Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Tack för svaret.

Skulle det vara möjligt att få ett mer utförligt svar? Är det standard idag att ni paketerar CD med kartonger avsedda för DVD, eller var det ett misstag? Innebär "att se över" att ni kommer börja använda förpackningar avsedda för CD igen och i så fall när?

Hej!
Det är inte i enighet med våra rutiner att paketera på det här sättet, så det är ett misstag. "Se över" innebär att personalen som handhar paketeringen påminns om rutinerna så att det inte ska hända igen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem

Hej, tänkte precis beställa och så tog grafikkortet slut igen! Med risk för att låta som en upphakad skiva, finns det något datum för när Sapphire 7950 vapor-x kommer in igen?
http://cdon.se/hemelektronik/sapphire_radeon_hd7950_vapor-x_b...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bakgrund:

Hej, tänkte precis beställa och så tog grafikkortet slut igen! Med risk för att låta som en upphakad skiva, finns det något datum för när Sapphire 7950 vapor-x kommer in igen?
http://cdon.se/hemelektronik/sapphire_radeon_hd7950_vapor-x_b...

Hejsan,
Ska komma in idag eller imorgon.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av makkesk8:

Hejsan,
Enl ansvarig så ska nya komma in i slutet av den här veckan eller som senast i början av nästa.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Det är alltid tråkigt när inte kampanjen motsvarar allas förväntningar men jag hoppas att vi tillgodosätt många. Gällande GTX 670 & 680 så kommer en rabattkodskampanj inom kort, nästa vecka.

Mvh
Andreas

Detta är väldigt intressant, kommer möjligen 660Ti vara en del av denna kampanjen? Blir ju konstigt om ex 670 blir billigare än 660Ti

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Det är alltid tråkigt när inte kampanjen motsvarar allas förväntningar men jag hoppas att vi tillgodosätt många. Gällande GTX 670 & 680 så kommer en rabattkodskampanj inom kort, nästa vecka.

Mvh
Andreas

Kommer denna rabattkampanj komma upp på eran Facebook sida när den startar för abonnerar på denna sedan förrut.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

CDON lagersaldo och leverans

Tänkte att jag kunde dela med mej av mina CDON erfarenheter:

Beställning i fredags på delar till en dator, ALLA delar fanns i lager.

Måndag
Kollar på orderstatus och det visar sej att denna order skall dellevereras.....
Allt skall skickas utom processor och nätag..... (Allt fanns i lager under fredagen när jag beställde)
Processorn står fortfarande som att den är i lager....

Tisdag
Hämtar ett paket på posten med allt utom processor och nätag. OCH datorlåda..... trots att datorlådan står med i plocklistan

Kontaktar CDON via chatten och där är tydligen INGEN med befogenheter som man kan ringa till eller bli uppringd av.

Har ihandlat av CDON tidigare och varit nöjd men detta tar priset, finns en anledning till att man lägger beställning på varor som står att de är lagerförda istället för de som skall komma in...

Permalänk
Medlem

Var är månadens CDON SWECLO erbjudande/rabatt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmer:

Var är månadens CDON SWECLO erbjudande/rabatt?

Den började förra Torsdagen och gick ut i Måndags denna vecka så denna återkomma i slutet av Juni igen.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmer:

Var är månadens CDON SWECLO erbjudande/rabatt?

Skrivet av Jonas79:

Den började förra Torsdagen och gick ut i Måndags denna vecka så denna återkomma i slutet av Juni igen.

Och menar du "standardrabatten" så är den där den har varit hela tiden, http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Snälla Cdon kommer Rabatt kampanjen upp idag på 670 & 680 korten med tanke
på att det är Nationaldagen imorgon med röd dag och även klämdag på Fredag för dom flesta ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Jonas79:

Snälla Cdon kommer Rabatt kampanjen upp idag på 670 & 680 korten med tanke
på att det är Nationaldagen imorgon med röd dag och även klämdag på Fredag för dom flesta ??

Hej,
Pga att pågående kampanj förlängts så har jag fått höra att det dröjer tills nästa vecka, ber om ursäkt för detta.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Hej Andreas! Tack för att du ställer upp och svarar på allt gnäll och klagomål...!
Beställde ett Asus 780GTX för ett tag sedan på grund av 15% kampanjen, den verkar inte finnas på lager och jag undrar om du har någon information om när ,cirka gurka, detta kort åter är på lager?

Ha det bra!
Matthias

Visa signatur

[Ryzen 9 7900X 4.7GHz] [ASUS Prime B650-Plus] [GTX 4090] [DDR5 64Gb]
+
[2 x Dell 38"]

Permalänk
Medlem

Kan man använda 10% av för swec medlemar i norge? cdon.no

Permalänk
Medlem

Hej Anders!

Jag hörde med er kundtjänst gällande resten av min order(ordernr: 39106371) som inte kom, dvs:
5017698029 Cooler Master Storm Troop och
5021548548 Samsung 840 Pro Series Ba

, de sa att "produkten var tillfället slut", och p.g.a. dröjsmålet vill jag därför inte ha kvar dessa order, utan bara betala för varorna som jag har fått hem(dvs= 5022045520 och 5017810919). Skulle ni kunna ordna så att jag får en faktura för de jag har tagit emot och ni makulerar resten av ordern?

Jag försökte ta kontakt med kundtjänsten gällande om det men fick tyvärr ingen svar och det har gått mycket längre än 24 timmar och antar att jag knappt kommer få det överhuvudtaget.

Blir smått irriterad p.g.a. detta och det står fortfarande "köp" för dessa varor på CDON.

Tack!

Permalänk
Medlem

Tror det var en miss av er att göra designen på era nya speldatorer HEAT så prålig. Tror många kommer avstå att köpa dom pga detta.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Jag har precis samma funderingar som dig Matthias, jag har väntat i en vecka nu och det börjar kännas lite långtråkigt.. Jag skulle verkligen uppskatta ett ungefärligt datum när Asus GTX 780 korten kommer in!

Permalänk
Inaktiv

Vilket är CDONs senaste 15% rabatt? Eller finns det ingen nu? 5% koden känner jag redan till.

Tack på förhand!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Burks:

Kan man använda 10% av för swec medlemar i norge? cdon.no

Det fungerar inte i Danmark så kan inte tänka mig det fungerar i Norge heller. Dessutom är det 15%.

Skrivet av Klappa:

Vilket är CDONs senaste 15% rabatt? Eller finns det ingen nu? 5% koden känner jag redan till.

Tack på förhand!

Finns ingen just nu, kommer i slutet av månaden

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag får upp annonser på Facebook att FIFA 13 ska kosta 149kr till PS3, på CDON.com står det 199kr.
Dessutom står det "gäller endast under helgen" på Facebook, förlänger ni erbjudandet?

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Skrivet av xtrem:

Jag får upp annonser på Facebook att FIFA 13 ska kosta 149kr till PS3, på CDON.com står det 199kr.
Dessutom står det "gäller endast under helgen" på Facebook, förlänger ni erbjudandet?

Det priset var en del i en kampanj och gällde de första 2000 ordrarna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtrem:

Jag får upp annonser på Facebook att FIFA 13 ska kosta 149kr till PS3, på CDON.com står det 199kr.
Dessutom står det "gäller endast under helgen" på Facebook, förlänger ni erbjudandet?

FIFA 13 kostade 149 i förrgår men höjdes till 199 igår. Säkert samma som skett för PS3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Tror det var en miss av er att göra designen på era nya speldatorer HEAT så prålig. Tror många kommer avstå att köpa dom pga detta.

Mvh J

Färre Sweclockare men fler tolvåringar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv

Hej

Kommer ni sälja Silverstone Sugo SG10 och i så fall, när väntas den komma in på lager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Tror det var en miss av er att göra designen på era nya speldatorer HEAT så prålig. Tror många kommer avstå att köpa dom pga detta.

Mvh J

http://www.heat-gaming.se/

Inte deras egna.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Oftast brukar väl chassin levereras för sig. Har varit uppe förr och tror även då att den står med på samma plocklista som resterande delar men att lådan ändå skickar för sig. annars finns nog risken att dina andra komponenter krossas av lådan..

Skrivet av Danielc:

Tänkte att jag kunde dela med mej av mina CDON erfarenheter:

Beställning i fredags på delar till en dator, ALLA delar fanns i lager.

Måndag
Kollar på orderstatus och det visar sej att denna order skall dellevereras.....
Allt skall skickas utom processor och nätag..... (Allt fanns i lager under fredagen när jag beställde)
Processorn står fortfarande som att den är i lager....

Tisdag
Hämtar ett paket på posten med allt utom processor och nätag. OCH datorlåda..... trots att datorlådan står med i plocklistan

Kontaktar CDON via chatten och där är tydligen INGEN med befogenheter som man kan ringa till eller bli uppringd av.

Har ihandlat av CDON tidigare och varit nöjd men detta tar priset, finns en anledning till att man lägger beställning på varor som står att de är lagerförda istället för de som skall komma in...

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk

Kör CDON fortfarande med 15% rabatt för oss Sweclockare de sista dagarna varje månad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenn3SaataN:

Kör CDON fortfarande med 15% rabatt för oss Sweclockare de sista dagarna varje månad?

Ja det gör dom.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Massemannen:

Hej Andreas! Tack för att du ställer upp och svarar på allt gnäll och klagomål...!
Beställde ett Asus 780GTX för ett tag sedan på grund av 15% kampanjen, den verkar inte finnas på lager och jag undrar om du har någon information om när ,cirka gurka, detta kort åter är på lager?

Ha det bra!
Matthias

Hej! Preliminärt kommer det åter i lager 12/6.
Mvh//Andreas

Visa signatur