PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Blev inte utvald denna gången heller...

Permalänk
Medlem

Ingen tur för mig heller. Surt värre.

Permalänk
Medlem

Inte utvald denna gång heller.
Hoppas några från Netonnet får kod så kanske man kan få en andra chans

Permalänk
Medlem

Tyvär blev man inte utvald denna gång heller. Grattis alla som fick

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHA det går inte att vinna ju

Permalänk
Medlem

Ingen tur här inte.

Permalänk
Medlem

Tyvärr, du blev inte utvald denna gång

bleh

Permalänk
Medlem

Någon NoN som vunnit kanske??

Permalänk
Medlem

Du blev tyvärr inte utvald denna gång! Så fort vi får besked om fler leveranser av Playstation 5, så kommer vi att hålla en utlottning igen. Vid varje tillfälle så behöver du registrera dig på nytt.

Permalänk

Blir att sitta med distill igen för evigt, jäklans skit

Permalänk
Medlem

Fick precis mail att jag är utvald, men verkar inte kunna köpa på hemsidan...

Permalänk

Tänk om rabattkoden på Elgiganten är "Tyvärr, du blev inte utvald denna gång" och vi alla egentligen har vunnit hela tiden?

Permalänk
Skrivet av alive:

Fick precis mail att jag är utvald, men verkar inte kunna köpa på hemsidan...

Grattis, står i mejlet hur man ska göra antar jag

Permalänk
Medlem

Fan!

4e gången man misslyckas i utlottningen:( tackar ödmjukast om någon har en kod över

Permalänk
Medlem

Ingen tur här heller! Grattis till er som lyckats!

Permalänk
Medlem

Ingen tur

Permalänk
Medlem

Jag var nog lite för snabb, nu gick det...

Skrivet av Biggiiiss:

Grattis, står i mejlet hur man ska göra antar jag

Permalänk

NetOnNet har nu skickat att dom levererat Ps5 från dagens drop - då vet man vad som kommer prägla ens helg. Beställde expressfrakt och betala med kort. Lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Inte utvald. Suck.

Permalänk
Medlem

Lika onödigt besviken varje gång. Jag är inte utvald heller för 4de gången. Tröttsamt

Permalänk
Medlem

Inte utvald denna gång heller.. Ingen bra dag med missen på NoN och sen detta. Känns som det är större chans att att nån vänlig själ råkar ha vunnit 20 koder hos EG och delar ut än att man faktiskt får köpa hos en butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanHed:

NetOnNet har nu skickat att dom levererat Ps5 från dagens drop - då vet man vad som kommer prägla ens helg. Beställde expressfrakt och betala med kort. Lycka till alla!

Vart "skickade" dom det? Jag har en beställning där från tidigare idag, har inte sett något om det ännu.

Permalänk

tänkte ändå att de som valde digital edition skulle få, men så verkar det inte vara...

Permalänk
Medlem

Självklart fick man inte köpa någon denna gång heller. Men som sagt, ifall någon får en kod över...

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem

Lovat grabben en PS5 sedan Jul.. Han blev besviken då och efter alla dessa utlottningar så har jag fortfarande inte fått tag på någon.

Vann du utlotningen och vill skänka. Pma mig gärna så swishar jag dig 700kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanHed:

NetOnNet har nu skickat att dom levererat Ps5 från dagens drop - då vet man vad som kommer prägla ens helg. Beställde expressfrakt och betala med kort. Lycka till alla!

Fick du mail om detta? Beställde också Expressfrakt och betalade med kort.

Permalänk
Medlem

Inte utvald denna gången heller nej.

Permalänk

Vad har hänt med CDON nu för tiden förresten? Inte hört ett knyst

Permalänk
Medlem

Ingen tur denna gång.

Permalänk
Medlem

som vanligt.. tyvärr inte denna gång