Permalänk
Medlem

helt otroligt... sjukt bra spelat av han

Permalänk
Avstängd

Dragonforce <3, denna låten jag länkade tidigare i denna tråden
Löjligt svår låt i verkligheten, och tja inte helt enkelt på GH heller kan jag tänka mig

btw älskar through fire and flames

Permalänk

Vii som har Wii missar dock en sak, kommer ej kunna ladda ner mer content!!!
Sjukt mycket ångest!!!!!!

Permalänk

senaste southpark avsnittet rekomenderas, guitar queer-o

Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem

Knappast den första som klarat det, var ju någon som gjorde det redan innan spelet släppts officiellt :P. Nog för att den låten ser galet svår ut men jag tycker fortfarande den ser ut att vara lättare än Jordan (vilket är den enda jag inte klarat i gh2) :P. Lär väl inte klara TtFaF heller, men ändå :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är sjukt besviken på spelet. Visst många bra låtar men overall så hade GH2 en bättre samling. Battle mode är värdelöst, för mig och min kompis blir det alltid sudden death och då verkar det som player 1 alltid vinner trots att player 2 har lite mer poäng

Får väll se om dom kan fixa till det med nya låtar senare.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem

Hur har ni skaffat era GH3? Importerat ifrån eng/us/can? Isåfall varifrån och hur mkt kostade det?

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk

Har bokat. Dock är mitt Wii kasst, hoppas att jag får tillbaka den innan den 23:e!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hilton
Hur har ni skaffat era GH3? Importerat ifrån eng/us/can? Isåfall varifrån och hur mkt kostade det?

Jag köpte mitt från play asia, kostade strax under 600 med frakt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Där är en del bra låtar men det nå ändå inte ända fram. GH2 är fortfarande bäst

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag köpte mitt från play asia, kostade strax under 600 med frakt.

This item is not available for shipping to
# European Union
# Iceland
# Liechtenstein
# Norway

Vi är ju i EU? Hur fungerar det med "garanti" osv därifrån, om t.ex. en gitarr skulle gå sönder eller nått?

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk

Kommer GH 3 guran funka till Gh2 och 80's också?

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst lite om wii versionen så skippar jag den.
eftersom jag inte har varken ps3 eller xbox360 så blire ps2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Merrick
Efter att ha läst lite om wii versionen så skippar jag den.
eftersom jag inte har varken ps3 eller xbox360 så blire ps2

Får man fråga vad som talar emot Wii-versionen?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
Får man fråga vad som talar emot Wii-versionen?

Inget Surround ljud samt usel Stereoseparering. Rätt purket för ett musikspel. Kör man två pers går det knappt att höra ifall nissen som lirar bas överhuvudtaget lirar. Sedan så du det faktum att det inte går att ladda in nya låtar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Vad jag läst så verkar det som att wii sänder ut monoljud i alla högtalare.
har man prologic-förstärkare så spelas bara ljudet ur centern.
Var nån jeppe som spelade in ljudet i datorn och jämförde höger och vänsters wav-kurvor och dom var identiska.

http://www.gpforums.co.nz/thread/290985/?s=30e1fdf6e3efdc6

Edit:
http://www.guitarhero.com/forums/8/forum_topics/1258?page=5

Jag menar, ett musikspel bör väl trots allt vara i stereo?

Permalänk
Medlem

men vf
här sitter man på ett wii och världens ljudanläggning, och så spelar de ljudet i mono? vad är det frågan om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Merrick
Vad jag läst så verkar det som att wii sänder ut monoljud i alla högtalare.
har man prologic-förstärkare så spelas bara ljudet ur centern.
Var nån jeppe som spelade in ljudet i datorn och jämförde höger och vänsters wav-kurvor och dom var identiska.

http://www.gpforums.co.nz/thread/290985/?s=30e1fdf6e3efdc6

Edit:
http://www.guitarhero.com/forums/8/forum_topics/1258?page=5

Jag menar, ett musikspel bör väl trots allt vara i stereo?

haha omg! detta är, om det nu stämmer, väldigt tragiskt må jag säga isåfall

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Inget Surround ljud samt usel Stereoseparering. Rätt purket för ett musikspel. Kör man två pers går det knappt att höra ifall nissen som lirar bas överhuvudtaget lirar. Sedan så du det faktum att det inte går att ladda in nya låtar.

Vad besviken du gör mig, kommer att avvakta med att köpa ett exemplar av Guitar Hero till Wii ett tag, får se vad det får för recensioner.

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem
Citat:

Hello and thank you for contacting Activision Customer Support,

Yes we are working on this issue and ask for your patience at this time. It does in fact seem to be a Wii only issue. Information regarding patches for the Wii will be posted on the Guitar Hero III website when the appropriate time comes. Please try setting your console to use stereo sound in the meantime.

Thank you for contacting Activision Customer Support, if you have any other questions, we will be happy to address them.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Testpilot

Finns ens möjligheten att patcha spel till Wii?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jota_ernst
http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-pcci...

I lager

Som jag kan se det så är PS3 versionen också i lager? Kanske avboka från webhallen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Finns ens möjligheten att patcha spel till Wii?

Inte nedladdningsbart. Den gamla buggen i Zelda tex löstes genom att man fick en ny zelda disc med patchen. GH III är antagligen samma historia där, så det blir att lösa in nya diskar om några månader antagligen.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squirt
Som jag kan se det så är PS3 versionen också i lager? Kanske avboka från webhallen?

Det som är skumt är att versionen med gitarr finns i lager, men den utan gitarr står det "Release: 2007-11-23." på. Sen kostar den 99 999kr

http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-pcci...

Edit: Aja, beställde med gitarr nu. Får se om det kommer på tisdag lr nåt

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

jag e jävligt sugen på detta spelet men eftersom alla tycker att 2:an e bäst så undrar jag om jag kan köpa gitarr o sånt med 3:an och bara köpa själva spelet (2:an) o köra den på ps3 också?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Inte nedladdningsbart. Den gamla buggen i Zelda tex löstes genom att man fick en ny zelda disc med patchen. GH III är antagligen samma historia där, så det blir att lösa in nya diskar om några månader antagligen.

hum hum, vilken bugg?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jota_ernst
Det som är skumt är att versionen med gitarr finns i lager, men den utan gitarr står det "Release: 2007-11-23." på. Sen kostar den 99 999kr

http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-pcci...

Edit: Aja, beställde med gitarr nu. Får se om det kommer på tisdag lr nåt

Har tagit reda på mer information om detta och du lär inte få det på tisdag. Dom har det i lager men får inte skicka ut det förräns tors/fre så du kommer att få det antingen på releasedagen eller dagen före. Nästan alla butiker har det i lager men får inte skicka det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squirt
Har tagit reda på mer information om detta och du lär inte få det på tisdag. Dom har det i lager men får inte skicka ut det förräns tors/fre så du kommer att få det antingen på releasedagen eller dagen före. Nästan alla butiker har det i lager men får inte skicka det.

Do'h.. >.<

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

Vet någon ifall det går att köpa en Xbox360-gitarr och köra in den i datorn för att kunna lira PC-versionen med gitarr?