Årets datorbutik 2009!

Permalänk

Inet!

Offtopic: Tänk vad mycket de måste ha tjänat på att ha fri frakt för SweC medlemmar....

Visa signatur

Main Fractal Design Define R2. Gigabyte GA-P67A-UD3. Intel Core i5 2500K. Asus GTX760-DC2OC. Samsung 840 PRO 128GB. 2x SpinPoint F4 320GB. Samsung SpinPoint 500GB. WD Green 1TB. Corsair CMPSU-620HX 620W.
HTPC Lian Li PC-V351B. MSI K9AGM2-FIH. AMD Athlon 64 X2 5600+. XFX HD4850 1GB. Samsung SpinPoint 250GB. WD Green 1TB. Corsair CMPSU-520HX 520W.

Permalänk

Inet enligt mig:)

Permalänk

Inet, har bara handlat därifrån senaste 2 åren.

Permalänk
Medlem

Inet, så trevlig service!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
misco, på grund av deras pris och fina service som de ger.

Misco alla gånger, riktigt fina priser, bra servis och oslagbart som student med csnkort då du får rabatt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
Inet, riktigt fina priser, grym service och sjukt snabba leveranser. Fraktfritt också <3

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Inet svarar alltid på mailen väldigt kvickt. Sen att de har gratis frakt gör ju inte dem sämre

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd

indomo såklart. är det inte allas favoritbutik

Permalänk
Medlem

Inet, lätt! Fraktfritt och grym service och helt galet snabba leveranser!

Visa signatur

Release It All

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hund
Jag är mäkta förvånad över att Inet ligger så bra till. Det lär ju lätt vara sämsta butiken av alla, deras kundservice, kundbemötande samt verkstad håller ju ingen vidare standard.

Lite rysk roulette över det hela att köpa av dom, har man tur så har dom varan på lagret så att man verkligen får det man beställt och har man ännu mer tur behöver man aldrig returnera en produkt till dom, för det är ju då det roliga börjar.

Jag brukade handla av dom lite för några år sedan tills dess att jag retunerade en produkt och dom började tjafsa om en obetald faktura som redan var betald. När jag sedan fick inkassot (Samma inkasso var uppe på Insider, minns inte namn) på mig betalade jag en gång till av ren oro, dom gav sig ändå inte, tror det tog mellan 1-2 år och med hjälp av andra innan jag blev av med dom.

Edit: Givetvis hade jag ju kopior på dom betalda fakturorna som jag kunde uppvisa, men det hjälpte inte.

Det var när dom hotat om fogden typ 5 gånger som jag antog att dom inte skulle göra något åt det som jag slutade höra av mig och efter ett tag slutade inkasso skicka kravbrev.

Jag kan förstå att du med dina erfarenheter inte gillar Inet men du nämner ju själv inte namnet på någon som du tycker är bättre?

Permalänk
Medlem

Jag har själv bara handlat av Indomo i år men det finns ju en anledning till att man handlar där också. Bra sortiment, fraktfritt för sweclockare när man handlar för minst 500kr, bra pris på de mesta och är enligt min erfarenhet är dom serviceminded och verkar vilja värna om sina kunder.

Permalänk
Medlem

Webhallen är enligt min mening den bästa internetbutiken, alla kategorier. De har bra priser - men inte nödvändigtvis alltid de bästa, de har bra lagerstatus - men igen kanske inte den bästa, de skickar sakerna snabbt. Det som utmärker butiken är deras utomordentligt professionella och fruktansvärt trevliga serviceavdelning. Vi har i familjen handlat många saker därifrån, och det är inte alltid produkterna håller, men det finns inte i ett enda returärende till dem minsta tillstymmelse till krångel eller jobbigheter. Jag såg att dustin och inet bl a har fått flest röster, men det är väl kanske det att inte alla handlar från webhallen som gör att de kan hålla den höga standarden?
Tack, webhallen!

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Sötast

Har helt gått över till Inet!

Permalänk

Lätt som en plätt Inet.se då deras kundservice är den bästa jag någonsin bemött !

Grafikkortet jag beställt, (hd5870) var bristvara, då ringer dem till mig, (hur ofta händer det) och frågar om jag är helt säker på att jag vill ha det.

Samt deras snabba leverans, fina priser, + att sidan är så ENKEL !

Permalänk
Medlem

Inet får min röst.

  • Snabba leveranser

  • Grym support

  • Simpel sida

Dock skulle få saker kunna ändras, t.ex. större utbud, något snyggare sida, med bättre sökfunktioner m.m.

Men även som den är, så är den simpel och enkel att använda!

Permalänk
Medlem

inet har legat på samma plats sedan den första sidan i denna tråden

inte konstigt heller när dom tycker om oss swecare så tycker vi om dom.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Blir Alina för mig... Annars blir det stryk av chefen med TP-kabel.. Aj aj aj....

Permalänk
Medlem

Min röst på Inet. Önskar bara att de kunde lära sig att packa grejjerna ordentligt. Flera gånger har jag fått paket där man undrar hur komponenterna klarat frakten.

Permalänk
Avstängd

Dustin med hästlängder.
Snabbaste leveransen någonsin.
Dom betalar returfrakt för ångerköp, något som inte Inet osv gör, vilket är ett stort plus i service.

Studentrabatt,fraktfritt osv.

Finns ingen som ens kan tävla med dom. Inet är bra men absolut inte nära dustin för mig.

Permalänk

Inet.se - Jämn service ger dessa min röst.

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...

Permalänk
Medlem

Visserligen har jag inte handlat mycket datorprodukter alls detta året, men många av mina kompisar har och då gjort från inet.se och vad jag vet har de inte klyddat med varken garantier, returer eller dylika saker så får även de min röst.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Webhallen
Ligger mitt inne i stan (Göteborg)
Bra priser
Trevlig personal

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Medlem

inet <3. Jelt suveräna! blev 4 beställningar från dom detta året och 5 förra året och har aldrig haft något problem med dom eller varit oense.

Permalänk
Medlem

undrar om kompletts lilla rea (77%) på G11 tidigare idag gör att dom kommer bättre i plats här?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Inet utan tvekan!

I måndags beställde jag ett Obsidian 800D (som för övrigt är ENORMT) och det var framme igår kl 13:25 kan man inte klaga.
Utbudet skulle kunna byggas på lite, men allt som allt har i alla jag haft strålande lyckade affärer med Inet.

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Även fast komplett sålde ut sitt G11 för 135:- idag så läggs rösten nog på Inet, bra priser, snabb leverans och nästan framförallt Sweclockers gratis frakt, och kundservicen :)tack för mig

Visa signatur

6500@3.2, Msi z170-A Pro, 16gb corsair 2133mhz, Asus 780gtx OC2, Corsair550w, 750evo 250gb, AsusMg248Q 144hz, g500s,

Permalänk
Medlem

Inet för bra support och bra priser. Komplett är också ok

Permalänk
Medlem

Jätteförvånad att Liontech inte är med i denna omröstning??
Dom har gett mig en suverän support och borde 100% vara med här.

Men då B-Ray är med och dom ger en riktigt bra och ärlig service. du får veta direkt av dom om dom kan leverera och får hem grejerna som du behöver inom den tiden som du anger.
Så jag ger min röst till B-Ray.

Permalänk
Medlem

b-ray

b-ray förtjänar fler röster tycker jag dom kan givetvis inte mäta sig med jättarna men dom har bra sortement, supersuverän support och jättebra leveranser deras hemsida ser lite torftig ut det kan jag hålla med om men det är ju vi kunder som betalar lyxiga sidor så det tycker jag är bra att dom strävar efter låga priser i stället

Permalänk
Medlem

inet.se <3
fantastiska priser, stort sortiment och väldigt snabba leveranser

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC