Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Apples presskonferens: Iphone 6 och Iwatch

Permalänk
Medlem

Testa http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvk.... Ingen kinesisk tolk heller.

EDIT: Man kan nog gräva ut fler URLer här ifrån om man känner för http://www.apple.com.edgesuite.net/live/2014-sept-event/

Visa signatur

FreeNAS 3U | 8GB | 2x2x3TB ProxMox i7-8700K | 32GB Desktop Dell 22" | Benq 22" | i5-smth | 16GB | Intel 520 120GB | 500GB | Arch

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur fort videon kommer upp efter eventet? Hinner man se det ikv?

EDIT: Youtube är halvt tillbaka

Visa signatur
Permalänk
Medlem

funkar igen!

Permalänk
Medlem

De har nog inte räknat med så stort intresse

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

i 10 sekunder iallafall.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av atriix:

Har använt den men den laggar/går ner också.

Permalänk

Dem erbjuder 16, 64 och 128GB på Iphone 6 och 6 plus

Permalänk
Medlem

Väldigt besviken över ingen nfc

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Loading...:

Dem erbjuder 16, 64 och 128GB på Iphone 6 och 6 plus

Herregud, när ska 16GB dö ut? En enhet som man inte kan sätta in SD kort i och så har den 16GB? Helt sjukt.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Permalänk

Denna länk borde funka om ni har problem:
https://www.youtube.com/watch?v=0N22cMGKJBA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broris:

Väldigt besviken över ingen nfc

De är inte klara ännu

Edit: nu presenterar de wallet så skulle tro att nfc kommer i samband med detta.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FredrikMH:

Nej jag menar att de medvetet gör gamla telefoner sämre. Fast det är ju bara spekulationer.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2709502/Does-A...

Även om det var sant så vad är problemet? De utlovar åtminstonne uppdateringar av iOS i minst 2 år (3 år har det blivit oftast) för varje modell, hur många år lovar någon som har Android uppdateringar till sina lurar? De ska ju vara glada ifall de får en uppdatering 6mån efter att de köpt den

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

health centre, finns redan på min lumia.

Fortf intressant telefon dock

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Kollar nu i VLC utan problem just nu iaf

Permalänk

Har dom uppfunnit plånboken nu också?

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

nu kommer antagligen nfc

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Umbrellas:

Helt sjukt att Apple lyckas uppfucka en så enkel grej som att streama deras eget event.

Vad tänker idioterna med? Vill de ha nya kunder eller inte och inte bara deras fanbase?

Det märks att du vet vad du pratar om, men apple kommer skratta sig lyckliga i vilket fall som helst, för du kommer ändå köpa deras iPhone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Har dom uppfunnit plånboken nu också?

Grejen med deras elektroniska plånbok och samarbete med Visa, Mastercard etc. är egentligen det enda jag tycker verkar intressant

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kan ha hittat något här!

Värkar som att det är apples servrar som inte orkar med. Får det inte att funka bra på min iPhone 5 eller OSX VM. Så här är en URL som har sämre kvalite men det värkar funka hur bra som hellst!

URL: http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvk...

Pröva gärna och berätta hur det går

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Ser bra ut än så länge.

Skrivet av MrAdde:

Herregud, när ska 16GB dö ut? En enhet som man inte kan sätta in SD kort i och så har den 16GB? Helt sjukt.

Finns nog många som inte har behov av mer än 16gig eller ens 8 så varför ska de bli tvungna att betala extra för 32 eller 64?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Inaktiv

Första iphonen som är snygg imo. Ser ut lite som htc one som jag har nu vilken jag gillar mycket.
Men kommer inte köpa nån iphone behöver ingen ny telefon på ett bra tag känns det som.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bazisten:

Bara laggar och stannar om man ser i VLC iaf för mig

Kan meddela att det beter sig exakt lika på en Apple produkt, de har problem med strömmen, så även de med Apple produkt får vänta till sen

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

hahaha applepay? dom kunde inte ha valt ett bättre namn?

Permalänk

Äppelpaj vi slarvar bort dina nudes men ge oss dina cash

Permalänk

HAHA... ALLA I chatten EEEOOOO

Visa signatur

I have come here to chew bubblegum and kick ass....... and i´m all out of bubblegum

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Herregud, när ska 16GB dö ut? En enhet som man inte kan sätta in SD kort i och så har den 16GB? Helt sjukt.

Jag klarar mig bra på 16GB. Filmer har jag på Netflix och musik på Spotify. Semesterfoton + videoklipp lägger jag över till min stationär dator varje månad samt säkerhetskopierar till en extern hdd.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrAdde:

Herregud, när ska 16GB dö ut? En enhet som man inte kan sätta in SD kort i och så har den 16GB? Helt sjukt.

Min fråga är när ska en enhet som fortfarande tar SD-kort dö ut? Denna extremt slöa läsning/skrivning som inte tillför något annat än att göra allt slöare än vad som behövs

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

Kan ha hittat något här!

Värkar som att det är apples servrar som inte orkar med. Får det inte att funka bra på min iPhone 5 eller OSX VM. Så här är en URL som har sämre kvalite men det värkar funka hur bra som hellst!

URL: http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvk...

Pröva gärna och berätta hur det går

Lågupplöst men fem minuter in så har den inte hängt sig

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk

Ta kort på mitt kontokort och ladda upp? Nja.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.