Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem

Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Vi fortsätter enligt reglerna i förra tråden från 2014.
http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.

Bilderna ska helst vara egentagna (undvik produktbilder) i lagom storlek (inga bautabilder på flera megabyte), och lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!

Jag börjar väl då, mitt senate inköp är ett Quickfire Rapid med bruna mx-brytare från komplett för 499.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Ny borrmaskin av kraftigare modell.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Paketåret 2015 börja illa med tull och moms för första gången från Japan.
Fortfarande nöjd med köpet men det kommer svida lite under kvällen.

Permalänk
Medlem

Två Travel Cover till Nexus 7 från Alina för endast 45:- styck. Ordinarie pris var 195:-

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Fick bli en MBP 13" Retina i julklapp till mig själv.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Fick bli ett nytt tangentbord idag då jag fick presentkort på elgiganten julkapp! Precis färskt.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Hedersmedlem

Fått hem lite leksaker

Sennheiser HD700 och en Maverick Dacmagic D1+ fully uppgraded (bättre rör och Op-amp)

Nexus 9 Wifi och Big Peat Cask whisky (måste vara nåt fel på flaskan, den verkar läcka...)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Fick även detta idag.
Det hade blivit fel så en annan kille hade fått det och öpnnat kuvertet.
Snäll som han var så tog han reda på mitt nummer och hörde av sig,
"Hej jag har fått din post... Exotiskt spel...... Det är med Super Mario på"

Inte lätt om man inte är insatt men Mario hade jag nog inte gissat på.

Vidare fick jag hem lite kameragrejer.

Blev unboxing på denna.

Permalänk
Medlem

Kom hem med en ny NAS ( en uppgradering till från min gamla, DS112j ), en Synology DS214se.

Och tre 3.5" diskar. En WD Cavlar Red ( NAS ), 3TB. En WD Cavlar Green 3 ( PC ), 4TB. Och till sist en Toshiba DT01ACA300, 3TB ( NAS ).

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Yey

Permalänk
Medlem

1,2 kg lösgodis (Jelly Beans ftw!) från Coop för endast 22 kr.. De säljer ut allt lösgodis nu, då de byter leverantör.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Mycket mycket trevligt. Alla gamla klassiker:)

Permalänk
Medlem

Fick mina MOE SS01-B IEMs häromdagen. Via massdrop.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Shmup dags!

Permalänk
Medlem

Passade på att få med mig hem en "Seagate Backup Plus" 3Tb. Man kan aldrig få för mycket utrymme.

Kunde inte låta bli att lägga vantarna på ett. Tradera fynd för 25 kr. Kom med snigelposten.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ursäkta kvalitén på bilden... Köpte 1 paket banana skids, 1 paket refreshers, 2 påsar skittles sour och en låda salta s-märken på roligaprylar.se när de hade 50% rabatt.

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
SpelClockers

Köpte mig en skinnjacka i lördags. Impuls köp, men fasen vad nöjd jag är!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Har varit i USA över nyår, så blev en hel del shopping. 7 par shortor, 5 par övertröjor, 2 par chinos, 1 par skor, 1 jacka. Skjortor och chinos från Ralph Lauren. Övertröjor från Ralph Lauren och Hillfigger. Skor från Johnston & Murphy, jacka från Abercrombie & Fitch. Det var förvånande billigt. Allt gick för under 6500kr. Hade kostat bra mycket mer att köpa det i sverige.

Köpte även en Nikon D7100 med 18-55mm lins och en väska till det. Väldigt bra kamera.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

En cykel

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Då kom äntligen min nya lur. Glädjen vart dock något kort när jag insåg att simkortet i S2:an var några nummer för stort för att få plats. Aja nytt kort är beställt så får hålla mig från att ringa med den. Finns ju annat i denna makapär som man kan leka med

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Då kom äntligen min nya lur. Glädjen vart dock något kort när jag insåg att simkortet i S2:an var några nummer för stort för att få plats. Aja nytt kort är beställt så får hålla mig från att ringa med den. Finns ju annat i denna makapär som man kan leka med

https://lh6.googleusercontent.com/-sH4CyKBMogM/VK-eFifDWcI/AA...

Går att klippa det hyfsat enkelt, googla fram en guide eller mall bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Går att klippa det hyfsat enkelt, googla fram en guide eller mall bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Provade att måtta mot hållaren men såg ut som att den inte skulle passa även om man klippte. Men S2:an funkar ju så överlever Dessutom vill jag kunna använda gamla telefonen också vilket blir enklare med dubbla sim-kort.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Provade att måtta mot hållaren men såg ut som att den inte skulle passa även om man klippte. Men S2:an funkar ju så överlever Dessutom vill jag kunna använda gamla telefonen också vilket blir enklare med dubbla sim-kort.

Köpte du tvillingkort eller bara ett nytt simkort? För om du valt nytt kommer det gamla sluta fungera så fort du aktiverat ditt nya, bara så du är medveten om det. (om du nu inte beställt helt nytt med nytt nummer)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Fick tillökning i hushållet

Blev Unbox

Permalänk

Köpte 3DMark för 20% av priset då det är REA på Steam
http://store.steampowered.com/app/223850/