Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SUMITOMO:

Min ska vara skickad, köpte även en Pioneer P2 där för några månader sedan som va prissänkt från 9000kr någonting för 4600kr

Permalänk
Medlem

Någon som fått koden till Seagate-diskarna att fungera? Eller gäller den inte längre?
"Seagate Ironwolf 4TB 1032:- med kod: KMP20GRW"

Hittade länken till koden och det gällde bara Kingston och Hyper-x.
Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

@f@boy: Seagate verkar vara borttagen från kampanjbladet på hemsidan idag. Jag tog hem 2x 4TB barracuda igår med rabatt.

Permalänk
Medlem

@windblownsnow: Ja seagate samt ett par andra försvann vid midnatt inatt då jag klickade hem 1 2TB firecuda och en 2TB Barracuda för knappa 1279:- med frakt inräknat strax innan kampanjen tog slut.

Var sugen på 4TB diskarna jag med. Men såg att det även fanns vissa diskar med ytterliggare nedsatt pris.
8% rabatt på firecudan samt 5% rabatt på 2tb barracuda utöver 20% koden man använder i kassan.

Sällan sett så billiga diskar och valet blev så då, Firecudan kommer användas för spel och Barracuda för förvaring.
Samt att jag redan har en 2TB barracuda, vilket gör det möjligt att raida dom.
Så det blev så istället för en 4TB.

Kommer nog funka finfint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

4990:- exkl. frakt för ett ASUS 1070 TI får väl ses som ett fynd med tanke på dagens prisnivå på grafikkort. Ett plus(?) är att man får chansen att stödja en mindre handlare (som kan behöva slantarna till att uppdatera hemsidan). http://www.mrpc.se/product_info.php?products_id=2634

Jag skulle snarare avråda från det. Enligt många kommentarer är varorna som säljs gråimport vilket innebär att vissa tjänster inte fungerar i Sverige och det kan även uppstå problem vid garantiärenden på grund av det. Det styrks rätt tydligt både av priserna och deras hänvisning till tillverkaren vid garantiärenden.

Större butiker som t.ex. El-Giganten sysslar också med gråimport av många varor men det är en så pass stor aktör att de kan skriva av utbytesenheter som goodwill vilket jag betvivlar att en liten butik i Sunne gör. Vid gråimport gäller ofta andra garantivillkor och kan t.ex. handla om att produkten måste skickas tillbaka till 'ursprungslandet' för reparation. Som kund har man rätten på sin sida då butiken är skyldig att åta sig garantiärenden men det innebär ju inte att det kommer att vara en smärtfri process.

Man avgör själv om man vill handla där eller ej men man bör vara medveten om riskerna och personligen tycker jag bara att det känns dumsnålt. Är det för bra för att vara sant så är det oftast så och det finns ju givetvis en anledning till att de kan sälja korten en tusenlapp billigare än deras konkurrenter och det handlar inte om marginaler...

Notera även deras värdelöst formulerade köpvillkor som bryter mot distansavtalslagen då de kräver att förpackningen är oöppnad för att man ska kunna nyttja den lagstadgade ångerrätten. Det nämns i samma stycke som berör licenskoder och dylikt men är uselt formulerat och svårt att tolka vad de menar. Samma sak längre ner på sidan under rubriken 'öppet köp', även där väldigt otydligt formulerat.

Dessutom en butik som bedriver näthandel och endast erbjuder Paypal som betalningsalternativ. Nej, tack för tipset men det här var nog ingen vidare bra butik.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag skulle snarare avråda från det. Enligt många kommentarer är varorna som säljs gråimport vilket innebär att vissa tjänster inte fungerar i Sverige och det kan även uppstå problem vid garantiärenden på grund av det. Det styrks rätt tydligt både av priserna och deras hänvisning till tillverkaren vid garantiärenden.

Större butiker som t.ex. El-Giganten sysslar också med gråimport av många varor men det är en så pass stor aktör att de kan skriva av utbytesenheter som goodwill vilket jag betvivlar att en liten butik i Sunne gör. Vid gråimport gäller ofta andra garantivillkor och kan t.ex. handla om att produkten måste skickas tillbaka till 'ursprungslandet' för reparation. Som kund har man rätten på sin sida då butiken är skyldig att åta sig garantiärenden men det innebär ju inte att det kommer att vara en smärtfri process.

Man avgör själv om man vill handla där eller ej men man bör vara medveten om riskerna och personligen tycker jag bara att det känns dumsnålt. Är det för bra för att vara sant så är det oftast så och det finns ju givetvis en anledning till att de kan sälja korten en tusenlapp billigare än deras konkurrenter och det handlar inte om marginaler...

Notera även deras värdelöst formulerade köpvillkor som bryter mot distansavtalslagen då de kräver att förpackningen är oöppnad för att man ska kunna nyttja den lagstadgade ångerrätten. Det nämns i samma stycke som berör licenskoder och dylikt men är uselt formulerat och svårt att tolka vad de menar. Samma sak längre ner på sidan under rubriken 'öppet köp', även där väldigt otydligt formulerat.

Dessutom en butik som bedriver näthandel och endast erbjuder Paypal som betalningsalternativ. Nej, tack för tipset men det här var nog ingen vidare bra butik.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, det innebär heller inte att det kommer vara en smärtsam process. Som konsument, i Sverige, som handlar av en svensk näringsidkare har man tre års reklamationsrätt gällande ursprungsfel. Det är för mig det viktigaste, men om man känner sig osäker på vilka rättigheter man har så är det självklart bättre att avstå. Då bör ditt inlägg vara uppskattat!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Nej, det innebär heller inte att det kommer vara en smärtsam process. Som konsument, i Sverige, som handlar av en svensk näringsidkare har man tre års reklamationsrätt gällande ursprungsfel. Det är för mig det viktigaste, men om man känner sig osäker på vilka rättigheter man har så är det självklart bättre att avstå. Då bör ditt inlägg vara uppskattat!

Som sagt, man har rätten på sin sida men bara för att vi har ett starkt konsumentskydd betyder det inte att alla handlare följer rådande lagar. Vill man chansa och förhoppningsvis spara en slant är man naturligtvis fri att göra det men jag kan nästan garantera att man kommer att få äta upp det om man vill åberopa garantin om något år eller två om man ens får någon vara över huvud taget.

Det skulle vara kul att höra hur de kan hålla så pass låga priser och samtidigt erbjuda samma garantivillkor osv. som övriga ÅF. Vissa mindre firmor som t.ex. Vellinge PC verkar sälja lockvaror utan förtjänst för att förhoppningsvis även få till merförsäljning och de ligger någon hundring eller två lägre i pris men den här butiken stinker lång väg.

Det finns dessutom en hel del frågetecken kring deras omdömen. Alla topprecensioner är från anonyma konton utan några andra omdömen. Kunderna som gett ett OK betyg anger ett par dagars leveranstid vilket även anges på hemsidan men en fullpottsrecension påstår att de skickat en vara torsdag 21/12 med leverans fredag 22/12, dvs. mitt uppe i julhelgen och en leveranstid som nästan ingen annan aktör kan erbjuda.

Ganska negativa omdömen överlag och bottenbetygen nämner väldigt allvarliga brister. Därefter total tystnad under hela 2017 och plötsligt börjar det dimpa ner ett gäng toppbetyg som av någon märklig anledning publiceras relativt tätt, av en slump i samband med att de listar sig som billigast i Sverige på iPhone X, LG OLED och en massa annan ny, dyr teknik. Prissänkningarna är inte ens registrerade i Prisjakts historik så det är möjligt att samtliga av dessa priser lagts in under dagen. Överdrivna kommentarer som den där någon 'nästan hoppas att min äldsta dator går sönder snart så jag får köpa en ny av er'.

Det luktar väldigt unket...

Just förfarandet med att lägga sig som billigast på prisjakt samtidigt som man lägger ett gäng fejkade positiva recensioner är ganska vanligt bland bluffirmor på Prisjakt och dyker ofta upp kring jul. Den här firman har visserligen funnits länge och verkar ha en fysisk butik men det ringer rätt skapliga varningsklockor, särskilt när det enda betalningsalternativet är förskottsbetalning. Det kanske går lite knackigt och man vill håva in så mycket som möjligt innan man försvinner? Eller så är det bara jag som är cynisk men varför chansa? Vad är oddsen att en skitbutik i de Värmländska skogarna kan pressa priserna lägre än El-Giganten som är Nordens största elektronikkedja, på närmare 500 produkter dessutom?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Cdon kör med "Fotovecka" nu med lite gott och blandat!

Kan tipsa varmt om denna rygga av Peak Design: Peak Design BB-20-BL-1 Kameraväska 20L Charcoal för 976kr med rabattkoden xYt3xuLV
Närmast på prisjakt som har den i lager tar: 2390kr

Rymmer kamera + 3-4 Objektiv och en 15" laptop och en 11" padda.

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Det blev en sådan till mig, och jag är inte en fotograf heller.

Mitt argument till mitt köp - väldigt smidig för att vara en ryggsäck och ser inte så tung och klumpig som andra ryggsäckar i samma prisklass gör. Bör funka perfekt för bl.a. cykling, vid resor på flyget m.m. Se t.ex. denna video:

https://www.youtube.com/watch?v=3f6cBUx6L0g

F.ö. står det så här på hemsidan också:

For Cameras, Or Not

The Everyday Backpack is designed to not only meet the carry needs of photographers, but also travelers, commuters, adventurers, and everyone in-between.

https://www.peakdesign.com/everyday-backpack

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Det blev en sådan till mig, och jag är inte en fotograf heller.

Mitt argument till mitt köp - väldigt smidig för att vara en ryggsäck och ser inte så tung och klumpig som andra ryggsäckar i samma prisklass gör. Bör funka perfekt för bl.a. cykling, vid resor på flyget m.m. Se t.ex. denna video:

Köpte en jag med.

Har kört med Everyday Messenger sedan den kom ut och är riktigt nöjd. Kör den till och från jobbet (när jag inte behöver jobb datorn) och kan rekommendera den om någon vill ha en bra messenger bag.

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Jag fotograferar och har sedan tidigare använt mig av Peak Design Messenger (deras axelväska) och kan inget annat än att rekommendera denna serie. Kvaliten är suverän och den rymmer så mycket! Verkligen en genomtänkt väska som passar de flesta behoven och för det här priset så kunde jag inte hålla mig, blev denna rygga för mig med

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Blev motsvarande messenger väska för mig! http://cdon.se/hemelektronik/peak-design-everyday-messenger-15-ash-p40236366,

Fotograferar inte jag heller men den kan bli en mycket trevlig jobb och resa väska! Tack för tipset!

Visa signatur

"Where lightning strikes once, ninja strikes twice"

Permalänk
Medlem

Inbillar mig att Everyday Backpack är lite för "smart" med resultatet att det blir jobbigt att använda den. Hade en slingväska för många år sedan men det blev onödigt jobbigt att försöka fiska upp kameran från sidan. Gick därför över till en mer "traditionell" kameraryggsäck där man öppnar upp hela baksidan och får tillgång till allt på en gång.

Vore intressant att se en djupgående recension av någon som använt väskan under en väldigt lång period.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Jag sökte på test av ryggsäckar på internet och hittade Peak Design. En amerikansk bloggare kallade den "världens bästa ryggsäck", kanske att ta i men jag fick ett enormt ha-begär och köpte en på Cdon.

Jag har använt den större ryggsäcken (30 liter) under ett år och är mycket belåten. Jag använder den dagligen och har ca 2-3kg grejor i den är den är "tom" + en vattenflaska på 7dl. Väskan i sig är lite tyngre (1,6kg) än de flesta andra ryggsäckar i samma storlek så det blir mycket att bära på, men den är bekväm. Den rymmer ganska mycket om man använder "extrautrymmet" längst upp, vilket gör att ryggsäcken får en fyrkantig form sedd från sidan, till skillnad från det "strömlinjeformade" utseende den vanligtvis har.

Den är amerikansk-designad men tillverkad i Vietnam (!) Kvalitetskänslan är mycket hög, liksom priset (ca 3 000kr är normalpriset), men det kostar att ligga på topp.

Det finns några medfäljande tillbehör som gör den lämplig som kameraväska (fackindelning), men jag använder den som vanlig EDC-ryggsäck. Den är mycket skickligt designad och det finns MÅNGA små fiffiga detaljer; bröstrem, packremar, öppningar, låsningar, en reflex på undersidan och mycket annat så det kan löna sig att läsa medföljande informationsblad. Den är kanske inte den perfekta ryggsäcken, men den är den bästa jag provat, dessutom ser den ganska snygg och diskret ut när man "går på stadens gator som en vanlig man" och inte kutar omkring i naturen som en annan skogstomte. Den verkar också vara vatten- och smutsavstötande och ser fortfarande ut som ny efter ett år.

Om man har höga krav och vill ha en snygg ryggsäck är den ett bra val. Men om man vill ha en ryggsäck för aktivt fotograferande eller skogsliv skulle jag nog titta på något annat. Den passar bättre på tunnelbanan, Stureplan eller universitetet än på fjällsemestern. (Och den levereras i något som ser ut som en sopsäck. Märkligt.)

Eftersom jag är så nöjd med ryggsäcken funderar jag på att prova några av fototillbehören, bland annat kamerafästen som man sätter på bärremmarna.

Permalänk
Medlem

Blev ett köp av ryggsäcken också för min del. Fotograferar lite och tar gärna med kameran på semestrar så tänkte det kunde vara värt att testa. Speciellt med tanke på priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Skrivet av Icte:

Det blev en sådan till mig, och jag är inte en fotograf heller.

Mitt argument till mitt köp - väldigt smidig för att vara en ryggsäck och ser inte så tung och klumpig som andra ryggsäckar i samma prisklass gör. Bör funka perfekt för bl.a. cykling, vid resor på flyget m.m. Se t.ex. denna video:

https://www.youtube.com/watch?v=3f6cBUx6L0g

F.ö. står det så här på hemsidan också:

For Cameras, Or Not

The Everyday Backpack is designed to not only meet the carry needs of photographers, but also travelers, commuters, adventurers, and everyone in-between.

https://www.peakdesign.com/everyday-backpack

Jag är fotograf

Peak Design gör överlag VÄLDIGT bra saker, bra kvalité och genomtänkta lösningar.
Äger deras messengerbag i samma serie, väldigt sleak, och känns som den håller hög kvalité. Inte använt den mycket tyvärr då den är lite för liten för min utrustning. Jag är övertygad om att ryggsäcken fungerar bra för daglig användning även om man inte är fotograf.

Permalänk
Avstängd

Mög

Jag missade ryggsäcken... Jag har Everyday Messenger 13 och är störtnöjd, ville ha ryggsäcksvarianten också.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd

Dustin har iPaden för 2790 igen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasloow:

Fotograferar jag? Nej. Men den väcker ett starkt ha begär.
Någon som vet hur denna är som daily carry och carry-on för flyg?

Carry-on väska är väl även kallad kabinryggsäck? Inet har en sådan. Den ska ha anpassade mått som handbagage.
I min mening föredrar jag mer den fyrkantiga designen istället för småfack som öppnas på sidan.
https://www.inet.se/produkt/2900129/deltaco-15-6-kabinryggsac...

Permalänk

Söker billig HDD

Missade rean på HDDs, och min 2TB kraschade igår :/
Någon som har koll på något nytt erbjudande?

Permalänk
Medlem

30 liters?

Skrivet av tBiorrith:

Carry-on väska är väl även kallad kabinryggsäck? Inet har en sådan. Den ska ha anpassade mått som handbagage.
I min mening föredrar jag mer den fyrkantiga designen istället för småfack som öppnas på sidan.
https://www.inet.se/produkt/2900129/deltaco-15-6-kabinryggsac...

Inets påminner om Tortugas ryggsäck (https://www.tortugabackpacks.com/products/outbreaker-travel-b...) som jag stirrat på under flera år.

Synd att jag missade den där Peak-väskan på 20L också... får hoppas att den dyker upp här igen snart.

Edit: Jag började titta på 30L ryggsäcken, då den finns kvar.
Är det någon som vet hur CDONs Öppet Köp fungerar? Är det som Elgiganten, Dustin eller NetonNet? Pröva 14 (eller 30) dagar och returnera om du inte är nöjd. Tänkte maila CDON, men det är så oerhört långsamma på att svara.

Edit 2: Rabattkoden verkar nu bara ge 30 procent rabatt. Rabattkoden xYt3xuLV måste ha gett närmare uppemot 65 procents rabatt. Eller var priset billigare på 20 L ryggsäcken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Inets påminner om Tortugas ryggsäck (https://www.tortugabackpacks.com/products/outbreaker-travel-b...) som jag stirrat på under flera år.

Synd att jag missade den där Peak-väskan på 20L också... får hoppas att den dyker upp här igen snart.

Edit: Jag började titta på 30L ryggsäcken, då den finns kvar.
Är det någon som vet hur CDONs Öppet Köp fungerar? Är det som Elgiganten, Dustin eller NetonNet? Pröva 14 (eller 30) dagar och returnera om du inte är nöjd. Tänkte maila CDON, men det är så oerhört långsamma på att svara.

Edit 2: Rabattkoden verkar nu bara ge 30 procent rabatt. Rabattkoden xYt3xuLV måste ha gett närmare uppemot 65 procents rabatt. Eller var priset billigare på 20 L ryggsäcken?

Den var redan nersatt i pris, sedan 30% på det.
Om du bor i Stockholm kan du alltid gå in på scandinavianphoto och kolla om du kan känna/klämma på väskan. då det ser ut som att denna i alla fall finns i lager: https://www.scandinavianphoto.se/produkt/1015206329/peak-desi...

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem

Var det någon som fick sitt Asus Prime B360M-A från Computersalg? Beställde inget själv så vill veta i efterhand om det var ett misstag.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bakgrund:

Var det någon som fick sitt Asus Prime B360M-A från Computersalg? Beställde inget själv så vill veta i efterhand om det var ett misstag.

Ordern blev annullerad

Permalänk

Samma med corsair minnena. Computersalg är ett enda stort skämt. Jag är 100% säker att det är medvetet satt i system att göra på det här viset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stumblebum:

Samma med corsair minnena. Computersalg är ett enda stort skämt. Jag är 100% säker att det är medvetet satt i system att göra på det här viset.

Exakt vad skulle de vinna på det? Mer än missnöjda "kunder"?

Permalänk

@Frispel: Ofta beställer man ju mer än en vara i stöten. Är det ett riktigt bra erbjudande och flera vettiga jämfört med andra butiker så beställer man ju ofta hela datorn från samma butik.

Om det inte är en medveten strategi varför är det just ComputerSalg som alltid drabbas av felaktiga priser och anullerade ordrar? Det är bara att läsa omdömena på prisjakt samt fråga sig själv varför de inte skickar en beställningsbekräftelse direkt. Utan skickar en "beställnings sammanfattning" vilket dessutom är särskrivet.

I sammanfattningen är de väldigt tydliga med att påpeka följande:

"Detta är inte en bekräftelse på beställningen, utan endast en kopia av de uppgifter som lagts in.
OBS! Köpet är bindande först när vi har skickat en bekräftelse på beställningen eller en faktura för köpet."

Ingen annan aktör arbetar på det här viset förutom ComputerSalg. Det är ett oseriöst bluff och båg-företag rakt igenom.

Man kan också fråga sig om inte delarn av omdömena på prisjakt är fejkade. Alla tycker att de är så jäkla snabba och har de bästa priserna och väljer att vara anonyma(Kund i nätbutik)

I call bullshit rakt igenom på dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stumblebum:

Samma med corsair minnena. Computersalg är ett enda stort skämt. Jag är 100% säker att det är medvetet satt i system att göra på det här viset.

Jag la själv en order på dem när de var på netsatt pris 3 min efter att personen skrev här i tråden och hämtade dem från posten idag. Kanske bara många som försökte köpa och att det inte fanns tillräckligt många exemplar för alla? Jag är nöjd med det hela från Computersalg i alla fall.

Glömde skriva "när de var på nedsatt pris".
Permalänk
Medlem

Platsar detta i fyndtråden tror ni?

Sänkt från 189 000 kr till endast 169 000 kr. https://www.inet.se/produkt/5300664/crucial-512gb-4x128gb-ddr...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patabata:

Oj, nytt lägstapris tror jag tom. Det enda som skulle kunna vara problematist vore ifall toysRus gick i konkurs och det uppstår problem med produkten.. Det borde väl gå att lösa ändå.