Domstol i USA: "Samsung har kopierat Iphone och Ipad"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Battle_Zealot:

Förlåt!
De vänder taggarna utåt och blundar hårdare för uppenbarlig fakta!

Och Youtube är uppenbar fakta?! Jag kan hitta saker där som säger emot den om vi ska använda Youtube som debattgrund

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Jag kanske skall ta det som en komplimang att du i så fall inte anser mig vara en "Apple-fanboy" men eftersom man automatiskt verkar blir stämplad som en "Apple-fanboy" bara man anser att Galaxy S är (för) lik iPhone så vill jag ändå påpeka att jag har flertalet gånger diskuterat och sagt min mening gällande dessa klipp mm.

De flesta verkar dock inte speciellt intresserade av att diskutera dem utan nöjer sig med att länka till dem...igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen... ärligt talat fruktansvärt trött på dem. Kom med något nytt eller åtminstone kommentera dem istället för att bara länka!

Jag skulle vilja kalla mig, att jag år lite mer at "high end" användaren, så jag lägger lite pengar på mina datorer och multimedia marskiner.
Då jag ville ha kvalité tänkte jag mig en Mac. Började försiktigt med en Mac mini,
använde den i ca. 1 år. Den fick massa Kernel Panic och program som jag ville använda fungerade inte som jag ville, de slutade svara och operativet som skulle vara perfektion, var ett skämt. (OS 10.4.2)
När jag postade min fustration pa Macforum, så blev jag nästan hånad att jag kan för fan inte använda en Mac Mini, det är Apples billigaste produkt och det räknas inte som Mac och jada jada...
Då köpte jag mig en Mac Book som lika så. hade samma problem som Minin. Efter _många_ om och men kunde lämna tillbaka skiten och jag köpte mig en MacBook pro och se på fan, den strulade också med operativet, med lasningar och kernelpanics. Sjävlart frågade jag på Macforumar, där jag blev kallad för en idiot rent ut sagt att jag inte kunde använda världens lättaste operativ. Nja, jag jobbar inom IT och Processövervakningar så kan jag kalla mig en lite mer erfaren användare. Men det lyssnade ingen på, utan bara bombade mig med vilken nöt jag var som inte kunde använda världens enklaste dator...
Så efter att ha spenderat dubbelt sa mycket pengar på hardvara som jag borde så salde jag sista macen vidare och vill inte ta i en Apple produkt med tång ens... (Undra hur mycket idiotförklaringar jag kommer få efter dethär inlägget, för 3 mandagsexeplar köper jag INTE inte av ett "Premium" företag som Apple).
Tlläggas bör att jag hade en iPhone 3 också, sämska skiten, jag kunde ju inte göra något utan iTunes och utan att Jailbreaka skiten!
Min nuvarande HTC Desire klara av allt "out of the box"....

Räcker det som vettig arhumentation?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorranHorn:

Det är stor skillnad att stjäla något rakt av och att stjäla idéer. Kan ta Zynga som ett exempel på Apples raka motsats. Det företaget är verkligen en skam för hela spelindustrin och hade jag tyckt att Apple gjort samma sak hade jag inte ens funderat på att köpa deras produkter.

Så du likställer i detta fallet Samsung med Zynga? Lägg av... Då går det inte att diskutera vettigt med dig ju.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av Flux69:

Och Youtube är uppenbar fakta?! Jag kan hitta saker där som säger emot den om vi ska använda Youtube som debattgrund

Skickades från m.sweclockers.com

Som sagt, trångsynta...
Det som presenteras i en video på Youtube KAN vara fakta vettdu när de härnvisar till personer som existerat, datum och platser....

Permalänk
Skrivet av sj6:

Så du likställer i detta fallet Samsung med Zynga? Lägg av... Då går det inte att diskutera vettigt med dig ju.

När gjorde jag det? Läs vad jag skrev, att Apple är Zyngas motsats. Skrev inte ett skvatt om Samsung.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Battle_Zealot:

Som sagt, trångsynta...
Det som presenteras i en video på Youtube KAN vara fakta vettdu när de härnvisar till personer som existerat, datum och platser....

Som sagt, jag kan hitta klipp som motsäger de klipp du postar och då är ju det oxå fakta, så då blir ju inget rätt istället

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Flux69:

Som sagt, jag kan hitta klipp som motsäger de klipp du postar och då är ju det oxå fakta, så då blir ju inget rätt istället

Skickades från m.sweclockers.com

Kör hårt! Jag vill gärna se något fram för Apples fördel! T.ex. iPad, eller Ta induktiv laddning, som många tror Apple kom på.
Han Nicolai Tesla, han kopierade Apple va? Tur att han är död sen många år tillbaka och kan inte stämmas... Av Apple, eller......?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Battle_Zealot:

Kör hårt! Jag vill gärna se något fram för Apples fördel! T.ex. iPad, eller Ta induktiv laddning, som många tror Apple kom på.
Han Nicolai Tesla, han kopierade Apple va? Tur att han är död sen många år tillbaka och kan inte stämmas... Av Apple, eller......?

Jag har aldrig påstått att Apple uppfunnit något, det de gör är att ta en sak och ser möjligheter med den och gör det bättre, utan dem skulle vi inte ha vissa saker som t.ex datormusen, Xerox stoppade den i en skräplåda, Steve Jobs frågade ifall han fick ta den, han såg en möjlighet med den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Flux69:

Jag har aldrig påstått att Apple uppfunnit något, det de gör är att ta en sak och ser möjligheter med den och gör det bättre, utan dem skulle vi inte ha vissa saker som t.ex datormusen, Xerox stoppade den i en skräplåda, Steve Jobs frågade ifall han fick ta den, han såg en möjlighet med den

Skickades från m.sweclockers.com

Som i så många fall innan dig.... Apple Fanboy-skaran bara ignorerar och går vidare om de inte kan argumentera.. Kom med konkreta exempl själv istället för att bara vända taggarna utåt och ignorera...!

Permalänk
Skrivet av Battle_Zealot:

Som i så många fall innan dig.... Apple Fanboy-skaran bara ignorerar och går vidare om de inte kan argumentera.. Kom med konkreta exempl själv istället för att bara vända taggarna utåt och ignorera...!

http://www.youtube.com/watch?v=bn6ko171Eko

Ett konkret exempel på vad Apple inneburit för vår samtid.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

Eeeh...jo, det är exakt det det gör, hur du ens ser likheten med en TV vet jag inte, hemma hos mig bär vi inte runt på TV'n, men vet iofs inte hur du/ni gör i ditt/erat hem

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, till och med en Galaxy Note går utan problem ned i en vuxen persons ficka så det handlar inte om att någon telefon inte får plats. Tjockleken och vikten spelar störst roll vad det gäller att känna telefonen i fickan. Jag glömmer ofta bort att jag har min telefon i fickan eftersom jag inte känner den.

Vad gäller tv-apparater finns det de som tycker att stora tv-apparater tar för stor plats i inredningen och de tycker att man klarar sig funktionsmässigt med en mindre skärm. Ett väldigt likartat exempel för ett exempel måste inte vara exakt lika på varje punkt eftersom det då inte längre är ett exempel utan man talar om samma sak som originalfrågan.

Edit:
Kom på att jag kan ge ett mer konkret exempel. En SGS3:a har volymen 82,9 cm³. Att jämföras med detta kan man ta iPhone 3GS som har volymen 88,2 cm³. SGS3 är 2 gram lättare än IP3GS så det är försumbart. Tycker du alltså att iPhones bara varit portabla i två år?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Battle_Zealot:

....
Räcker det som vettig arhumentation?

Hehe, nu missförstod du mig nog. Jag menade inte på att du skulle ge någon argumentation utan de som inte gör annat än postar samma länkar om och om igen.

För att ändå kommentera ditt inlägg rörande OS X, allt jag kan säga är trist att du haft en sådan dålig erfarenhet. Tänker inte säga att det är något fel på dig Jag inbillar mig inte att OS X på något sett perfekt.

Personligen har jag dock helt andra erfarenheter, gick över från Windows till OS X privat 2008 och något år senare även på jobbet. För mig var det ingen tvekan att OS X passade mig bättre än Windows. Visst har det inte bara varit guld och gröna skogar men min egna personliga erfarenhet har varit att OS X både är mer stabilt, användarvänligt och förbannat kraftfullt. Jobbar som systemutvecklare och alla våra system/applikationer körs i Linux. Att ha samma filstruktur och en (native) terminal är värt otroligt mycket för mig i jobbet. Men jag gillar inte allt Apple med OSX, har varit besviken på de två senaste stora lanseringarna och kör fortfarande Snow Leopard.

Vad gäller din kommentar om iPhone är dock inte "vettig" argumentation. Att den är "skit" och att man inte kan göra något utan iTunes. Det första är något subjektivt för jag håller inte alls med och det andra är direkt felaktigt eftersom iTunes inte varit ett krav sedan iOS 5.0 släpptes och innan dess var det bara ett fåtal saker som krävde iTunes som att uppdatera mjukvaran. Själv använder jag aldrig iTunes och inte gjort det på flera år förutom att uppdatera till iOS 5.

Men det var tillräckligt mycket off-topic

Några kommentarer om ämnet. Både Google och Samsung har ju uttalat sig mer om detta domslut. Google ser inte ut att vilja smutsa ner sina händer i denna patentstrid (de har ju sin egen genom Motorola) och säger att detta inte rör "core Android".

Samsung har också uttalats och de verkar vara noga med att detta inte skall påverka deras förhållande till Apple mer än nödvändigt var gäller tillverkning av elektronik till Apple:

Citat:

The clear message from Samsung is that a strict internal firewall between its handset business and its components operations remains intact.

While it plans to appeal the U.S. verdict, and a damages bill for $1.05 billion for copying critical features of Apple's popular mobile devices - a sum that could be trebled - Samsung will not want to put at risk its Apple supply contract which is worth billions of dollars.

Källa: http://www.reuters.com/article/2012/08/27/us-samsung-apple-su...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Nej, till och med en Galaxy Note går utan problem ned i en vuxen persons ficka så det handlar inte om att någon telefon inte får plats. Tjockleken och vikten spelar störst roll vad det gäller att känna telefonen i fickan. Jag glömmer ofta bort att jag har min telefon i fickan eftersom jag inte känner den.

Det är inte bara om den får plats i fickan eller inte. Det gäller ju även handhavandet, har man inte direkt stora händer är det inte smidigt att hantera den med en hand (tummen når inte). Hurvida man gillar stora telefoner eller inte är en smaksak helt enkelt.

Sen kan jag personligen inte låta bli att småle när jag ser någon prata i en Galaxy Note, ser förbannat dumt ut att trycka en liten tablet mot huvudet enligt mig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Evil Peter:

Nej, till och med en Galaxy Note går utan problem ned i en vuxen persons ficka så det handlar inte om att någon telefon inte får plats. Tjockleken och vikten spelar störst roll vad det gäller att känna telefonen i fickan. Jag glömmer ofta bort att jag har min telefon i fickan eftersom jag inte känner den.

Vad gäller tv-apparater finns det de som tycker att stora tv-apparater tar för stor plats i inredningen och de tycker att man klarar sig funktionsmässigt med en mindre skärm. Ett väldigt likartat exempel för ett exempel måste inte vara exakt lika på varje punkt eftersom det då inte längre är ett exempel utan man talar om samma sak som originalfrågan.

Edit:
Kom på att jag kan ge ett mer konkret exempel. En SGS3:a har volymen 82,9 cm³. Att jämföras med detta kan man ta iPhone 3GS som har volymen 88,2 cm³. Tycker du alltså att iPhones bara varit portabla i två år?

Vikten spelar en väldigt liten roll, klarar du inte av att lyfta 150g så är det nog gym jag kan rekomendera dig...
Hur bekväm är en Note att ha i fickan? Då kan jag ju lika gärna ta med plattan direkt istället om jag vill ha något stort med mig
Sen vore det ju trevligt om du jämförde en lur från 2012 med en från samma år, alternativt en från 2009 med en frpn samma år (upplysningsvis så kom Samsung Galaxy S 2010)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av CorranHorn:

http://www.youtube.com/watch?v=bn6ko171Eko

Ett konkret exempel på vad Apple inneburit för vår samtid.

HA HA! Jag skrattade så högt, så jag väckte sambon...
Du har verligen inte läst tråden eller det vi har pratat om.... De första 10 sekunderna ser jag saker som "Steve Jobs kom på"....
My ass! Allt som visas upp dä4 finns det tidigare bilder från andra företag!

Titta där för skojj skull,
http://www.youtube.com/watch?v=wFeC25BM9E0

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Vad gäller din kommentar om iPhone är dock inte "vettig" argumentation. Att den är "skit" och att man inte kan göra något utan iTunes. Det första är något subjektivt för jag håller inte alls med och det andra är direkt felaktigt eftersom iTunes inte varit ett krav sedan iOS 5.0 släpptes och innan dess var det bara ett fåtal saker som krävde iTunes som att uppdatera mjukvaran. Själv använder jag aldrig iTunes och inte gjort det på flera år förutom att uppdatera till iOS 5.

Källa: http://www.reuters.com/article/2012/08/27/us-samsung-apple-su...

Tack för en bra motargumentation..

Då måste vi ha missat en del saker..
Lillasystern min använder iTunes till sin iPhone4.
Morsan till sin iPhone3GS något de båda missar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

Vikten spelar en väldigt liten roll, klarar du inte av att lyfta 150g så är det nog gym jag kan rekomendera dig...
Hur bekväm är en Note att ha i fickan? Då kan jag ju lika gärna ta med plattan direkt istället om jag vill ha något stort med mig
Sen vore det ju trevligt om du jämförde en lur från 2012 med en från samma år, alternativt en från 2009 med en frpn samma år (upplysningsvis så kom Samsung Galaxy S 2010)

Skickades från m.sweclockers.com

Gör dig inte dummare än vad du är. Vikten känns i fickan om man har kläder av lättare och finare tyg. Det handlar självklart inte om att lyfta den utan att den inte ska kännas öht.

Hur bekväm en Note är att ha i fickan borde du veta för du diskuterade med en Note-ägare i någon annan tråd för några dagar sedan. Han sade att han titt som tätt glömmer bort att han har den med sig. Själv äger jag ingen men tog Note som exempel eftersom det är den största smartphonen.

Och nej, hela poängen är att jämföra med en äldre telefon eftersom du påstår att telefoner med stora skärmar inte är portabla. Det jag visar är att även fast skärmarna blir större så minskar så mycket annat så telefonernas volym har ändå gått ner jämfört med tidigare. För att ditt resonemang ska hålla logiskt så kan du inte tycka att en iPhone 3GS var portabel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Det är inte bara om den får plats i fickan eller inte. Det gäller ju även handhavandet, har man inte direkt stora händer är det inte smidigt att hantera den med en hand (tummen når inte). Hurvida man gillar stora telefoner eller inte är en smaksak helt enkelt.

Sen kan jag personligen inte låta bli att småle när jag ser någon prata i en Galaxy Note, ser förbannat dumt ut att trycka en liten tablet mot huvudet enligt mig

Ja, jag sade klart och tydligt i början av denna deldiskussion att folk föredrar olika saker och det jag påpekade är att det inte kan vara speciellt svårt att se varför vissa vill ha större skärmar. En Note blir ju väldigt svår att använda med en hand (och hela grejen är ju att den kapacitiva pennan följer med för mer exakt användande) men en SGS3 går att nå alla fyra hörn på med med tummen, med mindre händer än genomsnittet (mina). Självklart går det dock enklare att nå ju mindre skärmen är.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Battle_Zealot:

HA HA! Jag skrattade så högt, så jag väckte sambon...
Du har verligen inte läst tråden eller det vi har pratat om.... De första 10 sekunderna ser jag saker som "Steve Jobs kom på"....
My ass! Allt som visas upp dä4 finns det tidigare bilder från andra företag!

Titta där för skojj skull,
http://www.youtube.com/watch?v=wFeC25BM9E0

Det vore iofs bra om du såg alla 47 minuter och inte bara 10 sekunder för att förstå varför han postade den länken...det roliga här på SweC är att alla kallar sig "Teknikintresserade", men dissar teknik bara för att det står Apple på den...sånt jävla hyckleri

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Battle_Zealot:

Tack för en bra motargumentation..

Då måste vi ha missat en del saker..
Lillasystern min använder iTunes till sin iPhone4.
Morsan till sin iPhone3GS något de båda missar?

Japp, att lära sig den....eller att ha installerat iOS5

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Evil Peter:

Gör dig inte dummare än vad du är. Vikten känns i fickan om man har kläder av lättare och finare tyg. Det handlar självklart inte om att lyfta den utan att den inte ska kännas öht.

Hur bekväm en Note är att ha i fickan borde du veta för du diskuterade med en Note-ägare i någon annan tråd för några dagar sedan. Han sade att han titt som tätt glömmer bort att han har den med sig. Själv äger jag ingen men tog Note som exempel eftersom det är den största smartphonen.

Och nej, hela poängen är att jämföra med en äldre telefon eftersom du påstår att telefoner med stora skärmar inte är portabla. Det jag visar är att även fast skärmarna blir större så minskar så mycket annat så telefonernas volym har ändå gått ner jämfört med tidigare. För att ditt resonemang ska hålla logiskt så kan du inte tycka att en iPhone 3GS var portabel.

Japp, han sa det idag i denna tråd kl. 21:40....hur är det med tidsuppfattningen?! Jag blir ärligt orolig för dig då du beskriver en händelse som skedde för mindre än en timme sedan som att hänt för ett par dagar sedan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Battle_Zealot:

HA HA! Jag skrattade så högt, så jag väckte sambon...
Du har verligen inte läst tråden eller det vi har pratat om.... De första 10 sekunderna ser jag saker som "Steve Jobs kom på"....
My ass! Allt som visas upp dä4 finns det tidigare bilder från andra företag!

Titta där för skojj skull,
http://www.youtube.com/watch?v=wFeC25BM9E0

Inte, jag har läst varenda sabla inlägg.

Så du säger alltså att någon annan kom på Iphone, Ipad och IMac? Se hela dokumentären så kanske du förstår varför Apple gick från att vara ett litet företag som ingen brydde sig om till att bli ett företag som alla lyssnade till. Har även för mig att den tar upp hur mycket Apples produkter betytt för barn som lider av diverse handikapp. Om någon postar ett klipp eller länkar till en tråd så räcker det inte att läsa eller se de delar som endast talar för ens egna åsikt då har man helt missat anledningen till varför denne någon postade länken/klippet överhuvudtaget.

Och den där länken som du postade har jag sett så många gånger nu att jag snart kan adressen utantill.

Jag har hela tiden hävdat att Apple är väldigt duktiga på att ta sådant som redan finns och förbättra det, inget annat. Äger inte en enda Apple pryl och ärligt talat bryr jag mig inte om ifall min nästa telefon har Android eller iOS som OS så länge telefonen jag köper funkar bra för mina ändamål.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

Så både en domstol i Sydkorea och i USA har fel när de säger att de är lika med ett dygns mellanrum?! Och det är inte formen "rektangel" som är problemet, tagga ner och läs på mer om stämningen och sätt dig in i den innan du yttrar dig...och öppna ögonen så du ser hur lika de är och kolla hur Samsungs mobiler och smartphones såg ut innan iPhone kom.
Tydligen gjorde Apple något tillräckligt revulutionerande då Samsung blev nervösa inför releasen av iPhone och kopierade den

Skickades från m.sweclockers.com

Domstolen i sydkorea dömde Samsung för att använt någon gummibandseffekt som Apple hade patent på INTE för att ha kopierat Ajfån designen. Apple dömdes däremot för att gjort intrång på 2 av Samsungs patent som jag tror handlade om någon teknik för att skicka data från en mobil.

Det finns många bilder som visar Samsung produkter före/efter iPhone/iPad. Men när man ser Samsung innan Apple brukar de produkter som minst liknar Apples produkter visas inte de som liknar lite mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

Japp, han sa det idag i denna tråd kl. 21:40....hur är det med tidsuppfattningen?! Jag blir ärligt orolig för dig då du beskriver en händelse som skedde för mindre än en timme sedan som att hänt för ett par dagar sedan

Skickades från m.sweclockers.com

Det var inte det inlägget jag syftade på utan den förra tråden där det diskuterades Apple-grejer. En gemensam sak för trådarna är att du verkar fly från allt vad solid argumentation heter. Är du så rädd för att erkänna att du har fel att du måste försöka ignorera allt som du inte kan svara på och hoppas att folk glömmer det? Ett synnerligen fegt beteende i så fall, speciellt som du till och med är anonym (även om det är ännu viktigare att stå upp för vad man gör i verkligheten).

Det enda du gör är att ge vatten på kvarnen för de som målar ut Apple-fans enligt negativa stereotyper.

Permalänk
Skrivet av Flux69:

Det vore iofs bra om du såg alla 47 minuter och inte bara 10 sekunder för att förstå varför han postade den länken...det roliga här på SweC är att alla kallar sig "Teknikintresserade", men dissar teknik bara för att det står Apple på den...sånt jävla hyckleri

Skickades från m.sweclockers.com

Leker du troll eller är du dum på riktigt?

Visa signatur

Moderkort: Z790 Aorus Master CPU: i9 13900K Minnen: Kingston 128GB DDR5 5600MHz GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X PSU: Corsair AX1500i Skärm: 3st XB270HU Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO HDD: Kingston KC3000 2Tb X2 Övrigt: "Kan du inte backa upp ett påstående med fakta eller erfarenhet så bör du hålla fingrarna i styr och käften stängd."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Evil Peter:

Det var inte det inlägget jag syftade på utan den förra tråden där det diskuterades Apple-grejer. En gemensam sak för trådarna är att du verkar fly från allt vad solid argumentation heter. Är du så rädd för att erkänna att du har fel att du måste försöka ignorera allt som du inte kan svara på och hoppas att folk glömmer det? Ett synnerligen fegt beteende i så fall, speciellt som du till och med är anonym (även om det är ännu viktigare att stå upp för vad man gör i verkligheten).

Det enda du gör är att ge vatten på kvarnen för de som målar ut Apple-fans enligt negativa stereotyper.

I så fall vet jag inte vad du pratar om, har inte haft den diskussionen tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MetalWolf:

Leker du troll eller är du dum på riktigt?

Och problemet i det jag sa är...?!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

I så fall vet jag inte vad du pratar om, har inte haft den diskussionen tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Det är alltid kul att se folk visa intellektuell undergivenhet, som en hund som lägger sig på rygg.

Permalänk
Skrivet av Neroth:

Så de anser att den är tillräckligt annorlunda med sina tre knappar och lite kantigare hörn alltså? Det var otippat.

Tydligen, kan ha med utseendet på OS:et att göra också. Hittade tillochmed källa på det.
http://www.wpcentral.com/apple-nokia-lumia-court-%E2%80%9Cnot...

missade ett ord
Visa signatur

Desktop: Ryzen 5950x, 64Gb Ram, 2*1Tb Nvme, RX 6700 XT Red Dragon (placeholder)
Server: AMD Ryzen 5 1600 @3,80Ghz, HD7950, 16Gb ddr4, 256Gb NVME M.2 + 2Tb HDD*3, Nexus PSU RX-7000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Evil Peter:

Det är alltid kul att se folk visa intellektuell undergivenhet, som en hund som lägger sig på rygg.

Det där förstod jag inte alls vad du menar med, helt ärligt

Skickades från m.sweclockers.com