Permalänk
Medlem

Skulle vara uppskattat med en svenskt butik som säljer massa olika chassimod, Det tror jag du skulle tjäna bra på då de knappt finns stora chassimods butiker i sverige.
Chassimod såsom lysrör, fläktgaller osv, skulle vara najs.

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tack så mycket!
Jag ska se vad jag kan hitta, men kan inte lova att det finns så stort utbud av dessa

låter bra..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jezpur:

Skulle vara uppskattat med en svenskt butik som säljer massa olika chassimod, Det tror jag du skulle tjäna bra på då de knappt finns stora chassimods butiker i sverige.
Chassimod såsom lysrör, fläktgaller osv, skulle vara najs.

Ja det finns så mycket roligt man kan ta hem egentligen, men man får försöka hejda sig själv och inte glömma bort kärnan i verksamheten som är sleevingen.

Jag kan inte stilla allas hunger, men jag ska göra så gott jag kan

Permalänk
Medlem

Gillar din webbshop starkt! Det blir en beställning inom de närmsta veckorna.
Har en fråga med: Vet du när du får hem SMAL sleeve vit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalkih:

Gillar din webbshop starkt! Det blir en beställning inom de närmsta veckorna.
Har en fråga med: Vet du när du får hem SMAL sleeve vit?

Tack kalkih, det uppskattar jag
Tyvärr har leverantören julledigt nu men slutet av vecka 2 skulle jag våga säga att den bör finnas i lager igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tack kalkih, det uppskattar jag
Tyvärr har leverantören julledigt nu men slutet av vecka 2 skulle jag våga säga att den bör finnas i lager igen.

Tack för snabbt svar!
Lycka till i framtiden.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad underbart Bookmark DIREKT!
Kommer lägga en beställning så snart mitt paypal funkar.
Nåt som skulle uppskattas är ett litet verktygskit (2-5st verktyg för alla möjliga anslutningar och för att enkelt trycka ut kablar). Detta kanske nån redan har frågat efter?
Eller helt enkelt ett helt färdigt kit med en knipsare, 2grepptångar samt lite verktyg för att trycka ut kablarna från kontakterna och kanske en tändare/brännare? allt i ett litet och smidigt "Start-kit".

Annars så grymt jobbat av dig och önskar dig all lycka samt God Jul och Gott Nytt År!
Djungelapa borde nomineras till årets Sleeve & Mod butik 2010/2011

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Fyfan vad underbart Bookmark DIREKT!
Kommer lägga en beställning så snart mitt paypal funkar.
Nåt som skulle uppskattas är ett litet verktygskit (2-5st verktyg för alla möjliga anslutningar och för att enkelt trycka ut kablar). Detta kanske nån redan har frågat efter?
Eller helt enkelt ett helt färdigt kit med en knipsare, 2grepptångar samt lite verktyg för att trycka ut kablarna från kontakterna och kanske en tändare/brännare? allt i ett litet och smidigt "Start-kit".

Annars så grymt jobbat av dig och önskar dig all lycka samt God Jul och Gott Nytt År!
Djungelapa borde nomineras till årets Sleeve & Mod butik 2010/2011

Tack, roligt att du gillar sidan
Jag får några förfrågningar per dag ang verktygskit och det är på väg, tar lite extra lång tid under julhelger och pga vädret skulle jag tro.

Startkit låter ju trevligt, ska grunna på det!

/ Stefan @ djungelapa.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tack, roligt att du gillar sidan
Jag får några förfrågningar per dag ang verktygskit och det är på väg, tar lite extra lång tid under julhelger och pga vädret skulle jag tro.

Startkit låter ju trevligt, ska grunna på det!

/ Stefan @ djungelapa.se

Förstår att det tar tid. Men beställningar lär nog ramla in efter nyår skulle jag tro
Blir väl lite dyrare frakt med startkit men det får man fan acceptera, sjukt bra priser förövrigt!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Förstår att det tar tid. Men beställningar lär nog ramla in efter nyår skulle jag tro
Blir väl lite dyrare frakt med startkit men det får man fan acceptera, sjukt bra priser förövrigt!

Jag ska försöka hålla den låga frakten så länge det går, fast börjar tyngre saker gå som postpaket så vete tusan om man får någonting över med 10:- frakt

Permalänk
Medlem

Välkommen, hoppas det går bra! Sidan ser bra och seriös ut, ger ett bra intryck...'Det enda som jag tyckte du kanske borde ändra på är att ta bort smileys etc, som t.ex "Här var det tomt :(" vid kundvagnen?

Visa signatur

CM 690 II | AMD Phenom II x4 965 @ 4.0 GHz BE | CM Hyper 212 plus | XFX Radeon HD 6870 OC | MSI 770-C45 AM3 | Corsair 4GB (2x2048MB) | Steelseries Siberia v2 | Steelseries Kinzu | Steelseries QCK musmatta | BenQ TFT 24" G2420HDBL LED | W7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av jozzwe:

Välkommen, hoppas det går bra! Sidan ser bra och seriös ut, ger ett bra intryck...'Det enda som jag tyckte du kanske borde ändra på är att ta bort smileys etc, som t.ex "Här var det tomt :(" vid kundvagnen?

Whaat gillar du inte min sura gubbe!
Försökte skapa lite skuldkänslor genom att ha en ledsen gubbe vid tom varukorg.
Har fixat nu!

/ Stefan

Permalänk

Såg att du skrev att frakten kanske kan bli högre tack vare att vikten på paketet blir högre av verktyg m.m. När/om du höjer frakten, finns det någon möjlighet att man har t.ex. 10kr frakt om man bara köper sleeve?
Ursäkta den röriga skrivningen

//Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAxAbbemo:

Såg att du skrev att frakten kanske kan bli högre tack vare att vikten på paketet blir högre av verktyg m.m. När/om du höjer frakten, finns det någon möjlighet att man har t.ex. 10kr frakt om man bara köper sleeve?
Ursäkta den röriga skrivningen

//Max

Ja skulle det vara så att det blir tyngre produkter, så bakar jag antingen in det i priset på just den produkten eller så läggs det till extra fraktavgift för den tunga produkten.

Som en extra fraktklass så att säga.

Resten hoppas jag kunna ha som 10:- frakt såklart!
Just nu har jag inga planer att ta hem allt för tunga produkter, så det blir inga ändrade fraktpriser på ett tag...

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Ja skulle det vara så att det blir tyngre produkter, så bakar jag antingen in det i priset på just den produkten eller så läggs det till extra fraktavgift för den tunga produkten.

Som en extra fraktklass så att säga.

Resten hoppas jag kunna ha som 10:- frakt såklart!
Just nu har jag inga planer att ta hem allt för tunga produkter, så det blir inga ändrade fraktpriser på ett tag...

Kanon tackar

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se vilka diametrar sleeven och krympslangen kan krympas/expanderas till

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Jag skulle vilja se vilka diametrar sleeven och krympslangen kan krympas/expanderas till

Hej!

Jag lovar att jag ska fixa detta ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Jag lovar att jag ska fixa detta ikväll

Riktigt schysst Sen om bananer och hästskor åker in butiken också så kan du nog dra några extra kunder

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Jag lovar att jag ska fixa detta ikväll

Du höll ditt löfte

Permalänk
Medlem

Kanske lite för mycket begärt...
men kommer du i framtiden att kunna erbjuda färdigsleevade kablar för modulära nätagg?

Vore verkligen toppen, då jag varken har tid eller lust att sleeva allt själv.

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Du höll ditt löfte

Självklart!
Hoppas uppgifterna duger åt dig!

Skrivet av Afrasbaba:

Kanske lite för mycket begärt...
men kommer du i framtiden att kunna erbjuda färdigsleevade kablar för modulära nätagg?

Vore verkligen toppen, då jag varken har tid eller lust att sleeva allt själv.

Hej!

Jag har funderat på att sälja färdigsleevade kablar, men det blir då förlängningar av atx och molex, 6/8/4-pins exempelvis.
Man kopplar helt enkelt på dessa på sina nuvarande kablar och gömmer de "osleevade" bakom moderkortsplåten.

Kanske även modulära kablar men jag vet inte riktigt om tillverkarna följer en standard för sina kontakter för anslutning till nätaggregatet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Jag har funderat på att sälja färdigsleevade kablar, men det blir då förlängningar av atx och molex, 6/8/4-pins exempelvis.
Man kopplar helt enkelt på dessa på sina nuvarande kablar och gömmer de "osleevade" bakom moderkortsplåten.

Kanske även modulära kablar men jag vet inte riktigt om tillverkarna följer en standard för sina kontakter för anslutning till nätaggregatet.

Hejsan!

Jag skulle precis fråga dig samma sak. Typ NZXT :: Unique. Unprecendented. Inspired - Product .
Typ något sådant. Det är förlängningar av samtliga kablar. Tror du att du börjar sälja sådana? Blir ett givet köpt för mig i så fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nembo:

Hejsan!

Jag skulle precis fråga dig samma sak. Typ NZXT :: Unique. Unprecendented. Inspired - Product .
Typ något sådant. Det är förlängningar av samtliga kablar. Tror du att du börjar sälja sådana? Blir ett givet köpt för mig i så fall.

Ja precis!
Så ska man kunna välja på olika färgkombinationer etc.

Men har ingen aning om vad de kommer att kosta, tar ju en del tid att sleeva.
Får anställa en praktikant på heltid!

Permalänk
Medlem

Tjena Stefan fick hem grejerna igår såg bra ut, och kändes att det var kvalité blir garanterat fler beställningar efter nyår. Gilla hälsningen på kvittensen gav en personlig touch

Visa signatur

GameMachine |Intel I7-3770K 3.5GHz @ 4.8GHz | Corsair H80 | Corsair Vengeance 1600Mhz 16gb| EVGA Nvidia GTX980 | ASUS P8Z77-V | OS HDD: 2x SSD 840|

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeZZa:

Tjena Stefan fick hem grejerna igår såg bra ut, och kändes att det var kvalité blir garanterat fler beställningar efter nyår. Gilla hälsningen på kvittensen gav en personlig touch

Tack ska du ha, du är välkommen tillbaka
Ha en trevlig jul!

Permalänk
Medlem

När får du in förlängningarna? Vill beställa nu i mellandagarna, och undrar om man borde beställa en 24-pin förlängning från Inet eller om det är värt att vänta på att ni ska få in dem?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde_mufc:

När får du in förlängningarna? Vill beställa nu i mellandagarna, och undrar om man borde beställa en 24-pin förlängning från Inet eller om det är värt att vänta på att ni ska få in dem?

Hej!

Paketet sitter troligtvis på ett plan nu men dröjer nog en vecka till.
Jag vågar inte riktigt lita på posten då flyg och annan distribution krånglar lite just nu.
Har du grejer från Inet kan du ju ändå ta en därifrån för säkerhets skull

Dock har mina helsvarta kablar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Paketet sitter troligtvis på ett plan nu men dröjer nog en vecka till.
Jag vågar inte riktigt lita på posten då flyg och annan distribution krånglar lite just nu.
Har du grejer från Inet kan du ju ändå ta en därifrån för säkerhets skull

Dock har mina helsvarta kablar.

Okej, då väntar jag hellre på dina

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Söker 24-pin förlängning, dock så undrar jag hur långa de du köper in är?
Kom också att tänka på en sak, kanske det skulle vara idé att sälja 2 par(4st) sexiga datorfötter, inte bara dämpkuddarna du har nu(de passar bättre som diskreta fötter för olika ändamål ) utan mer som sådana Lian-li har. Tror det skulle bli popis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Normano:

Söker 24-pin förlängning, dock så undrar jag hur långa de du köper in är?
Kom också att tänka på en sak, kanske det skulle vara idé att sälja 2 par(4st) sexiga datorfötter, inte bara dämpkuddarna du har nu(de passar bättre som diskreta fötter för olika ändamål ) utan mer som sådana Lian-li har. Tror det skulle bli popis

50cm och 20cm längder
Hmm jag ska försöka hitta fler sådana datorfötter, än så länge har jag bara sett lian-li's och dom där från mnpctech.com.

Men jag ska ut och leta lite till!

Edit:

Har nu hittat lite olika modeller och storlekar, produktbilder ser ni när jag lägger ut dem på hemsidan!
Tar ett tag innan jag har fått hem dem, dock.

God fortsättning!