Bilder på ditt senaste inköp (2016)

Permalänk
Medlem

Lite tillskott till samlingen

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Fy fan va häftiga!!
Vad gick de på.. ? Vågar man / vill man ens veta?

Dessa fem figurer kostade ca 1350 kr! Bjuder på några till bilder, det är de värda
P.S. hade inte packat upp Chewie ännu när bilderna togs!

Visa signatur

PSU: EVGA Supernova G2 850W Mobo: ASUS MAXIMUS VIII HERO CPU: i7 6700K + Noctua NH-D15 GPU: ASUS Strix GTX 980 Ti RAM: Vengeance LPX 16GB(2x8GB) 2666Mhz Monitors: BENQ XL2420G 1080p@144Hz Storage: 500 GB Samsung 850 Evo, 1 TB WD Blue OS: Win10 Peripherals: V-MODA Crossfade M-100, Razer DeathAdder 3.5G, Func KB-460 MX Red
Laptop: Dell XPS 13 9350

Permalänk
Medlem

Ett Ducky Shine 4 med MX Blue. Köptes av en här på forumet
Har även köpt dom röda keycapsen.

Och en Ducky Flipper musmatta

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Tänkte det var högtid att överge 2.0. Se till att få lite mer kräm i hub och kabel.

Samt att jag kom över ett gäng ( sju stycken ) nyckelringar från ExMez.

Det var en butik här i stan som man hade bestämt att slå igen. Och då blev det inte bättre att dom hade 50 procent på allt, och i och med det så blev det inte bättre att jag la beslag på dom här nyckelringarna.

Då jag är rätt svag för det mesta i eller med spökmotiv.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Musikälskare

Spyderco Military Fluted & Rubicon

Kvalitet i toppklass

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Asus Maximus VIII Hero

Fractal Design Define S

Riskokare

Visa signatur

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700k@4.6Ghz@H115i | ASUS RTX 3080 TUF OC | Corsair Dominator 16GB | Corsair AX860

Permalänk

Två monsternallar från Stefan Thunström i Sundsvall ^^ såå fina och gosiga.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Finglugg.

Permalänk
Medlem

Mitt favorit album från dessa.

Dessa åker på volvon kommer från verkstaden.

För retro datorn så att jag har en gameport...mest för att jag ska få ljud i dator fanskapet.

Allt detta i samma paket. Pistolen har "Recoil Action" och en pedal.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Mycket fin, är det den versionen som kostar runt 4 k?

Permalänk
Medlem

@Eldorado: Yes box, gav 3799 för den, blev lite billigare med en förhandsbokning i nästan ett år

Lätt värt det om man gillar samlar objekt och StarCraft

Visa signatur

| Intel i2500k | 16g Ram | ASUS ROG STRIX RX460 |

Permalänk
Medlem

En ny mus då den gamla gick sönder när jag försökte modifiera den.. 8-)

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Ser att det är fler som tycker det är roligt med knivar så delar med mig av några av mina senaste inköp på den fronten.

Andre De Villiers Knives Tac Butcher Gen 3 Folding 3.75" S35VN Wharncliffe Black Stonewash Blade and Titanium Handles

TOPS Knives Steel Eagle 107DESEE Knives

ESEE Knives Junglas Machete

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Två monsternallar från Stefan Thunström i Sundsvall ^^ såå fina och gosiga.

http://i.imgur.com/4V1HTcs.jpg

@Tinardirith:

Jag måste bara få fråga hur mycket du fick ge för dom två ?
Dom är ju helt underbara!

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Lite sent att posta det nu då det redan har byggds in men införskaffat för ett särskild Simrace Rig i en liten mITX jag hade sedan tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Blåtandshörlurar från Ebay för dryga hundralappen. Som förpackningen antyder är tyvärr basen "explosive" men det värsta gick att eq:a bort. Själva lurarna är gjorda i metall vilket gör att de känns otroligt högkvalitativa, kabeln är väldigt lätt men känns ändå hyfsat tålig. Hade dock inte skadat om den var lite tjockare. Ingen Jaybird-kvalité kanske (även om det inte är långt ifrån) men för 100 spänn kan jag verkligen inte klaga. Hade varit nöjd för 300 om inte ännu mer.

Bra med tillbehör också.

Öppna för bild

Nämnde jag förresten att de är magnetiska?

Öppna för bild

Och en närbild bara för att.

Öppna för bild
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Liv&helvete:

@Tinardirith:

Jag måste bara få fråga hur mycket du fick ge för dom två ?
Dom är ju helt underbara!

Det var inget pris utsatt på de jag var intresserad av så jag skrev och frågade vilka av ett par stycken som fanns kvar och till vilket pris. Ca 900:-/st på de där men fick ett vääldigt snällt paketpris på 1200:-. Han fixar frakt också om man inte kan besöka honom i Sundsvall, mina kom fram hela. Så det är bara att skriva till honom och fråga om de du är intresserad av så kommer ni nog fram till något som passar

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Blåtandshörlurar från Ebay för dryga hundralappen. Som förpackningen antyder är tyvärr basen "explosive" men det värsta gick att eq:a bort. Själva lurarna är gjorda i metall vilket gör att de känns otroligt högkvalitativa, kabeln är väldigt lätt men känns ändå hyfsat tålig. Hade dock inte skadat om den var lite tjockare. Ingen Jaybird-kvalité kanske (även om det inte är långt ifrån) men för 100 spänn kan jag verkligen inte klaga. Hade varit nöjd för 300 om inte ännu mer.

http://i.imgur.com/uSt3Svy.jpg

Bra med tillbehör också.

Nämnde jag förresten att de är magnetiska?

Och en närbild bara för att.

Vill du länka dem på ebay?

Skrivet av Tinardirith:

Det var inget pris utsatt på de jag var intresserad av så jag skrev och frågade vilka av ett par stycken som fanns kvar och till vilket pris. Ca 900:-/st på de där men fick ett vääldigt snällt paketpris på 1200:-. Han fixar frakt också om man inte kan besöka honom i Sundsvall, mina kom fram hela. Så det är bara att skriva till honom och fråga om de du är intresserad av så kommer ni nog fram till något som passar

Från vem?

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Vill du länka dem på ebay?
Från vem?

#15970063

Permalänk
Medlem

@liorcifer:
Var beställer du ifrån?

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

@bakgrund de lurarna såg intressanta ut för en fattig student. Har du lust att länka till säljaren?

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Vill du länka dem på ebay?
Från vem?

Skrivet av Release:

@bakgrund de lurarna såg intressanta ut för en fattig student. Har du lust att länka till säljaren?

Finns en hyperlänk i mitt ursprungliga inlägg om ni trycker på "ebay", men förstår att det är lätt att missa. Här köpte jag mina: http://www.ebay.com/itm/Awei-A920BL-Smart-Wireless-Bluetooth-...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Finns en hyperlänk i mitt ursprungliga inlägg om ni trycker på "ebay", men förstår att det är lätt att missa. Här köpte jag mina: http://www.ebay.com/itm/Awei-A920BL-Smart-Wireless-Bluetooth-...

Sorry, mobilskadad, är så van vid att se företagsnamn och siffror autohyperlänkade att jag inte ser dem längre. Tack för förtydligandet.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Skrivet av Zyzlite:

Från vem?

Va? Från vem vadå?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

@Tinardirith:
Fick svar

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Blåtandshörlurar från Ebay för dryga hundralappen. Som förpackningen antyder är tyvärr basen "explosive" men det värsta gick att eq:a bort. Själva lurarna är gjorda i metall vilket gör att de känns otroligt högkvalitativa, kabeln är väldigt lätt men känns ändå hyfsat tålig. Hade dock inte skadat om den var lite tjockare. Ingen Jaybird-kvalité kanske (även om det inte är långt ifrån) men för 100 spänn kan jag verkligen inte klaga. Hade varit nöjd för 300 om inte ännu mer.

http://i.imgur.com/uSt3Svy.jpg

Bra med tillbehör också.

Nämnde jag förresten att de är magnetiska?

Och en närbild bara för att.

Är micken bra på dessa, samt hur lång tid tog frakten? Funderar på att beställa ett par.

tillägg
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Det var inget pris utsatt på de jag var intresserad av så jag skrev och frågade vilka av ett par stycken som fanns kvar och till vilket pris. Ca 900:-/st på de där men fick ett vääldigt snällt paketpris på 1200:-. Han fixar frakt också om man inte kan besöka honom i Sundsvall, mina kom fram hela. Så det är bara att skriva till honom och fråga om de du är intresserad av så kommer ni nog fram till något som passar

@Tinardirith:

Jo, jag fick tag på honom själv på Facebook. Och jag har själv lagt in en beställningen på en utav hans nallar.
Dom är verkligen udda. Men charmiga.

Jag får verkligen tacka för tipset!

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kattus:

Är micken bra på dessa, samt hur lång tid tog frakten? Funderar på att beställa ett par.

Frakten var snabb för att vara från Kina, beställde 22 Januari, kom fram idag.

Har inte provat mikrofonen tyvärr, men enligt vissa recensioner på Amazon ska den vara duglig. Citerar några meningar från flera recensioner:

Skrivet av John.P:

The mic seems to be seems to be of good quality; other parties on the phone call seems to have no difficulty understanding me.

Skrivet av Adam Brewer:

Audio and Mic where spot on.

Skrivet av Alemano:

mic seems to be good as people do not complain about the noise in the background - I work in a very noisy place, but noise cancellation - no.

Skrivet av Jem D:

The music and mic is clear.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Fått hem min lilla "lådöppnar" kniv

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |