Permalänk

Ja, det kom för tre dagar sedan tror jag.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Avstängd

Jag spelade det idag på D3 i Danmark kul som fan, Fast Wii var roligare.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Klara spelet på casual idag, polarn och jag tar oss an hardcore imorrn

Visa signatur

Godde!

Permalänk

Så konsollen Wii var roligare än spelet Gears of War? :- D

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Så konsollen Wii var roligare än spelet Gears of War? :- D

'

ja precis.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Spelar gärna med de jag spelade med igår igen. Jag blev disconnected från Xbox Live av någon anledning, sen eftersom jag varit uppe närmare 30h så tänkte jag att jag kunde lika gärna gå och lägga mig :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som får "lost connection" >90% av gångerna man försöker spela ranked?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Någon mer än jag som får "lost connection" >90% av gångerna man försöker spela ranked?

yes, dom blir nog fulla jävligt snabbt, försök joina game med typ 1/8 spelare, funkar bättre för mig iallfall

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Någon mer än jag som får "lost connection" >90% av gångerna man försöker spela ranked?

Det är när dom är fulla.

Permalänk
Medlem

Alltså måste bara säga, fan va läckert GOW är. Fick hem spelet från webhallen i fredags o har suttit som klistrad sen dess. Alltså när man kommer till factory banan o det regnar FAN va snyggt spelet är. Tung, rå stämning genomsyrar hela spelet samt ljudet e helt superbt, att man spelar det på en 50" plasma gör ju inte saken sämre direkt (skryt?) Har bara testat lite MP över Live än sålänge, fick stor stryk kan jag ju säga. Alltså årets lir till 360 och jag tror nog spelet kommer inneha den titlen en bra bit in i 2007. Nej nu har jag inte tid o sitta här o skriva massa onödig text, måste spela vidare hehe. Over and out

Permalänk
Medlem

Och jag måste vänta till julen. Då en bekant köpt det åt mig Så det blir Call of Duty 3 tills dess.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Det är när dom är fulla.

Jaha.^^ Trodde det berodde på lagg jag.

Killer_Ab: Jag känner igen ditt nick, tror jag har sett dig när jag lirat GoW. Du har möjligtvis inte fått skallen mosad under min sko?;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yobalt

Killer_Ab: Jag känner igen ditt nick, tror jag har sett dig när jag lirat GoW. Du har möjligtvis inte fått skallen mosad under min sko?;)

Jag känner igen dig med, eller delar av dig iallafall, det lilla som blev kvar efter min motorsågsmasaker >:-)

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av siefer
Alltså måste bara säga, fan va läckert GOW är. Fick hem spelet från webhallen i fredags o har suttit som klistrad sen dess. Alltså när man kommer till factory banan o det regnar FAN va snyggt spelet är. Tung, rå stämning genomsyrar hela spelet samt ljudet e helt superbt, att man spelar det på en 50" plasma gör ju inte saken sämre direkt (skryt?) Har bara testat lite MP över Live än sålänge, fick stor stryk kan jag ju säga. Alltså årets lir till 360 och jag tror nog spelet kommer inneha den titlen en bra bit in i 2007. Nej nu har jag inte tid o sitta här o skriva massa onödig text, måste spela vidare hehe. Over and out

OffT: [kontraskryt]50" har man ju på splitscreen kör ju HD-upplöst via projektor med duk på 100" [/kontraskryt]

ONt: Riktigt kul spel måste jag säga. Co-op är ju fullständigt lysande, hoppas att fler tillverkare får in i skallen att det är ju detta briljanta spelläge som gör spelen underbara.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Rainbow 6: Vegas har coop online för 4 spelare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
ONt: Riktigt kul spel måste jag säga. Co-op är ju fullständigt lysande, hoppas att fler tillverkare får in i skallen att det är ju detta briljanta spelläge som gör spelen underbara.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Det stämmer bra de, ville bara inte "skräpa ner" GoW tråden med Vegas-prat.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Därför postade jag upp R6: Vegas tråden!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Det stämmer bra de, ville bara inte "skräpa ner" GoW tråden med Vegas-prat.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Otroligt härligt spel måste jag säga. Var inte övertygad efter mina första 30 minuter med spelet men sen kom jag mer och mer överens med kontrollerna (det här att A gör så mkt kan bli lite irriterande dock) och det blev bara en go härlig monsterslakt. Coop ftw.

Permalänk
Medlem

Någon annan som märkt hur effektivt det är med "grenadetag" i multiplayer? Använder det jämt nu nästan istället för motorsågen.. Enda nackdelen är bara att man oftast dör själv

Nu har mina 48h live tagit slut, well får väl köpa ny tid. Om ni ser mig online och känner för att lira så är det bara att säga till!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Otroligt härligt spel måste jag säga. Var inte övertygad efter mina första 30 minuter med spelet men sen kom jag mer och mer överens med kontrollerna (det här att A gör så mkt kan bli lite irriterande dock) och det blev bara en go härlig monsterslakt. Coop ftw.

Jag hoppas du har rätt, för jag har bara spelat ca 30 min, sedan stängde jag av spelet för att lugna ned mig... Skrek rakt ut vid vissa tillfällen.

"A" Knappens många användningsområden gör mig helt vansinnig!
Varför måste man magnetiskt sugas fast vid alla objekt?
Pallar inte Konsolspelare att styra själv? Det känns som om man har slagit på ett otroligt hjäpsamt men värdelöst handikapphjälpmedel.

För en gammal PC spelare så känns det här som ett snyggt flipperspel inte som en shooter... och den hemska tredjepersonsvyn! Det borde vara förbjudet att göra spel i något annat än förstapersons vy.

Notera att jag har kört och gillar många FPS på konsoll (även om styrningen suger jämfört med på PC), t.ex. Halo, Perfect Dark, Timesplitters osv, men det här tar fan priset i bångstyrig kontroll alltså.

Skall ge det en ny chans när jag lugnat ned mig.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Jag hoppas du har rätt, för jag har bara spelat ca 30 min, sedan stängde jag av spelet för att lugna ned mig... Skrek rakt ut vid vissa tillfällen.

"A" Knappens många användningsområden gör mig helt vansinnig!
Varför måste man magnetiskt sugas fast vid alla objekt?
Pallar inte Konsolspelare att styra själv? Det känns som om man har slagit på ett otroligt hjäpsamt men värdelöst handikapphjälpmedel.

För en gammal PC spelare så känns det här som ett snyggt flipperspel inte som en shooter... och den hemska tredjepersonsvyn! Det borde vara förbjudet att göra spel i något annat än förstapersons vy.

Notera att jag har kört och gillar många FPS på konsoll (även om styrningen suger jämfört med på PC), t.ex. Halo, Perfect Dark, Timesplitters osv, men det här tar fan priset i bångstyrig kontroll alltså.

Skall ge det en ny chans när jag lugnat ned mig.

Jag förstår inte varför så många har problem med det. Visst det kan bli lite fel ibland, men man behöver ju inte springa/hålla in a-knappen hela tiden? Ta bara skydd när det kommer fiender och när du springer så håll dig borta från väggar/hinder så kommer det att gå fint! Sen när du väl bemästrar spelsättet så vågar jag nästan säga att du kommer att älska det! Det gjorde iallafall jag...

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur folk kan klaga på kontrollen, den är ju helt underbar. Har för det mesta spelet på PC men måste säga att deta var helt grymt.

Ser fan fram emot Lost planet

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Jag hoppas du har rätt, för jag har bara spelat ca 30 min, sedan stängde jag av spelet för att lugna ned mig... Skrek rakt ut vid vissa tillfällen.

"A" Knappens många användningsområden gör mig helt vansinnig!
Varför måste man magnetiskt sugas fast vid alla objekt?
Pallar inte Konsolspelare att styra själv? Det känns som om man har slagit på ett otroligt hjäpsamt men värdelöst handikapphjälpmedel.

För en gammal PC spelare så känns det här som ett snyggt flipperspel inte som en shooter... och den hemska tredjepersonsvyn! Det borde vara förbjudet att göra spel i något annat än förstapersons vy.

Notera att jag har kört och gillar många FPS på konsoll (även om styrningen suger jämfört med på PC), t.ex. Halo, Perfect Dark, Timesplitters osv, men det här tar fan priset i bångstyrig kontroll alltså.

Skall ge det en ny chans när jag lugnat ned mig.

Låter som du är allmänt kass.:P Det ända du göra med a är 1. Kastar dig. 2. ta skydd. 3. hoppar över saker efter du har tatt skydd.

Oo ja, jätte störande;)

Permalänk
Medlem

Tycker kontrollerna är nästan helt perfekta. Har aldrig haft problem med dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Låter som du är allmänt kass.:P Det ända du göra med a är 1. Kastar dig. 2. ta skydd. 3. hoppar över saker efter du har tatt skydd.

Oo ja, jätte störande;)

och när man sedan låst fast sig vid ett skydd och det kommer en fiende bakifrån och skjuter på en så kan man inte vända sig om och skjuta tillbaka för då sitter man fast vid sitt skydd och kan bara skjuta framåt...

Fantastiskt verkligen,

och när man då trycker på A knappen för att "släppa" skyddet så hoppar miffot man styr till nästa skydd och så fastnar man där och kan fortfarande inte skjuta tilbaka.

Skit samma, detta var bara efter 30 min spelande, det går säkert att lära sig spela någorlunda effektivt med dessa kontroller också.
Men det betyder inte att kontrollerna är bra. och det har inget att göra med att jag skulle vara "allmänt kass" , det är en fråga om tycke och smak.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
och när man sedan låst fast sig vid ett skydd och det kommer en fiende bakifrån och skjuter på en så kan man inte vända sig om och skjuta tillbaka för då sitter man fast vid sitt skydd och kan bara skjuta framåt...

Fantastiskt verkligen,

och när man då trycker på A knappen för att "släppa" skyddet så hoppar miffot man styr till nästa skydd och så fastnar man där och kan fortfarande inte skjuta tilbaka.

Skit samma, detta var bara efter 30 min spelande, det går säkert att lära sig spela någorlunda effektivt med dessa kontroller också.
Men det betyder inte att kontrollerna är bra. och det har inget att göra med att jag skulle vara "allmänt kass" , det är en fråga om tycke och smak.

Öh, du kan juh visst sikta på honom, de är bara rikta gubben dittåt, vare sig du sitter fast mot ett skydd eller inte...

Kontrollerna är sjukligt bra enligt mitt tycke. Gäller bara att lära sig dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
och när man sedan låst fast sig vid ett skydd och det kommer en fiende bakifrån och skjuter på en så kan man inte vända sig om och skjuta tillbaka för då sitter man fast vid sitt skydd och kan bara skjuta framåt...

Fantastiskt verkligen,

och när man då trycker på A knappen för att "släppa" skyddet så hoppar miffot man styr till nästa skydd och så fastnar man där och kan fortfarande inte skjuta tilbaka.

Skit samma, detta var bara efter 30 min spelande, det går säkert att lära sig spela någorlunda effektivt med dessa kontroller också.
Men det betyder inte att kontrollerna är bra. och det har inget att göra med att jag skulle vara "allmänt kass" , det är en fråga om tycke och smak.

Det där är inte spelets fel, det är du som inte kan spela.

Visa signatur

Pappas: 5900X,16GB, GTX 3070, M.2 1TB Gen4, PG278Q.
Barn 1: 4790K, 24GB, GTX 1080Ti, SSD 1TB, 24" IPS.
Barn 2: MSI Laptop i5-7300HQ, 8GB, GTX 1050, HDD 1TB, SSD 128GB.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 7900XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Öh, du kan juh visst sikta på honom, de är bara rikta gubben dittåt, vare sig du sitter fast mot ett skydd eller inte...

Kontrollerna är sjukligt bra enligt mitt tycke. Gäller bara att lära sig dem.

Citat:

Det där är inte spelets fel, det är du som inte kan spela.

Fullt möjligt, jag har ju som sagt bara spelat en kort stund, Jag kommer skriva igen när jag spelat det mer så får vi se om jag ändrat åsikt... När det gäller styrningen alltså, tredjepersonsvy kan aldrig förlåtas;)

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Låter perfekt det, tror ja skriver med det i toppen av tråden!

EDIT:

Det här spelet är verkligen helt överlägset..

minirecension!

grafik:
superb! lätt de vackraste på 360:in hitils! 10/10

ljud:
Grymt bra effekter, riktigt fint med DD 5.1 när wretches kommer bakifrån 10/10

gameplay:
ducka, skjut, ducka, sjukt! känns ganska nytt och är jävligt skoj! 10/10

kontroll:
Som de flesta sagt så är "A" knappen ganska knepig till en början
men så fort man får kläm på det (2-3h spelande) så är det kanon
riktigt imponernade att man kan göra så mycket samtidigt som att det fungerar bra med samma knapp! 8/10

hållbarhet:
GoW håller nog ett bra tag, speciellt tack vare co-op och ett perfekt multiplayer läge!
Har inte blivit så här beroende sedan ja spela CS (4år sedan)
Låter även bra att epic ska slänga in lite multiplayer uppdateringar då och då, tex nya banor och nya lägen. 9/10

med andra ord, en lätt 10:a

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Gillar fan inte gubben på tåget...