Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Verkar som CDON börjat tappa medarbetare xD Fast antagligen beror det på semester. CDON: Senast aktiv 2013-07-26 16:13

Permalänk
Medlem

26 var fredag, mig veterligen hänger dom väll inte här på helgen.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

När kommer den berömda 15% rabatten?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Miindz:

När kommer den berömda 15% rabatten?

Hejsan,
Jag jobbar på att få igång kampanjen, tyvärr så har det blivit lite försenat pga semestrar mm, i värst fall dröjer det tills i början av nästa vecka innan den kommer igång.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag jobbar på att få igång kampanjen, tyvärr så har det blivit lite försenat pga semestrar mm, i värst fall dröjer det tills i början av nästa vecka innan den kommer igång.
Mvh//Andreas

Tackar för statusuppdateringen! Det är mycket uppskattat!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag jobbar på att få igång kampanjen, tyvärr så har det blivit lite försenat pga semestrar mm, i värst fall dröjer det tills i början av nästa vecka innan den kommer igång.
Mvh//Andreas

Du har ju hela natten på dig.

Permalänk
Medlem

Ska lägga in en beställning på nytt grafikkort så fort kampanjen kommer igång!

Permalänk
Medlem

Tycker en rejäl utförsäljning på GTX680 skulle vara på sin plats. Inte kul att bli sittande med dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag jobbar på att få igång kampanjen, tyvärr så har det blivit lite försenat pga semestrar mm, i värst fall dröjer det tills i början av nästa vecka innan den kommer igång.
Mvh//Andreas

Hur långt sträcker den sig?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Henrikfotograf:

Hur långt sträcker den sig?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Den kommer inte igång den här veckan, när den väl kommer upp i början av nästa så kör vi veckan ut.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

När får ni in roller coaster tycoon 3 igen?

http://cdon.se/spel/rollercoaster_tycoon_3-333843?utm_source=...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Varför inte bara köpa en digital kopia av spelet med alla expansioner för samma pris istället ??

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;13743584']Varför inte bara köpa en digital kopia av spelet med alla expansioner för samma pris istället ??

För att jag har alla andra spel, bara skivan som är sönderrepad eftersom att jag har haft den sedan spelet släpptes för cirka 9 år sedan. Behöver den bara för att kunna starta spelet.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Henrikfotograf:

Hej,
Tyvärr finns det inget bekräftat leveransdatum i dagsläget, dist gissade på att det skickas ifrån dem i slutet på nästa vecka, stämmer det så har vi det uppe för försljning igen ca12/8.
Mvh//Andreas

Skrivet av Bakgrund:

Hejsan,
Det finns nu i lager igen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När får ni in Corsair h100i igen?

Visa signatur

Windows 8: |CPU: Intel 3770k @ 4,2 Ghz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Mod: MSI Z77A-GD65 | Minne: Corsair 8GB 1600Mhz | PSU: OCZ 600W | Chassi: Nanoxia Deep Silence 1 | SSD: Samsung 830 128gb | HDD: 2 TB Seagate |
Apple: |Iphone 4 32gb|Mac mini (mid 2011)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Bara ett enda 770 på rean Vad trist.

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk

Hittade en haltande prissättning när jag skummade igenom rea-prylarna.

http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_660_2gb_ddr5_2xd...

Ej OC: 1875 kr - 15% = 1594 kr

http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_660_oc_twin_froz...

OC: 1665 kr - 5% = 1582 kr

Blir alltså billigare att köpa OC-versionen av samma kort med 5% rabatt än det blir att köpa icke-OC med 15% rabatt. Kan inte tänka mig att så jättemånga kommer nappa på det.

Permalänk
Medlem

Är det rea för endast sweclockers medlemmar? Förstår ingenting helt ärligt :S

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MVP:

Är det rea för endast sweclockers medlemmar? Förstår ingenting helt ärligt :S

Skickades från m.sweclockers.com

VIP Erbjudande - 15% rabatt på utvalda produkter

Just nu ger vi 15% rabatt på max 5 av följande produkter när du anger följande kod i kassan: SWECJUL13

OBS! Erbjudandet gäller de 1000 första beställningarna, max 5 olika produkt per kund/order rabatteras. Rabattkoden kan endast användas en gång per medlem.

Erbjudandet gäller endast tom 2013-08-11.

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Permalänk
Medlem

Men hur skall jag bygga en dator utan processor?! Aja blir att köpa till från utanför rean. Synd att inte man får 5% på det som är utanför med vip koden.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Men hur skall jag bygga en dator utan processor?! Aja blir att köpa till från utanför rean. Synd att inte man får 5% på det som är utanför med vip koden.

Gör 2 beställningar. en med 15% och en med 5%

Permalänk
Medlem

guld! asus xonar essence stx fanns med i 5% rean

Permalänk
Medlem

Jag måste vara trög, var alltså inte 15% på hela sortimentet av dator elektronik, max 5st? Dooohhhhoooo.... Ne då behåller jag nog mina pengar ett tag till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av subonez:

Jag måste vara trög, var alltså inte 15% på hela sortimentet av dator elektronik, max 5st? Dooohhhhoooo.... Ne då behåller jag nog mina pengar ett tag till.

du har 280 produkter att välja på, är inte 5 grejer generöst det får du iaf ett helt uppgraderingspaket för. cpu, mobo, minne, grafik, nätagg.
aja polarn är nöjd iaf han fick ett schysst pris på sin dator. själv saknar jag AM3 mobo annars bra rea denna månad.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

du har 280 produkter att välja på, är inte 5 grejer generöst det får du iaf ett helt uppgraderingspaket för. cpu, mobo, minne, grafik, nätagg.
aja polarn är nöjd iaf han fick ett schysst pris på sin dator. själv saknar jag AM3 mobo annars bra rea denna månad.

Jo det är helt ok, de har rätt bra priser redan innan, hade då spanat in Msis 770 och tänkte att det blir sjukt bra pris med 15%.

Permalänk
Medlem

Nu är det sista gången jag handlar på cdon. Jag beställde ett Gigabyte GeForce GTX 660 OC till brorsans grabb, det fanns i lager det var i Tisdags den 30/7, 1-3 dagars leveranstid. Nu har det packat sedan den 31/7 det måste vara ett gigantiskt packet! Då det inte hade kommit i slutet på veckan så har jag varit i kontakt med cdon kundtjänst dagligen, men sämre kundtjänst får man leta efter. "Varorna packas" no shit det kan jag se själv på mitt konto! Varför *** raderat *** har inte kortet skickats? Blev lovad av en person på kundtjänst via chatten i fredags att han skulle kolla upp detta och återkomma tror ni han hörde av sig? Nej, igår gjorde en annan person ett ärende av detta. Pengarna drogs omedelbart från grabbens konto då vi betalade med kort men inget levererat. Börjar kännas som något *** raderat *** blufföretag detta. Ursäkta min skarpa ton men jag var tvungen skriva av mig. Börjar förstå alla negativa kommentarer nu. *** raderat ***

//Janne

Redigerat
Permalänk
Medlem
Skrivet av GandalfX:

Nu är det sista gången jag handlar på cdon. Jag beställde ett Gigabyte GeForce GTX 660 OC till brorsans grabb, det fanns i lager det var i Tisdags den 30/7, 1-3 dagars leveranstid. Nu har det packat sedan den 31/7 det måste vara ett gigantiskt packet! Då det inte hade kommit i slutet på veckan så har jag varit i kontakt med cdon kundtjänst dagligen, men sämre kundtjänst får man leta efter. "Varorna packas" no shit det kan jag se själv på mitt konto! Varför *** raderat *** har inte kortet skickats? Blev lovad av en person på kundtjänst via chatten i fredags att han skulle kolla upp detta och återkomma tror ni han hörde av sig? Nej, igår gjorde en annan person ett ärende av detta. Pengarna drogs omedelbart från grabbens konto då vi betalade med kort men inget levererat. Börjar kännas som något *** raderat *** blufföretag detta. Ursäkta min skarpa ton men jag var tvungen skriva av mig. Börjar förstå alla negativa kommentarer nu. *** raderat ***

//Janne

Men lugna ner dig lite... Det är semestertider vilket oftast innebär lite lägre bemanning och fler oerfarna personer på plats. Sedan är det inget vidare när kundtjänst lovar att återkomma men inte gör det men avseende leveransen: Lugna ner dig lite...

Tror inte alls att Cdon försöker blåsa er, det är bara lite extra trögt i maskineriet nu på sommaren.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]