Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012

Permalänk
Medlem

fan att man inte kan ta sig dom 55 milen (typ) till stockholm och besöka mässan
25% på ALLA komponenter, helsike att man missar ett sånt erbjudande

Men fint erbjudande av CDON!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Det var schysst, synd att man inte kan ta sig dit:(

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Det vore ganska dumt att ha 2 st 2-dagarsbiljetter om man inte kan använda en var. Det står ju bara att man bokat dom inte att dom är namnspecifika. Så länge den som bokar visar leg ska det inte vara någon fara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

THOR OPEN! FAAAAN VAD GRYMT:D synd att jag inte tog 2 biljetter x(
Kan man gå in både 8 och 9e December med biljetten? dvs kan man gå in den 9e om man var inne den 8e?

Det står 2-dagars entré på biljetten så jag antar att det gäller bägge dagarna ^^

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem

Om dessa mässor ändå kunde vara lite mer lokalt och inte i samma städer varje år, låt stockholmare åka en bit för en gångs skull. I vilket fall är det trevligt att gratis inträde erbjuds!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bunz:

Det står 2-dagars entré på biljetten så jag antar att det gäller bägge dagarna ^^

jo absolut, men det kan ju även vara att man få välja en av de två dagarna!;) Men iof, antar att man kan gå in och ut hur som hellst:D
Vill ju inte missa CSGO finalerna;D

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Om dessa mässor ändå kunde vara lite mer lokalt och inte i samma städer varje år, låt stockholmare åka en bit för en gångs skull. I vilket fall är det trevligt att gratis inträde erbjuds!

Det är inte en slump att sådana här events hålls i Kista.

Silicon Valley i USA, silicon = kisel, dvs Kista (Kiselstaden, antagligen) är Sveriges silicon valley De flesta teknikföretagen har sina kontor där, och så även KTH:s datatekniksskola.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Kista? Fan att det ska va så pass långt bort, 40min med lokaltrafik NEJ TACK! Skulle haft skiten i Täby Centrum istället!

Men skämt å sido, kommer lätt gå om jag kan. Men jag har för mig att båda dagarna är uppbokade, borde jag sno biljetter bara för att? Kan de ta slut? I så fall kanske jag borde låta dem vara till någon som är 100% säker på att han/hon ,eller ska man säga hen nu för tiden? kan gå.

Visa signatur

Asus Rog Strix B550-F Gaming | AMD Ryzen 7 5800x3D | Nvidia RTX 3090 | 32gb 3600mhz cl16 DDR4 RAM | 1x 2tb FireCuda 530 gen 4 nvme ssd | 2x 1tb Crucial MX500 sata3 ssd | Creative SoundblasterX AE-5 | 850w 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Tur att man är i hufudstaden den helgen....tackar cdon!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Njure:

Det är inte en slump att sådana här events hålls i Kista.

Silicon Valley i USA, silicon = kisel, dvs Kista (Kiselstaden, antagligen) är Sveriges silicon valley De flesta teknikföretagen har sina kontor där, och så även KTH:s datatekniksskola.

Haha, en kul teori!
"Den gård som Kista har fått sitt namn efter hette tidigare Norgården och tillhörde byn Ärvinge. Gården började kallas Kista i början av 1700-talet på grund av gemensamma ägoförhållanden med Kista i Sollentuna socken."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kista

(Ja, jag såg smileyn, tyckte bara lite trivia kunde vara trevligt!)

OnT: Ska nog ta mig dit ändå, Kista är inte världens ände direkt sett från mig.

Permalänk
Medlem

De försöker väl bättre på sitt rykte. Inget fel med det egentligen, hellre saker som dessa än TV-reklam. Men jag önskar att de skulle fixat grundproblemet med supporten istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

FAN att det är i stockholm alltså, alltid ska det vara i den där förbaskade överklasstaden. 25% på alla datorkomponenter vill man ju inte missa!

Skrivet av Sibirius:

Attans! Bor ju också i Norrköping så det är ju en bit bort!

Såja, sitt ner i båten nu. Hade du föredragit Göteborg eller Malmö då?

Du/ni bor i Norrköping. Det är 1tim 40 min med bil. Jag tippar att det tar ca 2 tim med tåg och T-bana/buss. Om du tycker det är ett för stort hinder så tänk på alla andra som bor bra mycket längre bort än dig.

Förstår inte den BESVIKELSE ni uttrycker. Hade du förväntat dig att ett av nordens största expo ska hållas i Norrköping? Var då? I skridskohallen eller?

Ryck upp er och köp en tåg biljett. Det sparar ni nog in ändå om ni tänkt handla nåt!

Tack Cdon för biljett!

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Vet inte om man kan kalla Norrköping för en by, men känns bara tråkigt när alla roliga saker ska vara långt bort.

Tror han menar i den byn han bor.... OCh där han bor ÄR en by

Permalänk
Medlem

Kom och tänka på en sak... Kommer Jonas och Emil vara där?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

nice.hade ingen aning att CDON har en expo. blir till att fixa fram två biljetter och kanske åka

Permalänk
Medlem

Perfekt! Man tackar. På min födelsedag och allt

Permalänk
Medlem

Trevligt, smidig registrering var det också!

Tack CDON för gratisbiljetterna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khringo:

Kista? Fan att det ska va så pass långt bort, 40min med lokaltrafik NEJ TACK! Skulle haft skiten i Täby Centrum istället!

/../

Usch! 5 minuter från hemmet, alldeles för långt.. Orkar jag verkligen promenera så länge..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

25% Rabatt på hårdvara? Måste dit nu ju!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Tusen tack! Detta gillar vi!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

För er som tänkte gå bägge dagarna...

Citat:

Biljetten medger endast ETT inträde vilket
verifieras via avläsning av den tryckta streckkoden.
Streckkoden accepteras endast en gång och anses
därefter förbrukad. Otillåten kopiering polisanmäls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KriJu:

För er som tänkte gå bägge dagarna...

2-dagars entré står det på biljetten man får.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B550M-PLUS ~ AMD Ryzen 5600 XT ~ ASUS TUF Gaming AMD Radeon RX 6800
Corsair Vengeance LPX Red 16GB (2x8GB) 2400MHz DDR4 ~ Samsung SSD 860 EVO M.2 1TB
Corsair RM750 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av KriJu:

För er som tänkte gå bägge dagarna...

Det står klart och tydligt 2-dagars entré på båda biljetterna. Så jag antar att man förbrukar biljetten och får någon typ av band som gäller i 2 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KriJu:

För er som tänkte gå bägge dagarna...

Endå står det "2-dagars biljett Sweclockersmedlem" i länken(http://eventus.trippus.se/cdonexpo2012/sweclockers). Men om så är fallet är det bara för alla att ta ut två biljetter, använda en vardera dag och sen låta sin/sina polare eller vilka som nu vill föja med att skaffa sina egna.

Visa signatur

Asus Rog Strix B550-F Gaming | AMD Ryzen 7 5800x3D | Nvidia RTX 3090 | 32gb 3600mhz cl16 DDR4 RAM | 1x 2tb FireCuda 530 gen 4 nvme ssd | 2x 1tb Crucial MX500 sata3 ssd | Creative SoundblasterX AE-5 | 850w 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Citatet är taget från bekräftelsen.
Så 2dagars biljetten gäller bägge dagarna, men bara en gång. DVS du får välja vilken dag du går.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KriJu:

Citatet är taget från bekräftelsen.
Så 2dagars biljetten gäller bägge dagarna, men bara en gång. DVS du får välja vilken dag du går.

Skulle tro som föregående att man får ett armband som gäller för återinträde båda dagarna.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B550M-PLUS ~ AMD Ryzen 5600 XT ~ ASUS TUF Gaming AMD Radeon RX 6800
Corsair Vengeance LPX Red 16GB (2x8GB) 2400MHz DDR4 ~ Samsung SSD 860 EVO M.2 1TB
Corsair RM750 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netgear:

Skulle tro som föregående att man får ett armband som gäller för återinträde båda dagarna.

Jo, så kan det ju självklart vara.
Tänkte bara ge en heads-up för de som tänkte gå bägge dagarna. Bäst att kolla upp vad som gäller isåfall.

Jag kommer bara gå en dag, så mig kvittar det.

Permalänk
Medlem

I Kista? Är ju en hel kvart dit, så jag kan inte komma! Synd för en bra mässa dock

Näärå, skämt åsido. Trevligt initiativ av CDon. Ångrar inte att jag valde dem när jag köpte datorn när man ser nyheter som dessa

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Då ses vi i Stockholm i December gå grabbar!
Har aldrig varit på en Expo, så är taggad som fan! Billiga datorkomponenter skall inköpas!

Skrivet av Bakgrund:

Kom och tänka på en sak... Kommer Jonas och Emil vara där?

^This

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt najs, blir att dra dit!