kinect 2.0 eller PS camera v2

Permalänk
Medlem

kinect 2.0 eller PS camera v2

Hej,

Sitter med varken xbox one eller ps4 i dagsläget. För mig personligen så kan jag köpa vilken som helst. Jag vill också köpa dans spel till barnen. Framförallt Just Dance 2017 och jag vill att de ska kunna dansa utan att hålla något i händerna. Kinect vet jag fixar detta. Kruxet är att xbox one s inte längre stödjer kinect 2.0 utan jag kommer också behöva köpa en adapter för 500:-

Paket från CDON
PS4 + Playstation 4 Camera V2 = 3600:-
Xbox one s + Kinect + adapter = 3950:-

Frågan är då om Jsut Dance går att spela på PS4 med camera precis lika bra som med Kinect? Är Kinect bättre så kommer det bli en xbox. Om de är likvärdiga så blir det en PS4.

Vi spelar på en 4k HDR TV om det spelar någon roll.

Tacksam för svar.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600X, ASUS AM4 ROG STRIX B450-F GAMING, 16Gb DDR4, MSI GeForce GTX 1070 Ti ARMOR 8G, 256Gb SSD, Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag söker och söker och de få bra jämförelserna jag visst pekar nog på xbox och kinect. Enda nackdelen är att jag inte kommer kunna köpa till ett vr i framtiden + att PS ändå haft ett par bra exklusiva titlar genom åren.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600X, ASUS AM4 ROG STRIX B450-F GAMING, 16Gb DDR4, MSI GeForce GTX 1070 Ti ARMOR 8G, 256Gb SSD, Windows 10