Permalänk
Medlem

Vill kyla AMD Phenom II X4 965 och GTX 480

Har precis inhandlat lite nya dator delar och är sugen på att klocka dessa och vill göra det med vattenkylning. Men saken är den att jag kan i stort sätt nada om vattenkylning och har försökt gå igenom lite guider men jag vet ej vad som är det optimala till mitt system. Som titeln säger så vill jag kyla AMD Phenom II X4 965 och GTX 480 så jag hade vart tacksam om nån skulle vilja hjälpa mig och plocka ihop ett komplett vattenkylnings paket till detta. Kan tillägga att jag vill ha allt i chassit och det chassit jag har är NZXT Phantom. Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Artur på Coolingstuff.se har världens bästa support och jag tror nog han gärna hjälper dig bygga ihop ett paket! Han kommer med egna tips och tankar oxå. Jag beställde från coolingstuff och det fungerade kanon!

Visa signatur

Intel i9 10850k | Asus z490-A Prime | Nvidia RTX 3080 10gb | Samsung 970 Evo 1Tb m.2| Corsair HX750i | Corsair Vengeance 32gb @ 3600Mhz | Lian Li PC-011 Dynamic | Custom vattenkylning |

Permalänk
Medlem

Artur på coolingstuff är en toppenkille. Hjälper till med allt och har svar på dina frågor !

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB

Permalänk
Medlem

Har de bra priser då vill hellst inte betala överpriser pga min okunskap.