Var köpa färdiga lunchsallader till bra pris?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2007

Var köpa färdiga lunchsallader till bra pris?

Var kan jag köpa färdiga lunchsallader till bra pris?

Vill kunna köpa 3-5st varje söndag/måndag så jag har till lunchen på jobbet.

Finns det något ställe som har färdiga sallader till 30-50;- ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Du missade nog att säga vart (vilken stad) du har tänkt att köpa dina sallader
Det finns färdiga sallader på ica/coop mfl. men dom brukar vara både dyra och inte särskilt goda.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Jan 2008

Bäst är nog och göra egna :P. Jag brukar göra en stor skål med kycklingsallad ibland. Brukar räcka 4:a dagar, men blir ganska enformig tillslut. Viktigt är att använda mycket rode island sås ;P. Där jag bor så kan man köpa sallad i lösvik. Finns typ 25 olika saker att välja mellan, så kan man variera lite. Brukar ligga på 65 per portion, men beror ju på hur mycket man tar. Är hemköp som har det, vet inte om alla har det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Quebec City
Registrerad
Jun 2002

Varför inte göra en laddning med egen sallad på söndagen? Det är ju plättlätt att svänga ihop en god sallad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Sep 2004

du ska ju inte köpa 5 sallader på söndagen för att ha hela veckan... det är ungefär som att slicka en nacken höna i skrevet och be om sjukdomar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bohuslän
Registrerad
Sep 2003

Här i Ed där jag bor så har vi ett ställe som heter "Mackerian" där dom säljer mackor&sallader. 45kr för färdiggjorda eller 55kr för att säga vad man vill ha i sin så fixar dom det på 5minuter.

Sjukt gott är det också, gör salladerna otroligt bra o många olika såser att välja bland.