Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

kolla på webhallen imorse står det att det är skickat idag, vilket betyder att jag får det på fredag då när det ska upp mot norra Sverige så går det igenom ånge, och där stannar det minst en dag, så imorgon är det fast i ånge och på fredag runt 12-13 tiden så får jag det, kuuul riktigt kuul....

Skrivet av Elghinnarisa:

står på webhallen under beställningar, istället för "under behandling" så ligger den under "behandlad" och så står det
Skickad/Hämtad 2011-10-26

Tveksamt att det stannar i Ånge då det tog en dag för mitt Forza 4 att komma upp till mig, bor en bra bit norr om dig
Dom skickar spel med brev så har du inte beställt nåt mer t.ex. grafikkort "bundlat" med BF3 ska du ha det dagen efter om dom inte strular å skickar för sent.........
Paket å andra sidan "sover" alltid över i Ånge även för mig.

Skrivet av Eriksson(X):

ouch hoppas denna störning inte stör för mycket åt dig: "Störningsinformation: En olycka på vägen upp till Ånge igår medförde att våra bilar inte kom fram i tid. Ett antal paket till mottagare med postnummer som börjar på 83-98 försenas." från posten

Å tusan ja då blir nog min HDD försenad då hoppas bara den kommer fram.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Summoning:

Då är vi två. Står bara "under behandling". Trött på att kolla upp var 10nde minut hela tiden.

Effing suck!

Aldrig att jag förbeställer spel från Webhallen igen.

Permalänk
Medlem

Beställde mitt från Electroworld. Var lite orolig att det inte skulle hinna fram till mig i tid med tanke på Ånge och olyckan men det fanns nere i brevlådan nu när jag tittade

Permalänk
Medlem

Inte fått mitt från Webbhallen än. Release inatt (imorgon kl.01.00 va?).

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Fick mitt nyss!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Inte fått mitt från Webbhallen än. Release inatt (imorgon kl.01.00 va?).

Stämmer men dom har ju "twittrat" att det skickas idag så man ska få det imorgon :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelar nog ingen roll om ni får det idag. Ni kommer inte kunna spela förrens 27 Oktober 01:01. Om ni inte gör proxy tricket isåfall.
Då kan ni börja spela direkt.

Permalänk
Medlem

Helt sjukt. Förbeställde för massa månader sen för att man skulle ha det vid release - nu får man det en dag senare. Snacka om fail. No more Webhallen.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Helt sjukt. Förbeställde för massa månader sen för att man skulle ha det vid release - nu får man det en dag senare. Snacka om fail. No more Webhallen.

Riktigt surt måste jag säga. Sitter i samma båt.

Det blir nog en digital nedladdning och så skickar jag tillbaks spelet när/om det väl anländer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Spelar nog ingen roll om ni får det idag. Ni kommer inte kunna spela förrens 27 Oktober 01:01. Om ni inte gör proxy tricket isåfall.
Då kan ni börja spela direkt.

01:01 är om mindre än 11 timmar. Svårt för dem att fått tummen ur och skickat det tills idag - speciellt då man oavsett inte kan logga in förrän vid nämnda tidpunkt.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Riktigt surt måste jag säga. Sitter i samma båt.

Det blir nog en digital nedladdning och så skickar jag tillbaks spelet när/om det väl anländer.

Japp, så blir det.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Men nu blir jag lite trött på folk som gnäller på release datumet, det är DATUMET de går efter, inte tiden. Webhallen gör rätt som gör att ni får det på RELEASE DAGEN, den 27de inte den 26e som vissa tror de ska få det på.
Varför tror ni folk kör nattöppet? för att de kommer ut den 27de, folk som får sina spel tidigare gör fel då de inte håller release dagen som EA har gett och att de inte får sälja tidigare än så.

Permalänk
Medlem

Jag har tydligen lyckats boka 3 exemplar. 2 på pc och 1 på 360 hehe. Har en PC för hemleverans och en för att hämta i butik. Så antingen kommer det i morgon, eller så hämtar jag det i butiken efter jobbet

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Beställde mitt på Game.se, Fick det imorse . PC limited edition.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Köpte Limited Edition från Electroworld. Låg i brevlådag idag, men de har skickat standard edition!! jäkla sk*t! har kontaktat kundtjänsten. sjäälvklart har de inget telefon nummer.

Visa signatur

i7-950 @ 4Ghz | XFX 6950 @ 915 MHz CF 1.2V | Corsair AX 750W | Asus Sabertooth X58 | SSD Intel 520 180GB | Corsair XMS3 18GB 1600Mhz DDR3 | Fractal Design R3 | 4x Western Digital Green Power 2TB

Permalänk
Medlem

Har förbokat 3 ex på webhallen, trodde faktiskt dom skulle komma idag, men låg inget i brevlådan. När jag förbokade MoH så är jag 99% säker på att jag fick det dagen innan releasen. Aja, det släpps klockan 1 i natt så hade ändå inte orkar spela något då.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Master of Overkill

Varunamn Antal Pris Total Battlefield 3 PC
PC
1 st reserverad på lager
Släppts för plock 1.00 399,00 399,00

Ståre på min :/

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Konstigt att folk har fått spelet eftersom det släpps i Europa den 27:e oktober? Eller har jag fel ?

Visa signatur

[]

Permalänk

Okej Tack för alla svar!
har kollat och det står att den är skickad nu

Visa signatur

_________________________________________________________________________________________________
Asus P8P67 PRO B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | 8GB Vengeance 1600MHz | Gainward Geforce Gtx 570 "Phantom"
| SSD 128GB HDD 2TB | Antez Kuhler 920 | Silver Power 620W |

Permalänk
Medlem

BF3 LE finns på posten för hämtning nu för min del. Beställt från elgigianten! Blir till att dra igång inatt, om man orkar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Men nu blir jag lite trött på folk som gnäller på release datumet, det är DATUMET de går efter, inte tiden. Webhallen gör rätt som gör att ni får det på RELEASE DAGEN, den 27de inte den 26e som vissa tror de ska få det på.
Varför tror ni folk kör nattöppet? för att de kommer ut den 27de, folk som får sina spel tidigare gör fel då de inte håller release dagen som EA har gett och att de inte får sälja tidigare än så.

Absolut, Webhallen gör rätt på pappret. Men man kan ju förstå att folk uppskattar andra säljare som erbjuder god service genom att leverera spelet dagen innan. Klantigt gjort av webhallen, ingen bra reklam direkt.

Permalänk
Medlem

Varför vill folk har spelet dagen innan? Man ju inte spela det förens den 27:e ändå.. Ska ni sitta o kolla på fodralet? Rama in det eller likande? Löjligt...

Visa signatur

[]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agramil:

Absolut, Webhallen gör rätt på pappret. Men man kan ju förstå att folk uppskattar andra säljare som erbjuder god service genom att leverera spelet dagen innan. Klantigt gjort av webhallen, ingen bra reklam direkt.

Det är klart, jag är inte heller helt nöjd med att jag inte får mitt tidigare för att spela inatt, men man kan dock inte skylla något på Webhallen, då det faktiskt är andra företag som gör fel, sedan kan man ju gå in på något ställe och fråga om man kan köpa det, antagligen säger dem nej, med tanke på att det är inte release dag den 26e.

Permalänk
Medlem

Fick just mitt exemplar i brevlådan.
Beställt ifrån GAME.se, packades i Fredags, jag bor i Skellefteå. så inte så farligt lång leveranstid. Bara installera och vänta antar jag! (:

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk

Dåligt av Webhallen... inte skickat än!

Hata, Hata, Hata Webhallen!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Avstängd

trist för er som har beställt från webhallen och inte kan börja lira i natt kl 01:00
man tycker ju att man ska ha spelet NÄR realesen är släppt och den är ju i natt kl 01:00 som sagt.

själv beställde jag BF3LE från elgiganten som kom i förmiddags

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceddan93:

Varför vill folk har spelet dagen innan? Man ju inte spela det förens den 27:e ändå.. Ska ni sitta o kolla på fodralet? Rama in det eller likande? Löjligt...

Så jag kommer att kunna spela 01:01 imorgon om jag förhandsbokat från Webhallen?

Nä just ja!

Permalänk
Medlem

När jag loggar in på Webhallen ligger min beställning under "behandlade" sedan den 23: dje och det finns ett kollinummer, dock har det inte skickats än verkar det som. Kollinumret är inte registrerat står det när man söker på det.

Permalänk
Medlem

Hämtade precis mitt paket från komplett på posten! Någon som vet om jag kan spela idag eller om jag får vänta tills imorgon.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av helmius:

Hämtade precis mitt paket från komplett på posten! Någon som vet om jag kan spela idag eller om jag får vänta tills imorgon.

Du måste nog vänta till inatt kl.1 om jag inte har fel.