

har ni skickat varan än?

Svar 2012-07-31 12:47

Hej Peter

Ersättningsbeställningen hade avbeställts eftersom produkten hade utgått hos vår leverantör.
Vi har lyckats få in den via en annan leverantör nu och vi har lagt upp en ny ersättningsbeställning åt dig.

Du kommer kunna mottaga beställningen inom kort alltså.

Fråga 2012-07-31 12:56

Men va fan detta börjar bli löjligt jag väntar mej en kompensation för detta strul har aldrig varit med om nått liknande

Svar 2012-07-31 13:36

Hej Peter

Du får här en värdekod värd 50 kr som kan användas vid beställning av fysiska varor på CDON.COM som kompensation för det inträffade.

Kod: xxxxxxxxx

Giltig i 6 månader
* Enbart fysiska varor / ej digitala produkter
* Beställningsbelopp måste minst vara 99 kr för koden ska godkännas
* Går ej kombinera med andra värdekoder / enbart presentkort

Fråga 2012-08-01 18:11

är beställningen på väg?

Svar 2012-08-02 14:31

Hej Peter

Din beställning håller på att behandlas på vårt lager.
Vi kontrollerar med lagret hur det går med beställningen.

Vi återkommer så fort vi fått svar ifrån dem.

Svar 2012-08-02 15:02

Hej Peter

Hårddisken kommer lämna vårt lager imorgon.
Du kommer kunna mottaga den i början av nästa vecka.

Fråga 2012-08-06 13:58

kan man få ett kollinumer

Svar 2012-08-06 14:13

Hej Peter

Tyvärr har beställningen stoppats igen.
Vi måste ta detta vidare med vår IT-avdelning för det är något problem någonstans i vårt flöde gällande denna artikeln.

Om produkten fortfarande skulle vara intresserad av dig så är du välkommen att lägga en beställning på den så fort den kommer upp på vår hemsida igen. Skulle priset ökat från du la din beställning sist så

återkom till oss efter att du lagt en ny beställning så korrigerar vi beloppet åt dig.

Det är beklagligt att detta inträffat just dig och så här pass många gånger nu gällande denna artikeln.

Fråga 2012-08-06 14:20

jag vill annulera denna order nu och vill få mina pengar tillbaka till mitt konto

Svar 2012-08-06 15:49

Hej Peter

Skicka tillbaka den fellevererade produkten ihop med sin fakturakopia.
Skriv "Felpack" på baksidan av den.

Använd fraktlappen vi skickade dig vid retur.

Så fort lagret mottagit/kontrollerat och returregistrerat försändelsen kommer dina pengar att begäras åter.
Överföringen av pengarna tar några bankdagar.

När produkten returregistreras kommer du att få ett mail angående detta.

Fråga 2012-08-06 15:55

jag har inte fått nån fraktlapp vid retur?

Fråga 2012-08-06 15:56

eller menar du den som var med felsändningen ?

Svar 2012-08-06 15:58

Hej Peter

Vi skickar dig en fraktlapp via posten idag.
Du kommer kunna mottaga den på tisdag eller onsdag.

Fråga 2012-08-06 16:02

jag är så trött på denna historia,kan vi göra sä här att jag behåller den felskickade hårddisken så köper jag en externt chassi till den själv så kan vi avsluta detta ?

Svar 2012-08-06 16:07

Hej Peter

Då måste vi ta reda på vilken hårddisk det är som du mottagit istället.
Vänligen återkom med streckkoden ifrån produktförpackningen på den produkt du mottagit, tack.

Fråga 2012-08-06 16:10

718037763255 som det står långre upp i denna tråd

Fråga 2012-08-06 16:10

det är en 500gb lika som jag beställde fast utan chassi

Svar 2012-08-06 16:14

Hej Peter

Då är det följande produkt du har mottagit;

http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_scorpio_blue_wd5...

Hårddisken du beställde kostade 374 kr
Denna du fick levererad kostar 625 kr

Om du vill behålla hårddisken kommer du själv att få stå för mellanskillnaden.
Önskar du behålla den eller använda dig av fraktlappen vi kommer skicka ut till dig?

Fråga 2012-08-06 16:27

skicka fraktlappen, men denna konversation kommer att hamna på sweclockers med mera.
lite goodwill hade man ju kunnat vänta sej efter allt strul ni har orsakat.
kommer aldrig mer att handla hos er och ni kan ju gissa vilka rekomendationer ni får av mej.
Tack för en bedrövlig service.

Visa signatur

CPU-Intel 12600K.MB-MSI z690 pro.GPU-ASUS GeForce GTX 1060 6GB OC strix.MEM-Coriar 32GB DDR4 3200Mhz.
Samsung Galaxy S22 Ultra.

Permalänk
Medlem

Arne king: Hade det hänt mig så hade jag varit inlagd på psyket nu helvete vilken resa du har varit med om.

Angående cdon är det inte speciellt bra längre. Gjorde en beställning för 4veckor sedan 2bluray boxar och en router tog mig 6arbetsdagar att få paket då allt fanns i lager. Inget kollinummer blev levererat till mailadressen.

Igår gjorde jag TYVÄRR en ny order från cdon moderkort,kylare,minnen, det står fortfarande att varorna packas i skrivandes stund.
Samtidigt så gjorde jag en beställning från inet grafikkort och chassi fläkt, inet minsann har redan mailat ut kollinummer och paketet ligger på terminalen i gbg.

Tragiskt nog hade inte inet det moderkortet jag var ute efter så därav blev det cdon.

Nej det är sista gången jag beställer därifrån

Permalänk
Medlem

@Arne King: Haha för helvete det var det sjukaste. Där måste vara något allvarligt fel i deras logistik system om det kan strula sådär mycket. 50kr rabattkod var ju riiiktigt generöst, haha.... Pinsamt.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Skrivet av JesperDa:

@Arne King: Haha för helvete det var det sjukaste. Där måste vara något allvarligt fel i deras logistik system om det kan strula sådär mycket. 50kr rabattkod var ju riiiktigt generöst, haha.... Pinsamt.

ja ändå försökte jag att behålla bara disken för att slippa allt strul med o skicka tillbaka,
jag vet att bara disken var dyrare men trots allt känns det som att jag förlorar på det när det inte var ett chassi med.
är ju inte mitt fel att dom hade en drive på externa diskar.

Visa signatur

CPU-Intel 12600K.MB-MSI z690 pro.GPU-ASUS GeForce GTX 1060 6GB OC strix.MEM-Coriar 32GB DDR4 3200Mhz.
Samsung Galaxy S22 Ultra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne King:

Hah, fy fan va jävliga cdon kan vara..
Synd att du inte kollade vad varan kostade först, innan du fråga

Permalänk
Medlem

Vart en beställning till ifrån CDON nu på kort tid.
Beställde ett par fraktfria hörlurar i Torsdags och kunde hämta ut dem idag. Denna gång betedde sig ordern helt korrekt också samt att direktbetalningen fungerade. Kunde även nyttja en rabattkod på 100kr. Mao. så är jag väldigt nöjd, toppen CDON!

Permalänk
Moderator
Moderator

Till SweC användare

Vi har sett flera inlägg som är direkta kundtjänstärenden på sistone i denna tråden, läs på reglerna för denna forumdelen är ni vänliga.

Citat:

Denna forumdel ska inte användas som ersättning till företagens ordinarie support. Enskilda ärenden ska således tas upp direkt med företaget kundtjänst och inte i SweClockers forum. Exempel på detta kan vara frågor om leveranstider, bearbetning av en order eller returärenden.

Syfte med forumdelen
Tanken bakom detta forum är att SweClockers medlemmar ska få en unik möjlighet att påverka företag i datorbranschen genom att exempelvis ge konstruktiva förslag på förbättringar av utbud, service eller produkter. Denna forumdel ska inte användas för att ta upp konflikter (för det finns forumdelen Konsumenträtt) eller ärenden som lämpligast hanteras av företagets kundtjänst.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Detta forum är inte rätt väg att gå för att lösa köp och ärenden med deras kundtjänst. Att CDON ändå väljer att svara er är all heder åt dem men det är inte syftet här.

Detta inlägg kommer inte att diskuteras i tråden, använd feedbackforumet eller direkt pm.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Arne: ja där ser man hur extremt SÄMST cdons kundservice är, det är verkligen något speciellt hur pass värdelös deras service är.

Borde sparka hela jädra bunten och anställa vettigt folk.

Och goodwill verkar dom ju som vanligt helt skita i, efter allt det där skulle du fan ta mig fått behålla den disken och stryka hela historien, skrämmande dåligt av cdon.
Den där koden var också ett skämt, koder som dom skickar ut till alla och ger ut på facebook och skit, herregud.

Tyvär är cdon oftast billigast, och det stämmer som dom säger.
Man får vad man betalar för, har man tur och allt fungerar och inte går sönder så känns det bra, blir det strul så ångrar man sig totalt att man snålade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Arne: ja där ser man hur extremt SÄMST cdons kundservice är, det är verkligen något speciellt hur pass värdelös deras service är.

Borde sparka hela jädra bunten och anställa vettigt folk.

Och goodwill verkar dom ju som vanligt helt skita i, efter allt det där skulle du fan ta mig fått behålla den disken och stryka hela historien, skrämmande dåligt av cdon.
Den där koden var också ett skämt, koder som dom skickar ut till alla och ger ut på facebook och skit, herregud.

Tyvär är cdon oftast billigast, och det stämmer som dom säger.
Man får vad man betalar för, har man tur och allt fungerar och inte går sönder så känns det bra, blir det strul så ångrar man sig totalt att man snålade.

Ja herregud, det är verkligen skit med dessa koder.
Har fått Blu-ray filmer för 9-19kr/st i brevlådan.
Skrämmande dåligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ja herregud, det är verkligen skit med dessa koder.
Har fått Blu-ray filmer för 9-19kr/st i brevlådan.
Skrämmande dåligt.

Tja om du läser kraven så måste 1. det uppnå till 100kr
2. Frakten läggs på ändå

Så det är 20kr borträknat frakten.

Knappast något speciellt.

Och om du kan läsa så skrev jag att att få koden var ett skämt i hans fall då dom koderna får man överallt, rent goja som kompensation för allt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Tja om du läser kraven så måste 1. det uppnå till 100kr
2. Frakten läggs på ändå

Så det är 20kr borträknat frakten.

Knappast något speciellt.

Och om du kan läsa så skrev jag att att få koden var ett skämt i hans fall då dom koderna får man överallt, rent goja som kompensation för allt problem.

Jag har gjort en del inköp under 100kr med 50kr rabattkod.
Men vet du någon bättre butik som säljer en 59kr vara för 9+29 så säg till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Jag har gjort en del inköp under 100kr med 50kr rabattkod.
Men vet du någon bättre butik som säljer en 59kr vara för 9+29 så säg till.

Jag listade bara kraven som står nu på koden så. Och om det är nu att man måste upp i 100kr så är det inte så super längre.

Och du fattar åter igen inte min poäng med min post verkar det som, jag skrev, för att förklara IGEN att det var en riktigt patetiskt kompensation för allt det strulet.

Men jag får väll bara hoppas att du blir lika bemött av cdon i framtiden som han blivit, så får vi väll se om du tycker det är så bra.
Jag tycker iaf att det är helt skandalöst dåligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Jag listade bara kraven som står nu på koden så. Och om det är nu att man måste upp i 100kr så är det inte så super längre.

Och du fattar åter igen inte min poäng med min post verkar det som, jag skrev, för att förklara IGEN att det var en riktigt patetiskt kompensation för allt det strulet.

Men jag får väll bara hoppas att du blir lika bemött av cdon i framtiden som han blivit, så får vi väll se om du tycker det är så bra.
Jag tycker iaf att det är helt skandalöst dåligt.

Nej, jag tycker inte alls att det lät bra.
Men du förstår inte heller vad jag kommenterade.
Du skrev koder och skit på facebook vilket inte har med hans bemötande att göra.
Cdon har sparat både mig och andra pengar genom sin marknadsföring.
Cdon har massor med kunder och likaså sin beskärda del av missnöjda.
Men det är ingen ursäkt. Varje missnöjd kund är en förlorad kund.
För min del har jag haft mer problem med "fina" butiker än slimmade.

Har faktiskt aldrig fått en 50kr rabattkod med minst 100kr köpkrav.
Däremot är det så på frifrakt-koder.

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta rabattkoden till Cdon?

Permalänk
Skrivet av jespero:

Vart kan man hitta rabattkoden till Cdon?

Det är SWEC och ÅÅMM Ex. SWEC1208

Permalänk
Medlem

Hej.

Skall köpa ny bärbar dator inom 3 veckor. Kommer ni ha några bra studenterbjudanden innan skolstarten? Eller liknande kampanj?

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk

CDON har ju bra leveranstider och fina priser men det känns som de på kundservicen försökte trolla mig.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Throme:

Hej Cdon.
Har ni fått något datum på Allshare Cast Dongle för Samsung S3, det stod 3 Aug först som datum, men nu är datumet borta.
http://cdon.se/hemelektronik/allshare_cast_dongle_for_samsung...

Hej

Finns på lager nu.

MVH Edin

Tack

Skrivet av Intel1155:

Beställde ett moderkort i torsdags och idag är det måndag och har inte hört ett ord om det är skickat eller inte, vad jag hört och sett så brukar cdon vara snabba med leveranser. Nu har de ju dock bara haft 2 och en halv dag på sig så jag kanske ska lugna mig lite. men jag hade räknat med att det skickades i fredags och att jag skulle få det som idag.

Hej

PM:ar du mig ordernr så kikar jag på det.

MVH Edin

Skrivet av PCnörden:

När får ni in fler utav dessa processorer?
AMD A4-3300 X2
http://cdon.se/hemelektronik/amd_a4-3400_x2_2.7ghz_socket_fm1...
Tack i förväg

Hej

Preliminärt onsdag nästa vecka.

MVH Edin

Skrivet av Datanörden12345:

När är releasedatumet på thor jofur v2 och vilket pris är det 34990 eller 24990?

Hej

Releasedatumet har varit, problemet har varit att de få som lyckats byggas har gått ut igen, men prio är satt på de nu och de som
beställt kommer att få sina maskiner i nästa vecka. Ord. priset är 34990:-, kampanjpriset vi hade var 24990:-

MVH Edin

Skrivet av k_k:

Hej.
Skall köpa ny bärbar dator inom 3 veckor. Kommer ni ha några bra studenterbjudanden innan skolstarten? Eller liknande kampanj?

Hej

Absolut, håll ögonen öppna.

MVH Edin

Skrivet av ObviouslyGod:

CDON har ju bra leveranstider och fina priser men det känns som de på kundservicen försökte trolla mig.

Hej

Kan du PM:a mig konversationen så kikar jag på det.

MVH Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Edin,
Jag beställde en Thor Jofur v2 igår (12-08-07), till ert sanslöst bra kampanjpris (...förstår inte hur ni kan vara så billiga på detta system, men jag klagar inte!) Försökte få ett preliminärt leveransdatum av er kundtjänst och de hade ingen aning.
Har du något besked om detta? Vore tacksam för ett svar då jag ,hör och häpna, är lite sugen på att testa denna best...
Mvh,
Daniel

Permalänk
Cdon.com

Hej Daniel

Jofur dyker upp i nästa vecka, tisdag borde den skickas ut till de som beställt.

MVH Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Stort tack för blixtsnabbt svar! Mycket uppskattat!