Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tips på alternativ till Corsair Obsidian 750?

Permalänk
Medlem

Tips på alternativ till Corsair Obsidian 750?

Någon som kan ge mig tips på alternativ till Corsair Obsidian 750?

Storleken och kvaliteten känns rätt men jag vill bara inte att det ska dyka upp något intressant när jag väl har köpt ett

Tackar på förhand.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NidoKing:

Någon som kan ge mig tips på alternativ till Corsair Obsidian 750?

Storleken och kvaliteten känns rätt men jag vill bara inte att det ska dyka upp något intressant när jag väl har köpt ett

Tackar på förhand.

Phanteks enthoo primo!

Permalänk
Medlem

Finns många att välja på till de priset som den kostar. .
Har en NZXT H630 Silent Ultra, Vit 1345 kr på inet rymlig och stor..
man kan ta bort alla hd vaggor och nedre stöd plåten. .fick in en Radiator, EK-CoolStream RAD WE (360) Double där med 2 st 200mm fläktar. .

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Antec Performance One P380?

Har själv ett Corsair 750D och är jättenöjd.

Permalänk
Medlem

Finns det något snyggare chassi i den storleken än ett Corsair 750D?? Tror inte det...

Permalänk
Medlem

Ang P380 så funkar det möjligen om man orkar bortse från alla missarna med chassit. Sen är det ju lite väl dyrt va?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Jag säger som makn... Phanteks Enthoo Primo är ett förbannat fint chassi! Både snyggt och högkvalitativt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NybbTronio:

Jag säger som makn... Phanteks Enthoo Primo är ett förbannat fint chassi! Både snyggt och högkvalitativt.

Ja så är det. Jag rekommenderade Phanteks då de ungefär är av samma size. Dock är 750d långt ifrån rent kvalitetsmässigt. Samma med dessa "ungdoms-chassin" från nzxt. Man får vad man betalar så är det

Permalänk
Medlem

Här var jag dåligt påläst minsann.

Känslan är dock att det blir ett Corsair Obsidian 750. Det fick ju dessutom toppbetyg här av Jonas.

Tack för alla svar ;-D

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blofeld:

Antec Performance One P380?

Har själv ett Corsair 750D och är jättenöjd.

P380 är ju ett riktigt skräpchassi om man har prislappen och de andra alternativen i åtanke.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av NybbTronio:

Jag säger som makn... Phanteks Enthoo Primo är ett förbannat fint chassi! Både snyggt och högkvalitativt.

Jag köpte det chassit, måste säga att det var bra meeeeen....
Det knäpper i plasten nu och då..
Sitter nu med 750d men letar större och tystare låda.

Permalänk
Skrivet av Kelrazh:

Jag köpte det chassit, måste säga att det var bra meeeeen....
Det knäpper i plasten nu och då..
Sitter nu med 750d men letar större och tystare låda.

NZXT Phantom 820, men tyst nja.