World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

Shadow song nere :/

Permalänk
Medlem

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-sta...
iofs var välför typ 1.5 timme sedan men de har säkert problem ännu ...

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Bangar ju hela tiden, blä

Permalänk
Medlem

Det verkar ju krångla som fan nu =(

Jag kommer inte ens in.. Men jag är ändå inne enligt min kompis

Permalänk
Medlem

Idag har servrarna verkligen funkat dåligt.

Nere igen.

Edit: Trevlig rollback på 45 min.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte ens in.. Men jag är ändå inne enligt min kompis
japp, man är ju det, jag började som DÖD förra gången jag loggade in, + att jag kunde inte ressurecta mitt lik. Wiie =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anna S
var finns filen som updaterar CT mod ?

Finns att ladda hem från http://www.ctmod.net/. Förutsatt att ni har version 1.2.3, Interface 4211, men det tror jag att ni har (med ni menar jag ni som spelar i Europa ).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Nån som vet vilken Europeisk spelare det är som har högst level just nu?
komer vi slå Amerikanarna som blev lvl60 på 11dagar?

Permalänk
Medlem

Villen klass ska jag spela som? spelar just nu som priest, e den rolig vid lvl 20? Hur e warlock vid lvl 20? suger warlock?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-sta...
iofs var välför typ 1.5 timme sedan men de har säkert problem ännu ...

De där är från igår natt, de finns ingen info om hur lång tid de kommer ta för dem å fixa server problemet, endast att dem försöker fixa problemet.

Den du länka till va de som hände igår natt kl 5, alla servrarna la ner i 15min precis som dem lovade.

EDIT: Detta är den ända infon som finns just nu:

We're looking into it.
-Thundgot

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Villen klass ska jag spela som? spelar just nu som priest, e den rolig vid lvl 20? Hur e warlock vid lvl 20? suger warlock?

Priest blir jävligt bra vid högre levels, dessutom är priest ett måste i ett party, så du kommer inte att ha problem med att hitta grupp iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Villen klass ska jag spela som? spelar just nu som priest, e den rolig vid lvl 20? Hur e warlock vid lvl 20? suger warlock?

Priest är en mycket trevlig klass. Skulle hålla mig till den om jag var du (om jag var jag (vilket jag är ) så skulle jag ha hållit mig vid den, vilket jag gör ).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

hur e den att sola med vid lvl 20? hur e den i pvp vid lvl 20?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
hur e den att sola med vid lvl 20? hur e den i pvp vid lvl 20?

att sola går bra, just dont forget your sunblock

Permalänk
Medlem

Men faan! Nu får de väl ge sig! 5 gången som allihopa blir utloggade från Stormscale!!! Va fan håller de på med?!!?

EDIT: 4 gången som de har gjort rollback, nu orkar jag inte mer, säg till när de har fått fixat de jävla servrarna. Gjort om samma sak 3 ggr...

Permalänk
Medlem

Måste säga att kösystemet är aningens irriterande!

Inga jämförelser mellan spel!! Men i EQ2 var det rätt in bara!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

bara jag som har problem att connecta?

Permalänk
Medlem

du är inte ensam, kan ju passa på att adda min nya char på wowpm.com då

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
bara jag som har problem att connecta?

Nej, jag också. Spelar på Stormscale, har strulat hela dagen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Nej, jag också. Spelar på Stormscale, har strulat hela dagen.

jag kommer inte ens in på char listen :s

Permalänk
Medlem

problem här med...

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Det verkar som om alla servrar ligger nere med jämna mellanrum. Tänk om detta hade varit Steam..... kan se det framför mig "JVE**A STEAM HE**TE" och 50 tals trådar.
Nu sitter alla bara lugnt och sansat Fast det kostar pengar att vänta (gratistiden försvinner ju)

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det verkar som om alla servrar ligger nere med jämna mellanrum. Tänk om detta hade varit Steam..... kan se det framför mig "JVE**A STEAM HE**TE" och 50 tals trådar.
Nu sitter alla bara lugnt och sansat Fast det kostar pengar att vänta (gratistiden försvinner ju)

Jag sitter inte lugn och sansad. Jag är hyffsat tjurig nu efter fyra rollbacks idag.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Det verkar som om alla servrar ligger nere med jämna mellanrum. Tänk om detta hade varit Steam..... kan se det framför mig "JVE**A STEAM HE**TE" och 50 tals trådar.
Nu sitter alla bara lugnt och sansat Fast det kostar pengar att vänta (gratistiden försvinner ju)

lungt? jag är skit sur vill slå något! har väntat hela dagen :'(

Permalänk
Medlem

Hehehehe pojken börjar bli labil i rummet brevid Skall ta och reta honom lite

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Första gången jag har blivit level 18 tre ggr....... Och gjort samma quests lika många ggr..... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Sådär, nu känns det bättre.

Permalänk
Medlem

Varför finns det fortfarande 2st klistrade WoW-trådar?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Nu fungerar det igen. Fast ytterliggare en rollback. =/

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

nån som kan ge mig talenbuild sidan.. formaterat och kommer inte ihåg

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

aww var inne sen blev jag disconnectad efter typ 20 min !!