OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Mycket intresserad av en 64GB.

Tack!

Permalänk
Medlem

Hej, är intresserad av en 64GB invite.

Permalänk
Medlem

Hej!

Intresserad av först tillgängliga variant, så modell spelar ingen roll!

Tack!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan stryka mig, köpte en på ebay. Bjuder på en, ifall det inte har börjat rulla kgång tills jag fått den

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Finns det några invites kvar till en 64GB version här i tråden?

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Skrivet av Yojimbo:

Finns det några invites kvar till en 64GB version här i tråden?

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Som du ser så är det sjukt dåligt med invites i tråden.

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Som du ser så är det sjukt dåligt med invites i tråden.

Skulle tippa på att det börjar närma sig ett tiotal som väntar på delbara invites efter att ha köpt telefonen som sagt att dom tänker dela här...
Time will tell

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Som du ser så är det sjukt dåligt med invites i tråden.

Ojfan, missade den filen. Får försöka på annat håll då

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 16GB och tar gärna emot en invite.

Permalänk
Medlem

Väldigt intresserad av invite. Svart -64Gb.

Permalänk
Medlem

Tar du bort mig från listan är du snäll Fick invite på annat håll. Återkommer när jag får invites att dela ut.

Permalänk
Medlem

Ett tips är att hålla koll på subredditen /r/oneplus, där är folk generösa och ger ut invites (mycket bättre än officiella Oneplusforumet), där lyckades jag få min invite genom att vara på rätt plats vid rätt tillfälle

Men se till att vara snabba för de försvinner fort.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Lyckades norpa en invite från annat håll också, gäller vara snabb...
Man kan nästan börja tro att bottar ligger fiskar i forums etc...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

64GB är högst upp på önskelistan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweloop64:

Lyckades norpa en invite från annat håll också, gäller vara snabb...
Man kan nästan börja tro att bottar ligger fiskar i forums etc...

Det är många som säger att bottar plockar invites på oneplus forum i alla fall.

Permalänk
SpelClockers

Lägger man invite länkarna helt öppet så är det självklart att dom plockas av bots.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja vara med på listan, helst 64 GB version.
Tack!

Permalänk

Min personliga invitelänk som jag fick skickad till min mail va redan claimad när jag skulle göra de, redan efter någon timme. Riktigt surt, har mailat oneplus support men inte fått någon hjälp...

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk

Hej!
Skulle gärna ta emot en invite om någon har en över. 64 GB versionen skulle vara trevlig.

Permalänk
Medlem

Fick precis en invite på 64gb versionen \o/ blev en dyr månad med en ny QNIX skärn, WASD keyboard och en one plus one.

är Ej med på denna lista men kan tänka mig att lämna min invite till nån här (om jag får nån)

kan väll även passa på att varna folk för spoof smails.

https://forums.oneplus.net/threads/spoofing-alert.87384/

Jag gjorde såklart dummheten att bara klicka, men hade enormt tur att min invite var från riktiga oneplus efter jag gjorde en ticket.

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem

Även jag ställer mig i kö till 64GB

Permalänk
Medlem

En liten notering: Har bestämt mig om när jag får en invite kommer jag göra en random på alla som finns på detta google spreadsheet. Mest rättvist.

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommty:

En liten notering: Har bestämt mig om när jag får en invite kommer jag göra en random på alla som finns på detta google spreadsheet. Mest rättvist.

På vilket sätt är det mest rättvist?

1. "Oj, en invitetråd på Swec. Jag ställer mig i kö"
2. "Ställde mig i kö för en månad sedan och inget händer på listan"

För vem är det mest rättvist att få en invite?

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en invite för en 64GB, tack

Permalänk
Medlem

Hej! Är intresserad av en invite för 64GB modellen och köper den omgående.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Skrivet av Tommty:

En liten notering: Har bestämt mig om när jag får en invite kommer jag göra en random på alla som finns på detta google spreadsheet. Mest rättvist.

Hmm, hur tänkte du nu? HUR kan de va mest rättvist för den som stått månader i kö och har plats 1, att du ger ut invites random och dem kan hamna hos någon som ställde sig i kö igår?

Poängen med en KÖ är ju att den som stått först har också stått längst och därför skall få sin invite först, sen följt av person 2 och sen 3 osv...

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en invite till 64gb modellen

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av en invite till 64gb modellen

Visa signatur

| i9 12900KS | Ryujin ii 360 | MPG Z690 CARBON
| TUF 4080 OC | DDR5 64gb | 980PRO 1TB | 970PRO 2TB | Corsair Air540 | AX1200i |PG279Q | G915 | SuperlightX| Artics Pro |

Permalänk
Medlem

ännu en meningslöst begäran

en till mig för 64 gb, lovar givetvis att skicka 2 till behövande. (om jag får inviten via detta träd)

Permalänk

Jag ber om ursäkt för att jag inte har varit engagerad det sista, jag har jobbat nästan varje natt och har knappt haft någon tid över alls efter de vardagliga sysslorna.

Från och med nu kan alla redigera dokumentet, jag kommer spara kopior dagligen ut ifall någon får för sig att förstöra något. Om det inte funkar kommer jag att återställa dokumentet till sista fungerande version och så får vi se vad som händer där ifrån.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.