net_graph visar bara fps och var ?

Permalänk

net_graph visar bara fps och var ?

Installerade i dagarna CS:GO som jag inte spelat på ett bra tag.

Ställde in alla launchoptions som jag brukat köra. Men sen när jag startar spelet så får jag endast info om fps och var när jag skriver net_graph 1...

Det ser ut såhär:

För det första är texten otroligt liten, men sen så saknas det en massa info som brukat stå där annars.

Sorry om det är en enkel och obetydande fråga, men jag skulle uppskatta hjälp med detta.
Jag har sökt på nätet och detta är det enda kommando som jag hittat som ska ge all info, men för mig så får jag bara upp info om fps och var

Mina frågor är helt enkelt:
Hur lyckas man få fram all info och hur får man texten större än det där? Jag har för mig att även texten skulle vara större när man skriver in detta

Alla tips/förslag uppskattas!

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | Dell Alienware AW3225QF 4K QD-OLED | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Sennheiser HD 560S med V-MODA BoomPro Mikrofon |
Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Logitech Pro X Superlight | Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Medlem

Pröva Net_graph 3 det har funkar för mig förr men det var ett tag sedan nu. Du kan även pröva med en 2:a istället för 3:an

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

Permalänk

För mig är det så innan jag joinar en server. Medan jag spelar är det som vanligt.

Har du testat att gå in på server?

Visa signatur

Glömde ett "S" i användarnamnet.

5600x | Arctic 240mm | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x16 Ballistix 3200 CL14 | RM850 | B550-A Pro | Lancool II Mesh

Permalänk
Skrivet av DHW:

Pröva Net_graph 3 det har funkar för mig förr men det var ett tag sedan nu. Du kan även pröva med en 2:a istället för 3:an

Tack för snabbt svar men tyvärr så fungerar det inte.
Får detta: "Server does not allow net_graph values above 1"

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | Dell Alienware AW3225QF 4K QD-OLED | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Sennheiser HD 560S med V-MODA BoomPro Mikrofon |
Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Logitech Pro X Superlight | Keychron K4 Pro QMK/VIA RGB Hot Swap K Pro Brown | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Permalänk
Skrivet av Torkadmaj:

För mig är det så innan jag joinar en server. Medan jag spelar är det som vanligt.

Har du testat att gå in på server?

Ok...jag ger mig själv en facepalm på denna

Startar jag ett spel så ser det ut som det ska.

Har varit borta från CS för länge och blivit för gammal i övrigt kanske

Stort tack båda för snabba svar! Uppskattas!

Visa signatur