Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrilleerixon
Hur lång tid tar det innan ni svarar på en returförfrågan. Har inte fått svar på mitt mail på 3 dygn nu.

Hej!

Maila mig så kan jag kolla på saken, kötiderna på kundservice kan vara lite varierande beroende på vad det gäller. Finns på jm@dustin.se

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej Jüri. Jag tänkte bara fråga om ni har tänkt att ha telefonen Acer Liquid till försäljning. Det ser ut att bli otroligt prisvärd.
Android och 1 GHz processor för under 4000? Ja tack!

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DasErdbeerkuchen
Hej Jüri. Jag tänkte bara fråga om ni har tänkt att ha telefonen Acer Liquid till försäljning. Det ser ut att bli otroligt prisvärd.
Android och 1 GHz processor för under 4000? Ja tack!

Hej!

Har ingen info om det än så länge. Vi har fått fler förfrågan om den så vi håller ett öga på saken.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Ville kolla statusen för mitt moderkort som jag RMA:t. Nu ligger datorn i delar där hemma. Dammar och väntar.

Fakturanummer: 6028743
Moderkort: ASUS RAMPAGE II EXTREME X58 S-1366 ATX

Hade tänkt lägga en order på DELL U2410 ULTRASHARP 24# skärmen nu när det är kampanj. Hur länge håller kampanjen i sig? Har ni många i lager? Vill ju få skärmen samtidigt som jag får tillbaks ett nytt moderkort.

Mvh

armind

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Ville kolla statusen för mitt moderkort som jag RMA:t. Nu ligger datorn i delar där hemma. Dammar och väntar.

Fakturanummer: 6028743
Moderkort: ASUS RAMPAGE II EXTREME X58 S-1366 ATX

Hade tänkt lägga en order på DELL U2410 ULTRASHARP 24# skärmen nu när det är kampanj. Hur länge håller kampanjen i sig? Har ni många i lager? Vill ju få skärmen samtidigt som jag får tillbaks ett nytt moderkort.

Mvh

armind

Hej!

Kortet kom till vår returavdelning igår och skickades vidare till distributörens testavdelning tidigt imorse. Om allt rullar på så får vi ett besked om åtgärd inom ett par arbetsdagar.

Ang. skärmen så kommer vi köra den ett tag till i alla fall, har tyvärr inga exakta uppgifter. Tillgängligheten har inte varit något problem (i alla fall inte hittills).

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Hedersmedlem

Hejsan,
Jag skulle vilja se en mer avancerad filtreringsfunktion.
Jag vill t.ex kunna filtrera ut laptops med LED-skärmar, kameraoptik med stabilisering, möss med lasersensor, hårddiskar med x MB cache osv. listan kan ju göras enorm men detta borde ge ett hum om vad jag är ute efter.
Jag inser ju att det är massor med arbete som ska till från er sida, men det skulle underlätta jättemycket när man söker efter produkter.
Prisjakt är ett bra exempel vad gäller filtreringsfunktionen. Nog för att deras system kan vara lite overkill för eran del, men någonting åt det hållet vore toppen om ni kunde fixa.
Det vore snällt om du ville framföra detta förslaget till rätt person(er) så det kan utvärderas och brainstormas lite.

Mvh
Erik

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
Hejsan,
Jag skulle vilja se en mer avancerad filtreringsfunktion.
Jag vill t.ex kunna filtrera ut laptops med LED-skärmar, kameraoptik med stabilisering, möss med lasersensor, hårddiskar med x MB cache osv. listan kan ju göras enorm men detta borde ge ett hum om vad jag är ute efter.
Jag inser ju att det är massor med arbete som ska till från er sida, men det skulle underlätta jättemycket när man söker efter produkter.
Prisjakt är ett bra exempel vad gäller filtreringsfunktionen. Nog för att deras system kan vara lite overkill för eran del, men någonting åt det hållet vore toppen om ni kunde fixa.
Det vore snällt om du ville framföra detta förslaget till rätt person(er) så det kan utvärderas och brainstormas lite.

Mvh
Erik

Hej!

Detta har varit aktuellt ganska länge nu, och jag tror inte att du behöver vänta allt för länge innan du hittar den funktionen hos oss.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag undrar om du har någon koll på när http://www.dustinhome.se/pd_5010333579.aspx? kommer in i lager?

//Splish

Visa signatur

Sugen på en tråkig ordvits?
Fråga mig!

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Splish
Hej!

Jag undrar om du har någon koll på när http://www.dustinhome.se/pd_5010333579.aspx? kommer in i lager?

//Splish

Hej!

Tyvärr inga datum mer än det som anges, dvs ETA 14:e december. Då distributören inte har satt ut något nytt datum för leverans så kan jag inte kommentera sannolikheten av att 14:e dec kommer att hålla, men så fort vi har ett nytt datum så publiceras det. Skulle det nya datumet avvika radikalt från 14:e dec så meddelas de som väntar på produkten via mail.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Då var det snart jul, kör ni favorit i repris i år igen med julklappsutdelning?

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
Då var det snart jul, kör ni favorit i repris i år igen med julklappsutdelning?

Kanske försöka fixa problematiken från andra år med många "nya" kunder som köper något billigt osv, kanske sätt en minimum gräns på köpbelopp för att kunna få julklappen eller något, eller?

Permalänk
Dustin AB

Vi får se hur det blir med julklapparna, väntar på besked om vad som gäller i år.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Vi får se hur det blir med julklapparna, väntar på besked om vad som gäller i år.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

MIssade det förra året, och hade förväntat mig att saker som t.ex dustinmusmattor skulle delas ut, tro att jag blev jävligt förvånad och självhatande när jag såg vad det var som delades ut..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aser
Kanske försöka fixa problematiken från andra år med många "nya" kunder som köper något billigt osv, kanske sätt en minimum gräns på köpbelopp för att kunna få julklappen eller något, eller?

Eller bara att endast kunder som handlat "under året" kan vara med i tävlingen, dvs du måste köpt något senast någon dag innan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Vi får se hur det blir med julklapparna, väntar på besked om vad som gäller i år.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Något jag gärna skulle se är julkalender, med lite extrapris på en vara varje dag Det ger julklappstips om inte annat, och är det då enkelt att bara klicka på bilden och köpa, ja då väljer man ju att köpa det hos er

Jag har i princip gått över helt till dustin när det gäller inköp av datorer/teknik, men något jag stör mig på nu är att om jag är inloggad (har studentkonto) kan jag omöjligen komma till den ordinarie startsidan och se "julfynd" och sådant. Klickar jag nere i högra hörnet på "ordinarie startsida" laddar den om studentsidan. Inget stort problem i sig men det är mysigt att kunna surfa på julsidorna och handla nu när julen närmar sig.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Hela min dator kommer från dustin - Nästa kommer troligtvis också komma därifrån.

Nej men jag kan verkligen inte se nånting ni kan förbättra.
Jag betalar gärna en liten extra slant för att få köpa från dustin.
Frakten går på någon dag, och servicen är underbar. Mitt moderkort
gick sönder (dåligt exemplar), bara att skicka tillbaka och få ett nytt.

Grattis till bästa service enligt mig och alla andra i detta hus.

EDIT: Ändrade stavfel.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Dustin AB

Hej!

Tack för alla synpunkter, allting vidarebefodras givetvis i vanlig ordning :).

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Hedersmedlem

Nej sluta med julklapparna. Alltid dom mest lömska typerna som får era jättevinster genom att manipulera ert systemet.
Eller kanske införa ett system där man signa upp sig för en vanlig lott och minimum belopp som man måste handlat för under året. Sen vanlig dragning :P.

Äsch nu när jag ändå är inne i tråden.
Har du statistiken på hur många Nokia E52 som kommer tillbaks för garantiärende hos er? Jag är jäkla sugen o köpa den, med oroar mig över problemen som flera nämner på olika forum.

Som alltid trevligt att företag svarar på forum. Har på senaste tiden märkt att Twitter är rätt trevligt där företag nyttjar den i "rimlig" mån (ingen spam, men inte heller inaktiv).

Permalänk
Medlem

OM jag beställer en Corsair H50 kylare av er kommer jag då få monteringskitt till 1156 då? Sen en fråga till, När kommer 5870 och 5970 in i lager, spelar ingen roll vilken tillverkare!

Permalänk
Medlem

finns det någon speciel anledning till att inte norco rpc-4020 http://www.dustin.se/pd_5010367050.aspx finns hos dustinhome medans alla dem andra från norco finns där?

sen undrar ja hur tillgången på dessa chassin kommer vara har ni bara tagit in några enstaka eller rör de sig om nån pall per moddell åtminstone

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
Har du statistiken på hur många Nokia E52 som kommer tillbaks för garantiärende hos er? Jag är jäkla sugen o köpa den, med oroar mig över problemen som flera nämner på olika forum.

Hej! Tyvärr inte, då alla ärenden hanteras direkt via Nokias servicepartners.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kn00d
OM jag beställer en Corsair H50 kylare av er kommer jag då få monteringskitt till 1156 då? Sen en fråga till, När kommer 5870 och 5970 in i lager, spelar ingen roll vilken tillverkare!

Hej! Som jag har uppfattat saken så har CorsAir inte fått med 1156 brackets i alla kartonger, men de ska ingå, så får man inte med en sådan så är det bara att kontakta oss så fixar vi det. 5870 och 5970 är mer eller mindre obekräftade, tyvärr. Vi postar de ETA-datum vi får (som baseras oftast på de datum som distributörerna får från tillverkarna).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elyxiator
finns det någon speciel anledning till att inte norco rpc-4020 http://www.dustin.se/pd_5010367050.aspx finns hos dustinhome medans alla dem andra från norco finns där?

sen undrar ja hur tillgången på dessa chassin kommer vara har ni bara tagit in några enstaka eller rör de sig om nån pall per moddell åtminstone

Hej! RPC-4020 är ett serverchassi som primärt riktas mot Dustin AB's kundgrupp. Önskar du beställa ett sådant på Dustin Home så kan du kontakta oss via t.ex. telefon / mail så kan vi ordna det. Dessa chassin beställs en och en.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Har ni väldigt tung belastning på supporten? La en order i söndags som jag hämtade ut i onsdags, dock så var en av varorna fel och jag mailade på en gång om det. 48 timmar senare och inget svar, hade hoppats på att få ut en retursedel innan helgen. :-/

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Har Dustinhome specialerbjudanden för Sweclockers-medlemmar?

Permalänk
Medlem

Fraktfritt för Sweclockers vore gött

Annars uppgifter om steppings på processorer väldigt uppskattat. Jag ska köpa en Q9550 som ni för tillfället har kampanj på (1990kr), men jag köper den hellre på webhallen för 2300kr för att undvika problem om jag skulle beställa från er och få fel stepping.

Risken att få den gamla steppingen är inte så stor, varför desto värre att få den.

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har funderat på att köpa ett par v-moda vibes nu lagom till jul och de billigaste har ni. Dock är det inte mindre än tre olika priser på vad som ser ut att vara exakt samma hörlurar, bara olika färger

Så jag undrar om det är någon skillnad mellan lurarna eller varför de inte har samma pris när det är samma modell?
Känns ju onödigt att betala 100 SEK mer bara för att få en annan färg.

Tack på förhand!

Visa signatur

Dell Studio XPS 1640 -> C2D P8600 || Radeon HD4670 1GB || 4GB DDR3 RAM

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [vEX]
Har ni väldigt tung belastning på supporten? La en order i söndags som jag hämtade ut i onsdags, dock så var en av varorna fel och jag mailade på en gång om det. 48 timmar senare och inget svar, hade hoppats på att få ut en retursedel innan helgen. :-/

Kan nog vara så, och december - januari är historiskt de månader med tyngst belastning. Maila mig om det är så att du inte fått svar, så fixar jag det som fixas skall.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalleswe
Hejsan,

Har Dustinhome specialerbjudanden för Sweclockers-medlemmar?

Inte i dagsläget.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antzo
Fraktfritt för Sweclockers vore gött

Annars uppgifter om steppings på processorer väldigt uppskattat. Jag ska köpa en Q9550 som ni för tillfället har kampanj på (1990kr), men jag köper den hellre på webhallen för 2300kr för att undvika problem om jag skulle beställa från er och få fel stepping.

Risken att få den gamla steppingen är inte så stor, varför desto värre att få den.

Det är tyvärr omöjligt att garantera en viss stepping så länge CPU-tillverkarna släpper CPUer med olika steppings under samma artikelnummer. Så länge inte distributörer och tillverkare inte skiljer de åt så kan inte vi heller göra det. Att manuellt besikta varje CPU som anländer på vårt lager är mer eller mindre omöjligt med tanke på vilka kvantiteter det handlar om, samt vilka leveranstider som ska hållas. Även om vi vet att vi de facto inte har några gamla CPUer på hyllan så kan vi inte lova att vi aldrig kommer skeppa några CPUer med den gamla steppingen, då vi inte kan garantera att alla CPUer vi får in med nya leveranser har den nya steppingen.

Beställer du CPUn som privatperson så har du ångerrätt ifall du inte skulle vara nöjd med den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalasta
Hejsan!

Jag har funderat på att köpa ett par v-moda vibes nu lagom till jul och de billigaste har ni. Dock är det inte mindre än tre olika priser på vad som ser ut att vara exakt samma hörlurar, bara olika färger
http://img268.imageshack.us/img268/3952/vmodavibe.jpg
Så jag undrar om det är någon skillnad mellan lurarna eller varför de inte har samma pris när det är samma modell?
Känns ju onödigt att betala 100 SEK mer bara för att få en annan färg.

Tack på förhand!

Min gissning (utan att ha någon fakta bakom det) så ser det ut som att de helt enkelt kostar olika mycket i inköp och därför fått olika priser. Ska kolla upp det imorgon bitti och PM'a dig.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

okej, kan man lägga någon kommentar eller på något sätt kommunicera med den som plockar ihop det man köper eller liknande?

Visst kan det funka med ångerrätt, men risken att kanske behöva skicka fram och tillbaks 3ggr gör att jag hellre lägger 300kr extra och köper i en fysisk butik.

Ett kommentar system till beställningen vore uppskattat!

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Det är tyvärr omöjligt att garantera en viss stepping så länge CPU-tillverkarna släpper CPUer med olika steppings under samma artikelnummer. Så länge inte distributörer och tillverkare inte skiljer de åt så kan inte vi heller göra det. Att manuellt besikta varje CPU som anländer på vårt lager är mer eller mindre omöjligt med tanke på vilka kvantiteter det handlar om, samt vilka leveranstider som ska hållas. Även om vi vet att vi de facto inte har några gamla CPUer på hyllan så kan vi inte lova att vi aldrig kommer skeppa några CPUer med den gamla steppingen, då vi inte kan garantera att alla CPUer vi får in med nya leveranser har den nya steppingen.

Hej!
Jag tolkar det som att ni får information exakt vad processorn heter, men kan inte garantera detta mot kund?
Det finns ju de butiker som mer eller mindre visar produktinformationen som kommer direkt från distributören.
Typ såhär:

"
Intel® Celeron® Processor Family E3300

sSpec Number:SLGU4
CPU Speed:2.50 GHz
PCG:06
Bus Speed:800 MHz
Bus/Core Ratio:12.5
L2 Cache Size:1 MB
L2 Cache Speed:2.5 GHz

Package Type:LGA775
Manufacturing Technology:45 nm
Core Stepping:R0
CPUID String:1067Ah
Thermal Design Power:65W
Thermal Specification:74.1°C
VID Voltage Range:0.85V – 1.3625V

Box Order Code:
BX80571E3300
BXC80571E3300
"

Där ser man ju spec. I detta fall SLGU4. Då kan man alltså kolla upp denna modell och se exakt vad man får.
I vissa fall så skiljer sig ju processorerna ganska mycket trots samma "artikelnamn". Konstigt nog!
Och i dessa fall är det direkt avgörande att faktiskt veta exakt vilken modell man får. Detta gäller kanske framförallt i den lägre budgetklassen: celeron & pentium.
Det är alltså inte alltid en fråga enbart för överklockare.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Igelkott
Hej!
Jag tolkar det som att ni får information exakt vad processorn heter, men kan inte garantera detta mot kund?
Det finns ju de butiker som mer eller mindre visar produktinformationen som kommer direkt från distributören.
Typ såhär:

"
Intel® Celeron® Processor Family E3300

sSpec Number:SLGU4
CPU Speed:2.50 GHz
PCG:06
Bus Speed:800 MHz
Bus/Core Ratio:12.5
L2 Cache Size:1 MB
L2 Cache Speed:2.5 GHz

Package Type:LGA775
Manufacturing Technology:45 nm
Core Stepping:R0
CPUID String:1067Ah
Thermal Design Power:65W
Thermal Specification:74.1°C
VID Voltage Range:0.85V – 1.3625V

Box Order Code:
BX80571E3300
BXC80571E3300
"

Där ser man ju spec. I detta fall SLGU4. Då kan man alltså kolla upp denna modell och se exakt vad man får.
I vissa fall så skiljer sig ju processorerna ganska mycket trots samma "artikelnamn". Konstigt nog!
Och i dessa fall är det direkt avgörande att faktiskt veta exakt vilken modell man får. Detta gäller kanske framförallt i den lägre budgetklassen: celeron & pentium.
Det är alltså inte alltid en fråga enbart för överklockare.

Yup, men tar du t.ex. Q6600, den gick under order code BX80562Q6600 under hela livstiden och fanns både som SL9UM och SLACR. När SL9UM utgick och SLACR tog över så hade vi ju kunnat gå ut med att man skulle få en SLACR, men så länge vi inte manuellt inspekterade varje kartong som kom in så kunde vi inte garantera det, även om chansen att man skulle få en SLACR var 99,99%.

Det handlar inte så mycket om att man riskerar att få en "gammal" CPU när de inte ens tillverkas längre (speciellt inte med tanke på hur kort tid de flesta produkterna stannar på våra hyllor innan de åker iväg), utan mer om att vi inte kan garantera att du inte kommer få en om inte vi manuellt inspekterar samtliga CPU-kartonger som roteras genom våra system.

Jag förstår att det är en viktig poäng för många och jag kommer ha denna fråga som en stående punkt i bakhuvudet även framöver. I dagsläget är det bara lite alldeles för knepigt att sköta detta rent administrativt med bibehållen effektivitet, men vi alla försöker ju jobba mot bättre rutiner.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Nu är detta ett långskott om ni vill avslöja detta eller inte... Men hur länge kommer ni ha Intels Q9550 som kampanjvara? Jag hade tänkt beställa en sådan plus ett par TB-diskar, men det står och väger lite mot externa faktorer just nu.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

Hej,

Tänkte höra hur lång tid era serviceärenden brukar ta, skickade mitt moderkort som krånglat sen start i början på veckan... är väldigt sugen på att få en helt fungerande dator igen.

Ordernr: 7310915
GIGABYTE MA78GM-S2H HDMI SOCKET AM2+ M-ATX

Klockren support från Dustin!