Vad spillde du ut senast på ditt skrivbord?

Permalänk

Vad spillde du ut senast på ditt skrivbord?

Coca cola - Musmatta, mus, tangentbord, swedbanks säkerhetsdosa, tändare, batteri, skruvar, högtalare, skärmstafflit, databord, blev blött

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Entusiast

Senaste fläckarna på skrivbordet är lera/jord. Skulle vattna mina chiliplantor och de fick för sig att spotta jord och lera på skrivbordet. Innan dess var det antagligen te.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Chocklad i vanlig ordning. Minst en gång i veckan måste det vara, precis som spisen och ibland köksgolvet. Som tur är så är kärleksbreven som ligger på främre skrivbordet redan lästa.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

va nog nått halvår sedan.

råka fylla över formen när ja gjöt med resin så har en fin fläck härdad resin men inget som gör nått direkt iom att mitt skrivbord även är min hobbybänk.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

En skvätt svartvinbärssaft, över numpaden. Det var tillräckligt för att det skulle börja skriva en siffra efter varje bokstav. Har klarat mig så många år utan spill så ser det bara som ett tecken på att det är dags för mekaniskt.

Permalänk
Medlem

Mitt Corsair Vengeance K90 fick en stor öl utspilld över sig under en blöt gaming session förra veckan Tangentbordet stendog och skrivbordet är än idag lite kladdigt på sina ställen..

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Råkade välta en halvfull flaska med öl över skrivbordet för ett par veckor sedan. Inget skadat mer än att ett par räkningar fick smaka på ölen, tyvärr klarade de sig fint ändå.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Vatten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

En rejält klibbig Gin&Tonic.

Visa signatur

_______________________

Patience is a virtue

Permalänk
Avstängd

en riktigt nice whiskey.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Ett glas med en grisig blandning utav lössnus och mineralvatten, bordet var det ingen fara med men tapeten kan ev ha tagit skada...

Permalänk
Avstängd

Kaffe som vanligt. Senast välte jag ut min egen kopp på en kollegas skrivbord när hon hjälpte mig med en grej. Som tur var hade hon laptopen dockad och aningen upphöjd men alla papper hon hade är numera bruna och skrynkliga...

För inte så länge sedan välte jag en kaffe med socker rätt ner i min laptop, som tur var hade jag spillsäkert tangentbord på den så den klarade sig utmärkt, lite jobb att få bort kladdigheten bara. Lösa tangentbord brukar klara väta ganska bra bara man tvättar dem efteråt och låter de torka ut ordentligt innan man kopplar in dem. Jag har till och med kört några (billiga) tangentbord i diskmaskinen som efter torkning fungerade utmärkt.

Permalänk

Ett glas med vatten. Lite rann under laptopen vilket fick den att omedelbart stendö... Riktigt jävla dåligt faktiskt, Thinkpads är inte hållbara datorer längre. Tur att jag bara betalade 2500:- för den, hade ju varit helt galet om det hände på en nyköpt för 18000:-

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jag klottar ner svrivbordet en del hela tiden. Senast jag spillde ut mycket på en gång måstae ha varit för minst 10 år sedan då jag spillde ut ett vinglas.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Nyponsoppa, tangentbordet tog stryk men fungerar efter en tur i diskmaskinen på 22min programmet (bara glas)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mnystedt86:

Coca cola - Musmatta, mus, tangentbord, swedbanks säkerhetsdosa, tändare, batteri, skruvar, högtalare, skärmstafflit, databord, blev blött

Samma sak för mig typ, fast jag har nordeas bankdosa och inga tändare, batteriet eller skruvar...
Fick typ flytta bort allt och städa hela skrivbordet..

Permalänk
Medlem

Ölglass med vatten över ett helt steelseries 6gv2, pajade direkt

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.