Iphone 4 eller HTC Desire HD?

Permalänk
Avstängd

Iphone=sektvarning

Skrivet av leka:

Jailbreaker du din iphone så har du ingen anledning till att köpa htc desire HD

Det är sektvarning på många av iphone ägare. Har en Desire sedan 1 år tillbaka den går att ringa på och det går att svara sedan finns det en massa andra grejer man kan göra. HTC fungerar alltid. Min tredje på raken

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Eptk:

Säger du till en som varit här längre än dig själv

Haha, nej vi hänger på minhembio bägge 2 så därav mitt uttalande, inget annat

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk
Skrivet av SimpanDirr:

vad menas med dålig batteritid? Jag behöver inte ladda min varje natt som många gör..

Som sagt bara att återställa för garantin och att den buggar ihop förstår jag verkligen inte hur dom lyckats med.

Det beror på hur mycket man använder den också.

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Medlem

Jag tror tyvärr att 9/10 av de som köper en iPhone per automatik tror att de får den absolut bästa mobilen på marknaden. Jag skulle inte bli så värst förvånad om de flesta "vanliga svenssons" trodde att iPhone 4 är överlägsen exempelvis LGs Optimus 2X och Samsungs Galaxy S2...

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aure:

Haha, nej vi hänger på minhembio bägge 2 så därav mitt uttalande, inget annat

Okej, då är jag med

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

men vad ska man välja :S

Visa signatur

hej :)