Permalänk

Youtube-problem

Tja!
Använder Firefox. Detta möts jag av när jag söker upp ett klipp på Youtube:

Det konstiga är, att det går utmärkt att titta på Youtube-klipp om någon länkar ett klipp och jag klickar på länken, typ från Facebook eller Skype. Men om jag söker upp samma klipp nästa dag, så möts jag av det ni ser på bilden.
Jag har senaste uppdateringarna av både Firefox, Flash och Java, så jag förstår inte.
Via Firefox på min Mac funkar det, och via Internet Explorer funkade det i 10 min, sedan samma problem.

Vet någon om det finns någon bra åtgärd att vidta? Segt att behöva sitta på Skype och be folk söka på klipp och sedan länka dem så fort man vill se lite Harlem Shake...

Tack på förhand!

Visa signatur

Intel Core i7 3770K | ASUS GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | ASUS P8Z77-V | BenQ 24" XL2410T 120Hz | Windows 7

Permalänk
Medlem

Jag antar att du redan testat F5 eller ctrl+F5?
Brukar mötas av den skärmen när jag startar upp Firefox och ska fortsätta glo på en video som ligger öppen i en tab sedan tidigare. Resfresh funkar alltid för mig iaf.

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk

Haha ja det är prövat, att uppdatera med F5 funkar tyvärr inte.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K | ASUS GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | ASUS P8Z77-V | BenQ 24" XL2410T 120Hz | Windows 7

Permalänk
Skrivet av CocaColaSweden:

Tja!
Använder Firefox. Detta möts jag av när jag söker upp ett klipp på Youtube:
http://oi50.tinypic.com/102l5dx.jpg

Det konstiga är, att det går utmärkt att titta på Youtube-klipp om någon länkar ett klipp och jag klickar på länken, typ från Facebook eller Skype. Men om jag söker upp samma klipp nästa dag, så möts jag av det ni ser på bilden.
Jag har senaste uppdateringarna av både Firefox, Flash och Java, så jag förstår inte.
Via Firefox på min Mac funkar det, och via Internet Explorer funkade det i 10 min, sedan samma problem.

Vet någon om det finns någon bra åtgärd att vidta? Segt att behöva sitta på Skype och be folk söka på klipp och sedan länka dem så fort man vill se lite Harlem Shake...

Tack på förhand!

Har du testat att byta webbläsare? Händer det samma sak då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Testa rensa cookies och cache.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator