kommer inte in i några program:S

Permalänk
Medlem

kommer inte in i några program:S

Hej!
Jag satt vid datorn och så skulle jag starta ventrilo så fick jag detta medelandet "C:\Program\Ventrilo.exe Ett läsfel intreffade när filen laddades. Ogiltig bitmappsbild eller format som inte stöds."Jag fattar ingenting funkade innan idag hur bra som helst. Startade om datan när jag fick detta medelande. När datorn startades upp så kom det massa sånna medelanden, kolla länk för print på skrivbordet. Ser dock inte så bra på den bilden men men. http://www.imagehosting.us/index.php?action=show&ident=719384

Jag kan inte öppna några program. Ventrilo funkar inte MSN funkar inte mIRC funkar inte Steam funkar inte. Jg undrar nu vad felet är och hur jag ska fixa det. :S

Tack på förhand!

(ursäkta stavfel och annat men vet inte vad jag ska ta mig till)

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | Nvidia fx 5700 256MB | 1024DDR | Heartagram box | IE 3.0 + Steelpad S&S, 19" CRT platt bildrör | <3

Permalänk

Installera ett virusprogram, sedan minst 2 antispywareprogram gör en ordentlig scan, en ren installation av msn från msn.se så fixar det nog sig

Fast då man inte kan läsa på den så kallade bilden så vet man ju inte vad man ska gå efter.

Visa signatur

▂▃▄▅▆▇█▓▒░ -= In Trance We Trust =- ░▒▓█▇▆▅▄▃▂
38" LG 38GN950 | Intel i7 8086K Limited Edition | 32GB 3600DDR4 | RTX 3060 12GB | 2x1TB WD BLACK SN750 / 2x500GB 850 EVO | AUDIO PRO T8 ADDON

Permalänk
Medlem

datan är en vecka gammal. kan inte öppna serupfiler heller:S har virusprogram:S

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | Nvidia fx 5700 256MB | 1024DDR | Heartagram box | IE 3.0 + Steelpad S&S, 19" CRT platt bildrör | <3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killEn2k
datan är en vecka gammal. kan inte öppna serupfiler heller:S har virusprogram:S

vilket antivirus program, och hur länge har du använt det sen du installerade om datorn=?

Har du updaterat virus-databasen(eller vad det kan heta) i virusprogramet?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killEn2k
http://www.fragbite.com/?threadID=169014

jaha? intressant

Permalänk
Medlem
Visa signatur